Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 153, 154, 155  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 15:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Een op de acht mensen die vorig jaar in Nederland overleed, kwam om het leven als gevolg van een coronabesmetting. In totaal overleden er vorig jaar bijna 168.000 mensen in Nederland, 20.000 mensen overleden als gevolg van een coronabesmetting.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5248684/doden-sterftecijfer-nederland-statistieken-corona-kanker-hart-en

Waar blijven toch die vaccindoden?

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 18:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Eerder zagen we deze legendarisch actie van Sikkom journalist Willem Groeneveld:

Column | Dit wordt in je lichaam geprikt met goedkeuring van de GGD en het RIVM

In de laatste alinea stond waar het werkelijk over ging: tatoeages. Veel wappies lezen echter bijzonder slecht en tuinden er dus massaal in. Ze dachten dat het over het vaccin ging.

Er kwam een follow-up op die column:

Column over gevaren van tattoo-inkt laat zien hoe ‘goed’ veel mensen zelf onderzoek doen: het is een lachertje

Drie en een halve maand later vliegen de molotov-cocktails het huis in van deze plaatselijke journalist.

Men is op zoek naar de daders:

Of er een link ligt tussen deze twee columns en deze moordaanslag is de vraag: https://www.sikkom.nl/video-aanslag-op-journalist-willem-groeneveld-dit-is-een-poging-tot-moord/

Hopelijk pakken ze de daders op en leren we iets over de motieven. Maar Natubico had het eerder over wie er zonder argumenten zat. Tot nu toe zie ik toch echt de bedreigingen steeds van één kant komen.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 10:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Liegen voor een derde coronaprik, GGD Zeeland maakt het al mee
Bij de GGD Zeeland hebben zich de laatste tijd enkele mensen gemeld die een derde coronavaccinatie willen. Volgens de GGD liegen ze over het aantal vaccinaties dat ze al gehad hebben. "Uiteraard is dat een onwenselijke situatie", aldus de GGD.

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/129344/Liegen-voor-een-derde-coronaprik-GGD-Zeeland-maakt-het-al-mee

Wat een bezwaren toch tegen die derde prik Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 15:03 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Liegen voor een derde coronaprik, GGD Zeeland maakt het al mee
Bij de GGD Zeeland hebben zich de laatste tijd enkele mensen gemeld die een derde coronavaccinatie willen. Volgens de GGD liegen ze over het aantal vaccinaties dat ze al gehad hebben. "Uiteraard is dat een onwenselijke situatie", aldus de GGD.

https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/129344/Liegen-voor-een-derde-coronaprik-GGD-Zeeland-maakt-het-al-mee

Wat een bezwaren toch tegen die derde prik Laughing

De massale indoctrinatie en propaganda heeft goed gewerkt.

De volgende scenario komt er aan.
De klimaatramp, waar nu al mensen geloven dan CO2 luchtvervuiling is in plaats van plantenvoedsel.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 16:24 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Inderdaad Elisabeth.

Zie hier de echte wappies..

Laat er geen misverstand over bestaan, deze mensen zijn knettergek. Rijp voor opname in een gesticht. Koekoek!

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 19:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wat was de economie toch stuk hè, door Corona. Hier het aantal werklozen de afgelopen jaren:

Wat valt op? Nauwelijks verandering, 2020 en 2021 zijn vooralsnog jaren waarin de werkloosheid nagenoeg hetzelfde is als in 2019 en 2018.

Over het aantal faillissementen hebben we het al gehad... 2020 kende het minste aantal faillissementen sinds lange tijd.

Hoe zit het met de economie dan? Een korte hevige dip, maar direct ook weer een opleving:

Zie ook: CPB: economie herstelt nog wat sneller dan gedacht.

Dus geen extra werkloosheid, minder faillissementen en geen enorme economische dip. Wat hebben we die argumenten vaak gehoord om tegen alles (met name de maatregelen) te zijn. Sterker nog: zelfs nu lees ik ze af en toe nog in deze discussie.

Wat hadden we nog meer voor ellende.... zelfmoord?

Ook al niet meer zelfmoorden: CBS: niet méér zelfmoorden in coronajaar 2020

OK, ook al niet meer zelfmoorden. Maar depressie dan... mensen zijn toch veel depressiever geworden?

Verdomme, ook al niet: Onderzoek: Nederlander psychisch net zo gezond als voor corona

Dus niet meer werkloosheid, niet meer zelfmoorden, niet meer depressie, minder faillissementen en geen economische problemen.

De jeugd! Natuurlijk, de jeugd... die hebben een verloren jaar! School ging niet door, dramatisch.

