Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 160, 161, 162  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 13:03 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Ook in Frankrijk is het paspoort een groot succes

Niet mee eens. In Frankrijk is het een grote flop, en zal het net als in Denemarken niet zo lang standhouden vermoed ik. Mensen zijn er massaal op tegen.

De covid terrassen waar alleen gevaccineerden welkom zijn: leeg en ongezellig.
De straat: vol met mensen die het onderling gezellig maken en waar wel iedereen welkom is.

Mooie vorm van civil disobedience overigens. Het beeld is treffend voor de tweedeling die nu ontstaat dankzij dit beleid. Cool

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 13:14 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Carlos schreef:
Niet mee eens. In Frankrijk is het een grote flop, en zal het net als in Denemarken niet zo lang standhouden vermoed ik. Mensen zijn er massaal op tegen.

Man man man, moet zo'n dom filmpje nu weer bewijzen dat de weerstand groot is?? Ik kan daar tegenover ook een filmpje plaatsen met volle terrassen in Frankrijk met vrolijke, tevreden Fransen. Wat zegt dat nou??

En wat dat 'niet lang stand houden' in Denemarken betreft: het paspoort wordt niet afgeschaft wegens protesten, het wordt nu juist afgeschaft wegens succes. De vaccinatiegraad is door het paspoort gestegen en het aantal besmettingen gedaald, zó ver gedaald zelfs dat alle corona maatregelen van de baan kunnen.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Beelden van afgelopen weekend uit Frankrijk;

"Massale demonstraties in heel Frankrijk tegen de corona pass".

Ja ja, een geweldig succes is het. Ik zie het. Laughing Rolling Eyes Rolling Eyes

Druim lekker wiejer jong!

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
dom filmpje

Joh, het maakt totaal niet meer uit wat ik hier post, in jullie ogen is toch niets ooit goed. Het gaat allang niet meer om feiten of inhoud, puur om het feit dat een bepaalde persoon iets post dan moet er blijkbaar koste wat kost tegenin gegaan worden.

Dit gaat echt helemaal nergens meer over.

Maar kom maar op met die beelden van overvolle terrasjes waar louter gevaccineerden zitten, ben eigenlijk wel benieuwd.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 14:07 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
"Massale demonstraties in heel Frankrijk tegen de corona pass".

En hoeveel demonstranten zijn dat, Carlos? Tienduizend? Laten we de wappies geloven, dat het er honderdduizend zijn.
Hoeveel procent van de Franse bevolking is dat, Carlos?

Laughing Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 14:33 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja ga maar weer neuzelen over de getalletjes, bij gebrek aan weerwoord.

Welk deel van "massale protesten in heel Frankrijk" begrijp je niet?

Ik zal het es voor je bijhouden, goed? O wacht, dat is ook weer niet goed, want dan komen er meer 'domme filmpjes' en dan moet daar weer over gezeikt worden. Rolling Eyes

Hopeloos ben je.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 14:48 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Welk deel van "massale protesten in heel Frankrijk" begrijp je niet?

Welk deel van "Fransen massaal aan de vaccinatie vanwege het corona paspoort" begrijp je niet?

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 14:59 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nou dan vertel maar eens hoe geweldig hoog de vaccinatiegraad dan wel niet is.

Intussen wacht ik verder af of er nog beelden komen van overvolle terrasjes vol gelukzalige gevaccineerden..

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 15:04 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Nou dan vertel maar eens hoe geweldig hoog de vaccinatiegraad dan wel niet is.

Nog niet zo hoog als Nederland of Engeland, maar wel flink gestegen door het corona paspoort. De lage vaccinatiegraad was ook de reden om het paspoort in te voeren.

carlos schreef:
Intussen wacht ik verder af of er nog beelden komen van overvolle terrasjes vol gelukzalige gevaccineerden..

Schapen zoals ik hebben geen algoritme dat ons automatisch naar dat soort filmpjes stuurt.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 15:06 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De Kapitein is aan de week van de historische beschouwing bezig.

Blijven machtig mooie beelden, niet?

*maakt zich snel uit de voeten voordat het gescheld losbarst. Cool

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 15:09 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Schapen zoals ik hebben geen algoritme dat ons automatisch naar dat soort filmpjes stuurt.

