Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Nieuw TV praatprogramma
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Vr Feb 15, 2002 22:08 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

De AVRO is een nieuw praatprogramma gestart: Krachtstroom.

De tv-uitzendingen van dit programma worden ook op het internet vastgelegd.

Gasten aflevering 1: Pim Fortuyn en Thomas von der Dunk.

Voor het zien van deze uitzending klik op Krachtstroom en vervolgens aldaar op "Aflevering 1". (Wordt geopend in Windows MediaPlayer.)

Hier de beginpagina van de website van Krachtstroom. Er is ook een forum aan verbonden.

Goethe zei het al: afkeer is passief misnoegen en haat is actief misnoegen

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door John Wervenbos op 15 Februari 2002 om 22:26 uur]
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Interessant programma! Hopelijk hebben andere Weerwoorders hier ook naar gekeken.

Niet zuiver geleuter over over de uitlatingen van Pim, maar gewoon een gesprek met (historicus) Van der Dunk en Fortuyn op intellectueel niveau. Wat over persoonlijke achtergronden gefilosofeer/analiseer over de beweegredenen van Fortuyn om tot het politieke toneel te treden en over de motivatie van beiden voor het schrijven van boeken.

Het schrijven van boeken, zo was de uitkomst, zou alleen plaatsvinden indien de schrijver in kwestie geen relatie zou hebben. Met dit punt ben ik het niet geheel eens, met relatie kan die energie daarvoor er ook zijn, alleen duurt het schrijfproces dan wat langer. Op zich geen probleem, lijkt me.

Wat betreft de motivatie tot politiekbedrijving bij Fortuyn, dit zou niet gebeurd zijn, als hij een relatie gehad zou hebben. Echter, zoals Fortuyn al zei, dingen lopen zoals ze lopen. Dat betekent niet dat een mens passief hoeft te zijn, maar dat er wel een zekere vaststelling in het leven is.

Eindelijk eens een 'normaal'programma ipv de afkrakerige kritiekbombardementen waar op tv grootschalig mee geconfronteerd worden.

Hieraan kan je ook zien dat Fortuyn geen radicaal persoon is, maar iemand die intellectueel over zaken nadenkt. Hij ziet zijn politiekbedrijving als een roeping. Nu denken platte critici natuurlijk meteen dat hij denkt dat hij Jezus is, maar zo ligt het niet. Pim heeft uitgelegd hoe dit gezien moet worden. Het is een gevoel dat in hem naar boven brengt dat hij dit moet doen, een soort gevoel dat een ieder ander mens ook kent (bv dat je iets moet doen of juist laten). Dit staat geheel los van het feit, of het uiteindelijk wel of niet succesvol zal worden, aldus Pim.

Aan een gesprek als dit kan ze zien dat de persoon Fortuyn onnodig gedomiseerd wordt. Het is een normaal mens, net zoals veel andere mensen. Dat kon je bv. niet zeggen van Hitler en Stalin (de hoek waar Fortuyn nu door SOMMIGEN in gepropt wordt), die ook in hun privé leven abnormaliteiten vertoonden.

Kortom, ik raad iedereen aan de door John geplaatste link te volgen en het programma te bekijken.

http://home01.wxs.nl/~breet040
Er is maar één weg naar verandering. Dat is stemmen op LPF op 15 mei!
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 11:51 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

John, bedankt voor de link, ik had het inderdaad gemist en wilde het graag nog even zien.

Wat Clementius zegt daar kan ik het alleen maar fundamenteel mee oneens zijn.

Ik vond het zeker geen intellectuele discussie, maar meer een beetje geouwehoer over Pim's relatie met zijn moeder en zijn bezoek aan de homo-darkrooms. (die toch o zo intiem en persoonlijk konden zijn) Er zaten best interessante stukjes in maar het meeste was voor mij echt een soort salongesprek bij de kapper.

