Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 147, 148, 149 ... 210, 211, 212  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 2:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Israël is gestopt met AstraZeneca

Israël is nooit gestart met AstraZeneca, ze hadden een deal met Pfizer.

Echt, ongelooflijk dit. Bovendien beweerde je specifiek dat Israël gestopt was met vaccineren, niet met AZ.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 3:28 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

https://www.globalresearch.ca/graphene-oxide-detection-aqueous-suspension/5749529

Graphene Oxide Detection in Aqueous Suspension
Observational study in Optical and Electron Microscopy
By Prof. Dr. Pablo Campra Madrid

https://uncutnews.ch/spanische-forscher-entdecken-graphenoxide-in-den-covid-impfstoffen/

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 9:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Beste beheer, zoals je vast en zeker hebt opgemerkt vind ik tot op het scherpst van de snede discussiëren prima. Ik deel uit en kan ook incasseren. Zelfs als het 'nasty' wordt kan ik dat prima handelen. Wat nu echter ontstaat zijn frequente beledigingen op de man. Hiermee wordt een grens overgegaan of grenzen opgerekt, zoals je wil. Onder 'iedere' post 'je bent een klootzak' of je bent een 'misselijkmakende ophitser' plaatsen heeft niets meer te maken met een verhit dialoog, maar met mensen tot op het bot willen beledigen en kwetsen. Even los van het feit hoe ik dit zelf opvat.

Ik wil het beheer oproepen om hier een standpunt op in te nemen. Of er wordt ingegrepen tegen directe beledigingen of we spreken af dat we de grenzen van het reglement wat ruimer interpreteren en ga beiden zelf voorzien van gelijkwaardig repliek. Als de discussie zich verplaatst buiten de grenzen van het reglement vind ik dat niet erg, als daar maar duidelijkheid over is. Ingrijpen tegen onderstaande directe beledigingen lijkt mij vanzelfsprekend verstandiger en de sfeer op het forum ten goeden komen.

carlos schreef:
De fout die jij telkens opnieuw maakt, is dat je denkt dat anderen net zo leugenachtig en achterbaks zijn, als dat jij zelf bent. En ook dat kan iedereen hier lezen. Wink

Elisabeth schreef:
ARROGANTE KL**TZ*K.

carlos schreef:
Verder nog wat, vieze ophitser?

carlos schreef:
Wat ben je toch ook een misselijkmakende ophitser...bah.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Nee hoor, heb ik nergens gesteld, en als jij meent van wel dan quote je me maar. Hier trap ik niet in, en bij deze ben je wederom betrapt op een LEUGEN.

De zoekfunctie is beperkt dus aantonen wordt lastiger. Dan neem ik liever mijn verlies en accepteer dat je niet toegeeft. Dat het een leugen betreft bestrijdt ik ten strengste en is voor jouw rekening.

Quote:
Ik doe dit soort dingen al heel het jaar lang, zonder poespas.

Dat doe je niet. Je kunt niet zonder QR-code op reis, naar een evenement of theater en naar de horeca.

Quote:
Nee, jij liegt dat het gedrukt staat. Keer op keer zijn jouw opzichtige leugens eenvoudig door te prikken en daar maak jij je vreselijk druk om. Nu weer. De frustratie spat er weer vanaf bij je.

Welnee Carlos, iedereen die je berichten leest ziet dat jij er continue mee bezig bent en dat jij je vreselijk druk maakt. Mensen die tégen maatregelen zijn zitten in de weerstand. Ik begrijp het nut en de noodzaak van coronamaatregelen en heb er geen last van dat ik mijn QR-code moet tonen. Jij hebt geen QR-code. Jij wil je niet laten vaccineren. Jij wil je niet laten testen. Jij wil geen mondmasker op. Jij bent zelfs gaan demonstreren omdat je niets wil. Dus jij zit in de weerstand, jij maakt je druk, niet ik. Feit.

