Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 72, 73, 74  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 18:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Daar staat nergens datgene wat jij me toeschrijft, dus een leugen.

Ehmm... je ontkent je eigen quotes nu? Moet ik de linkjes er ook bij zetten?

Quote:
Welk deel van 65-75% snap je niet? Ik heb nooit anders beweerd.

Ik heb hierboven net de quotes gegeven. Geloof je ze niet? Moet ik de bijdragen linken?

Quote:
En hoe zit het dan bij jou? Kan ik je vastpinnen op die 80% of roep je een volgende keer weer 90-95%?

Waarom is dit zo belangrijk voor je joh. Ik heb geen idee waarop het uitkomt. Ik heb blijkbaar in juli 2020 als eerste er een (vrij algemene) uitspraak over gedaan. Een jaar later kom jij op hetzelfde percentage (Laughing).

Wat mij betreft geldt er maar één ding: zo hoog mogelijk. Dat vind ik belangrijker dan welke voorspelling dan ook.

Quote:
Zoals gezegd, ik maak op het einde van de zomer wel de balans op. Het zal wel richting de 75%-80% gaan ja, dus we zitten eigenlijk zo'n beetje op dezelfde lijn. Wederom poeha om niks dus.

Waarom maak je dan iedere keer Poeha? En waarom ga je keihard je eigen quotes ontkennen? Dat is echt raar.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 18:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
En zelfs toen had je al een kutzomer. Kun je voorstellen.

carlos schreef:
Waar slaat dit nou weer op?

Op je eigen quote:

carlos, 23 juli 2020 schreef:
Ik heb al eerder aangegeven dat mijn hele voorjaar en zomer grondig verstiert is door dit corona gedoe

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 18:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos, 17 november 2020, schreef:
Zelf heb ik al een tijdje een getal van 65% in mijn hoofd als vaccinatiegraad.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=594464#594464
carlos, 23 mei 2021, schreef:
Weet je wat ik denk? Dat het vies tegenvalt met de vaccinatiegraad. Krijg daar in ieder geval steeds meer signalen over. En niet alleen via youtube, maar ook van mensen in real life.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=610019#610019
carlos, 25 juni, 2021, schreef:
Ik blijf bij mijn eerdere inschatting daarover: 65-75%. Nou vooruit, misschien Nederland als braafste jongetje van de klas rond de 80%, zou kunnen.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=611894#611894

Zo goed?

carlos schreef:
Daar staat nergens datgene wat jij me toeschrijft, dus een leugen. Waarvan akte.

Manmanman, zodra je met je eigen uitspraken wordt geconfronteerd ga je ontkennen.

Elisabeth ook al. Eerst hard roepen dat 3% sterft aan vaccinatie, en als je haar dan confronteert met de cijfers die bij die 3% horen gaat ze hard roepen dat ze dat nooit gezegd heeft.

Embarassed Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 18:47 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Ehmm... je ontkent je eigen quotes nu?

Er staat nergens wat jij en Cliox (weer jullie samen) mij proberen toe te schrijven, dus een leugen. Twee leugens voor de prijs van één.

Cliff schreef:
Ik heb hierboven net de quotes gegeven. Geloof je ze niet?

Nergens beweer ik dat een foto van een lege vaccinatiehal exemplarisch is voor alle locaties waar gevaccineerd wordt, dat maken jullie er zelf van. Nergens beweer ik dat niemand zich zou laten vaccineren. Jij en Cliox kunnen blijven zaniken en zuigen tot je een ons weegt, maar het blijft een leugen.

Cliff schreef:
Waarom is dit zo belangrijk voor je joh.

Omdat jullie telkens beweerden dat iedereen zich laat vaccineren en alleen een hele kleine minderheid aan wappies dat niet deed. Versus ik, die beweerde dat er een tamelijk omvangrijke groep het vaccin zou weigeren. Lijkt me wel interessant om achteraf te zien wie hier nou gelijk heeft, maar ik vermoed dat we met een vaccinatieratio van 75% of meer allebei ons gelijk gaan claimen.

Dus laat inderdaad maar zitten ook, gaat toch nergens meer over hier. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 18:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Waarom maak je dan iedere keer Poeha?