Maar wacht... Hbo: meer diploma’s, minder uitval in coronatijd

Wel godver! Ook al meer diploma's en minder uitval onder de jeugd.

Mag ik wederom de conclusie trekken die ik een jaar geleden ook al trok? Nederland zit vol met zeikerds. Enorme zeikerds. Mensen die overal tegen zijn en totaal niets kunnen hebben. Wat meer afstand? Echt niet. Mondkapje? Echt niet. Avondklok? Ben je besodemieterd! Vaccinatie? 't Is mijn eigen lijf!

Langzaamaan krijgen we een steeds beter (macro) beeld van de Coronacrisis. Die maatregelen en vaccins redden waarschijnlijk duizenden levens. De schade ervan is minimaal. Is't leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar is't erg? Nee, ook niet. Geen reden om te demonstreren. Geen grote economische schade. Geen getraumatiseerde jeugd. Niets van dat.

Maar wat hebben we die argumenten veel langs zien komen in deze discussie...

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 19:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Laat er geen misverstand over bestaan, deze mensen zijn knettergek. Rijp voor opname in een gesticht. Koekoek!

Is in de VS zo te zien.... daar zijn genoeg gekken.

En dat filmpje van Elisabeth is weer fake. Die vrouw belt niet eens echt Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 19:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Misschien helpt dit nog mensen:

Prikangst? Vanaf zaterdag kun je je met begeleiding van een arts laten vaccineren

Laughing

Volgens mij moest Icesurfer vandaag om zijn tweede prik... daarvoor komt deze tip dan weer te laat.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 20:20 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Cliff
Volgens mij moest Icesurfer vandaag om zijn tweede prik... daarvoor komt deze tip dan weer te laat.
kan ook door de geboorte van zijn 7e zijn , met wat meer spuiten misschien wel hun 8e geluk
Ook hier ondanks corona vooroordelen alleen positief nieuws !

https://www.ad.nl/binnenland/geboortegolf-na-coronalockdown-corona-maakt-het-makkelijker-je-bent-toch-al-thuis-aan-het-werk~a4c6f595/

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Aug 20, 2021 20:24, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 20:20 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Ja, vandaag de 2e en laatste! Met 3e 4e 5e 6e enz. kunnen jullie de pot op !
Nr 1 hashtag in Duitsland #impfteuchinsknie vaccineerjullieinjeknie !

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 20:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
kan ook door de geboorte van zijn 7e zijn , met wat meer spuiten misschien wel hun 8e geluk
Ook hier ondanks corona vooroordelen alleen positief nieuws !

Heeft Icesurfer 7 of 8 kinderen?

Maar ja, die geboortegolf was wel te voorspellen. Wat moest je anders doen toch?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 20:51 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:

Gekken? Ik dacht dat je dit juist prima vond. Alles om besmettingsrisico's te verkleinen, toch?

Dit is gewoon een variant van de plastic schermpjes overal tussen mensen, die in mijn ogen al net zo absurd en nutteloos zijn als dit.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Dus geen extra werkloosheid, minder faillissementen en geen enorme economische dip. Wat hebben we die argumenten vaak gehoord om tegen alles (met name de maatregelen) te zijn. Sterker nog: zelfs nu lees ik ze af en toe nog in deze discussie.
:

Wat had je anders verwacht bij de a) enorme bakken met geld die overheden lenen en uitstorten over de economie en b) de enorme bakken met geld die de ECB heeft gecreeerd. De staatsschuld is explosief gegroeid, de balans van de ECB nog explosiever. Keynesiaans beleid werkt heel goed, op korte termijn.

Vertaal t naar je eigen huishouden Cliff: alsof jij je consumptie overeind houdt met schulden. En jij maar jubelen over je fantastische consumptie...

Nooit gedacht dat jij zo verslaafd zou worden aan het Overheids-infuus.

T gevolg ervan zie je nu al in het klein op de woningmarkten, gek he dat overal in de westerse wereld huizenprijzen zijn geexplodeerd? Gek he dat een complete middenklasse daardoor buitenspel wordt gezet. Hoe zou dat verder verlopen denk je?

Quote:
Langzaamaan krijgen we een steeds beter (macro) beeld van de Coronacrisis. Die maatregelen en vaccins redden waarschijnlijk duizenden levens. De schade ervan is minimaal. Is't leuk? Nee, natuurlijk niet. Maar is't erg? Nee, ook niet. Geen reden om te demonstreren. Geen grote economische schade. Geen getraumatiseerde jeugd. Niets van dat.

