Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 164, 165, 166 ... 313, 314, 315  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 18:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Allemaal? Lijkt mij niet hé. De regering wil dit ja, of beter gezegd de pipo die de gekozen premier heeft vervangen na een schandaal waarbij deze moest aftreden. Want die gekozen premier was hier nooit mee akkoord gegaan waarschijnlijk. Dus gekozen premier wordt vervangen, en er komen onmiddellijk draconische voorstellen. Dat valt mij dan weer op. Zagen we overigens ook in Italië, waar iets soortgelijks aan de hand was eerder dit jaar.

Nou ja, gaan we weer terug naar die 72% van de Nederlanders he Carlos. Waarschijnlijk had je dat nooit verwacht gezien je reactie naar mij toe, waarbij je doet voorkomen alsof ik een (geradicaliseerde) uitzondering ben.

De 72% komt van EénVandaag. Laat dat nou nét de staatsomroep zijn die hand in hand met de politiek dit soort onderzoekjes uitzet om even te 'peilen' of wat Hugo cs. bedacht hebben op niet teveel weerstand stuit...

Nou, Hugo cs. kan gerust zijn. Als er maatregelen komen specifiek voor ongevaccineerden, dan is 3/4 van Nederland het volkomen met Hugo cs. eens.

Nog even Carlos en je mondkapje gaat weer op. Misschien moet je alvast maar naar de GGD bellen?

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 18:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Je hebt niets aangetoond Carlos, je hebt een onjuiste conclusie getrokken en weigert je misser toe te geven.

Ga dat jouw discomaten maar wijsmaken..

Het begon hiermee:

Cliox schreef:
Een QR-code is verplicht, ook in België.

Leugen: een QR is niet verplicht in België

Ik heb je de feiten gegeven. In plaats van je misser toe te geven graaf je je nog dieper in.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 18:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
carlos schreef:
Allemaal? Lijkt mij niet hé. De regering wil dit ja, of beter gezegd de pipo die de gekozen premier heeft vervangen na een schandaal waarbij deze moest aftreden. Want die gekozen premier was hier nooit mee akkoord gegaan waarschijnlijk. Dus gekozen premier wordt vervangen, en er komen onmiddellijk draconische voorstellen. Dat valt mij dan weer op. Zagen we overigens ook in Italië, waar iets soortgelijks aan de hand was eerder dit jaar.

Nou ja, gaan we weer terug naar die 72% van de Nederlanders he Carlos. Waarschijnlijk had je dat nooit verwacht gezien je reactie naar mij toe, waarbij je doet voorkomen alsof ik een (geradicaliseerde) uitzondering ben.

De 72% komt van EénVandaag. Laat dat nou nét de staatsomroep zijn die hand in hand met de politiek dit soort onderzoekjes uitzet om even te 'peilen' of wat Hugo cs. bedacht hebben op niet teveel weerstand stuit...

Nou, Hugo cs. kan gerust zijn. Als er maatregelen komen specifiek voor ongevaccineerden, dan is 3/4 van Nederland het volkomen met Hugo cs. eens.

Nog even Carlos en je mondkapje gaat weer op. Misschien moet je alvast maar naar de GGD bellen?

Een prima projectie van de realiteit. Mensen zijn het recalcitrant gedrag kotsbeu. Hieronder een voorbeeld van een QR-weigeraar die onder luid applaus van omstanders de horeca wordt uitgewerkt. Wegwezen. Ophoepelen. Hetzelfde tafereel als bij het overdekt winkelcentrum waar ik was. Het draagvlak voor wappies neemt zienderogen af.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 18:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Ga dat jouw discomaten maar wijsmaken.

Ik herinner jou eraan. Keer op keer weer. Je hebt een onjuiste conclusie getrokken Carlos, je staat schaakmat.

Quote:
Leugen: een QR is niet verplicht in België

Leugen. De QR-code is wel verplicht. Zie:

Bron: https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-belgie

Laatst aangepast door Cliox op Di Okt 26, 2021 18:31, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 18:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Nou ja, gaan we weer terug naar die 72% van de Nederlanders he Carlos.