Quote:
Verder kan ik je nog wel wat zeer recente voorbeelden geven van gevaccineerden die zich hier vreselijk lopen op te winden, maar die kun je zelf ook vast vinden.

Neemt niet weg dat de meeste frustratie zit bij mensen die tegen maatregelen zijn. Ergens tegen zijn kost (veel) energie.

Quote:
Dat zal dan die ondergrens zijn waar jij al lang en breed doorheen bent gezakt..

Verder nog wat, vieze ophitser?

Ik niet. Ik vind het allemaal prima. Vrijdag mijn verjaardag gevierd en gisteren wezen uiteten met 4 man. Telefonisch was ons al meegegeven dat wij bij binnenkomst onze QR-code moesten laten zien, binnen 20 seconden was het gepiept voor 4 man. Het restaurant zat als vanouds tjokvol. Gelukkig dat we gereserveerd hadden. Ik ben overtuigd dat restaurants prima zonder schreeuwende meerderheid kunnen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

NEE, ik heb NERGENS een gezondheidsverklaring getekend, NERGENS in de 5 landen waar ik een rijbewijs van heb (gehad)
Dus als je die tekent! Wat betekent dat? Tjonge jonge jonge, dus iemand met een hartafwijking, kan het ook tekenen.
Als je geen medische test hebt gehad kan niemand weten of je inderdaad "gezond" bent. Verborgen kwalen b.v.

Waar op wordt gelet is ogen, maar die worden ook niet getest. Draag je een bril dan moet dat op je rijbewijs gemeld worden.
De meeste ongelukken gebeuren door te hard rijden of door appen.
Vaak zijn dit jongeren, dus de leeftijd verhogen naar 21 jaar!!!

Een gezondheidsverklaring heb je nodig om toegang te krijgen tot het rijexamen in Nederland. Dus elke Nederland die ná 1951 in Nederland rijexamen heeft afgelegd, heeft een gezondheidsverklaring moeten afgeven. Dat heb ik een paar keer aangegeven. Als ik mij niet vergis gaf jij aan dat jij in het buitenland je rijbewijs hebt gehaald. Vanzelfsprekend is dat binnen de daar vigerende wetten en regels.

Verder is het mij om het even of jij dat wel of niet hebt moeten doen, het gaat eerstens om de validiteit van het vergelijk en in het verlengde om de hypocrisie van mensen aan te tonen. Aantonen dat je geen verhoogd risico vormt doen we al jaren met z'n allen. Zo is onze maatschappij ingericht. Verschillende instrumenten worden daar voor ingezet, gezondheidsverklaringen, rijbewijzen, (vak)diploma's, certificaten, medische keuringen, enzovoort, enzovoort.

Onderstaand bericht las ik vanmorgen op LinkedIn. Ik vond het een vermakelijk bericht waarmee de spijker op de kop wordt geslagen. Het laat zien hoe ridicuul de weerstand is tegen coronamaatregelen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02689-y#ref-CR1

3 maandjes effectiviteit van vaccins? We gaan een gezellige winter tegemoet?

Zeg het maar Royy. Een groot deel van de Nederlanders zijn niet (volledig) gevaccineerd, het vaccin heeft geen eeuwige houdbaarheid. Ik zag dat de besmettingen oplopen maar nog steeds is de situatie beheerst dus geen reden tot maatregelen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
https://www.globalresearch.ca/graphene-oxide-detection-aqueous-suspension/5749529

Graphene Oxide Detection in Aqueous Suspension
Observational study in Optical and Electron Microscopy
By Prof. Dr. Pablo Campra Madrid

En... gelezen? Denk het niet he.

