Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Moeten achterbakse beschuldigingen via Media worden bestraft
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Moeten achterbakse beschuldigingen via Media worden bestraft
BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Een door het publiek al lang vergeten politiek persoon beproefde onlangs, via gesuggereerde beschuldigingen richting vermeend Lesfietsgebruik, een 17jarig lid van ons koningshuis(princes Amalia), dit kind in een kwaad daglicht te zetten.
Onze altijd onpartijdige Media sprong daar natuurlijk hijgend en kwijlend op in.
Bestaat er een mogelijkheid om de betreffende Media, plus dat soort uitgerangeerde randfiguren, te beschuldigen van laster en achterklap.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 11:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wat is een lesfiets?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat is Nederlands voor MILF. Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Poendert, kan het s.v.p. wat duidelijker? Schijnbaar heb ik dit in de media gemist en heb daarom geen idee waar het over gaat.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 12:55 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Wat is een lesfiets?

Lesfietsen reden vroeger veel op het Griekse eiland Lesbos. De bakermat van de lesbische liefde.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 13:02 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
Poendert, kan het s.v.p. wat duidelijker? Schijnbaar heb ik dit in de media gemist en heb daarom geen idee waar het over gaat.

Het gaat over de suggestie over eventuele lesbische lage driften bij ons koninklijke princesje door onze eventuele altijd onpartijdige Media in de wereld geholpen.
Men maakte er een punt in een roddelprogramma van, of een eventuele lesbische koningin later wel met iemand van hetzelfde geslacht mocht trouwen.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 18:34 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Het is een puur theoretische discussie naar mijn mening. Er zijn n.l. bij het koningshuis ongeschreven wetten, zoals de monarch is heteroseksueel. Wij gaan niet meemaken dat Koningin Amalia officieel het leven gaat delen met een andere vrouw. Is not done. Ook gaan we niet meemaken dat de monarch met een negroïde man zal trouwen, Aziatisch mogelijk wel ivm een aantal koninkrijken daar.

Ik begreep overigens dat er grondwettelijk geen bezwaren kleven aan een huwelijk met iemand van hetzelfde geslacht al wordt de erfopvolging dan weer wel een kwestie.
Maar theorie allemaal, zal niet gaan gebeuren.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 13, 2021 20:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lijkt me fantastisch als ze trouwt met een vrouw en daarna gewoon kinderen krijgt. Mooi signaal naar de rest van de wereld dat dat hier gewoon kan, zonder problemen. Zelfs als je koningin bent.

Twee koninginnen is ook wel leuk. Ik pleit dan ook voor twee Koninginnedagen per jaar.

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2021 8:38 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Lijkt me fantastisch als ze trouwt met een vrouw en daarna gewoon kinderen krijgt. Mooi signaal naar de rest van de wereld dat dat hier gewoon kan, zonder problemen. Zelfs als je koningin bent.

Twee koninginnen is ook wel leuk. Ik pleit dan ook voor twee Koninginnedagen per jaar.

Als een koningin via haar vrouw kinderen krijgt lijkt mij dat een hele prestatie. Een wonder zelfs. Maar ik hoorde pas dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2021 9:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Poendert schreef:
Men maakte er een punt in een roddelprogramma van, of een eventuele lesbische koningin later wel met iemand van hetzelfde geslacht mocht trouwen.

O, dan denk ik dat ik het snap. Het gaat over het boek dat Claudia de Breij over de prinses geschreven heeft en waarvoor ze gesprekken met de prinses heeft gevoerd.
De Breij is lesbisch en dan is het natuurlijk logisch dat de prinses dat ook is, zo werkt media à la Albert Verlinden en andere valse nichten.
Deze programma's zijn voor een specifiek publiek bedoeld: het domme kijkvee.

En dat boek interesseert mij totaal niet. Ik had al een andere titel bedacht (zie elders op dit forum).

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2021 16:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Poendert schreef:
Als een koningin via haar vrouw kinderen krijgt lijkt mij dat een hele prestatie. Een wonder zelfs. Maar ik hoorde pas dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn

Het grote verschil tussen een lesbisch stel en een homostel voor jou dan Poendert: lesbische vrouwen hebben geen enkel probleem om zwanger te worden. Er zijn zaaddonoren genoeg. De traditionele daad komt er niet aan te pas.

Er gaat nu vast een wereld voor je open.

Homostellen echter kunnen niet anders dan adopteren van een reeds geboren kind. Draagmoeders zijn veel lastiger te vinden en dat is ook wel logisch: de vrouw moet 9 maanden zwanger door het leven, behoorlijke fysieke pijnen doorstaan én bereid zijn het kind af te staan.

Ik ken diverse gelukkig getrouwde gezinnen met 2 vrouwen aan het hoofd en enkele kinderen. Want dat is nog zoiets: als twee mensen voor gezinsuitbreiding kunnen zorgen, gaat het net iets sneller Rolling Eyes Laughing

BerichtGeplaatst: Do Okt 14, 2021 16:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lesbisch of homo, het is lood om oud ijzer.
Welk kind er ook in het gezin komt (middels adoptie of bevruchting), het is altijd een bastaard.

Weerwoord forum index » Actualiteiten