Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 112, 113, 114 ... 166, 167, 168  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2021 16:28 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
De idioten die Ivermectine geslikt hebben liggen nu massaal in het ziekenhuis:

Dokter Jason McElyea uit Oklahoma waarschuwde in Amerikaanse media dat de wachttijden in ziekenhuizen oplopen door de toestroom van mensen die ziek worden nadat ze zichzelf hebben behandeld met Ivermectine. Hij stelde dat patiënten na een overdosis last krijgen van misselijkheid, spierpijn en zelfs verlies van zicht.

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/opvallend/2021/09/pandemie-stormloop-anti-parasitair-middel-ivermectine/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook

Carlos en Elisabeth, reageer hier eens op !!

Mensen die Ivermectine slikken die voor vee of paarden geschikt zijn, weten de milligrammen niet.
Dus moet het voorgeschreven worden met de juiste mg.
Dat ligt aan je lichaamsgewicht.

Iedere overdosis is gevaarlijk, maar Ivermectine werkt tegen Covid.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2021 16:41 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Jip schreef:
Elisabeth schreef:
A PATHOLOGIST SUMMARY OF WHAT THESE JABS DO TO THE BRAIN AND OTHER ORGANS
Ryan Cole MD AFLDS PHYSICIAN

A scientific clarification of what these injections do in the head and other organs of the vaccinated people

https://rumble.com/vkopys-a-pathologist-summary-of-what-these-jabs-do-to-the-brain-and-other-organs.html

Tijd om aandacht te geven aan een Patholoog die duidelijk uitlegt wat er gebeurd met je lichaam na een covid vaccine.

Hij heeft het over Delta maar dat is de spier waar de vaccines worden ingespoten. De Delta spier.
En plotseling is er een Delta virus...

Elisabeth, je blijft met je kop tegen de muur lopen, nietwaar?
Ik ben ook eens gaan zoeken omdat die afkorting AFLDS mij intrigeerde,
Dit zegt wiki erover:
https://en.wikipedia.org/wiki/America%27s_Frontline_Doctors
America's Frontline Doctors (AFLDS) is an American right-wing political organization known for spreading misinformation...

Via wiki kom je dan op de eigenlijke website:
https://americasfrontlinedoctors.org/

En ja hoor, de collectebus voor geldelijke bijdrage is prominent aanwezig.
En ze hebben ook nog een winkeltje.
https://www.americasfrontlinedoctors.org/shop/

Wat ga jij bestellen? T-shirt of sticker? Of misschien wel allebei?

Rolling Eyes

Nee hoor, ik loop nooit met mijn hoofd tegen een muur op.
Dus alleen linkse doctors spreken de waarheid.
Dit is een Patholoog die uitlegt wat er gebeurd in je lichaam.
Net zo als een Nederlandse Patholoog dit uitlegt bij BLCBX.
Waarom? Omdat hij nooit en ten nimmer op een NPO platform kan praten.
Want de NPO zit onder de knoet van censuur.

Hier is de Nederlandse variant https://artsencollectief.nl/
Hun advies heb ik hier ook geplaatst, maar genegeerd door de geïndoctrineerden hier.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2021 19:54 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:

Wat is dit nou weer voor onzin? Ben jij op de hoogste van alle politieke voorkeuren die artsen hebben?
Of is het de volgende simplistische redenering: alle artsen die vóór vaccinatie zijn zijn links, allen die daar tegen zijn zijn rechts?

Ik begeef me niet in linkse kringen, mijn familie- en vriendenkring is rechts. Maar we zijn wel allemaal gevaccineerd en we slikken geen ivermectine. Duidelijk zo?

BerichtGeplaatst: Ma Sep 06, 2021 20:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

In veel Duitse steden gaan clubs, bars, bioscopen en theaters weer open, maar alleen voor mensen die tegen het coronavirus gevaccineerd of ervan genezen zijn. Met alleen een negatieve coronatest kom je niet binnen. Ook sommige voetbalstadions, sportclubs en verenigingen beperken zo de toegang.

https://nos.nl/artikel/2396801-discussie-over-duitse-2g-regel-feesten-alleen-als-je-gevaccineerd-of-genezen-bent

Vanaf oktober geen gratis testen meer in Duitsland

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/08/10/vanaf-oktober-geen-gratis-testen-meer-in-duitsland-a4054309

Succes anti-vaxxers!