Het enige wat ik wel interessant vond waren 2 zaken:

1. De theorie dat Pim Fortuyn uit een soort haat tegen de PvdA (omdat het hem daar niet lukte politiek iets voor te stellen) zijn motivatie vindt om nu tegen paars te strijden op zijn felle manier.
2. Het feit dat Pim het als een aan religie-grenzende roeping beschouwt dat hij minister president moet worden.

Citaat:
Het is een normaal mens, net zoals veel andere mensen. Dat kon je bv. niet zeggen van Hitler en Stalin (de hoek waar Fortuyn nu door SOMMIGEN in gepropt wordt), die ook in hun privé leven abnormaliteiten vertoonden.

Ik wil Pim Fortuyn niet met Hitler of Stalin vergelijken. Wél vind ik het bezoeken van homo dark rooms een abnormaliteit in zijn privé leven, maar daar zal ik dan wel conservatief in zijn.

(voor de mensen die niet weten wat een dark room is: wat ik van een homoseksuele vriend heb gehoord is dat het een bijna pikdonkere kamer is met veel naakte mannen die seks met elkaar hebben zonder dat ze weten met wie ze seks hebben. Vooral dat laatste schijnt men extra spannend te vinden. Veel homo's vinden het trouwens een 'loosers room', omdat het vaak gaat om mannen die f geen normale relatie kunnen krijgen f er niet voor durven uitkomen dat ze homo zijn (ook getrouwde mannen etc.)

Bepaal zelf waarop, maar ga stemmen op 15 mei 2002!
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 15:28 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Citaat:
Kortom, denken over het leven en de wereld in diepgaande zin. Dat is nu precies van Fortuyn en van der Dunk doen. Filosoferen over het levensdoel, het kritisch benaderen van standpunten en beweegredenen, daar over nadenken, daar theoriëen over vormen (wat Van der Dunk deed over Pim's Islamvisie en de houding van de Islam tov de wereld)en theoriëen op loslaten, etc.

Heel erg bedankt voor de uitleg Clementius, ik had echt geen idee wat intelectueel betekent.

Filosoferen per definitie is voor mij niet intellectueel, het heeft wel een beetje te maken met de afwegingen die je daarbij maakt en de theoriën die je zoekt om beweegredenen te verklaren. Vandaar dat ik ook bewust de 2 dingen opnoemde die mij wel interesseerden, die begaven zich inderdaad op dat gebied. En daarmee heb ik deze uitspraak al direct te niet gedaan:

Citaat:
Een klein onderdeeltje eruit pikken om daar vervolgens een negatieve toonzetting mee in te zetten.

En over darkrooms:

Citaat:
En wat die darkrooms betreft, daar hebben beide heren de achtergrond van uitgelegd, daar is over nagedacht, er zit een filosofie bij beiden achter. Ik ben zelf niet bekend met dat soort zaken, maar als zij daar diepgaande en verhelderende beweegredenen voor hebben, wie ben ik dan om dan platvloers af te gaan kraken?

Ik kraak niets af, ik geef mijn mening en die is negatief maar wel onderbouwd. Als ik echt had willen afkraken dan had ik wel gezegd 'iemand die in het weekend in een duister achterkamertje van een dubieus sexcafé een orgie houdt men anonieme getrouwde mannen hoop ik niet als premier van Nederland te zien'. Maar dat zeg ik niet. Dan had ik er wel iets grappigs van gemaakt als 'Met grote verbazing heb ik gehoord dat Pim Fortuyn toch van achterkamertjes-politiek houdt, zolang ze maar naakt, duister en anoniem zijn'. Combinerend met het eerdere verhaal over Melkert en zijn SM club wordt de afkeer van Fortuyn tegen achterkamertjes toch weer helemaal duidelijk: voor je het weet wordt je in zo'n donker achterkamertje hardhandig afgerost door de premier van Nederland. Nee, ik zou zeker ook niet met Melkert en Fortuijn achterkamertjes-politiek gaan bedrijven. Zij verstaan er duidelijk iets heeeeel anders onder...