Volgens mij zijn dat degenen die iedere keer de ander aanvallen om diens mening, en diegene dan onterecht betichten van bepaalde uitspraken, tegenstrijdigheden, leugens en wat niet meer zij. Toch? Of degene die obsessief gaan graven in het verleden gedane uitspraken, en daar vervolgens weer een eigen verzonnen context aan vastplakken. Toch?

Lijkt mij wel duidelijk wie dat zijn.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik zie trouwens dat ik er nog één vergeten ben:

carlos, 23 mei 2021, schreef:
Aanwijzingen dat het tegenvalt met de vaccinatiebereidheid zijn er genoeg, de media staat er ook bol van de laatste tijd.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=610045#610045

Er zullen er vast nog meer zijn... maar dit is wel genoeg denk ik zo.

Quote:
ik vermoed dat we met een vaccinatieratio van 75% of meer allebei ons gelijk gaan claimen.

Ik ga mijn gelijk niet claimen, want ik beweer hier nergens iets over. Anders dan in juli 2020 toen men niet eens wist of er ooit een vaccin zou komen, toen heb ik iets geroepen over 80% omdat (en ook dat schreef ik) de pre-covid vaccinatiegraad in Nederland boven de 90 procent lag.

Ik denk zelfs dat er geen moment is waarop je dit kunt vastpinnen. Er zullen volgende zomer, 2022, nog steeds mensen zijn die denken 'nou, we horen niets meer van bijwerkingen van het vaccin en ik wil echt op vliegvakantie, doe mij maar een prik'.

Ook hier: pre-Covid gingen mensen erg vaak om vaccinaties tegen hepatitis of gele koorts als ze naar het buitenland wilden, kraaide verder geen haan naar.

Uiteindelijk zal het Covid vaccin niets anders zijn dan een nummertje in de lange reeks vaccinaties tegen tal van ziekten die we al hebben. Daarom zou ik ook zeggen: maak het onderdeel van het rijksvaccinatieprogramma wat nu al loopt.

Tegen welke ziekten wordt gevaccineerd in het rijksvaccinatieprogramma?
    Bof
    Difterie
    Hepatitis B
    Hib-ziekten
    HPV (baarmoederhalskanker)
    Kinkhoest
    Mazelen
    Meningokokkenziekte
    Pneumokokkenziekte
    Polio
    Rodehond
    Tetanus

En tegen welke ziekten kun je nog meer laten vaccineren?

Bof
    COVID-19
    Difterie
    Griep
    Haemophilus influenzae type b
    Hepatitis A
    Hepatitis B
    HPV
    Kinkhoest
    Mazelen
    Meningokokken C
    Pneumokokken
    Polio
    Rode hond
    Rotavirus
    Tetanus

Nooit veel over gehoord, maar dat vaccin tegen Covid19... daar is toch veel over te doen... manmanman wat een 'Poeha'!

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 19:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Nergens beweer ik dat een foto van een lege vaccinatiehal exemplarisch is voor alle locaties waar gevaccineerd wordt, dat maken jullie er zelf van. Nergens beweer ik dat niemand zich zou laten vaccineren.

Oh, daar gaat het nu om. Nou, dan heb ik het volgende voor je:

carlos, 5 april 2021, schreef:
Foto's van lege vaccinatiecentra en lege noodhospitalen spreken ook boekdelen.

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=607381#607381

Vertel Carlos, wat staat er precies in die boekdelen dan? Wat zeggen foto's van lege vaccinatiecentra (let op je spreekt in meervoud) dan precies?

Ik hoor het graag wat dat 'spreekt boekdelen' dan precies betekent volgens jou.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 19:06 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Moppersmurf schreef:
Ongevaccineerd ben je binnenkort nergens meer welkom. Dat wordt thuisblijven en Netflixen.

carlos schreef:
Ik neem aan dat "binnenkort" inmiddels al lang en breed voorbij is, of duurt dat bij jou jaren?