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 0:08 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

In Duitsland wel liegen dat je beroep reisagent is voor voorkeursbehandelingen ?

1000 pagina's anderen de maat nemen omdat ze geen 2 shots halen om jezelf veilig te stellen vanwege conische smetvrees, maar wel heroïne prikken.. zie ik 2 gespleten persoonlijkheden .
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 0:28 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:

Wat is dit nou weer voor onzin? Ben jij op de hoogste van alle politieke voorkeuren die artsen hebben?
Of is het de volgende simplistische redenering: alle artsen die vóór vaccinatie zijn zijn links, allen die daar tegen zijn zijn rechts?

Ik begeef me niet in linkse kringen, mijn familie- en vriendenkring is rechts. Maar we zijn wel allemaal gevaccineerd en we slikken geen ivermectine. Duidelijk zo?

Moppersmurf........lees nu eens goed.
America's Frontline Doctors (AFLDS) is an American right-wing political organization known for spreading misinformation...

Dit schreef Jip. Ik niet.
Maar Frontline Doctors schijnen Rechts zijn.
Artsen Collectief schijnen ook Rechts te zijn.
Waarom?
Omdat ze tegen dit belachelijk beleid zijn.
Duidelijk?

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 4:11 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
In veel Duitse steden gaan clubs, bars, bioscopen en theaters weer open, maar alleen voor mensen die tegen het coronavirus gevaccineerd of ervan genezen zijn. Met alleen een negatieve coronatest kom je niet binnen. Ook sommige voetbalstadions, sportclubs en verenigingen beperken zo de toegang.

Geldt dus niet voor al dat soort gelegenheden.
Bij andere hebben ook getesten toegang.
Er is immers geen wettelijk verbod om getesten toe te laten.
Dus kiest de uitbater zelf wat hij wil.
Maar 't kan wel zijn dat er nog rechtsprocedures gevoerd gaan worden over discriminatie o.i.d, wanneer getesten geen toegang verleend wordt.
Per slot van rekening is 'n zeer recente test stukken veiliger dan 'n vaccinatiebewijs van maanden oud.
Zo'n toegangsverbod voor getesten zal wel 'n geldige reden moeten hebben, net als trouwens de wettelijke regeling dat gelegenheden waar ook getesten naar binnen mogen wel eerder dicht moeten en zo meer.
Dat lijkt in rechte goed aanvechtbaar.
(In Nl is 't trouwens uitdrukkelijk in strijd met de wet om gevaccineerden meer toe te staan dan getesten xxx ).
-
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 4:21 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Ik probeer wel een beetje in serieuze oplossingen te denken.

Covid als reden voor remigratie is echt geen serieuze oplossing.

Momenteel wellicht nog niet, maar wanneer alsmaar duidelijker blijft worden dat de mindere weerstand van immigranten uit warme landen 'n oorzaak blijft van vele ziekenhuisopnamen, dan zou 't kunnen zijn dat 't aanmerkelijke voordelen heeft voor zowel overheid als burgers om remigratie te bevorderen met bijvoorbeeld premies.
-
BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 6:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

-edit-

Kan weg.

Laatst aangepast door Cliox op Di Sep 07, 2021 7:00, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 6:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Maar 't kan wel zijn dat er nog rechtsprocedures gevoerd gaan worden over discriminatie o.i.d, wanneer getesten geen toegang verleend wordt.

Houdt geen stand. Er wordt niet gediscrimineerd op basis van een vaststaand persoonskenmerk (huidskleur, seksuele voorkeur, geslacht, etc.)

De regel geldt voor iedereen. En iedereen heeft in dit geval een keuze: wel of niet vaccineren.

Quote:
In Nl is 't trouwens uitdrukkelijk in strijd met de wet om gevaccineerden meer toe te staan dan getesten

Zeker niet.

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 7:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Ivermectine werkt tegen Covid.

Cliox schreef:
Op basis van studie en wetenschap moet ik melden dat het feitelijk onjuist is.

Ik ben er niet zo zeker van, er zijn voldoende studies die ook aantonen dat Ivermectine wel kan bijdragen aan herstel van Covid. Preventief heb ik zeer mijn twijfels, kan een effect in zitten als mensen minder lang ziek zijn dat ze dan minder mensen besmetten.