Hoezo, beviel het antwoord je niet? Je vroeg naar Oostenrijk, dus reageer ik daar op. Nu kom je aan met een 1Vandaag peiling...wat moet ik daarmee?

Je haalt een aantal zaken door elkaar hier.

Cliff schreef:
Nog even Carlos en je mondkapje gaat weer op.

Nee Cliff, JOUW mondkapje gaat weer op, en dat frustreert jou mateloos.

Ik heb het je voor de zomer al gezegd...het gelijk komt weer eens mijn kant op. Wink

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 18:39 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Leugen. De QR-code is wel verplicht. Zie:

Kun je me even het stukje aanwijzen waar staat dat een QR code toegangssysteem geldt in België, want ik zie het nergens staan.

Ik heb je de feiten al gegeven;

QR toegangstest voor horeca geldt vooralsnog alleen in de regio Brussel, en vanaf volgende week in Wallonië. In Vlaanderen geldt het enkel voor het uitgaansleven en grotere evenementen. Dat zijn de feiten.

Je viel door de mand, je ging nat, je bent af.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Kun je me even het stukje aanwijzen waar staat dat een QR code toegangssysteem geldt in België, want ik zie het nergens staan.

Quote:
Ik heb je de feiten al gegeven;

QR toegangstest voor horeca geldt vooralsnog alleen in de regio Brussel, en vanaf volgende week in Wallonië. In Vlaanderen geldt het enkel voor het uitgaansleven en grotere evenementen. Dat zijn de feiten.

Je geeft zelf het deelantwoord op je eigen vraag. Als aanvulling het onderstaande:

Bron: https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer/coronamaatregelen-belgie

Quote:
Je viel door de mand, je ging nat, je bent af.

Je hebt een onjuiste conclusie getrokken op basis van een aanname. Een gigantische misser. Een prima weergave van waar je voortdurend uitglijdt; je doet niet aan waarheidsvinding en vormt een mening vanuit onderbuikgevoelens, wantrouwen en op basis van aannames. Je zou denken dat een ezel zich niet twee keer aan dezelfde steen stoot... Je trapt er telkens weer in en dat zal ook morgen niet veranderen, volgende maand ook niet en volgend jaar ook niet.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 19:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Spaar je de moeite Cliox, misschien dat jouw discomaten nog geïnteresseerd zijn in jou kulverhalen, maar ik allang niet meer.

Je loog toen je schreef dat een QR toegangscode verplicht is in België. Dat staat vast. Dat je ook gelogen hebt toen je riep dat jou al meerdere keren naar die QR gevraagd was, dat ligt nogal voor de hand om redenen die ik heb genoemd. Ik heb je bovendien uitgebreid de kans gegeven om zelf toe te lichten hoe dat zit, maar dat weiger je, dus trek ik mijn conclusies.

En dan laten we die andere leugen, toen je hier beweerde dat ik niet meer naar het buitenland zou kunnen, nog maar even buiten beschouwing. Wink

Tot de volgende keer maar weer, ik ga wat leuks doen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 19:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Joe!

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 19:16 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Idea

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Di Okt 26, 2021 20:15, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 19:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Hoezo, beviel het antwoord je niet? Je vroeg naar Oostenrijk, dus reageer ik daar op. Nu kom je aan met een 1Vandaag peiling...wat moet ik daarmee?

Ehm, nee... in één post noemde ik zowel Oostenrijk als het onderzoek van 1Vandaag: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=618459#618459

Je reageerde slechts op een deel daarvan. En ook nu ontwijk je weer door er niet op te reageren.

Quote:
Je haalt een aantal zaken door elkaar hier.

Lees nog eens terug anders: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=618459#618459

Quote:
Nee Cliff, JOUW mondkapje gaat weer op, en dat frustreert jou mateloos.

We spreken elkaar na dinsdag wel dan he. Even kijken welke maatregelen Hugo aan jou gaat opleggen en aan mij niet...