En nu ga je weer muggenziften over hoe lang 'binnenkort' is? Nou, dan ga ik gewoon mee muggenziften. Als er gezegd wordt dat de aarde over 450 jaar door een meteoriet getroffen wordt, dan is dat binnenkort. Tenminste op de tijdschaal dat het heelal bestaat.
Dit gaat nergens over ? Inderdaad, discussiëren over hoe lang 'binnenkort' is gaat nergens over. Zeuren alleen om te kunnen zeuren.

carlos schreef:
En verder krijg je inderdaad een excuus, want ik heb jou zo te zien verward met Cliox, die het had over 1 februari als streefdatum waarop gevaccineerden uit de lockdown mochten wat hem betreft en daar doelde ik dus op.

Hoeft niet. Zal wel.

carlos schreef:
Ik zit eigenlijk ook nog te wachten op een excuus van jou voor jouw doodsverwensingen aan mijn adres van een maand geleden, maar daar zal ik vast wel naar kunnen fluiten want jij doet niet aan zelfreflectie of excuses voor onbeschoft gedrag jegens andere forumdeelnemers.

Ik doe niet aan doodsverwensingen. Als jij iets wat ik gezegd heb zó opvat, dan heb je last van angst. Net zoals je angst voor het vaccin.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 19:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
degene die obsessief gaan graven in het verleden gedane uitspraken, en daar vervolgens weer een eigen verzonnen context aan vastplakken. Toch?

Smile

Ik denk eerder dat je zelf niet precies herinnert wat voor uitspraken je gedaan hebt. Ik heb er nu een aantal letterlijk overgenomen voor je, dus ik verzin geen context. Hierboven vraag ik je zelfs naar de context, ben benieuwd of je die wil geven dan.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Er zullen er vast nog meer zijn... maar dit is wel genoeg denk ik zo.

Geen idee wat je hiermee wilt aantonen, maar er staat niets in dat niet door de beugel kan, niets waar ik niet achter sta of terug neem en ook niets wat in tegenspraak is met andere uitlatingen van mij. Nergens beweer ik dat niemand zich laat vaccineren, enkel dat de animo wellicht een stukje minder groot is dan jullie hier telkens voorspiegelden.

Het komt er eigenlijk gewoon op neer, dat wanneer je hier nieuwsberichten post die jouw niet zinnen, je dan wordt beticht van fake news en leugens. Begint een vast patroon te worden bij je.

Cliff schreef:
Nooit veel over gehoord, maar dat vaccin tegen Covid19... daar is toch veel over te doen... manmanman wat een 'Poeha'!

Kan niet genoeg benadrukt worden; jullie "moeten" niks van mij, ik "moet" wel wat van jullie.

Ik ben van het leef en laat leven, van het agree to disagree terwijl jullie hier een informatieoorlog voeren alsof je leven ervan afhangt.

Nee ik denk niet dat ik degene ben die hier poeha loopt te maken.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 19:13 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Ik doe niet aan doodsverwensingen. Als jij iets wat ik gezegd heb zó opvat, dan heb je last van angst. Net zoals je angst voor het vaccin.

Je hebt gezegd dat je hoopte dat ik ernstig ziek zou worden en vervolgens geen plek op de IC zou krijgen, uit wraak, voegde je er ook nog aan toe. Wraak waarvoor? Geen idee, zou ik eigenlijk wel willen weten want ik heb jou volgens mij niets misdaan.

Dat is a) not done, anderen ziektes toewensen op een forum (of überhaupt waar dan ook, maar zeker hier op weerwoord is dat not done), en b) ik beschouw dat inderdaad als een doodsverwensing.

Moet ik nog een keer de quote gaan opgraven of is je geheugen weer opgefrist nu?

Excuses had ik toch al niet verwacht. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 19:28 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Je hebt gezegd dat je hoopte dat ik ernstig ziek zou worden en vervolgens geen plek op de IC zou krijgen, uit wraak, voegde je er ook nog aan toe.

Nou, dan zoek maar eens op waar ik dat gezegd heb. Ik heb gegarandeerd niet gezegd dat ik HOOP dat je ernstig ziek wordt. Ik zal gezegd hebben: ALS je ernstig ziek wordt en je bent niet gevaccineerd, dan wordt het achteraan sluiten als de IC vol is. Iets dergelijks zal ik hebben gezegd. Dat is heel wat anders dan jij beweert. Prove me wrong.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 19:29 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Hierboven vraag ik je zelfs naar de context, ben benieuwd of je die wil geven dan.