Maar wat hebben we die argumenten veel langs zien komen in deze discussie...

Ik denk dat we achteraf concluderen dat deze coronacrisis het breekpunt was...

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 1:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Gekken? Ik dacht dat je dit juist prima vond. Alles om besmettingsrisico's te verkleinen, toch?

Hoezo dacht je dat ik dit prima vond? Dit heeft niets met 'het nieuwe normaal' te maken. Sterker nog: het filmpje is van het begin van de Corona-crisis, mei 2020. Toen keek jij ook nog heel anders naar Corona, dus neem het deze mensen ook maar niet kwalijk.

Quote:
Dit is gewoon een variant van de plastic schermpjes overal tussen mensen, die in mijn ogen al net zo absurd en nutteloos zijn als dit.

Ach, als die mensen dat nou zo willen... waarom dan zo erg? Moeten ze toch lekker zelf weten.

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 1:45 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
carlos schreef:

En dat filmpje van Elisabeth is weer fake. Die vrouw belt niet eens echt Laughing

Oh? Het was niet fake, het is precies het zelfde wat mensen zeggen tegen mensen die geen vaccinatie willen.
Begin nou niet te zeiken Cliff.

En niet alleen in de VS maar ook in Europa reageren mensen zo gek als in de VS.
Er loopt hier een Engels echtpaar rond met hun 2 honden en met mondkapjes op terwijl het 40ºC is.
Ze zeggen gedag maar durven bij niemand dichtbij te komen. Totaal geïndoctrineerd.
Net zo als het filmpje van Carlos.

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 1:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
De staatsschuld is explosief gegroeid

Stel je niet aan Royy: https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/12/overheidstekort-over-2020-uitgekomen-op-34-miljard-euro

Tijdens de kredietcrisis was het nog erger, en toen was het om banken te redden ipv mensenlevens.

Quote:
T gevolg ervan zie je nu al in het klein op de woningmarkten, gek he dat overal in de westerse wereld huizenprijzen zijn geexplodeerd? Gek he dat een complete middenklasse daardoor buitenspel wordt gezet. Hoe zou dat verder verlopen denk je?

Staaf je paniek maar met feiten en cijfers Royy. Maak je je druk over stijgende huizenprijzen?

En dit dan?

Quote:
Ik denk dat we achteraf concluderen dat deze coronacrisis het breekpunt was...

Breekpunt van wat? Een verwende aanstel-generatie? Ik zag voornamelijk egoïsme en gezeur. Achteraf blijkt van alle doemscenario's weinig waarheid.

Nu richt men zich op de vaccins. Mark my words: ook die gaan geen enkele lange termijn bijwerkingen opleveren.

Kom Royy, laat eens wat schokkends zien van deze crisis? De staatsschuld doet niets bijzonders, de huizenprijzen doen ook niets bijzonders... wat blijft er nu nog over?

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 2:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Oh? Het was niet fake, het is precies het zelfde wat mensen zeggen tegen mensen die geen vaccinatie willen.

Die vrouw belt niet echt en het gesprek wat ze naspeelt is zoals wappies denken dat zo'n gesprek verloopt. Ze verzint haar eigen tegenargumenten... dat moet ook wel als je niemand aan de lijn hebt. Maar ze mag mij best eens bellen hoor, dan geef ik haar echte argumenten ipv verzonnen argumenten.

Quote:
En niet alleen in de VS maar ook in Europa reageren mensen zo gek als in de VS. Er loopt hier een Engels echtpaar rond met hun 2 honden en met mondkapjes op terwijl het 40ºC is.

Voor mij is het alleen weer een bewijs dat als er ergens ter wereld iets geks gebeurt, dan verschijnt het op jullie radar. Ergens in mei 2020 verzint een Amerikaanse vrouw iets om, op het hoogtepunt van de besmettingen, oma toch met de kinderen te laten knuffelen en 15 maanden later zwaaien jullie met het filmpje als 'dit is het nieuwe normaal'.

Zo werkt het niet he.

PS: Wanneer zien we de vaccinatiedoden terug in de oversterfte?
PS2: Hoe zit het nou met die Nurnberg 2.0 processen? Zelfs onder de wappies ontstaat nu twijfel...

Ook niet gek van iemand [Reiner Fullmich] die zich presenteert als 'winnaar van rechtszaken tegen Deutsche Bank' terwijl hij alle rechtszaken verloren heeft... Dat had je kunnen verwachten... zo'n proces komt er nooit!