Ach ja joh, maar ik heb ze ook helemaal nergens zien voorbijkomen eerlijk gezegd.

Die beelden van die straat picnics her en der zijn daarentegen wel de wereld overgegaan, da's het verschil.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 15:15 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Ach ja joh, maar ik heb ze ook helemaal nergens zien voorbijkomen eerlijk gezegd.

Natuurlijk niet ! In jouw algoritme zit alleen dwarsliggers propaganda.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 15:18 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nou het staat je vrij om ze hier te posten, zolang je dat niet doet ga ik er maar van uit dat de QR terrasjes beschamend leeg zijn en dat het nieuws er daarom maar liever geen publiciteit aan besteed.

Over mijn algoritme kun jij niet oordelen, daar weet je niets van.

Gezellig hoor, koffie drinken met een politieagent die in je nek staat te hijgen.

Ach ieder zo zijn meug, nietwaar? Laughing

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 15:32 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Gezellig hoor, koffie drinken met een politieagent die in je nek staat te hijgen.

Heb je nu echt niet in de gaten dat jouw algoritme je naar zulke ophitsende berichten stuurt??????

Frankrijk heeft Nederland ingehaald als het om vaccineren gaat, met dank aan de coronapas. ‘Een beetje dwang helpt.’

Het is lunchtijd in brasserie Le Batignolle in Poissy, een voorstad van Parijs. Het terras is goed bezet, de serveerster checkt via een app op haar telefoon de QR-code van klanten. De controles duren steeds maar een paar seconden.

Jean-Jacques Crevin, eigenaar van brasserie Le Batignolle: 'Ik had liever gezien dat de regering de vaccinatie verplicht had gesteld.’

Ja, het heeft wel wat klanten gekost, maar dat is tijdelijk: alles heeft een gewenningsperiode, het aantal gevaccineerden stijgt, en het corona paspoort is maar voor een paar maanden, totdat de vaccinatiegraad hoog genoeg is.

Lege terrassen?????

Het volledige artikel:

https://www.trouw.nl/buitenland/hoe-de-pass-sanitaire-de-franse-vaccinatiecampagne-redde~bc3e809a/

Kijk, zo leer je nog eens wat zonder je algoritmes.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Eeeh, riep jij onlangs niet dat Nederland al ver boven de 70% zat? En viel jij mij niet aan toen ik zei dat het ongeveer 70%? Wat is het nu Cliff?

Nationaal krijgen we andere cijfers dan internationaal. Maar de internationale cijfers zijn dus prima om landen onderling te vergelijken. Je verontwaardigde vraagstelling verhult dat Nederland en Denemarken simpelweg niet op dezelfde aantallen zitten.

Cliff schreef:
Ik heb een nieuwe theorie: hoe meer wappies in een land, hoe meer maatregelen.

Carlos schreef:
Want in Denemarken waren er geen protesten tegen de corona maatregelen dit voorjaar? Ik meen me toch te herinneren van wel. Oeps...daar gaat je theorie.

Blijft lastig, lezen. Ik heb het over de aantallen wappies. Ik zeg niet dat Denemarken ze niet heeft, maar minder dan Nederland.

Moppersmurf schreef:
Ook in Frankrijk is het paspoort een groot succes

carlos schreef:

Ook hier even opletten. Moppersmurf linkt naar 'het Parool'. Naar mijn mening geen prototype vooringenomen kanaal voor wat betreft Covid. Kijk waar Carlos naar linkt, gewoon weer een kanaal uit het algoritme. En zo blijft men hangen in de informatie die het eigen gelijk bevestigt.

carlos schreef:
Beelden van afgelopen weekend uit Frankrijk;

Ook weer van een algoritme-kanaal. 't Zijn allemaal bronnen die zich alleen maar bezig houden met dit soort acties en filmpjes.

carlos schreef:
De Kapitein is aan de week van de historische beschouwing bezig.

En nog één.... tja, als je alleen maar dit soort kanalen en websites volgt die er specifiek op gericht zijn een bepaalde visie te ondersteunen, zink je weg in een moeras aan gekleurde (des)informatie.