Quote:
Ik heb het je voor de zomer al gezegd...het gelijk komt weer eens mijn kant op. Wink

Het gelijk komt helemaal niet je kant op. Je dacht dat mijn mening een uitzondering was, blijkt 72% van Nederland dat te vinden. Pijnlijk voor je.

En zoals Cliox ook al zei: het zijn de wappies die nu steeds meer weerstand gaan krijgen. Gelukkig verpesten ze het grotendeels voor zichzelf.

https://www.dumpert.nl/item/100013238_a20a620f
https://www.dumpert.nl/item/100012306_b78e7742
https://www.dumpert.nl/item/100012234_9416ab49
https://www.dumpert.nl/item/100012175_7ae4cb0c
https://www.dumpert.nl/item/100012142_1af47bb1
https://www.dumpert.nl/item/100011599_af1929ff
https://www.dumpert.nl/item/100011210_d443bbc1
Etc.

En iedereen kotst op deze mensen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 19:32 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Het gelijk komt helemaal niet je kant op. Je dacht(...).

Hier gaat het mis, bij "je dacht". Jij moet helemaal niet voor mij willen denken, dan ga je onherroepelijk de mist in. Ik dacht helemaal niet datgene wat jij me nu probeert toe te schrijven.

Wil je nog weten waarom ik vind dat jij radicaliseert of niet? Ik heb niet de indruk dat het je erg interesseert hoor. Daarvoor zit je te diep in je fuik.

Cliff schreef:
Even kijken welke maatregelen Hugo aan jou gaat opleggen en aan mij niet...

Interesseert me geen ene flikker Cliff, raakt mij toch niet.

Cliff schreef:
En iedereen kotst op deze mensen.

Iedereen kotst op Hugo de QRankzinnige. Wat is je punt?

En, wat mij nu opvalt, wanneer ik een filmpje plaats van dit youtube kanaal, dan schreeuw jij hier moord en brand. Nu plaatst Cliox een filmpje van datzelfde kanaal, en nu zeg je niks tegen hem? Wauw.

Meten met twee maten is hier op dit forum tot kunst verheven. Wink

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 20:34 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Moppersmurf schreef:
Royy schreef:
Hoe groot is nu het risico om flink ziek te worden voor de gemiddelde burger in dit land Mopper?

Groot genoeg om de zorg te overbelasten!! Dáár gaat dit over, niet over jij of ik persoonlijk. Maar omdat het jou persoonlijk niet raakt interesseert je dat geen zier. Dus roep je maar wat over bezuinigingen en zo, dan en je er van af.

https://wnl.tv/2021/10/26/rivm-aantal-positieve-tests-opnames-en-doden-stijgt-razendsnel/?fbclid=IwAR0pXjsMUStOfGAz3Dw8WPiBrBOckgEFp8sBO8qh6gMG3H0iBS6ugWsSKfs

Okay, dus bij <25% gevaccineerd wordt de zorg overbelast, bij 87% gevaccineerd wordt de zorg overbelast. Wanneer wordt de zorg eigenlijk niet overbelast?

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 20:43 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Ja, maar je hebt invloed op die kans tot mutaties. Moet je die invloed niet uitoefenen dan?

Je moet dan kansberekening toepassen.

- dit is een hoogmuterend virus, de kans op het ontstaan van een schadelijkere mutatie is zeer groot -->> iedereen vaccineren
- dit is een niet zo snel muterend virus, de kans op het ontstaan van een schadelijkere mutatie is vrij gering -->> alleen risicogroepen vaccineren, rest via natuurlijke weerstand

Quote:

En dat is erg waarom? In dergelijk regio's zijn ook cholera en polio, komt ook niet echt deze kant op of wel? Ik ga niet zeggen dat we 100% beschermd zijn, dat zijn we nooit, maar om dan de handdoek maar in de ring te gooien omdat we toch geen 100% halen... neuh.

Verdorie Cliff, nu gaan we wel heel erg ver terug in discussie. Cholera is notabene een bacterie. En polio is geen hoogmuterend virus.

