Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Merkel wird es nicht schaffen. Jamaica coalitie geklapt. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 30, 2021 20:43 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Naast de 3 vermoorde vrouwen door een ISlam-adept in Duitsland

....werd deze week het gemartelde en gewurgde lichaam van een 13 jarig wit Oostenrijks meisje
gevonden...

De daders zijn twee Islamitische Syrische jongemannen van 16 en 19 jaar....

Mohammed en zijn duistere alter-ego Allah lachen in hun vuistje.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 12, 2021 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Cyber attacks in Germany.

BerichtGeplaatst: Di Jul 13, 2021 17:30 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Verkiezingen voor Bundestag in september 2021 in Duitsland.
De top vrouw eh flop vrouw van de groenen, kan nog niet eens normaal praten.
Ze zegt Europa verenden, betekent Europa kapot maken.
Wanneer ze met Europa de EU bedoeld, JAAAAA !!!
Laten wij Europa, gemeinsam verenden !

#BaerbockJetztErstRecht lass uns #Europa verenden ! #fuckEU #destroytheEU

BerichtGeplaatst: Vr Jul 16, 2021 19:22 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.welt.de/kultur/plus232491537/Islam-Expertin-Susanne-Schroeter-ueber-Versaeumnisse-deutscher-Politik.html

Ik begrijp nu wat Merkel bedoelde met wir schaffen es..

Vrij vertaald: Duitsland schaft zichzelf af''... de Islam neemt het ook daar stilletjes en soms met blind lawaai in sneltreinvaart over...

BerichtGeplaatst: Vr Jul 16, 2021 19:22 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.welt.de/kultur/plus232491537/Islam-Expertin-Susanne-Schroeter-ueber-Versaeumnisse-deutscher-Politik.html

Ik begrijp nu wat Merkel bedoelde met wir schaffen es..

Vrij vertaald: Duitsland schaft zichzelf af''... de Islam neemt het ook daar stilletjes en soms met blind lawaai in sneltreinvaart over...

BerichtGeplaatst: Za Jul 17, 2021 11:22 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Icesurfer schreef:
Verkiezingen voor Bundestag in september 2021 in Duitsland.
De top vrouw eh flop vrouw van de groenen, kan nog niet eens normaal praten.
Ze zegt Europa verenden, betekent Europa kapot maken.
Wanneer ze met Europa de EU bedoeld, JAAAAA !!!
Laten wij Europa, gemeinsam verenden !

#BaerbockJetztErstRecht lass uns #Europa verenden ! #fuckEU #destroytheEU

Heb je ook een link van de hele toespraak van haar over Europa? Die 6 seconden zijn inmiddels wel bekend en te goedkoop voor woorden eigenlijk, te meer omdat ze onmiddellijk haar verspreking herstelt.
Als dat het niveau van de AfD verkiezingscampagne is/wordt, dan weet ieder weldenkend mens wat voor kwaliteit die partij eigenlijk vertegenwoordigt.

BerichtGeplaatst: Za Jul 17, 2021 15:00 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Men kan vast stellen dat de luidste pro-EU partijen de felste anti-Europeanen zijn.

Een slechte combinatie.

BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2021 19:00 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Wanneer in Duitsland iemand hypocriete corona politicus “piemel“ noemt op Twitter, valt politiemacht s morgens om 6 uur bij twitteraar huis binnen, wanneer door politieke partij boodschap op verkiezingsborden met - hang de groenen op ! - is dat verder geen belediging, hatespeech, oproep tot moord, niet zo een probleem voor rechters en politie lijkt het wel. #haengtdiegrünen #pimmelgate

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2021 14:12 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Bundestagsverkiezingen vandaag in Duitsland, 2 G regel.
Alleen cojona genezenen en cojona gevaccineerden mogen deelnemen aan verkiezingen. Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Vr Dec 17, 2021 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

CDU basis heeft vandaag nieuwe partijvoorzitter gekozen. #Merz
Na 16 jaar communisme onder Merkel, ziet het erna uit dat
weer Einigkeit und Recht und Freiheit, kapitalistische koers
gevaren gaat worden.

Echter de CDU heeft een soort van kiesmannensysteem.
De partijbasis heeft nu Merz gekozen, maar de bonzen
in de CDU nog niet. In principe kunnen ze nog Merz
als partijvoorzitter afwijzen en tegen meerderheidsbeslissing
partij basis andere kandidaat als voorzitter installeren.
Zoals ze het destijds ook ten gunste van Merkel en ten
nadeel van Friedrich Merz deden, die toen ook al
door meerderheid partijbasis gesteund werd.

De msm is not amused, maar probeert het krampachtig te verbergen. Very Happy

Merz heeft overigens solide Black Rock achtergrond.

BerichtGeplaatst: Vr Dec 17, 2021 21:22 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Vandaag eerste keer 3G corona Ausweiss Kontrolle in bus ondervonden, was al kut dag in Aken en dan ook dat nog.

