Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » dorpjes als Harskamp gelijk met weigering asielzoekers
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
dorpjes als Harskamp gelijk met weigering asielzoekers
BerichtGeplaatst: Wo Aug 25, 2021 10:12 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Hebben dorpjes als De Harskamp gelijk als menteveel islamitische asielzoekers weigert..
---Frankrijk heeft eerste geëvacueerde foute Afghaan al gearresteerd: ‘Hij heeft banden met de Taliban’ Frankrijk heeft eerste geëvacueerde foute Afghaan al gearresteerd: ‘Hij heeft banden met de Taliban’---
En dit om bovenstaande redenen.
Waarom worden asielzoekers niet verdeeld in verhouding met het aantal bewoners van de plaats waar ze in worden gedropt.
Daarnaast. Waarom wordt de instroom van asielzoekers niet gekort op het aantal wel naar hun land teruggekeerde vluchtelingen.
Dus gewoon 100 eruit dan mogen er 100 hier tijdelijk weer in.
Ik heb in mijn jeugd vaak in islamitische landen verkeerd. Ik moet er niet aan denken dat in de toekomst mogelijk mijn kleindochters in zo,n vrouwonvriendelijk land moeten leven.
Ik heb mijn hele jeugd tussen de Zwarte kousen geleefd. Soms was ik het niet met hen eens, maar men stond me nooit naar het leven. Dat gebeurde wel in de islamitische landen.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 25, 2021 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Harskamp heeft groot gelijk. Islamieten zijn een bedreiging voor de vrede.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 25, 2021 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Frankrijk evacueerde ook taliban naar Parijs las ik net in een krant.
De Fransen hebben de afgelopen week vele honderden Afghanen geëvacueerd, maar onder die mensen bevonden zich onbedoeld ook taliban.
---Moeten we dit naar onzevredige Veluwse dorpjes halen, Heeft minister Kaag geen tuin, of een parkje naast de deur van Halsema. Daar kunnen die figuren mooi en veilig in een tentje wonen. Dieselolie kacheltje erbij en een kilo karbonaatjes, want ze moeten zich tenslotte wel aanpassen. Of gaan we uit liefde voor de medemens ook van het onreine varkensvlees af.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 25, 2021 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

We importeren allerlei raar volk. Daarom moeten we stoppen met importeren. Dit land is overvol en die geïmporteerde multicul is ook nog eens intolerant.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 25, 2021 17:55 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Ministers boos om protest Harskamp

"Demissionair ministers Kaag (BuZa) en
Bijleveld (Defensie) zijn boos over de
betoging tegen Afghaanse vluchtelingen
gisteravond in Harskamp,gemeente Ede.In
het dorp is een tijdelijke opvang voor
de Afghanen ingericht.Bij het protest
werden autobanden in brand gestoken.

"Het is verschrikkelijk",zei Bijleveld
over het protest."Deze mensen moeten
een keer naar de tv kijken om te zien
wat er in de wereld gebeurt en hoe blij
ze moeten zijn dat wij hier vrij zijn."

Kaag wil vooral kijken naar hulp die
geboden wordt."Mensen die langskomen en
spullen afleveren laten zien dat we er
zijn voor mensen in nood."

----

Zouden ze ook zo praten als die gasten bij henzelf in de buurt zouden worden gehuisvest?

Koop of huur dan toch 'n gebouw in 'n nabij Afghanistan gelegen land.
Daar hoeven die mensen dan niet zo van zichzelf en hun eigen soort klimaat te vervreemden, terwijl ook de Nederlandse maatschappij voor nog verdere vervreemding wordt behoed.

(Want wanneer we alsmaar meer Islamitien hierheen laten komen is de kans groot dat "we" binnen afzienbare tijd ook hier niet meer zo "vrij" zijn).
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2021 16:45 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Nee, ze hebben geen gelijk.
Want als je gelijk hebt, heb je gelijk. Daar hoef je geen auto's voor in de fik te steken.
Tuig van de richel is het. Die zouden ze eens een tijdje naar Afghanistan moeten sturen, kijken hoe ze dan piepen.