Conclusions and Recommendations

1. Microscopic study of the sample provides strong evidence for the probable presence of graphene derivatives, although microscopy does not provide conclusive evidence. The definitive identification of graphene, oxidized graphene (GO) or reduced oxidized graphene (rGO) in the RD1 sample requires the STRUCTURAL CHARACTERIZATION through the analysis of specific spectral standard sample comparable to those published in literature and those obtained from the standard sample, obtained with spectroscopic techniques such as XPS, EDS, NMR, FTIR or Raman, among others.

2. The analyzes in this report correspond to ONE SINGLE SAMPLE, limited in total volume available for processing. It is therefore necessary to carry out a significant sampling of similar vials to draw conclusions that can be generalized to comparable samples, recording origin, traceability and quality control during storage and transport prior to analysis.

Ofwel: voordat er conclusies getrokken kunnen worden.... etc.

Verder zie ook: https://www.reuters.com/article/factcheck-grapheneoxide-vaccine-idUSL1N2OZ14F

Dit is weer exact zoals het niet hoort. Wappies horen wat en trekken compleet verkeerde conclusies. Zelfs conclusies waarvan exact in het onderzoek staat dat je ze niet zou moeten trekken op die manier. Zagen we ook al met VAERS meldingregister voor bijwerkingen.

Quote:
https://uncutnews.ch/spanische-forscher-entdecken-graphenoxide-in-den-covid-impfstoffen/

Yep, en dát is nou een definitie van fakenews.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Ongegrond wantrouwen, of gewoon beter op de hoogte, dat laatste zal het wel zijn.

Ik denk, het eerste.

Quote:
Je bent wederom betrapt op een leugen, je bent wederom 'af'.

Next.

Diezelfde minister zegt ook dat het een noodzakelijk kwaad betreft. En dat waar de QR-code niet wordt gehandhaafd het terug te zien is in ziekenhuisopnames. De effectiviteit en de de noodzaak wordt daarmee feitelijk vastgesteld waarmee wij een streep zetten onder de discussie.

NEXT!

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:15 Plaats reactie Reageer met quote
Weerwoord Beheer

Cliox schreef:
Beste beheer

We hebben inderdaad gezien dat de emotie weer hoog opgelopen is en dit oogluikend toegestaan.

Laat het een waarschuwing aan iedereen zijn: vanaf nu zal Weerwoord Beheer onherroepelijk met gele kaarten komen wanneer mensen hier aantoonbaar rechtstreeks worden uitgescholden.

Weerwoord Beheer.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliox schreef:
Royy schreef:

Zeg het maar Royy. Een groot deel van de Nederlanders zijn niet (volledig) gevaccineerd, het vaccin heeft geen eeuwige houdbaarheid. Ik zag dat de besmettingen oplopen maar nog steeds is de situatie beheerst dus geen reden tot maatregelen.

Misschien toch maar voor natuurlijke weerstand gaan Cliox, dat houdt t wat langer vol...

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Een gezondheidsverklaring stelt niets voor.

Precies. Dus waarom tegen het tonen van de QR-code zijn wat nog minder voorstelt dan een gezondheidsverklaring?

Quote:
Er gaan er nog veel meer sterven.....

Waar blijven al die vaccinatiedoden? Je blijft stug volhouden dat 3% van de gevaccineerden doodgaat aan de directe gevolg van het vaccin, feiten spreken dit tegen. We moeten het doen met een 'omdat het zo is' terwijl het niet zo is en je ongelijk is aangetoond. Ik verwacht meer ten aanzien van deze oneliner.

Quote:
Israël is gestopt met AstraZeneca, Spanje ook.

Kun je dat aantonen? Onderzoek leert dat Spaanse regio's (dus niet Spanje!) het toedienen van AstraZeneca tijdelijk opschorten.

De Spaanse regio Castilië en León schort het gebruik van het AstraZeneca-vaccin op. De lokale autoriteiten hebben dat besloten vanwege zorgen over bloedstolsels en een verlaagd aantal bloedplaatjes bij gevaccineerden.
    Castilië en León, dat zo'n 2,4 miljoen inwoners heeft, wil wachten totdat het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) een rapport uitbrengt over de veiligheid van het vaccin.