Ok, was dus een referentie naar jouw bijdrage daaraan voorafgaande;

Cliff schreef:
Niet nodig he, de cijfers spreken boekdelen.

Waarop ik antwoordde:

Carlos schreef:

Ga je nou werkelijk beweren dat het vaccineren in Nederland en de EU als geheel voorspoedig verloopt? Kom op Cliff jij weet wel beter. Overigens in andere landen hetzelfde beeld. Speciale locaties die zijn ingericht om op grote schaal te kunnen vaccineren blijven nagenoeg leeg.

Wat is hier nou eigenlijk zo verkeerd/schandalig aan? Het beeld dat destijds door de media (en door jullie) werd geschetst was veel te rooskleurig omdat ze iedereen die vaccins nog door de strot moesten duwen, ik wou alleen maar wat tegengas geven. En wat die teststraat betreft, die was voor het overgrote deel nagenoeg uitgestorven wanneer ik er langs reed, dus meld ik dat hier ook. Je kunt dan wel blijven roepen dat ik leugens en fakenews verspreid, maar ik het zijn dingen die ik met mijn eigen ogen waarneem en waarover jullie niet eens kunnen oordelen.

En waarom maken jullie hier maanden later nog steeds poeha over?

Als ik iets meld waar ik achteraf spijt van heb dan neem ik het wel terug hoor, geen probleem. Dat is hier nou dus totaal niet het geval.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 21:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliox schreef:
Wat je nog meer roept is niet relevant Carlos. Je hebt beweerd dat priklocaties leeg waren en dat heb ik aangetoond

HEB IK VAN MEET AF AAN BEWEERD DAT EEN RUIME MEERDERHEID VAN DE NEDERLANDERSE BEVOLKING ZICH ZOU LATEN VACCINEREN, JA OF NEE? Rolling Eyes Rolling Eyes

Zoek maar na, mei, juni vorig jaar. Ik hoor het wel weer wat je opgeduikeld hebt. Succes ermee.

Nogmaals, wat je nog meer roept is niet relevant, ik heb het specifiek over de uitspraak dat priklocaties leeg waren. Daarvan zeg je dat je dat niet hebt beweerd en dat is feitelijk onjuist. Dat heb ik aangetoond. Ik kan het niet mooier voor je maken. En onder die uitspraak kan een streep. En niet alleen onder die opmerking.

Nu weer inhoudelijk en graag een reactie op het onderstaande.

Quote:
Er werd bij hoog en laag gezworen dat het vaccin super effectief zou zijn, tot wel 95% of meer. Blijkt dus niet te kloppen.

Tot wel 95% en meer dan 95% is een contradictie. Of het is tot wel 95% of meer dan 95% maar niet beiden.

Niemand heeft geroepen dat het vaccin meer dan 95% bescherming biedt, tenminste ik niet, want dan zou ik de wetenschap en farmaceuten tegenspreken. Dat een vaccin niet 100% beschermt wist iedereen, net als dat een vaccin mogelijk minder goed beschermt tegen nieuwe varianten. Farmaceuten hebben de volgende beschermingsgraad opgegeven:

- Janssen heeft aan dat het vaccin is voor 67% werkzaam is;
- Het Moderna-vaccin beschermt in 94%;
- AstraZeneca heeft een werkzaamheid van 60%;
- NTech/Pfizer en Moderna bieden een effectiviteit tegen corona van ongeveer 95%.

Dat is een middelde rond de 80%.

Bron: www.https://www.rijksoverheid.nl

Als we de 80% vasthouden en kijk naar de praktijk ben ik niet ontevreden.

Positieve coronatesten onder gevaccineerde mensen
Ook al zijn er ongeveer 18 miljoen vaccinaties gezet, veel mensen zijn nog niet of niet volledig gevaccineerd. Het is en blijft daarom belangrijk om je aan de maatregelen te houden. Een coronavaccinatie beschermt de meeste mensen tegen ernstig ziek worden en zorgt dat het zich minder snel verspreidt. Maar, ook als je gevaccineerd bent, is er nog een kans dat je besmet raakt en daarna anderen kan besmetten.