Quote:
Groot genoeg om de zorg te laten crashen. Dát is het punt. Denk even verder dan je eigen ego.

Ok, dus bij 0% crasht de zorg, bij 87% crasht de zorg, wanneer crasht de zorg eigenlijk niet?

Quote:
Dat jij denkt dat er een glazen wand zit tussen risico-groepen en niet-risicogroepen is absurd.

Die zit er. De complicaties (ziekenhuisopname, dood) bij niet-risicogroepen zijn namelijk zeer beperkt.

Quote:
In India wordt ook gevaccineerd. Maar verder zie ik niet in waarom dat zou moeten leiden tot niets doen. Tuurlijk is het voor ons een risico dat het in die landen rond blijft gaan. Maar dat houdt niet in dat wij lokaal ons steentje aan dat rondgaan moeten bijdragen. Waarom eigenlijk? Vaccineren stelt namelijk geen reet voor Royy.

India gaat natuurlijk nooit een hoge vaccinatiegraad bereiken, Afrika al helemaal niet. Dat betekent dat het virus daar vrij rondgang vindt onder tientallen procenten van de bevolking. Nogmaals: als je zo bang bent voor mutaties, los je dat dus niet op door alleen het Westen te vaccineren.

Je lijkt maar geen keuze te kunnen maken: dan weer is er een hoog risico op het onstaan van mutaties, dan weer is het niet zo'n hoog-muterend virus. Make your choice Cliff. En wees een beetje consequent. Je zoekt nu de kenmerken van het virus bij je standpunt...

Laatst aangepast door Royy op Di Okt 26, 2021 20:52, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 20:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Hopsakee, de volgende schreeuwende QR-weigeraar naar buiten gebonjourd.

https://twitter.com/OmeWillemsatire/status/1453012505475887106

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 20:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Tot de volgende keer maar weer, ik ga wat leuks doen.

Een half uur later...

carlos schreef:

En, wat mij nu opvalt, wanneer ik een filmpje plaats van dit youtube kanaal, dan schreeuw jij hier moord en brand. Nu plaatst Cliox een filmpje van datzelfde kanaal, en nu zeg je niks tegen hem? Wauw.

Leuk joh! Laughing Laughing Laughing

Quote:
Meten met twee maten is hier op dit forum tot kunst verheven. Wink

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 20:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:

Wat te denken van zorg- en ziekenhuispersoneel? Het rottig gedrag wat ze buiten vertonen, vertonen ze ook vaker in het ziekenhuis. Totdat ze op de IC belanden. Dan is het voorbij met de praat. De dikke middelvinger die dagelijks wordt opgestoken naar zorgmedewerkers krijgen ze net zo hard weer terug. Zij zien liever de hielen dan tenen van antivaxxers maar helaas zijn ze oververtegenwoordigd op cohort-afdelingen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 21:03 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Is het wel zo druk in de ziekenhuizen?

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 21:56 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Mooi zelfportret Cliox.

Nog steeds boos dat ik je op een leugen heb betrapt? Zo te zien wel..

Hoe was het in de disco? Laughing

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 22:10 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
Jammer voor jou, maar ik heb net mijn vrienden in Zambia geappted.
Zij hebben hier niets over gehoord.

En ik heb niet gehoord dat Ivermectine werkt dus is ook dat onjuist.

NEXT!

Jij wordt met de dag, onbeschofter en walgelijker.
In de Tweede Wereldoorlog, zou jij een NSBer zijn geweest.

Ivermectine werkt, Dat jij je niet laat informeren, is jouw probleem, niet de mijne.

NEXT

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 22:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Royy schreef:
Okay, dus bij <25% gevaccineerd wordt de zorg overbelast, bij 87% gevaccineerd wordt de zorg overbelast. Wanneer wordt de zorg eigenlijk niet overbelast?