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 8:49 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Je haalt er weer allerlei rare argumenten bij Cliff. Mei 2020 of mei 2021, maakt dat wat uit? Blijft even belachelijk. Veel of weinig pcr-positives, maakt dat wat uit? Blijft even belachelijk. En ja in mei 2020 was ik hier ook al tegen, maar toen hadden we al die onzin nog niet echt. Gelukkig is het nu alweer een stukje minder, de meeste kassa's waar ik kom daar hebben ze die plastic schotten inmiddels al lang weer weggehaald.

En wat die vrouw betreft, die heeft natuurlijk volkomen gelijk. Fictief gesprek of niet, haar punt is duidelijk. Ik heb dat soort gesprekken ook gehad, met precies dezelfde argumenten.

Ik vraag me ook telkens af waarom gevaccineerden zo bezorgd zijn om dat - in hun ogen handjevol 'wappies' - zich niet laten vaccineren. Waar maken ze zich zo druk over? Bang dat het vaccin toch niet zo goed is wellicht en dat de weigeraars achteraf gelijk krijgen?

Overigens, dat gezeur over 'wappies' kan ik echt niet serieus nemen, sorry.

Wat Elisabeth vertelt over dat Engelse echtpaar, komt mij wel bekend voor. Ik kom dat soort mensen namelijk ook tegen. Corona Karen's, zeg maar. Totaal geïndoctrineerd met besmettingsangst, en dat is heel triest. Vooral voor de kinderen die ze daarmee opzadelen.

Is geen kwestie van iets van dat op je radar verschijnt, maar gewoon een kwestie van uit je doppen kijken en observeren wat er om je heen gebeurt.

Overigens, die vrouw heet ook Karin, maar dat geheel terzijde. Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 8:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Ook niet gek van iemand [Reiner Fullmich] die zich presenteert als 'winnaar van rechtszaken tegen Deutsche Bank' terwijl hij alle rechtszaken verloren heeft...

Reiner Fuelmich, is dat niet die advocaat die Volkswagen met succes heeft aangeklaagd voor het diesel schandaal?

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:

Cliff schreef:
Die vrouw belt niet echt en het gesprek wat ze naspeelt is zoals wappies denken dat zo'n gesprek verloopt.

Ja, leuk ! Een ongelofelijk dom wijf die van zichzelf denkt dat ze intelligent is. En haar domheid op een hautaine manier etaleert via een nep telefoongesprek.

"Oh, je hebt je laten vaccineren."

-Jazeker. Niet iedereen is zo dom als jij, domme doos.

"Maar die vaccinatie voorkomt toch niet dat ik corona krijg?"

-Niet voor 100%, domme doos. Maar de kans dat je het krijgt is wel zo'n 60% kleiner.

"Wat als ik het krijg en ik geef het aan jou? Maar jij bent toch gevaccineerd?"

-Vaccinatie dekt niet 100%, domme doos. Geen enkel vaccin doet dat, domme doos. En als je geen domme doos zou zijn, had je dat al lang geweten.

"Maar waarvoor is die vaccinatie dan?"

-Om de kans op besmetting te verkleinen, domme doos. En daarmee het reproductiegetal beneden de 1 te krijgen.

"Waarom moet ik het nemen? Jij hebt het toch al?"

-Ikke, ikke, en de rest kan stikke.

"Door de vaccinatie niet te nemen ben ik toch de enige die het risico loopt ziek te worden en dood te gaan?"

-Nee, domme doos. Door jouw stupiditeit krijgen we het reproductiegetal niet onder de 1 en blijft het virus rond gaan, en muteren. En zo blijven er altijd ouderen en zwakkeren sterven omdat voor hun het vaccin niet genoeg beschermt. Maar daar ben je te dom voor om dat te begrijpen.

"Oh, dan kan ik iemand besmetten die niet gevaccineerd is."

-Dat KAN niet alleen, domme doos, dat gaat ook gebeuren. Zo lang het virus rond blijft gaan zal iedereen die niet in z'n eentje op een onbewoond eiland zit, in aanraking komen met het virus. Dat gaat gewoon gebeuren, domme doos.

"Die vaccinatie voorkomt toch niet dat je corona krijgt?"

-Domme dozen denken dat 'niet 100% bescherming' 0% bescherming betekent, blijkbaar. Het IQ van dat mens is zo laag dat het niet meer meetbaar is.

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 10:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Je haalt er weer allerlei rare argumenten bij Cliff. Mei 2020 of mei 2021, maakt dat wat uit?

Wat maakt dat uit? Kijk even naar je eigen posts, mag ook maart 2020 en maart 2021 pakken Carlos.