Maar het blijft vooral een non-discussie. Je kunt hard blijven roepen dat medicijn X tegen de mazelen helpt, maar we kunnen mazelen voorkomen met vaccinatie. En stel, je krijgt tóch mazelen, dan is medicijn X wat mij betreft prima. Maar dat het vaccin veel belangrijker is staat buiten kijf.

Ook hier zie je dat de Ivermectine predikanten eerder riepen over HCQ en zink. Dat is nu weer stil. De motivatie zit hem eerder in (opnieuw) wantrouwen. Want ze hebben het wondermiddel gevonden en de 'Big Farma' werkt het natuurlijk tegen. Denkt men.

Overigens financiert Bill Gates een belangrijk onderzoek naar Ivermectine. Ik hoop dat de conclusie uit dat onderzoek is dat het medicijn wel degelijk helpt. Dan hebben we de zoveelste paradox in de redeneringen te pakken.

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 7:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
In Duitsland wel liegen dat je beroep reisagent is voor voorkeursbehandelingen ? 1000 pagina's anderen de maat nemen omdat ze geen 2 shots halen om jezelf veilig te stellen vanwege conische smetvrees, maar wel heroïne prikken.. zie ik 2 gespleten persoonlijkheden .

Ik zie vooral niet ter zake doende persoonlijke aan vallen van je. Ga eens inhoudelijk discussiëren. Bovenstaande heeft niets met Covid te maken.
(en bovendien is het taalkundig één gespleten persoonlijkheid, tenzij je jezelf ook meeneemt in dit verhaal)

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 7:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Moppersmurf schreef:
De idioten die Ivermectine geslikt hebben liggen nu massaal in het ziekenhuis:

Dokter Jason McElyea uit Oklahoma waarschuwde in Amerikaanse media dat de wachttijden in ziekenhuizen oplopen door de toestroom van mensen die ziek worden nadat ze zichzelf hebben behandeld met Ivermectine. Hij stelde dat patiënten na een overdosis last krijgen van misselijkheid, spierpijn en zelfs verlies van zicht.

https://www.metronieuws.nl/in-het-nieuws/opvallend/2021/09/pandemie-stormloop-anti-parasitair-middel-ivermectine/?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm_source=Facebook

Carlos en Elisabeth, reageer hier eens op !!

Mensen die Ivermectine slikken die voor vee of paarden geschikt zijn, weten de milligrammen niet.
Dus moet het voorgeschreven worden met de juiste mg.
Dat ligt aan je lichaamsgewicht.

Iedere overdosis is gevaarlijk, maar Ivermectine werkt tegen Covid.

Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm

Lees ook de bevindingen van Afrikaanse professors die ervaring hebben met het gebruik van Ivermectine in de strijd tegen Covid en studies hebben verricht naar het effect van Ivermectine:

Dr. Emmanuel Taban – a leading pulmonologist in South Africa, recently wrote that two out of three COVID-19 patients who were admitted to his hospital were taking ivermectin.

Even more worrying – he shared that some “90% of the patients using the drug, presented with liver damage“.

Specifically, his patients were presenting with “deranged liver function tests“, which is a sign of liver damage.

Bron: https://www.techarp.com/science/liver-damage-ivermectin/
Bron: https://www.msn.com/en-za/news/other/ivermectin-liver-warning-expert-says-covid-remedy-can-be-fatal/ar-AAMmkdT

“The studies are of a really poor quality. Looking at the scientific evidence, there’s no compelling case for this. The doctor who did the overall analysis has also said his evidence isn’t ‘sufficiently robust’. It has to be clearly stated that Ivermectin does not kill the virus: The amount of Ivermectin you need to kill the virus, will also kill you – it’s toxic to humans.

At this time, it is irresponsible to tell people to take Ivermectin. People in our industry have a responsibility to protect the public, and ensure that any medication on the market meets the highest standards…”

Bron: Professor Salim Abdool Karim

De autoriteiten in Zambia hebben opgeroepen om te stoppen met het toedienen van Ivermectine nadat veel patiënten leverschade overhield aan het gebruik ervan én studies (uitgevoerd door Ministry of Health en University of Zambia) wisselende resultaten lieten zien. Er is dus géén wetenschappelijk bewijs dat Ivermectine werkt - en de nevenschade is enorm. Voor mij is het een groot raadsel waarom je zo prat blijft gaan op Ivermectine. Ik bedoel, als iemand flauwvalt na het vaccineren wordt de noodklok geluid gevolgd door een heel drama, dat mensen leverschade overhouden aan het gebruik van Ivermectine (90%!!) vind je prima? Ik zie nog niet het begin van een kritische houding.