Moppersmurf schreef:
Lege terrassen????? Het volledige artikel: https://www.trouw.nl/buitenland/hoe-de-pass-sanitaire-de-franse-vaccinatiecampagne-redde~bc3e809a/

Kijk, helemaal mee eens dus. Je kunt best volhouden dat de MSM gekleurd is, doe ik ook regelmatig. Maar feit is wel dat Trouw en Parool geen munt slaan uit een vooringenomen Covid-standpunt. De kanalen en websites die Carlos steevast hier post hebben allemaal, stuk voor stuk, een financieel belang bij het Covidstandpunt wat ze verspreiden.

Daarnaast zijn Trouw en Parool nieuwsbronnen die zo'n beetje alle nieuws berichten, dus geen one-topic nieuwskanalen. Dat zijn de websites die Carlos uit zijn algoritme vist wel. Het zijn allemaal kanalen die een zo groot mogelijke schare abonnees en likes willen, met een doneer-knop en een webshop, om maar one-topic nieuwsberichten te verspreiden.

@Carlos, probeer eens te komen met bronnen die niet louter eenzijdig een Covidstandpunt promoten en werkelijk ook niets anders.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 16:14 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Heb je nu echt niet in de gaten dat jouw algoritme je naar zulke ophitsende berichten stuurt??????

Ik zal mezelf dan ook maar gaan herhalen hier.

Over mijn algoritme kun jij niet oordelen, daar weet je niets van. Je kunt alleen over je eigen algoritme iets zeggen.

Moppersmurf schreef:

Over mijn algoritme kun jij niet oordelen, daar weet je niets van. Je kunt alleen over je eigen algoritme iets zeggen.

Cliff schreef:
Dat zijn de websites die Carlos uit zijn algoritme vist wel.

Cliff schreef:
Ook weer van een algoritme-kanaal.

Cliff schreef:
@Carlos, probeer eens te komen met bronnen die niet louter eenzijdig een Covidstandpunt promoten en werkelijk ook niets anders.

In dat geval vallen al jouw bronnen sowieso al af Cliff..

Praktice what you preach en wees zelf ook es een beetje kritisch op hetgeen je aandraagt, want dat ben je dus echt totaal niet.

Cliff schreef:
Nationaal krijgen we andere cijfers dan internationaal.

Ach ach ach...

Weet je nog dat je mij van leugens betichtte toen ik stelde dat Nederland op 70% vaccinatiegraad zat? En een week later komt Cliff zelf met een bron aan waarin staat dat Nederland op 70% zit, maar dan ligt het ineens weer heel anders natuurlijk. Rolling Eyes

Ook jij bent hopeloos.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 16:47 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Frankrijk heeft Nederland ingehaald als het om vaccineren gaat, met dank aan de coronapas. ‘Een beetje dwang helpt.’

Dat was de discussie niet hé? Ik had al gezegd dat de chantage behoorlijk goed werkt in het opkrikken van die cijfers, dus dat is niet echt een punt van discussie meer. Veel mensen nemen het vaccin omdat ze bang zijn voor maatschappelijke uitsluiting, niet omdat ze bang zijn voor het killervirus..

Als jij dat als het succes wilt claimen, dan gun ik jou dat. Wink

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 17:01 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Verder blijft het me verbazen dat vrij algemene zaken (griep, verkeersongelukken) keer op keer vergeleken worden met een zeer unieke situatie (pandemie).

Omdat het mechanisme hetzelfde werkt Cliff. Verspreiding van een virus voorkom je door mensen preventief zoveel mogelijk op te sluiten. Maar dat geldt dus voor heel veel dingen: verkeersdoden, schietpartijen, autodiefstallen etc. Keer op keer maken we de afweging van proportionaliteit.

Quote:

En iemand bij wie het vaccin niet aan slaat, alsnog ziek wordt met Covid, heeft die reactie niet? Kom op, zit geen logica in.

Weten we niet. Hou eens op met gokken.

Quote:

Nou, dan zijn we er wel denk ik.... 20k doden en een vastgelopen zorg. Lijkt me reden genoeg om in te grijpen. Daarmee komt het in de buurt van hart- en vaatziekten, iets wat we ook steevast behandelen en niet aan het lichaam zelf overlaten.

