Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Marokkaanse "mini" akkefietjes Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2019 9:29 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliox schreef:
En immigranten het paspoort afpakken en het land uit.

+1

BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2019 9:37 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Dat lijkt me nou juist niet zo handig om immigranten het paspoort af te pakken, want dan komen ze geen enkel land meer binnen. En blijven wij dus met ze zitten, volgens de internationale afspraak dat het land waar immigranten (zijnde asielzoekers) als laatste verblijven wordt verplicht deze ook op te nemen.
Tenzij ze inmiddels een Nederlands paspoort hebben. Maar in dat geval hebben ze dus, als we het afpakken, helemaal geen paspoort meer en zullen ze overal geweigerd worden.
Kortom: deze exercitie is zinloos. Stuur ze bij wangedrag terug naar het land van herkomst inclusief met hun paspoort waaruit blijkt dat ze ook echt uit dat land komen. Dat is de enige manier.

BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2019 9:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Je hebt gelijk, ik was niet volledig. Het 'Nederlands paspoort' moest het zijn. En verder eens.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Okt 27, 2019 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

We kunnen de volgende weer op de stapel leggen. Natuurlijk kan downplayen niet uitblijven, de 'Rotterdamse man' was erg verward.

Bron: [url=https://www.ad.nl/binnenland/familie van verdachte bioscoopmoorden het ging niet goed met ergun~ab0804b5/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialsharing_web&referrer=https://t.co/MQeCc9XSz1?amp=1]AD.[/url]
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Nov 16, 2019 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Zo Jan 19, 2020 15:58 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Radio 1 schreef:
De overheid heeft al zeker dertig jaar geen idee hoe om te gaan met criminele jongeren, zegt antropoloog en criminoloog Hans Werdmölder. Bij Marokkaans Nederlandse jongeren ziet hij een cultuurconflict: 'Bij jongeren die minder sterk in hun schoenen staan leidt dit tot verzet, criminaliteit en drugsgebruik.'

https://www.youtube.com/watch?v=1C1j75VjsTY

Beetje laat, vinden jullie niet, dames en heren van de NPO?
Deze draad is 15 jaar oud en toen werd dat al gezegd. Alleen werd je daarvoor destijds in de fascistenhoek getrapt en was je een halve Hitler.
Tijden veranderen en wijsheid komt met de jaren...

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 10:50 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Een groep personen... Namen en signalement uiteraard niet nader gespecificeerd. Als een rodel hyena's op een weerloze prooi af. Waar herkennen wij dat gedrag van?

https://www.telegraaf.nl/nieuws/623251104/vrouw-op-krukken-onderuit-getrapt-en-bespuugd-in-delft

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Het probleem wordt alsmaar groter. Ik zie dat ook in mijn eigen woonplaats ontstaan. In de zomermaanden doe ik regelmatig later op de avond hardlopen, het krioelt van bontkraagjes op Vespaatjes. Rond de coffeeshops wordt op grote schaal wiet verkocht aan buitenlanders en de gemeente doet niks en laat het gebeuren. Veel vrouwen die ik ken mijden al bepaalde straten als het donker is omdat zij zich onveilig voelen.

En als je er wat van zegt of de feiten benoemt ben je racist. Laatst zei iemand tegen mij dat ertegen optreden niet kan en onjuist is, ze weten immers niet beter, het is hun cultuur. Ze zijn opgegroeid in een klimaat waar vrouwen ondergeschikt zijn aan mannen. Het zit in hun systeem gebakken en dat gaat er niet zomaar uit.

Ik denk dan, serieus? Meen je dit nou echt? Moeten we seksuele intimidatie en aanranding goedvinden omdat het zogenaamd hun cultuur is? Naar mijn idee is de borging van ons gezond- veiligheid juist een grootgoed die we nooit te grabbel moeten gooien en alles wat onze cultuur, normen en waarden bedreigd, elimineren bij de bron. Weg met het gespuis!

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 14:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik herken het. In Zeeland leek het lange tijd veel minder te zijn dan in de Randstad en gelukkig is dat ook zo. Maar ook hier ontstaan hangplekken waar vrouwen en ook steeds vaker mannen gewoon niet meer langs durven. Zo ken ik een wat oudere man die altijd zijn teckeltje uitlaat, altijd hetzelfde rondje liep hij. Tot voor kort. Het rondje gaat namelijk langs de hangplek waar tegenwoordig Marokkaanse jongens zich verzamelen met harde muziek. Ze schreeuwen naar iedereen die langskomt. Toen ze een tijdje terug iets naar de man en zijn hondje hebben gegooid is hij zijn route gaan aanpassen.

Volgens mij is dit zeer herkenbaar op diverse plekken in Nederland.

BerichtGeplaatst: Do Jul 08, 2021 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Helaas wel. Intussen blijft de politiek wegkijken. Ik vraag me wel eens af of de immigratie een bovengrens heeft? Je kunt niet nog tientallen jaren doorgaan om jaarlijks honderdduizenden migranten naar ons kikkerlandje te halen. Even los van de maatschappelijke problemen die het meebrengt.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 09, 2021 8:40 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik werkte vroeger eens een de bouw bij Haarlem. Daar kwam vaak een meisje langs met een kunstbeen.
Een stukadoor begon waarderend te fluiten als ze langskwam. Later floten steeds meer bouwvakkers naar het meisje.
Dat beviel haar prima, dus op den duur kwam ze wel een keer of 3 op een morgen langs.
Dit soort spontane reacties kunnen al jaren niet meer. Zelfs onze volksaard verandert, en niet ten goede.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2021 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Kan aan mij liggen maar vind het wat onsamenhangend. De bouwwereld is een wereld vol harde zwoegers waar nauwelijks Marokkanen werken. Verder fluiten bouwvakkers nog steeds naar vrouwen. Maak je geen zorgen Poendert.