Een groot verschil met je houding ten aanzien van het vaccinatieprogramma waarbij je volledig voorbij gaat aan het succes van vaccineren. Het zijn hoofdzakelijk nog ongevaccineerden die in ziekenhuizen belanden (en sterven). Waarom zou je überhaupt nog experimenteren met Ivermectine wetende wat de potentiële gevolgen zijn en wetende dat een beter en veiliger alternatief voorhanden is?

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 7:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Elisabeth schreef:
Ivermectine werkt tegen Covid.

Cliox schreef:

Ik ben er niet zo zeker van, er zijn voldoende studies die ook aantonen dat Ivermectine wel kan bijdragen aan herstel van Covid. Preventief heb ik zeer mijn twijfels, kan een effect in zitten als mensen minder lang ziek zijn dat ze dan minder mensen besmetten.

Maar het blijft vooral een non-discussie. Je kunt hard blijven roepen dat medicijn X tegen de mazelen helpt, maar we kunnen mazelen voorkomen met vaccinatie. En stel, je krijgt tóch mazelen, dan is medicijn X wat mij betreft prima. Maar dat het vaccin veel belangrijker is staat buiten kijf.

Ook hier zie je dat de Ivermectine predikanten eerder riepen over HCQ en zink. Dat is nu weer stil. De motivatie zit hem eerder in (opnieuw) wantrouwen. Want ze hebben het wondermiddel gevonden en de 'Big Farma' werkt het natuurlijk tegen. Denkt men.

Het feit dat je twijfelt geeft aan dat er geen sluitend bewijs is. Onderzoeksresultaten zijn wisselend en geven geen eenduidig beeld. In Afrika, waar Ivermectine veelvuldig is toegediend, ontstaat een alarmerend beeld over de gevolgen van het toedienen van Ivermectine. Hierboven heb ik wat links geplaatst naar medische onderzoeken en bevindingen van Afrikaanse artsen en professors.

Quote:
Overigens financiert Bill Gates een belangrijk onderzoek naar Ivermectine. Ik hoop dat de conclusie uit dat onderzoek is dat het medicijn wel degelijk helpt. Dan hebben we de zoveelste paradox in de redeneringen te pakken.

Dat denk ik ook. Let wel: Indien studies aantonen dat Ivermectine een positief resultaat biedt is het hooguit een aanvulling die kan worden ingezet bij het genezingsproces en wel als laatste redmiddel gelet op de nevenschade.

De inzet van Ivermectine is een zijstraat in de discussie over hoe we het coronavirus een plek gaan geven in onze samenleving. Er is een beter en veiliger methode en middel, namelijk, vaccin en vaccineren. Daar zal de overheid primair op moeten inzetten om de verspreiding van het virus te reduceren naar beheersbare proporties. De genezing bij besmetting optimaliseren is secundair.

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 8:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Natubico schreef:

Dat lijkt mij kansloos. In de basis wordt iedereen gelijk behandeld en gelden voor iedereen dezelfde spelregels. De uitsluiting wordt gedaan op basis van je keuze en niet op basis van persoonlijke kenmerken.

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 10:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Werd Peru niet eerder genoemd hier als succesverhaal van Ivermectine?

De president van Peru, Pedro Castillo, zegt dat zijn land een overeenkomst met Rusland heeft gesloten om in een eigen fabriek het Spoetnik V-vaccin te gaan produceren. Wanneer dat zal gaan gebeuren, is nog niet bekend. Peru sloot in juli een contract met de Russen voor de levering van 20 miljoen doses van het coronavaccin.

bron.

Ook Peru snapt 't.

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 10:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
een alarmerend beeld over de gevolgen van het toedienen van Ivermectine.

Ook dat is voor mij geen bewijs, net als dalende besmettingscijfers. Het is mij te 'circumstantial', bij een gebrek aan een Nederlands woord. (indirect?)

De mensen die beweren dat Ivermectine werkt, wijzen op dalende besmettingscijfers. Echter, we hebben besmettingsgolven. De oorzaak van daling lijkt vooralsnog vooral te liggen aan strengere maatregelen.