Maar goed, tot zover het afkraken en de humor... even serieus verder: Heb je er al over nagedacht dat veel zaken die niet met de Nederlandse normen en waarden stroken ook filosofisch onderbouwd kunnen worden? En wat die darkrooms betreft, daar hebben beide heren de achtergrond van uitgelegd, daar is over nagedacht, er zit een filosofie bij beiden achter. Ik ben zelf niet bekend met dat soort zaken, maar als zij daar diepgaande en verhelderende beweegredenen voor hebben, wie ben ik dan om dan platvloers af te gaan kraken?

Je kunt bijna alle acties van mensen onderbouwen door filosofiën en diepgaande verhelderende beweegredenen. Zelfs achter genocide of het crashen in het WTC zit een filosofie. Het feit dat mensen die filosfie kunnen beredeneren maakt beweegredenen er niet beter op. Ik ben dus niet onder de indruk van een filosofie en diepgaande verhelderende beweegreden achter een darkroom.

Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 15:41 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Wanneer ik op krachtstroom of beginpagina klik krijg ik te zien dat de pagina niet weergegeven kan worden.

jorden
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 15:46 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Gewoon naar de AVRO site gaan Jorden. Ik was er zojuist nog op. Hij start zelfs met krachtstroom.
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 16:14 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Cliff, ik beschouw vrijwillige activiteiten in een Darkroom niet als crimineel, zoals dat wel met b.v. genocide het geval is. Wat ik van activiteiten in een Darkroom an sich vindt, staat buiten de feitelijkheid van een Darkroom.

Noncriminele/strafrechtelijke zaken kunnen daarom legitiem onderbouwt worden met 'diepgaande verhelderende beweegredenen'.

Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 19:36 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Citaat:
Cliff, ik beschouw vrijwillige activiteiten in een Darkroom niet als crimineel, zoals dat wel met b.v. genocide het geval is. Wat ik van activiteiten in een Darkroom an sich vindt, staat buiten de feitelijkheid van een Darkroom.

Noncriminele/strafrechtelijke zaken kunnen daarom legitiem onderbouwt worden met 'diepgaande verhelderende beweegredenen'.

Een burka of hoofddoek dragen is niet crimineel, en kan onderbouwd worden met 'diepgaande verhelderende beweegredenen'. Je hoeft het niet met die redenen eens te zijn, maar ik ben het met de onderbouwing van PF voor wat betreft darkrooms ook niet eens.

En zo kan ik nog wel meer niet criminele zaken opnoemen waarvan degene die ze 'beoefend' vast wel 'diepgaande verhelderende beweegredenen' kan noemen: het naar de hoeren gaan als je getrouwd bent, het bezoeken van SM clubs, survival in de Ardennen, carnaval, kamperen, vliegtuigspotten (ok, moet je niet in Griekenland doen), sportvissen en.... darkrooms bezoeken.

Toch nog even over die darkrooms hè. Pim Fortuyn is toch een intelligent persoon niet? Waarom roept hij 'ik word de nieuwe minister president' en bezoekt hij darkrooms? Gelooft hij nou echt dat Nederland zo tolerant en liberaal is dat men zoiets accepteert? (los van het feit dat de meeste Nederlanders zo'n hekel hebben aan arrogantie dat ze al kokhalsneigingen krijgen van iedereen die zoiets vanuit een Jaguar schreeuwt)

Bijna elke westers land heeft al moeite met een vrouwelijke premier (nooit in Nederland geweest) of een zwarte premier (in de VS wordt zoiemand ongetwijfeld geliquideerd door een nieuwe Lee Harvey Oswald )

Een homoseksuele premier zou al een unicum zijn in de wereld denk ik. Maar goed, we kennen in Nederland ook homo-huwelijk en homo-adoptie, en vooral dat laatste is uniek. Maar een homoseksuele premier die er openlijk voor uitkomt dat hij darkrooms bezoekt??? Daar is zelfs Nederland de komende 50 jaar niet klaar voor...