Aan het begin keken we anders aan tegen Covid dan nu. En dat is logisch, we wisten er weinig van. Inmiddels weten we er steeds meer van. Misschien vinden die mensen in het filmpje nu een jaar later ook wel dat ze overdreven deden.

Quote:
Blijft even belachelijk. Veel of weinig pcr-positives, maakt dat wat uit?

Je gebruikt het zelf als argument in discussies... dus geen idee wat je hiermee wilt. Je standpunt over de PCR test is voor mij volkomen onduidelijk.

Quote:
En wat die vrouw betreft, die heeft natuurlijk volkomen gelijk. Fictief gesprek of niet, haar punt is duidelijk. Ik heb dat soort gesprekken ook gehad, met precies dezelfde argumenten.

Ik heb het idee dat jullie in andere kringen begeven dan ik, maar feit is: het gesprek is fictief.

Quote:
Ik vraag me ook telkens af waarom gevaccineerden zo bezorgd zijn om dat - in hun ogen handjevol 'wappies' - zich niet laten vaccineren. Waar maken ze zich zo druk over? Bang dat het vaccin toch niet zo goed is wellicht en dat de weigeraars achteraf gelijk krijgen?

Dat is hier al 1000 keer langsgekomen, maar blijkbaar 1000 keer niet aangekomen.

Quote:
Wat Elisabeth vertelt over dat Engelse echtpaar, komt mij wel bekend voor. Ik kom dat soort mensen namelijk ook tegen. Corona Karen's, zeg maar. Totaal geïndoctrineerd met besmettingsangst, en dat is heel triest. Vooral voor de kinderen die ze daarmee opzadelen.

En aan de andere kant heb je de mensen die demonstreren tegen maatregelen. Ook zij zadelen hun kinderen daarmee op. Totaal geïndoctrineerd door valse berichten op social media, 5G, Bill Gates, Great Reset, etc.

Quote:
Is geen kwestie van iets van dat op je radar verschijnt, maar gewoon een kwestie van uit je doppen kijken en observeren wat er om je heen gebeurt.

Volgens mij zijn jullie gewoon geabonneerd op dat soort kanalen... doelgericht wordt er voor jullie gezocht naar uitzonderingen. De algoritmes en subscribes doen de rest.

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 11:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Reiner Fuelmich, is dat niet die advocaat die Volkswagen met succes heeft aangeklaagd voor het diesel schandaal?

Ik vraag het me af. Ik zie continu hetzelfde bericht op Internet, maar dat is door fact-checkers al lang ontkracht. Hij zou rechtszaken tegen Deutsch Bank hebben gewonnen... nou, noem me er één. En dan wel van wat betrouwbare media.

Overigens vroeg ik dat niet, ik vroeg dit:

PS: Wanneer zien we de vaccinatiedoden terug in de oversterfte?
PS2: Hoe zit het nou met die Nurnberg 2.0 processen?

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
"Maar waarvoor is die vaccinatie dan?"
-Om de kans op besmetting te verkleinen, domme doos. En daarmee het reproductiegetal beneden de 1 te krijgen.

Mooi dat je de moeite neemt, kon ik niet opbrengen. In bovenstaande antwoord mis ik ook nog dat de kans dat je ernstig ziek wordt na besmetting met 96% afneemt. En dus de zorgvraag vele malen kleiner wordt. En de zorg betalen we allemaal, samen, dus waarom je er onnodig een beroep op zou willen doen... domme doos... mag je nog een keer uitleggen.

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Je standpunt over de PCR test is voor mij volkomen onduidelijk.

Ok, ander voorbeeld dan.

Gisteravond in het programma Studio Voetbal had men een discussie over de wedstrijden op het EK, blijkbaar zijn er 5000 'besmettingen' gemeten na de halve finale van Engeland op Wembley. Ze vroegen zich hardop af wat daaruit af te leiden viel. Ik wilde bijna schreeuwen, "dat die tests bullshit zijn uiteraard!"

Iedereen moest immers getest worden vooraf, had ik begrepen. En achteraf wellicht ook, neem ik tenminste aan, want hoe weten ze anders dat er 5000 besmettingen waren door toedoen van die wedstrijd, nietwaar?

Maar dan nu de hamvraag...(tromgeroffel)...

-a) hoeveel bezoekers van die wedstrijd zijn er nadien ziek geworden?
-b) hoeveel bezoekers van die wedstrijd zijn er nadien overleden?

Ik durf te wedden a) vrijwel niemand, en b) helemaal niemand.

Hopelijk is het nu wel duidelijk hoe ik over die tests denk. Smile

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Helder Carlos Very Happy Idea

Weerwoord forum index » Buitenland