Vandaag na 9 jaar onberispelijk twitter gedrag is mijn account voor 1 ste keer gesperrt,

totdat ik tweet delete of weerspraak geef.

Heb dus schriftelijke weerspraak aangeklickt en mijn
tweet verdedigd.

Het gaat om vergelijk #Brutkastenlüge met corona ic propaganda documentaire #inechtzeit rtl2.

BerichtGeplaatst: Za Dec 18, 2021 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Ordnung muss sein!!

Quote:
Vandaag eerste keer 3G corona Ausweiss Kontrolle in bus ondervonden, was al kut dag in Aken en dan ook dat nog
.

Juist prima. Als er maatregelen worden afgekondigd dan moet je ze ook handhaven.
Vanuit zijn tombe in keizerskapel laat Karel de Grote weten dat dit hem buitengewoon tevreden stemt. Wink

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2022 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Duitse Bondspresident Steinmeier vol lof over Duitse R.A.F. terroriste Gudrun Ensslin.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Gudrun_Ensslin

Hij noemde haar een grote vrouw van de wereldgeschiedenis.

Julian Reichelt @jreichelt
Ich wollte es erst nicht glauben, aber unser Bundespräsident nennt RAF-Terroristin Gudrun Ensslin tatsächlich eine "große Frau der Weltgeschichte" , die sich "mit großer Intelligenz und persönlicher Stärke" den "Zumutungen ihrer Zeit" gestellt habe.
6:26 nachm. · 3. März 2022·

Gerhard Papke @PapkeGerhard
·
11 Std.
Bundespräsident #Steinmeier muss jetzt schleunigst persönlich Stellung beziehen! Ein deutsches Staatsoberhaupt, das die linksextremistische Terroristin und verurteilte Mörderin Gudrun Ensslin zu den „großen Frauen der Weltgeschichte“ zählt, hat sich für sein Amt disqualifiziert.

https://twitter.com/jreichelt/status/1499435952984530956/photo/1

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2022 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Is de moord op Martin Schleyer ooit opgelost?

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2022 11:59 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

https://de.wikipedia.org/wiki/Schleyer-Entf%C3%BChrung

Urteile
Wegen der Beteiligung an der Schleyer-Entführung wurden Stefan Wisniewski, Adelheid Schulz, Brigitte Mohnhaupt, Christian Klar, Peter-Jürgen Boock, Rolf Clemens Wagner und Sieglinde Hofmann zu lebenslangen Haftstrafen verurteilt. Unter Anwendung der Kronzeugenregelung bekamen Silke Maier-Witt, Monika Helbing und die wegen Beihilfe verurteilte Sigrid Sternebeck Gesamtfreiheitsstrafen zwischen sieben und zehn Jahren. Ebenfalls der Beteiligung verdächtigt wurden Willy-Peter Stoll und Elisabeth von Dyck, die beide bei Festnahmeversuchen von der Polizei erschossen wurden. Im Falle Stoll gilt eine direkte Beteiligung an der Entführung Schleyers und der Erschießung seiner Begleiter als gesichert. Sieben weitere der ehemals 20 Verdächtigen wurden wegen anderer Taten rechtskräftig verurteilt. Friederike Krabbe ist bis heute verschwunden.[17]

Folgen
Die Schleyer-Entführung verfehlte die von der RAF beabsichtigte Wirkung. Zwar erregten die Bilder Schleyers aus der Gefangenschaft in der Bevölkerung Mitleid, es resultierte daraus aber kein öffentlicher Druck auf die Bundesregierung, den Forderungen der Entführer nachzukommen. Auch blieben, anders als von der RAF erwartet, derart repressive Maßnahmen des Staates aus, welche zu allgemeiner Kritik an der Bundesregierung geführt hätten. Die Meinungsbilder zeigten, dass sich eine Mehrheit in der Bevölkerung für härtere Maßnahmen gegen den Terrorismus aussprach, während das Nachgeben gegenüber den Lorenz-Entführern in der Berichterstattung zuvor negativ bewertet worden war.[18]

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 04, 2022 12:25 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Oké, bedankt voor de info.

Zo was er ook ooit een RAF-terrorist Knut Folkerts, die hier in Nederland een politieagent heeft vermoord. Deze politieagent liet een zwangere jonge weduwe met een jong kind als nabestaanden na. De kinderen hebben hun vader dus nooit of nauwelijks gekend. Zeg maar gerust dat ze zijn opgegroeid zonder hun vader. Knut Folkerts werd ook in Duitsland gezocht voor eerdere aanslagen en aan Duitsland uitgeleverd. Hij is in Duitsland weliswaar tot tweemaal levenslang veroordeeld, maar echter nooit voor de moord hier in Nederland. Dus er is geen sprake van twee maal veroordeeld worden voor hetzelfde misdrijf indien Nederland om uitlevering zou hebben verzocht om zijn straf van 20 jaar waartoe hij voor deze moord op een politieagent was veroordeeld te kunnen vorderen. Waarom zag Nederland daar van af?

https://anderetijden.nl/aflevering/430/De-RAF-in-Nederland

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 11:32 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Bij de Saarland verkiezingen in Duitsland wordt de AfD derde grootste partij en de Partij voor Dieren grote winnaar t.o.v. die Grünen en die Linke.
Bron : Twitter #Tierschutzpartei

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Icesurfer schreef:
Vandaag eerste keer 3G corona Ausweiss Kontrolle in bus ondervonden, was al kut dag in Aken en dan ook dat nog.