Mijn mening daarover is natuurlijk dat het ook niet kan. Stel dat je als homo in een darkroom zit en iemand drukt per ongeluk op het lichtknopje en héeee wie is dat toch... o, de minister president. Buigt u vooral nog wat dieper meneer de president.

Het is gewoon te absurd voor woorden, sorry dat ik het zeg. Ik ben over het algemeen een liberaal en tolerant denkend mens vind ik zelf. Wat iemand in zijn privé leven doet hoeft hem niet onbekwaam in zijn werk te maken, dat was mijn standpunt toch altijd. Maar kennelijk gaat die gedachte voor mij toch op dit punt niet helemaal op. De minister president heeft toch ook nog een zekere PR functie, een soort voorbeeldsrol. Die kan ik moeilijk combineren met platte darkroom-seks (want dat is het tenslotte gewoon, hoe diep en verhelderend je de darkroom ook wilt onderbouwen (denk hier niet te diep over na want dan schiet je nog harder in de lach)

Het heeft iets komisch en tegelijkertijd ook iets triests. Laat Pim Fortuyn alsjeblieft nooit meer beginnen over de Nederlandse normen en waarden want daar valt darkroomseks NIET onder. Ik ben benieuwd wat onze Don Quichot van de Nederlandse Normen en Waarden en Pim adept Bram van Tongeren hiervan vindt... Het maakt het allemaal tot een climax van paradoxaal cynisme.

Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 20:10 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Pim is tenminste eerlijk! Wat dacht je van die achterbakse Melkert. Die bezoekt stiekem Sm-clubs!
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 20:36 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Vooral de Weekend blijven lezen Patrick.

Mijn toetsenboard is stuk dus alles is onder voorbehoud van typfouten.
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 20:56 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

:

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door patrick22 op 16 Februari 2002 om 20:58 uur]
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 20:57 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Heb jij bewijs dat het niet zo is?

En ik lees die stomme bladen niet. Daar komt het niet vandaan. Het komt van internet.

Het stond laasts ergens in het nieuws.

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door patrick22 op 16 Februari 2002 om 21:06 uur]
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Za Feb 16, 2002 21:20 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

De reden dat Fortuyn naar buiten heeft gebracht dat hij "enkele keren per jaar" naar een darkroom gaat, is om niet chanteerbaar te zijn.
Hij ziet dus wel in dat dit afwijkend is van de doorsnee stemgerechtigde.

Anders:
stel Melkert bezoekt deze sm-clubs(het lijkt er op, dus niet zeker): zou je hem dan als premier willen hebben. Hij geeft dit (nog) niet toegegeven, dus is hij chanteerbaar.

ps: is Melkert getrouwd?
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2002 0:15 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik kan niet anders dan het vermoeden hebben dat je een star denker bent, Cliff. In ieder geval op dit punt. Ik weet ook niet wat jij denkt dat intelectueel is, volgens mij weet jij dat niet. De meeste mensen weten niet wat het betekent, en daardoor zien mensen de waarde van bepaalde discussies niet in. Ze denken dat intellectualiteit een diep wetenschappelijk iets is, bijna goddelijk. Voor domme mensen zal dit misschien zo zijn. Maar enfin, hier dan de definitie, Cliff:

intellectualisme, wereldbeschouwing die aan het intellect de voorrang toekent boven andere vermogens, en die het einddoel van alle menselijke streven ziet in een verstandelijk begrijpen der werkelijkheid; loutere verstandelijkheid.

intellectueel, 1.verstandelijk, op het verstand betrekking hebbende, wat het verstand betreft, 2. verstandig, intelligent.