Van het totaal aantal positieve testen (59.097) die gemeld zijn van 1 juli tot op heden is van 42.274 personen (72%) de vaccinatiestatus bekend. Van deze meldingen waarvan de vaccinatiestatus bekend is rapporteerden 35.584 personen, ofwel 84% van de meldingen dat zij niet gevaccineerd waren op moment van testen (Figuur 3a). 2.562 personen (6%) meldden aan de GGD dat zij op moment van testen volledig gevaccineerd waren, en 4.128 personen (10%) dat zij deels gevaccineerd waren op moment van testen.

Onder de meldingen van mensen in de leeftijd van 20-29 jaar, waar het grootste aantal meldingen werd gezien in juli, was 6% volledig gevaccineerd en 5% deels gevaccineerd. In de meldingen van mensen in de leeftijd van 10-19 jaar was 2% volledig gevaccineerd en 3% deels gevaccineerd.

Ik kan niet anders dan concluderen dat het praktijkresultaat alle verwachtingen overtreft.

Quote:
Er werd bij hoog en laag gezworen dat het vaccin ook effectief zou zijn tegen eventuele varianten, blijkt dus ook niet te kloppen.

In begin dachten farmaceuten dat het vaccin misschien wel helemaal geen bescherming zou bieden tegen de delta-variant. Op basis van gedegen onderzoek zijn voorzichtige voorspellingen gedaan. Als ik de praktijkresultaten naast die voorspellingen leg overtreft het alle verwachtingen.

Quote:
Twee keer voorgelogen dus.

Inderdaad, want het vaccin beschermt beter dan we hadden gehoopt.

Quote:
Told you so. Het is één grote zwendel.

Het FakeNews rondom vaccins is één grote zwendel. Waarom denk je dat onderaan complottheoriesites donatieknoppen zitten?

Met de bovenstaande feiten kunnen we vaststellen dat het vaccinatieprogramma een groot succes is.
Eerder werd al bekend dat gevaccineerden niet meer op de IC belanden met Covid-19.
En dat de coronamaatregelen helpen, bewijst de forse toename van besmettingen na de versoepelingen.
Je theorieën zijn ingehaald door de werkelijkheid.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 21:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
want jullie riepen maanden dat heel Nederland achter de maatregelen stond en dat alleen een kleine minderheid aan wappies er tegen was.

Dat was ook zo. Dat de druk toeneemt naarmate de tijd vordert en besmettingen en ziekenhuisopnames afnemen is logisch. En verder heeft de forse toename in besmettingen ook inzicht gebracht en de succesfactor van het vaccineren bevestigd. Het is dus niet alleen kommer en kwel.

BerichtGeplaatst: Do Jul 22, 2021 21:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliff schreef:
En zelfs toen had je al een kutzomer. Kun je voorstellen.

Waar slaat dit nou weer op?

Ik denk dat jullie degenen zijn die een kutzomer hebben, gezien jullie geklaag hier dag in dag uit. Pure projectie dus.

Wij klagen niet en vinden het coronabeleid door de bank genomen prima.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 0:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Het komt er eigenlijk gewoon op neer, dat wanneer je hier nieuwsberichten post die jouw niet zinnen, je dan wordt beticht van fake news en leugens.

Dat heb je al snel als je FakeNews en leugens post inderdaad. Maar het is ook een reactie op het feit dat jullie die berichten niet willen verdedigen als de discussie de inhoud ingaat. Als tegenreactie komen er gewoon meer andere nep-berichten.

Quote:
Kan niet genoeg benadrukt worden; jullie "moeten" niks van mij, ik "moet" wel wat van jullie.

En het is je ook vaak genoeg uitgelegd waarom.

Quote:
Ik ben van het leef en laat leven, van het agree to disagree terwijl jullie hier een informatieoorlog voeren alsof je leven ervan afhangt. Nee ik denk niet dat ik degene ben die hier poeha loopt te maken.

Ach, nu wordt het weer de discussie 'maar jullie vinden het allemaal erger'.

Kijk even naar je handtekening. Ik denk dat die boekdelen spreekt. Je vergelijkt de covid-situatie met de tijd van nazi-Duitsland.... maar verder laat het je uiteraard Siberisch.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 0:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:

carlos schreef:
Wat is hier nou eigenlijk zo verkeerd/schandalig aan?