Ik was twee jaar geleden bij SIF in Roermond aan het kijken naar de hijsactiviteiten waar ineens een hal naar de kade stormde om dierengeluiden te maken. Ik dacht, wat krijgen we nou en ging kijken, wat bleek, een plezierjacht had zich vervaren. Bovenop de jacht lag een vrouw te zonnen wat de mannen toch geweldig vonden.

Schijnt daar een ritueel te zijn...

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2021 12:25 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliox schreef:
Kan aan mij liggen maar vind het wat onsamenhangend. De bouwwereld is een wereld vol harde zwoegers waar nauwelijks Marokkanen werken. Verder fluiten bouwvakkers nog steeds naar vrouwen. Maak je geen zorgen Poendert.

Ik was twee jaar geleden bij SIF in Roermond aan het kijken naar de hijsactiviteiten waar ineens een hal naar de kade stormde om dierengeluiden te maken. Ik dacht, wat krijgen we nou en ging kijken, wat bleek, een plezierjacht had zich vervaren. Bovenop de jacht lag een vrouw te zonnen wat de mannen toch geweldig vonden.

Schijnt daar een ritueel te zijn...

Ik heb nog nooit een Marokkaan in de bouw zien werken. Mogelijk vegen ze wel eens de vloer aan.
Ik bedoelde niet dat Marokkanen waarderend floten.
Waarderend floten de blanken. Marokkanen fluiten niet waarderend naar mooie vrouwen. Die schelden ze uit voor hoer als ze geen hoofddoek dragen.
U heeft duidelijk nooit in de bouw gewerkt. U heeft daar alleen maar gecontroleerd.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2021 17:01 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.telegraaf.nl/nieuws/432367434/postbezorger-tarik-o-sleurde-sebastiaan-35-meter-mee-alsof-ik-over-een-hobbel-reed

De dodenlijlst van slinks Nederland wordt langer en langer...

Begint zo langzamerhand op een witte genocide te lijken.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2021 13:32 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://panorama.nl/artikel/458949/mocro-maffia-heeft-mogelijk-plannen-voor-ontvoering-of-aanslag-op-rutte

Fantastische mensen die Marokkanen. Ze zijn een waardevolle aanwinst voor onze vrije en open samenleving!

BerichtGeplaatst: Di Sep 28, 2021 20:26 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Er wordt al 40 jaar tegen ons gelogen. Ons werd verteld dat Nederland altijd een immigratieland was geweest.
Het is verkeerd.

Nederland, tussen de IX e eeuw na de grote invasies en de XIX e eeuw, was een zeer stabiele populatie " op wat
verdwaalde Hugenoten en Joden na... (minder dan 1 promille van de bevolking)...

Die grote leugens dienen om kinderen al vanaf lagers school te laten wennen een minderheid in eigen land te worden.

Die grote leugens komen opvallend uit de hoek van de pro immigratie lobby die met tientallen miljoenen overheidsondersteuning vanuit
subsidies, postcode loterij machtig zijn en bereid in land al zijn Nederlandse kenmerken te vernietigen.

Een nepvluchteling die nooit meer weggaat kost gemiddeld gedurende zijn leven ons land 1 miljoen Euro.

Rutte verbergt al die vluchtelingen kosten onder algemene ''uitgavenposten'' zonder deze te duiden.

D66, Groen Links en PvdAlaaaah houden de taboes op deze veel te dure obsessie met
behulp van hun gesubsidieerde ondemocratische organisaties en media in stand...

De bevolking van Afrika stijgt komende jaren met een verdubbeling zijn 1 miljard mensen.

En bovengenoemde partijen krijsen als boze demonen om het hards als grenswachten hen tegenhouden...

Absurd partijen, absurde stemmers... Absurde hersenspoeling, dag in dag uit.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2021 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik wandelde door Beiroeth in de tijd dat daar ongesluierde dames flaneerden door de hoofdstraten.
Ik zag het straatbeeld veranderen in een platgebombardeerde woestenij. Vernielen zit blijkbaar in de genen van alle islamieten.
Noem mij 1 enkel islamitisch land waar niet wordt gemoord, gediscrimineerd of een andersgelovige of vrouw niet wordt veroordeeld.
Dan is mijn dag ook eens goed

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2021 11:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Zolang bovenstaande reageerders niet op Wilders of Baudet gaan stemmen blijft alles nog decennia zoals het nu is.
Dat zijn de enigen die nog een vuist durven te maken. De rest lult gewoon voor de lieve vrede met de meute mee

BerichtGeplaatst: Ma Okt 18, 2021 13:52 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
https://panorama.nl/artikel/458949/mocro-maffia-heeft-mogelijk-plannen-voor-ontvoering-of-aanslag-op-rutte

Fantastische mensen die Marokkanen. Ze zijn een waardevolle aanwinst voor onze vrije en open samenleving!

Ze zijn ook niet allemaal slecht. Niet allemaal over één kam scheren!