Kortom, denken over het leven en de wereld in diepgaande zin. Dat is nu precies van Fortuyn en van der Dunk doen. Filosoferen over het levensdoel, het kritisch benaderen van standpunten en beweegredenen, daar over nadenken, daar theoriëen over vormen (wat Van der Dunk deed over Pim's Islamvisie en de houding van de Islam tov de wereld)en theoriëen op loslaten, etc.

Maar ja Cliff, als je oppervlakkig naar elke discussie/gesprek kijkt, kan je overal wel een theekransje van maken.

En wat die darkrooms betreft, daar hebben beide heren de achtergrond van uitgelegd, daar is over nagedacht, er zit een filosofie bij beiden achter. Ik ben zelf niet bekend met dat soort zaken, maar als zij daar diepgaande en verhelderende beweegredenen voor hebben, wie ben ik dan om dan platvloers af te gaan kraken? Dat zou een dooddoener voor de werkelijke kern van het debat in het programma zijn. Daar heb jij je nu wel schuldig aan gemaakt, Cliff. Een klein onderdeeltje eruit pikken om daar vervolgens een negatieve toonzetting mee in te zetten.

Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2002 3:45 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik heb via E mail vernomen hoe dit bericht over Melkert de media is ingekomen. Of het waar is kan ik niet met zekerheid zeggen en die beschuldigingen beschadigen mensen dus dan zou ik me op hetzelfde gebied begeven.

Feit is wel dat de Weekend als eerste met het bericht naar buiten gekomen is. Dat een internetsite het bericht over neemt is begrijpelijk, op Internet kun je alles lezen (zelfs dat de wereld plat is)

Mijn toetsenboard is stuk (met name mijn spatiebalk) dus alles is onder voorbehoud van typfouten.
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2002 3:52 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Anoniem,

Citaat:
stel Melkert bezoekt deze sm-clubs(het lijkt er op, dus niet zeker): zou je hem dan als premier willen hebben. Hij geeft dit (nog) niet toegegeven, dus is hij chanteerbaar.

ps: is Melkert getrouwd?

Ik zou daar wel moeite mee hebben ja. Ik weet niet precies wat er op een SM club gebeurt, misschien als hij daar met zijn vrouw een kamer huurt en een wilde avond doorbrengt... moah... op het randje.

Maar nogmaals: ik geloof daar helemaal niets van. Ik geloof sowieso al die onzin niet uit die roddelbladen, het is al honderden keren bewezen dat ze onzin verkopen en dat weten ze ook, daar gaat het helemaal niet om. Zolang het spectaculaire onzin is met een hoog -dat-geloof-ik-graag-gehalte dan maakt het allemaal niet uit. Dat ze dan achteraf een rechtszaak van Ronald Koeman krijgen omdat ze schrijven dat hij vreemd gaat daar zit de Weekend ook echt niet mee. Dat hebben ze er al lang uit in de verkoopcijfers.

Eigenlijk zouden ze mensen die die bladen kopen een boete moeten geven wegens het financieren en aanzetten tot een misdrijf: stalking en laster en smaad.

Mijn toetsenboard is stuk (met name mijn spatiebalk) dus alles is onder voorbehoud van typfouten.
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2002 4:15 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

80% van de kiezers zal nooit weten dat PF naar darkrooms gaat, maar het gerucht dat Melkert zich af laat rossen in een SM club wél.
Citaat:
misschien als hij daar met zijn vrouw een kamer huurt en een wilde avond doorbrengt... moah... op het randje.

Doe niet zo dom, dat kan ie thuis ook.

Cliff, ik weet niet zo goed wat je nu precies dwars zit met die darkrooms: Komt dat nu omdat je het weet?

Dus: wat niet weet wat niet deert? Moet je eens naar die beurzen gaan, zoals extravaganza. In uitpuilende zalen kun je daar de meest waanzinnige sexspeeltjes krijgen. Misschien krijg je daar een iets ander beeld van de huidige sexmoraal.