Is zeker reden om in te grijpen. De vraag is of het reden is om generiek in te grijpen. Als er een bacterie-infectie uitbreekt in Vlissingen kun je twee dingen doen: a) je propt heel Vlissingen vol met antibiotica, b) je propt de risicogroepen vol met antibiotica, de rest laat je t in eerste instantie zelf oplossen

De Nederlandse zorg kiest consequent voor optie b) (uiteraard afhankelijk van de ernst van de infectie).

Quote:

Had je zelf de tekst wel gelezen Royy?

Zeker Cliff. "Vaak kan het lichaam op eigen kracht genezen van een bacteriële infectie. Alleen als dat niet het geval is, wordt gekozen voor een antibioticum, bijvoorbeeld omdat de patiënt niet genoeg weerstand heeft."

Quote:
Dus wat mij betreft liever geen antibiotica Royy.

Why not? Waarom zou je t risico nemen? Wie weet ontstaan er complicaties, wordt de bacterie overgedragen etc. Waarom kies je hier opeens niet voor de veilige weg?

Juistem, omdat je weet dat de veilige weg op langere termijn niet de veiligste is. Op de een of andere manier denk je dat dat bij virussen compleet anders is. Vaccins kunnen tot in den eeuwigheid doorontwikkeld worden, terwijl antibiotica dat niet kan of dat op zn minst wat langer duurt. Ehm...

Bij bacterien zie je opeens wel dat ze fors bestrijden met antibiotica er juist voor zorgt dat er resistentie ontstaat, "zelf-selectie". Bij virussen is je dat opeens compleet vreemd.

Je snapt t eigenlijk wel Cliff, maar op de een of andere manier wil je niet.

Quote:

En daarom krijgen ze een griepprik hè Royy. Maar nog steeds is de griep beheersbaar. Het leidt niet tot 20k doden per jaar zoals Covid én niet tot een compleet overbelaste zorg. Zou dat wel zo zijn, dan zouden we het griepvaccin zeker meer gaan promoten.

Dit virus heeft geen 20k willekeurige doden veroorzaakt, maar juist onder risicogroepen (net zoals de griepdoden). Bij griep weten we het aantal doden bij zware griepgolven te beperken tot pakweg 7 a 8k. Nou, zou ook moeten lukken met dit virus + vaccinatie van de risicogroepen.

Quote:

Dat laatste is gewoonweg onjuist. Zie bv. de Mexicaanse griep, waarbij men al massaal vaccins aan het inkopen was. Die waren echt niet bedoeld voor alleen de risicogroepen.

Ik zou de Mexicaanse griep er niet bijhalen Cliff, komt je case niet ten goede. Ook de Mexicaanse griep is "opgelost", weggemuteerd.

Quote:

Tot nu toe is dat niet zo Royy. We begon met de alfa-variant, die leidde al tot grote problemen. Daarna kwam de Britse variant en nu de Delta variant welke veel besmettelijker zijn.

Je kunt erop gaan gokken dat het de goede kant op muteert... maar waarom zou je?

Besmettelijker is niet zozeer t probleem Cliff. Is juist wel gunstig, zeer grote delen van de bevolking hebben immers nauwelijks klachten.

Quote:

Dat is zeker geen assumptie. Hoe vaker het virus zich deelt, hoe meer mutaties je krijgt Royy. Dat is niet alleen een feit, dat is ook basale logica. Jij pleit voor meer virusdeling en dus voor een grotere kans op mutaties.

Nou pas maar op dat het influenzavirus zich niet ontwikkelt tot een veel dodelijker virus met al die besmettingen elk jaar weer...

Quote:

Ik ben zeer reëels Royy. 't Zit weer iets anders in elkaar dan je stelt. Covid slaat vooral toe bij ouderen, dat weten we al. Landen die een levensverwachting hebben van onder de 60 (en dat zijn er een hoop in Afrika) zullen niet vreselijk veel last hebben van Covid. Daarbij reizen die mensen veel minder dan wij, dus ook grote snelle uitbraken zijn daar minder waarschijnlijk.