Bij structureel wegbezuinigen / afbraak van de zorg, in combinatie met een almaar vergrijzende bevolking, wordt de zorg overbelast.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 22:39 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
De bijwerkingen zijn niet noemenswaardig. Punt.

Dat is toch nog iets anders dan "helemaal niets", wat Cliff steeds luider begon te roepen.
Cliff schreef:
't Is vrij simpel: ik heb gereageerd op diverse zaken die Elisabeth heeft aangedragen, maar als ik haar dan daarop aanspreek krijg ik er geen reactie meer op. Vervolgens komt ze weer met 'hier, kijk dit....'

Er is hier vrijwel niemand die na 'n steekhoudende reactie van 'n opponent reageert met "Dat is ook wel weer waar", of daaromtrent.
Wanneer de opponent steekhoudend heeft gereageerd, dan houdt de ene vrijwel altijd de kaken op mekaar en komt met iets anders op de propppen.
Dat gebeurt zeker ook aan de kant van de pro-vaxxers.
Is dan 'n geval van "wie zwijgt stemt toe".
Maar om het door de ene vervolgens nieuw aangevoerde simpelweg te negeren omdat deze niet expliciet heeft toegegeven dat de ander gelijk had met z'n reactie, dat gaat wel wat ver.
Quote:
Mutaties leiden niet alleen maar tot nieuwe varianten. Ze leiden er ook toe dat het vaccin geleidelijk aan minder effectief wordt.

Cliff schreef:
En daarom dus mutaties tegengaan, bv. door een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad.

We hebben toch al gezien dat vaccinatie het virus juist dwingt om nog veel intensiever te gaan muteren.
Dat werd zonder argumentatie als "onjuist" bestempeld door de leraar, maar deze blijft tegelijkertijd wel roepen dat het virus moet muteren om te overleven.
Vreemd dat die leraar dan niet inziet of niet wil inzien dat het virus niet alleen muteert om het natuurlijke immuunsysteem 'n stap voor te blijven, maar ook om niet weggedrukt te kunnen worden door vaccinaties.
Per slot van rekening is alles wat het vaccin doet het intensiveren van de werking van het natuurlijke immuunsysteem.
Logisch toch dat het virus daar dan weer op reageert door nóg intensiever te gaan muteren.
Quote:
En wanneer al na 'n maand of vier 'n herhaalde vaccinatie wordt aangeraden dan kan gevoeglijk gesteld dat 't hier 'n hoog-muterend virus betreft.

Cliff schreef:
Onjuiste conclusie.

Zegt de leraar weer heel hautain, maar de vraag is waaróm de leraar dat zegt.
Zonder motivatie is ook dit niet meer dan 'n door de reglementen verboden dooddoener.
-

Laatst aangepast door Natubico op Di Okt 26, 2021 22:44, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 22:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Mooi zelfportret Cliox.

Nog steeds boos dat ik je op een leugen heb betrapt? Zo te zien wel..

Hoe was het in de disco? Laughing

Joe.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 22:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Jij wordt met de dag, onbeschofter en walgelijker.
In de Tweede Wereldoorlog, zou jij een NSBer zijn geweest.

Er is maar één onbeschoft en walgelijk en dat ben jij. Ik scheld je niet uit, jij mij wel en niet voor het eerst. Dat is ook direct de laatste keer, grijpt het beheer niet in, ga ik zelf ingrijpen en met gelijke strekking antwoorden. En dan ook niet miepen, als je kunt uitdelen dan incasseer je ook maar.

Quote:
Ivermectine werkt, Dat jij je niet laat informeren, is jouw probleem, niet de mijne.

Helaas dwing je mij opnieuw tot herhalen. Ik ga het niet weer opnieuw uittypen voor je dus een copy-paste:

Datzelfde geldt voor Ivermectine. EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn.

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.artsenauto.nl/ivermectine-geen-behandeloptie-bij-covid-19/
Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/[/quote]

Lees ook de bevindingen van Afrikaanse professors die ervaring hebben met het gebruik van Ivermectine in de strijd tegen Covid en studies hebben verricht naar het effect van Ivermectine:

Dr. Emmanuel Taban – a leading pulmonologist in South Africa, recently wrote that two out of three COVID-19 patients who were admitted to his hospital were taking ivermectin.