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2021 16:48 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Poendert schreef:
De Fransen hebben de afgelopen week vele honderden Afghanen geëvacueerd, maar onder die mensen bevonden zich onbedoeld ook taliban.
---Moeten we dit naar onzevredige Veluwse dorpjes halen, Heeft minister Kaag geen tuin, of een parkje naast de deur van Halsema. Daar kunnen die figuren mooi en veilig in een tentje wonen. Dieselolie kacheltje erbij en een kilo karbonaatjes, want ze moeten zich tenslotte wel aanpassen. Of gaan we uit liefde voor de medemens ook van het onreine varkensvlees af.

Hoeveel joden zaten er ook alweer ondergedoken bij jouw familie?
Hield jouw familie ook rekening met de spijswetten van deze religieuze slachtoffers?
Of moesten ze gewoon eten wat de pot schaftte?

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2021 19:53 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Poendert schreef:

Hoeveel joden zaten er ook alweer ondergedoken bij jouw familie?
Hield jouw familie ook rekening met de spijswetten van deze religieuze slachtoffers?
Of moesten ze gewoon eten wat de pot schaftte?

De meisjes waarmee ik spannend bovenuit de hooiberg sprong kwamen volgend mij van twee Joodse familie,s. Die aten gewoon met de pot mee zo ver als weet. Die hadden dus fatsoen. S,morgens om een uur of 10 een grote krogge met dik besmeerd door de tante,s met eigengekarnde boter met wat zout. Heerlijk!! Ik heb nog foto,s van vier Engelse vliegers die met zo,n Krogge naast een oom stonden.
Ik meen dat ze uit dezelfde familie kwamen die later omdat opoe niks van betaling wilde weten, nieuwe kerkklokken voor haar kerk schonken die de Duitsers in de oorlog hadden gestolen.
Een andere tante, een weduwe, gaf een aantal Randstedelinge avondeten met geitenmelksepap en onderdak in de geitenstal. S,morgens waren de etenhalers vroeg vertrokken in de stal lagen alleen nog de huiden van haar twee geiten.
In een geheim dorp, verborgen in onze bossen in de regio hebben minsten 80 mensen de oorlog overleefd.
Die verrekte boeren(volgens de Randstad) hebben maarzo zelfstandig onderduikers gered. Jammer hoe is het mogelijk vind u niet.

Beste Jip. Ik raad u aan om eens herkenbaar als vrouw door Syrie of Pakistan te wandelen. Somalie lijkt me ook leuk.

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2021 23:27 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Poendert
De meisjes waarmee ik spannend bovenuit de hooiberg sprong......Die hadden dus fatsoen.
Shock
https://youtu.be/p3ogA1Qb2DA?t=10
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Aug 30, 2021 9:25 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Nee, ze hebben geen gelijk.
Want als je gelijk hebt, heb je gelijk. Daar hoef je geen auto's voor in de fik te steken.
Tuig van de richel is het. Die zouden ze eens een tijdje naar Afghanistan moeten sturen, kijken hoe ze dan piepen.

Je hoef tinderdaad geen auto's in de fik te steken. Maar dat wil niet zeggen dat ze geen gelijk hebben; je kunt zo'n klein dorp niet overspoelen met zoveel vluchtelingen.