Kom nou eens uit die slachtofferrol joh. Ik schrijf niet dat het verkeerd of schandalig is. Ik vraag je: wat zijn die boekdelen.

En je doet heel veel moeite om dat niet te schrijven, want nu weet ik het nog niet. Wat zijn nou die boekdelen... geen idee.

Quote:
Als ik iets meld waar ik achteraf spijt van heb dan neem ik het wel terug hoor, geen probleem. Dat is hier nou dus totaal niet het geval.

Nou mooi, leg maar uit wat die foto's van lege vaccinatiecentra dan precies zeggen. Graag zonder in de slachtofferrol te kruipen dit keer.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 0:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Nog even over 'HugoTalks'. Het viel mij al op dat ieder filmpje begint met de link waar je kunt doneren.

https://www.patreon.com/hugotalks

Hier kun je dus precies zien waar het om draait en waarom deze persoon dit soort video's maakt. Het is geen nobele strijd tegen de MSM, Klaus Schwaab of Bill Gates... nee nee nee... het is gewoon geld verdienen.

Je kunt beste Hugo steunen voor 1,50 euro, 6 euro en 12 euro per maand.

Daaronder zien we dat hij 277 donateurs heeft. Daarmee harkt beste Hugo dus per maand een bedrag binnen tussen de 415,50 en 3.324 euro. Dat laatste begint al op een maandsalaris te lijken.

Daarnaast nog de inkomsten uit zijn merchandise store: https://my-store-11735281.creator-spring.com/

Geen wonder dat Hugo niet stopt met FakeNews. Het levert hem duizenden euro's per maand op. FakeNews is big business.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 8:44 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Kom nou eens uit die slachtofferrol joh. Ik schrijf niet dat het verkeerd of schandalig is. Ik vraag je: wat zijn die boekdelen.

En je doet heel veel moeite om dat niet te schrijven, want nu weet ik het nog niet. Wat zijn nou die boekdelen... geen idee.

Achja, ik had het ook kunnen weten. Geef je netjes, onderbouwd en een volstrekt normaal en logisch antwoord, is het uiteraard weer niet goed.

Klagen, klagen en nog meer klagen.

Zeuren om het zeuren.

Ik geef het op..

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 8:58 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Ik geef het op..

Niks opgeven ! Wie A zegt, moet ook B zeggen. Ik wacht nog steeds op antwoord op deze:

Moppersmurf schreef:
Nou, dan zoek maar eens op waar ik dat gezegd heb. Ik heb gegarandeerd niet gezegd dat ik HOOP dat je ernstig ziek wordt. Ik zal gezegd hebben: ALS je ernstig ziek wordt en je bent niet gevaccineerd, dan wordt het achteraan sluiten als de IC vol is. Iets dergelijks zal ik hebben gezegd. Dat is heel wat anders dan jij beweert. Prove me wrong.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Oh die krijg je zeker, maar wel als het mij uitkomt.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 9:03 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Oh die krijg je zeker, maar wel als het mij uitkomt.

Prima.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 10:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
Wat zijn nou die boekdelen... geen idee.

carlos schreef:
Achja, ik had het ook kunnen weten. Geef je netjes, onderbouwd en een volstrekt normaal en logisch antwoord, is het uiteraard weer niet goed. Klagen, klagen en nog meer klagen.Zeuren om het zeuren.Ik geef het op..

Wederom ontwijk je het antwoord met metacommunicatie. Net als hierboven, een shitload aan tekst als 'mag ik dat niet vinden' etc.

Maar nergens, ook in je vorige antwoord, lees ik wat die 'boekdelen' nou zijn Carlos.

Je hebt dus wel degelijk beweerd dat priklocaties leeg zijn.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 23, 2021 11:44 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik neem aan dat je zelf weten wat boekdelen zijn, want je kwam er zelf mee aanzetten? Mijn bijdrage was daar een verwijzing naar zoals ik je gisteren al netjes heb teruggekoppeld.

Zeuren om het zeuren Cliff, gaat helemaal nergens over. Echt niet.

Hou hier alsjeblieft mee op en ga normaal discussiëren.

Weerwoord forum index » Buitenland