Prima! Controleren en handhaven. Ik wil niet naast een wappie in bus, trein of kroeg zitten.
Ik ben daarom ook zeer teleurgesteld in onze regering die deze regel niet heeft ingevoerd, laat staan dat hier ooit iemand iets gehandhaafd heeft. Laffe, slappe Hollandse hap.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Nu controleren ze Corona Ausweiss + Ausweiss gelukkig ook niet meer in trein en bus hier in Duitsland merk ik,
waarom is mij een raadsel. Ook geen 2 G, 3 G fascisme in restauranten en winkels meer,
alleen nog debiele- onzinnige- masoschistische- slaven maskerade tijdens winkelen, op televisie en in openbaar vervoer.

p.s1. wanneer je niet naast wappie wilt zitten, blijf toch lekker thuis #stayathome #flattenthecurve
p.s.2 wanneer ze hier corona dwang inspuitingsplicht met draconische straffen gaan invoeren, kom ik weer tijdig naar Nederland.
( en neem verschillende Duitse politieke vluchtelingen mee, die in mijn geboorteland asiel gaan aanvragen )

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 13:03 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Icesurfer schreef:
Nu controleren ze Corona Ausweiss + Ausweiss gelukkig ook niet meer in trein en bus hier in Duitsland merk ik,
waarom is mij een raadsel.

Als dat een raadsel voor je is dan geef je daarmee aan hoe ver weg je bent van de realiteit.

Zal ik je effe helpen? De omikron variant heeft de pandemie volledig overgenomen. Deze variant is zeer besmettelijk, maar nestelt zich nog maar zelden in de longen, waardoor beademing, ziekenhuis en IC opname meestal niet meer nodig is. Van deze variant krijg je meestal alleen nog een keelontsteking, niet meer dan dat. The Great Reset gaat dus niet door.

Icesurfer schreef:
p.s1. wanneer je niet naast wappie wilt zitten, blijf toch lekker thuis. #stayathome #flattenthecurve

NEE. De wappies moeten thuisblijven. DAT flattens the curve.

Icesurfer schreef:
p.s.2 wanneer ze hier corona dwang inspuitingsplicht met draconische straffen gaan invoeren, kom ik weer tijdig naar Nederland.

Blijf thuis. Flatten the curve. We kunnen je missen als kiespijn.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 13:18 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Je begrijpt het niet Mopper, he ?

Wij laten ons niet chanteren, met draconische straffen, kreupelheid, ziekte, dood bedreigen door een fascistisch regime.
Dan is de maat definitief vol en EISEN wij asiel in Nederland als politiek vervolgde vluchtelingen.
Bovendien kan ik als Nederlander zonder meer in Nederland gaan wonen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

[quote="Icesurfer"p.s1. wanneer je niet naast wappie wilt zitten, blijf toch lekker thuis #stayathome #flattenthecurve[/quote]
Onzin! Een wappie wil niet meedoen, die moet dus niet mee kunnen doen en thuis blijven.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 15:02 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Icesurfer schreef:
wanneer je niet naast wappie wilt zitten, blijf toch lekker thuis #stayathome #flattenthecurve

Onzin. Een wappie wil niet meedoen, die moet dus niet mee kunnen doen en thuis blijven.[/quote]

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Icesurfer schreef:
Wij laten ons niet chanteren, met draconische straffen, kreupelheid, ziekte, dood bedreigen door een fascistisch regime.

Duitsland is een democratisch land. 'Fascistisch regime' is paranoia wappie-taal. Leg mij anders eens uit waarom een 'fascistisch regime' alle maatregelen afschaft als ze voor de volksgezondheid niet meer nodig zijn.

Icesurfer schreef:
Dan is de maat definitief vol en EISEN wij asiel in Nederland als politiek vervolgde vluchtelingen.

Je krijgt geen asiel voor wappie-gedrag.

Icesurfer schreef:

Dat dan weer wel. Maar verwacht niet dat we wappies welkom heten. We hebben er al genoeg hier.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 28, 2022 19:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:

Ik zou me nog eens in het Schengenverdrag verdiepen. Hint: je kunt geen asiel aanvragen in Nederland én je mag je binnen de EU sowieso vrij vestigen.