BerichtGeplaatst: Di Aug 31, 2021 9:12 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het is niet alleen dorpjes als de Harskamp verliezen hun identiteit als er zoveel onaanpasbaren uit de islamitische wereld bij komen wonen. Dat gaat ook op voor landjes als Nederland. Steden als Amsterdam den Haag en de rest van de Randstad behoren al decennia niet meer thuis in Nederland. Ze zijn veranderd in plekken waar tegenwoordig de misdaad hoogtij viert dagelijks wordt daar wel iemand neergestoken of gefusilleerd. Er vallen nu daar meer doden door waanzinnig crimineel geweld dan tijdens de laatste oorlog.
Nederland is ons land niet meer, zoals een ieder die hersens heeft kan vaststellen.
Als je mensen uit medelijden binnenhaalt, en hen uit medeleven de cultuur waarvoor ze zijn gevlucht, hier laat voortzetten, zal die agressievere cultuur de zaak overnemen. Dat is een wet van Meden en Perzen.(zie bv Libanon, Syrie, enz. Libie was in de Romeinse tijd de graanschuur van Rome, ga er nu eens kijken)
Lees de boeken van Hirsi Ayaan er maar eens op na, of het schrijfsel van het Meisje Gul. Er bestaat niet 1 islamitisch land dat niet van binnenuit is uitgehold door hun regiem. Al die landen kunnen bogen op een rijke beschaving, Overal staan de ruïnes uit hun welvarende verleden, Het is niet voor de flauwe kul dat het eerste wat Taliban en ISIS doen, het opblazen van hun verleden is. Wanneer zijn de piramiden aan de beurt?
Als je een snoek loslaat in een vijver met goudvissen, vreet de snoek alle goudvissen op en gaat daarna zelf dood van de honger omdat hij altijd zijn snoeken mentaliteit zal vasthouden.
Een snoek zal altijd snoek blijven tot desnoods de dood van allen er op volgt.
Hoeveel ongelovige doden zijn er ook weer gevallen bij het bouwen van dat voetbalstadion in Quatar .6500?

BerichtGeplaatst: Di Aug 31, 2021 9:44 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://www.youtube.com/watch?v=Wq7kUbW5Y4U

Op vakantie in Afghanistan? Hoe is dat mogelijk als je uit dat land hebt moeten vluchten? En een klein kind opvoeden door het te leren iets te haten is ook bepaald niet de manier.
Goed dat ze bij de staatsomroep zo dom en vervuld van zichzelf zijn dat ze dit laten zien en niet door hebben dat velen dit doorzien...
Trouwens, waar is de moeder?

BerichtGeplaatst: Di Aug 31, 2021 11:14 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
https://www.youtube.com/watch?v=Wq7kUbW5Y4U

Op vakantie in Afghanistan? Hoe is dat mogelijk als je uit dat land hebt moeten vluchten? En een klein kind opvoeden door het te leren iets te haten is ook bepaald niet de manier.
Goed dat ze bij de staatsomroep zo dom en vervuld van zichzelf zijn dat ze dit laten zien en niet door hebben dat velen dit doorzien...
Trouwens, waar is de moeder?

Ik denk dat de moeder thuis moest blijven in de geitenstal waar ze thuishoort.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 05, 2021 13:57 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

D66, Groen Links en de PvdAlaaah en de walgelijke slappe meelopers van VVD en CDA, CHr. Unie ed.
schuiven al jarenlang een groot paars tapijt (mentaliteit is nooit veranderend) over de realiteit.

De meest asiel-verhalen zijn al vooraf door advocaten ed. doorgespeeld en niet controleerbaar.
De asielwetgeving heeft daardoor allang zijn functie... of betekenis verloren.

De asielwetgeving is een gotspe en een groteske uitnodiging tot massale fraude... noch
draagt het niks bij (integendeel) aan de oplossing van de problemen in verre landen maar zet
het aan tot luiheid en wegkijken.

Deze negatieve inhumane trend vind al decennia plaats om hier in Nederland (op kosten van de vele miljoenen Nederlanders die
het al moeilijk hebben) een huis en sociale voorzieningen te bemachtigen... liefst nog met voorrang..
zoals men aan het thuisfront doorverteld.

Daarom zijn al die partij-demagogen van bovengenoemde partijen vooral inhumaan en wreed te noemen in
hun houding naar hen die hen in eerste instantie hun salaris betalen.