Ok dus het is wel een probleem als het virus hier onder de 60-minners rondgaat, want risico op mutatie enzo. Maar het is geen enkel probleem als t in India en Afrika onder 60-minners rondgaat, want geen risico op mutatie en die kunnen ze ook niet meenemen hierheen?

Wees nou eens reeel en consequent Cliff. Ook al doe je t met vaccinatiepaspoorten, gevaccineerden worden ook gewoon besmet Cliff, zeker als t om mutaties (waar jij zo bang voor bent en wat jouw centrale argument is om per se niet-risicogroepen te vaccineren).

Quote:
En nu klaag jij erover dat we de mensen uit Afrika en Azië die hierheen komen niet mogen checken op dat soort zaken? Wees jij eens reëel!

Ik klaag nergens over. Je bent alleen compleet inconsequent.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jezus, waar slaat dit nou weer op?

Cliff schreef:
Dus erg hard je gelijk komen claimen en de dag daarna alweer een correctie. Tip: gewoon niet je gelijk komen claimen. Geldt ook voor Royy.

Ik maak melding van wat nieuws uit Engeland? Mag dat niet meer?

Ik had het in mijn eerste bericht al over 'good cop bad cop' communicatie namens overheden, en daags nadien wordt precies bevestigt wat ik daarmee bedoelde. Ik heb nooit beweerd dat de covid pass definitief van de baan was in Engeland, integendeel, dat beweerde ik met nadruk niet.

Waar heb ik precies ongelijk?

En wat maakt Cliff er weer van? Iets compleet anders als wat er staat. Begint een vast patroon te worden. Niks wat ik hier zeg is nog goed in jouw ogen.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 20:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:

carlos schreef:
In dat geval vallen al jouw bronnen sowieso al af Cliff..

Tu quoque.

Je weet dat ik hier een punt heb. Je komt alleen met HugoTalks, ZeroHedge, de Kapitein en anders zooi. 't Is allemaal van hetzelfde laken een pak. 't Zijn allemaal one-issue websites.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 20:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Omdat het mechanisme hetzelfde werkt Cliff. Verspreiding van een virus voorkom je door mensen preventief zoveel mogelijk op te sluiten. Maar dat geldt dus voor heel veel dingen: verkeersdoden, schietpartijen, autodiefstallen etc. Keer op keer maken we de afweging van proportionaliteit.

Bij alle andere genoemde zaken zijn meerdere oplossingen mogelijk. Bij het virus hebben we nu ook twee oplossingen: maatregelen en vaccinatie. Jij spreekt je tegen beiden uit Royy.

Quote:
Weten we niet. Hou eens op met gokken.

Heeft niets met gokken te maken, maar met logica. Jij 'gokt' erop dat meer antilichamen ook meer weerstand betekent. Lijkt me ook een logische deductie, maar bewijzen heb ik er nog niet van gezien.

Quote:
Is zeker reden om in te grijpen. De vraag is of het reden is om generiek in te grijpen.

We vallen in herhaling. Risicogroepen en niet-risicogroepen leven door elkaar heen Royy. Je hebt een punt als we over gescheiden groepen praten.

Quote:
Als er een bacterie-infectie uitbreekt in Vlissingen kun je twee dingen doen: a) je propt heel Vlissingen vol met antibiotica, b) je propt de risicogroepen vol met antibiotica, de rest laat je t in eerste instantie zelf oplossen
De Nederlandse zorg kiest consequent voor optie b) (uiteraard afhankelijk van de ernst van de infectie).

Je blijft het voorbeeld noemen, maar het voorbeeld klopt niet. Een bacterie is niet besmettelijk als een virus. 't Is allemaal veel beter te scheiden en bestrijden. Daarnaast kennen we de negatieve effecten van anti-biotica maar al te goed. Er zijn geen negatieve effecten van het vaccin.

Quote:
Why not? Waarom zou je t risico nemen? Wie weet ontstaan er complicaties, wordt de bacterie overgedragen etc. Waarom kies je hier opeens niet voor de veilige weg?

Zie boven, het is onvergelijkbaar.