Vanwege de zorgen over de mogelijke bijwerkingen werden de AstraZeneca-vaccinaties vorig maand in heel Spanje en veel andere Europese landen tijdelijk stilgelegd. De inentingen werden na korte tijd weer hervat nadat het EMA opnieuw had geoordeeld dat het middel veilig en effectief was.

Bron: https://lc.nl/buitenland/Spaanse-regio-stopt-met-toediening-AstraZeneca-vaccin-26754473.html

Quote:
Michael Yeadon was a scientific researcher and vice president at drugs giant Pfizer Inc. He co-founded a successful biotech Then his career took an unexpected turn.
https://www.reuters.com/investigates/special-report/health-coronavirus-vaccines-skeptic/

Hier hebben mensen zeer uitgebreid op gereageerd. Lees de reacties terug en ga daar maar op reageren. Daar voorkomt dat mensen moeten herhalen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Cliox schreef:
Royy schreef:

Misschien toch maar voor natuurlijke weerstand gaan Cliox, dat houdt t wat langer vol...

Dat staat los van het positief effect van het vaccin.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Ik wil het beheer oproepen om hier een standpunt op in te nemen.

Nee nee, niet dit gejank weer.

Jij begon zelf met beledigen, dus krijg je ook gewoon de bal teruggekaatst. Jij begint iedere keer met beledigen, en weet gewoon niet van ophouden. Jij bepaalt de toon hier. Als je hier bent, en ook als je er even niet bent, zoals laatst tijdens je vakantie, toen de sfeer hier meteen met stel en sprong verbeterde.

Ra ra hoe zou dat nou toch komen..

Cliox schreef:
De effectiviteit en de de noodzaak wordt daarmee feitelijk vastgesteld waarmee wij een streep zetten onder de discussie.

Als dit jouw manier is om je ongelijk toe te geven, dan vind ik dat verder prima.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Dat doe je niet.

Als jij werkelijk denkt hier te kunnen bepalen hoe mijn dagelijks leven onder/met corona maatregelen eruit ziet, dan ben je

1. heel ver van het padje
2. niet serieus te nemen
3. niet meer voor rede vatbaar

Nu was 2 toch al erg problematisch, maar dit is wel de overtreffende trap.

Ik kan er verder niks meer mee als je zo gaat beginnen. 🤷

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Nee Cliff, er wordt beweerd dat je dagelijks aluminium inademt dus zit het in de lucht.

Dat heeft niets met de samenstelling van lucht te maken. Aluminium is geen gas net als asbestdeeltjes en fijnstof dat niet zijn. De vraag naar aluminium bij de samenstelling van lucht is dan ook misplaatst.

Quote:
Atmosfeer is niet de dampkring, atmosfeer is een ander woord voor lucht, air

Feitelijk onjuist.

De atmosfeer is in de astronomie het totaal van de omhullende gassen die zich om een vast hemellichaam bevinden. De atmosfeer van de aarde wordt ook wel aardatmosfeer of dampkring genoemd.

Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Atmosfeer_(astronomie)

Quote:
De atmosfeer is om je heen.....en daar zit geen aluminium in.

De atmosfeer is het totaal van de omhullende gassen die zich om de aarde bevinden. In de atmosfeer kunnen zich andere deeltjes bevinden, dit staat echter los van de samenstelling van gassen waar jij op reageerde.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliox schreef:
Dat doe je niet.

Als jij werkelijk denkt hier te kunnen bepalen hoe mijn dagelijks leven onder/met corona maatregelen eruit ziet, dan ben je

1. heel ver van het padje
2. niet serieus te nemen
3. niet meer voor rede vatbaar

Nu was 2 toch al erg problematisch, maar dit is wel de overtreffende trap.