Ik verwacht niet dat hij als minister president daar nog heen zal gaan, maar kan me vergissen. Maar goed, hij had het kunnen laten bij het feit dat hij ook wel eens in homoclubs kwam.

Feiten hebben niets met geloof te maken, je moet ze wel willen geloven... 'Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten'.

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door Maxximus op 17 Februari 2002 om 04:16 uur]
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2002 4:27 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Citaat:
Doe niet zo dom, dat kan ie thuis ook.

Nou, het schijnt dat er nogal wat materieel bij komt kijken hoor. Heeft Melkert misschien een manege ofzo?

Citaat:
Cliff, ik weet niet zo goed wat je nu precies dwars zit met die darkrooms: Komt dat nu omdat je het weet?

Dat lijkt me duidelijk: het strookt met mijn normen en waarden. Een minister president gaat niet naar darkrooms.

Waarmee ik het dus niet wil verbieden ofzo... zolang er niets tegen de zin gedaan wordt en er geen dwang plaatsvindt mogen volwassenen hun eigen seksuele fantasiën best naleven.

Maar het idee dat de minister president zich in dergelijke vulgaire kringen begeeft... ja, dat doet me wel wat.

Misschien ben ik toch niet Nederlands genoeg om zoiets maar allemaal normaal te vinden.

Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2002 4:44 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Vroeger werd er in Nederland niet over dergelijke zaken gesproken, althans niet over politieke personen het het koninklijk huis.

In het buitenland sneuvelen er regelmatig ministers over dit soort zaken.

Okee, homofilie hebben we als een normale toestand geaccepteerd. Dat zou ook inhouden dat er een geheel nieuwe, en voor niet homo's blijvend onbekende wereld bijkomt. Althans op sexueel gebied. Hier gelden andere normen en waarden, en die wereld moeten we ook (leren te) accepteren.

Maar goed Cliff, nu de hamvraag:

Melkert laat zich graag vernederen en afrossen door een strenge meesteres. (gewoon met een zweepje, haakje aan je plafond voor een tuigje, hoef je eigenlijk de deur niet voor uit )

Is die dan nog wel geschikt als premier van dit land (als ie dat al ooit geweest zou zijn?)?

Feiten hebben niets met geloof te maken, je moet ze wel willen geloven... 'Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten'.
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Zo Feb 17, 2002 11:53 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik moet toegeven , dat het niet bepaald een voorbeeldfunctie is om zulke zaken als premier te practiseren. Persoonlijk verwacht ik ook niet dat Pim premier zal worden. Stel, in het hypothetische geval, dat Nederland hem zou accepteren als MP, dan zal hij dat niet worden in het buitenland. Bezoeken aan Moslimlanden en veel Christelijke landen zal voor hem simpelweg onmogelijk gemaakt worden. Nederland zal ook niet meer welkom zijn op het Vaticaan. Politiek isolement en totale vernedering in de wereldse opinie van dit land zal het gevolg zijn.

Hij had daarom er beter niet mee voor de dag kunnen komen. Maar ja, wat je zegr Cliff, daar zit wel wat in. Clinton onderging ook vrijwillige activiteiten met Monica, wat niet crimineel is, maar wel verwerpelijk als hoofd van een staat zijnde.

http://clementius.cjb.net
Nieuw TV praatprogramma
BerichtGeplaatst: Ma Feb 18, 2002 0:42 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Citaat:
Maar goed Cliff, nu de hamvraag:
Melkert laat zich graag vernederen en afrossen door een strenge meesteres. (gewoon met een zweepje, haakje aan je plafond voor een tuigje, hoef je eigenlijk de deur niet voor uit )
Is die dan nog wel geschikt als premier van dit land (als ie dat al ooit geweest zou zijn?)?

Nee Maxximus, ik vind dat je dat als premier niet kunt maken. Maar nogmaals, ik geloof niets van de Weekend.

Nieuw TV praatprogramma
  Weerwoord forum index » Actualiteiten