Even more worrying – he shared that some “90% of the patients using the drug, presented with liver damage“.

Specifically, his patients were presenting with “deranged liver function tests“, which is a sign of liver damage.

Bron: https://www.techarp.com/science/liver-damage-ivermectin/
Bron: https://www.msn.com/en-za/news/other/ivermectin-liver-warning-expert-says-covid-remedy-can-be-fatal/ar-AAMmkdT

“The studies are of a really poor quality. Looking at the scientific evidence, there’s no compelling case for this. The doctor who did the overall analysis has also said his evidence isn’t ‘sufficiently robust’. It has to be clearly stated that Ivermectin does not kill the virus: The amount of Ivermectin you need to kill the virus, will also kill you – it’s toxic to humans.

At this time, it is irresponsible to tell people to take Ivermectin. People in our industry have a responsibility to protect the public, and ensure that any medication on the market meets the highest standards…”

Bron: Professor Salim Abdool Karim

De autoriteiten in Zambia hebben opgeroepen om te stoppen met het toedienen van Ivermectine nadat veel patiënten leverschade overhield aan het gebruik ervan én studies (uitgevoerd door Ministry of Health en University of Zambia) wisselende resultaten lieten zien. Er is dus géén wetenschappelijk bewijs dat Ivermectine werkt - en de nevenschade is enorm.

Het toedienen van Ivermectine is bovendien niet geheel zonder risico's. Als er geen risico aan zat verbonden had ik nog enigszinds mee kunnen gaan hier maar de mogelijke bijwerkingen zijn niet van een lager niveau dan bij het vaccin. Dat heeft de praktijk inmiddels bewezen:
    - rugpijn,
    - kortademigheid,
    - incontinentie voor urine of ontlasting,
    - moeilijk staan en lopen,
    - verwardheid,
    - slaperigheid,
    - bewustzijnsverlies (coma),
    - jeuk,
    - rode ogen,
    - pijnlijke gewrichten,
    - spierpijn,
    - koorts,
    - misselijkheid,
    - braken,
    - opgezwollen lymfeklieren,
    - diarree,
    - duizeligheid,
    - hartkloppingen,
    - hoofdpijn,
    - zichtverlies,
    - galbulten
    - dikke enkels door vochtophoping.
    - bloed in de urine te vinden.,
    - opgezwollen oogleden en oogontsteking.
    - bloeding van het bindvlies van het oog,
    - gevoel van zwakte,
    - maagdarmklachten,
    - buikpijn,
    - hoesten,
    - last met de ademhaling,
    - keelpijn,
    - duizeligheid bij het opstaan,
    - naar gevoel in de testikels.

Voor mij blijft het een raadsel waarom je zo prat blijft gaan op Ivermectine. Wanneer iemand flauwvalt na het vaccineren maak je een heel drama maar ik hoor je niet over mensen die leverschade overhouden aan het gebruik van Ivermectine. Dat vind je best. Ik zie nog steeds niet het begin van een kritische houding. Ik vind kritisch zijn prima, maar het lijkt erop dat je enkel en alleen kritisch wil zijn op de overheid en daar ligt wantrouwen aan ten grondslag en wantrouwen is een slechte raadgever.

Tenslotte zijn het hoofdzakelijk ongevaccineerden die in ziekenhuizen belanden dus waarom zou je überhaupt nog experimenteren met Ivermectine wetende wat de potentiële gevolgen zijn en wetende dat een beter en veiliger alternatief voorhanden is? Daar zie ik graag een reactie op.

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2021 22:48 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Hopsakee, de volgende schreeuwende QR-weigeraar naar buiten gebonjourd.

Trek je bruine uniformpje uit de kast, zet een buurtwacht op, en de jacht op ongevaccineerden kan beginnen. Zo te zien ben jij er helemaal klaar voor. Rolling Eyes