Ik kan er verder niks meer mee als je zo gaat beginnen. 🤷

Ik kan ook ontkennen dat ik berichten op weerwoord plaats, iedereen kan zien dat het zo is. Iedereen weet ook dat je een QR-code moet tonen als je met vakantie wil en als je het theater, museum, bioscoop en horeca bezoekt. En dat je een mondmasker moet dragen in het openbaarvervoer. Zelfs al weiger je dat, ben je daar heel bewust van en beïnvloedt dat je doen en laten. Alleen kluizenaars hebben geen last van maatregelen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 10:56 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Alleen kluizenaars hebben geen last van maatregelen.

Jij hebt volgens mij heel vaak geroepen dat je geen last hebt van de maatregelen. Dus je bent een kluizenaar, begrijp ik? Je zegt het zelf..

Cliox schreef:
Ik kan ook ontkennen dat ik berichten op weerwoord plaats

Het gaat niet om ontkennen of toegeven...waar het om gaat is dat jij niet kunt oordelen over zaken waar je niets vanaf weet.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:04 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Vrijdag mijn verjaardag gevierd en gisteren wezen uiteten met 4 man

Dus jij besteedt jouw verjaardag aan de hele dag ruzie maken op weerwoord?

Cliox schreef:
Welnee Carlos, iedereen die je berichten leest ziet dat jij er continue mee bezig bent en dat jij je vreselijk druk maakt.

Jij zit hier iedere dag ruzie te maken alsof je leven ervan af hangt...zelfs op je verjaardag doe je dat dus.

Lijkt mij wel duidelijk wie hier meer mee bezig is van ons twee..

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Jij hebt volgens mij heel vaak geroepen dat je geen last hebt van de maatregelen. Dus je bent een kluizenaar, begrijp ik? Je zegt het zelf..

Ik ben gevaccineerd.

Quote:
Het gaat niet om ontkennen of toegeven...waar het om gaat is dat jij niet kunt oordelen over zaken waar je niets vanaf weet.

Maar wel op wat ik zie.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Nee nee, niet dit gejank weer.

Ik jank niet, ik vraag om duidelijkheid. Dat staat er expliciet bij dus had je moeten weten.

Quote:
Jij begon zelf met beledigen, dus krijg je ook gewoon de bal teruggekaatst.

Nee dat doe ik niet, zeker niet de manier waarop jij dat doet. Ik heb mensen niet voor 'klootzak' of 'vieze ophitser' uitgemaakt en zal mij er zelden tot nooit toe laten verleiden om dit te doen. Ik nodig je uit om aan te tonen waar ik mij direct tot de persoon richt en niet tot het gedragscomponent.

Quote:
Jij begint iedere keer met beledigen, en weet gewoon niet van ophouden. Jij bepaalt de toon hier. Als je hier bent, en ook als je er even niet bent, zoals laatst tijdens je vakantie, toen de sfeer hier meteen met stel en sprong verbeterde.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:14 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:

Ik ben gevaccineerd.

Ja, en dus? Jij loopt waarschijnlijk ook nog steeds met een mondkapje, net als Cliff.

Wat je beweerde is dat iemand die geen last van de maatregelen heeft, een kluizenaarsbestaan leidt.

Ga je dat nu afzwakken zodat het geen betrekking heeft op jezelf? Rolling Eyes

Cliox schreef:
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Iedereen kan zien dat jij telkens de confrontatie opzoekt, niet ik. Als je mij uitmaakt voor leugenaar, en dat doe je vrijwel aan de lopende band, dan ben je net zo goed bezig met beledigen, als wanneer ik jou een ophitser noemt. Dat onderscheid dat jij nu probeert te maken is er voor mij niet.

Verder heb ik jou al meerdere keren aangeboden om de strijdbijl te begraven en te stoppen met elkaar te belasteren, maar jij weigert dat pertinent.

Neem dan ook maar es verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag hier en wijs niet telkens met het vingertje naar anderen.