De bijwerkingen van Ivermectine kunnen weer te maken hebben met al die amateurs die zelf clandestien gaan kopen en doseren.

We wachten het nog maar even af, maar zoals ik al zei: het is eigenlijk een non-discussie geworden. Vaccinatie werkt namelijk preventief. En goed.

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 11:50 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Vaccinatie is echter geen reële op langere termijn exitstrategie bij griep en muterende virussen zoals bij corona, DAT was al bij begin duidelijk.

Laatst aangepast door Icesurfer op Di Sep 07, 2021 11:55, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 11:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Griep heeft geen exit strategie nodig he.

Vooralsnog werkt het vaccin voor 96% tegen ziekenhuisopname. Daar is nog nooit een griepvaccin in geslaagd volgens mij.

Vaccineren is de enige realistische exit-strategie. De besmettingen rond laten gaan is al teveel geprobeerd in teveel landen, met rampzalige gevolgen.

Alleen de zwakkeren vaccineren werkt ook niet omdat de samenleving teveel door elkaar loopt.

Ivermectine is geen exitstrategie maar een medicijn, wat prima kan als aanvulling op vaccinatie. (het is duidelijk geen óf óf)

Ook hier zie je weer de consensus in wetenschap en dus in beleid van alle landen: we zetten in op vaccineren en daar waar nodig hanteren we maatregelen.

Noem mij één land wat duidelijk op een andere lijn zit.

BerichtGeplaatst: Di Sep 07, 2021 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Zweden.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2021 2:07 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

Cliox schreef:
Dat lijkt mij kansloos. In de basis wordt iedereen gelijk behandeld en gelden voor iedereen dezelfde spelregels. De uitsluiting wordt gedaan op basis van je keuze en niet op basis van persoonlijke kenmerken.

Veel mensen laten zich uit levensovertuiging niet vaccineren.
Ook discriminatie op grond van levensovertuiging is taboe.
-
BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2021 2:14 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Quote:
In Nl is 't trouwens uitdrukkelijk in strijd met de wet om gevaccineerden meer toe te staan dan getesten

Cliff schreef:
Zeker niet.

Dus Cliff meent 't beter te weten dan de jurist die dat NRC-opiniestuk heeft geschreven. Tja...
-
BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2021 2:33 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
De besmettingen rond laten gaan is al teveel geprobeerd in teveel landen, met rampzalige gevolgen.
Alleen de zwakkeren vaccineren werkt ook niet omdat de samenleving teveel door elkaar loopt.

Tja, de zegeningen van onder andere 'n veel te ruim toelatingsbeleid.

Omdat immigranten uit warme landen te weinig weerstand hebben in het gematigde klimaat moet aan alle inwoners gevraagd worden zich te laten vaccineren.

Vreemd genoeg doen met name ook veel van de genoemde immigranten dat niet.

Vind dat met name het zich niet laten vaccineren door dit soort personen en anderen die weten dat hun weerstand te gering is, in principe ertoe dient te leiden dat de zorgverzekering de kosten van 'n covid-behandeling niet vergoedt.
-
BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2021 7:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
Laat ik het zo zeggen, ik voorspel de uitslag van de F1 Zandvoort voor Max dit weekend. Ik zeg dit
1. Het gaat vies tegenvallen
2. hij gaat rond de 65% scoren van het te halen punten (16,25 punten)
3. Vooruit, als hij een topdag heeft scoort hij rond de 80% (rond de 20 punten)

Helemaal vergeten mijn gelijk te komen claimen! Max had een topdag en scoorde 25 punten, dat is rond de 20 punten dus ik had helemaal gelijk! Laughing Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Wo Sep 08, 2021 8:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
Noem mij één land wat duidelijk op een andere lijn zit.

Icesurfer schreef:
Zweden.

Wat een onzin weer. Zweden had tal van maatregelen, enige verschil was misschien dat wappies ze aan de laars mochten lappen. Behalve dan die regels dat de horeca 's avonds dicht moest en de scholen gesloten werden.

Bovendien zet ook Zweden vol in op vaccinatie. Inmiddels 13 miljoen prikken op een bevolking van 10 miljoen. Ze zetten nu rond de 70.000 prikken per dag daar.

Nee, Zweden was aan het begin even anders. Maar tussen de tweede en derde golf begonnen ze exact mee te lopen met de rest van Europa.