Quote:
Bij bacterien zie je opeens wel dat ze fors bestrijden met antibiotica er juist voor zorgt dat er resistentie ontstaat, "zelf-selectie". Bij virussen is je dat opeens compleet vreemd.

Nee, ook hier lees je niet en dwing je me daardoor tot herhalen.

Veel antibiotica -> leidt tot resistentie.
Veel vaccins -> leidt juist niet tot resistentie. Veel besmettingen leiden tot mutaties en resistentie.

Snap je het verschil nu? Een vaccin is daardoor niet met anti-biotica te vergelijken. Een deel van het effect is namelijk exact tegenovergesteld.

Quote:
Je snapt t eigenlijk wel Cliff, maar op de een of andere manier wil je niet.

Ik snap het prima, ik denk echter dat jij het niet meer snapt.

Quote:
Ik zou de Mexicaanse griep er niet bijhalen Cliff, komt je case niet ten goede. Ook de Mexicaanse griep is "opgelost", weggemuteerd.

Ontwijkend antwoord.

Quote:
Besmettelijker is niet zozeer t probleem Cliff. Is juist wel gunstig, zeer grote delen van de bevolking hebben immers nauwelijks klachten.

En dan roep je tegen mij dat ik niet moet gokken Laughing

Quote:
Nou pas maar op dat het influenzavirus zich niet ontwikkelt tot een veel dodelijker virus met al die besmettingen elk jaar weer...

En weer een ontwijkend antwoord.

Quote:
Ok dus het is wel een probleem als het virus hier onder de 60-minners rondgaat, want risico op mutatie enzo. Maar het is geen enkel probleem als t in India en Afrika onder 60-minners rondgaat, want geen risico op mutatie en die kunnen ze ook niet meenemen hierheen?

OK, zeker een punt. Ook daar zouden ze zoveel mogelijk moeten vaccineren.

Quote:
gevaccineerden worden ook gewoon besmet Cliff, zeker als t om mutaties (waar jij zo bang voor bent en wat jouw centrale argument is om per se niet-risicogroepen te vaccineren).

Laten we 'angst' er buiten laten. Ik ben niet bang, ik ben realistisch.

Ben wel benieuwd nu, erken jij dat onderzoek van het RIVM waaruit blijkt dat vaccinatie tot 71% beschermt tegen besmetting?

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 20:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Mag dat niet meer?

Niks wat ik hier zeg is nog goed in jouw ogen.

Calimero.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 21:09 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Calimero.

Hoe zat het ook alweer met persoonlijke opmerkingen? Schelden is echt een zwaktebod Cliff, maar had het al verwacht (weer gelijk dus).

En...ga je dit nog rechtzetten? Nee hé?

Carlos schreef:
Ach, 't is maar hoe je het bekijkt. 70% is voor mij exact conform verwachting, jullie lopen hier al maanden te verkondigen dat iedereen in de rij staat voor het vaccin en slechts een enkeling weigert. Dat is dus gewoon niet waar, blijkt nu. 30% is een aanzienlijke mindheid
.

Cliff schreef:
Je cijfers kloppen niet.

Vervolgens komt Cliff twee weken later aan met dit percentage;

https://www.weerwoord.nl/upload/denned.png

Voila...70%.

En dan klopt het ineens weer wel. Dit bewijst dat je alleen maar het cijfer betwistte omdat ik degene ben die ze postte. Met inhoud heeft dit niks meer te maken.

Je bent gezien Cliff.

En die Calimero ga ik vanaf nu ook tegen je gebruiken, want jij grossiert als geen ander in geweeklaag hier.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 21:29 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Moppersmurf schreef:
carlos schreef:

Natuurlijk niet ! In jouw algoritme zit alleen dwarsliggers propaganda.
Propaganda wordt door met name Nederlandse- , Duitse- staat, de MSM of de EU gemaakt om maar eens enkelen te noemen.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 21:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik mag aannemen dat de stemming euforisch is bij antivaxxers. Het is evident dat zij debet zijn aan de invoering van de tijdelijke coronapas maar gelukkig voor hen, de maatschappij betaalt mee hieraan! Nu hopen dat het kwartje valt en meer mensen overstag gaan. Dan kunnen we voorgoed afscheid nemen van de maatregelen.