Laatst aangepast door carlos op Zo Okt 10, 2021 11:18, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Dus jij besteedt jouw verjaardag aan de hele dag ruzie maken op weerwoord?

Joe.

Quote:
Jij zit hier iedere dag ruzie te maken alsof je leven ervan af hangt...zelfs op je verjaardag doe je dat dus.

Joe.

Quote:
Lijkt mij wel duidelijk wie hier meer mee bezig is van ons twee..

Met de discussie? Ik heb het niet over de discussie maar bezig zijn met de pandemie.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:26 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Ja, en dus? Jij loopt waarschijnlijk ook nog steeds met een mondkapje, net als Cliff.

Ik zou niet weten waarom. Flauwe opmerking ook weer.

Quote:
Wat je beweerde is dat iemand die geen last van de maatregelen heeft, een kluizenaarsbestaan leidt.

Ga je dat nu afzwakken zodat het geen betrekking heeft op jezelf? Rolling Eyes

Ik maak het specifiek. Ik heb het over ongevaccineerden die tegen de QR-code ageren.

Als ik wil vliegen toon ik mijn QR-code en stap ik het vliegtuig in. Jij kunt niet vliegen.
Als ik naar het museum wil, toon ik mijn QR-code en ga ik het museum binnen. Jij kunt geen museum bezoeken.
Als ik naar de kroeg wil, toon ik mijn QR-code en stap ik de kroeg binnen. Jij kunt geen kroeg bezoeken.
Als ik naar het restaurant wil, toon ik mijn QR-code en stap ik het restaurant binnen. Jij kunt geen restaurant bezoeken.
Als ik een evenement wil bezoeken, toon ik mijn QR-code en ga ik naar binnen. Jij kunt geen evenement bezoeken.
Als ik in Duitsland wil winkelen, toon ik mijn QR-code en ga ik Duitsland binnen. Jij komt Duitsland niet binnen.

Dus als ongevaccineerde en QR-code-weigeraar heb je er wel degelijk last van tenzij je een kluizenaar bent. De enige last die ik heb is dat ik de QR-code moet tonen. Maar dat ervaar ik niet als last.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Iedereen kan zien dat jij telkens de confrontatie opzoekt, niet ik. Als je mij uitmaakt voor leugenaar, en dat doe je vrijwel aan de lopende band, dan ben je net zo goed bezig met beledigen, als wanneer ik jou een ophitser noemt. Dat onderscheid dat jij nu probeert te maken is er voor mij niet.

Het grootste verschil tussen jou en mij is dat ik verwijten aantoon en het gedragscomponent benoem. Ik scheld jou niet uit. Als jij roept dat je nooit geen mondmaskers zal dragen en dat vervolgens wel doet kun je aangesproken worden op de tegenstrijdigheid die je plaatst. Als je dat niet wil moet je dat soort dingen niet op een discussieplatform plaatsen.

Quote:
Verder heb ik jou al meerdere keren aangeboden om de strijdbijl te begraven en te stoppen met elkaar te belasteren, maar jij weigert dat pertinent.

De strijdbijl begraven vind ik prima, maar ik blijf het dialoog aangaan in dit topic.

Quote:
Neem dan ook maar es verantwoordelijkheid voor je eigen gedrag hier en wijs niet telkens met het vingertje naar anderen.

Breek me de bek niet open over het nemen van verantwoordelijkheid. Daar discussiëren wij al anderhalf jaar over en is de grootste maatschappelijke uitdaging waarmee wij kampen.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 10, 2021 11:34 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Sorry maar je zit er gewoon naast. Ben gisteren nog in een restaurant geweest, zowel binnen als buiten op het terras. Was geen enkel probleem. Niemand vroeg mij om een QR code.

praktijk <------> theorie

Verder ga ik regelmatig de grens over naar België, om te tanken of om een hapje te eten. Is ook geen enkel probleem.