Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Kinderbijlag moet weg.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 19:46 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar als mensen kinderen krijgen moet de rekening dan bij de maatschappij neergelegd worden of wat?
Van mij mag het worden afgeschaft.

"We have not journeyed across the centuries, across the oceans, across the mountains, across the prairies, because we are made of sugar candy." Churchill
Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 19:47 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Kinderbijslag natuurlijk.

"We have not journeyed across the centuries, across the oceans, across the mountains, across the prairies, because we are made of sugar candy." Churchill
Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Is dat een standpunt van de VVD?

http://home01.wxs.nl/~breet040
Stem 15 mei! Maakt niet uit of de stem naar LN of LF gaat, als Den Haag maar schoongeveegd wordt. En schoongeveegd zal het worden!
Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 20:01 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

weet ik niet, kijk zelf even bij www.vvd.nl
ik denk er zo over.

Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 20:30 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekend
Gast

Deze kortzichtige stelling is al in een andere discussie voldoende onderuit gehaald.

[url=/http://www.weerwoord.nl/forum_1/Forum9/HTML/000011-3.html]Hier[/url] dus.

't Is nog nie gedaan hé...

[Dit weerwoord is 1 keer gewijzigd door robT op 14 Februari 2002 om 20:37 uur]
Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 20:44 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Beste Anno, kinderbijslag was voor enkele jaren terug in een andere vorm,namelijk belastingaftrek, dwz. hoe meer je verdiende hoe meer je over hield aan kinderen. Dat was natuurlijk zeer onrechtvaardig. Hetzelfde geld nu voor de hypotheekaftrek. Daar ben je dan natuurlijk ook tegen.

Een kinderloze maatschappij zou voor jouw waarschijnlijk het beste zijn. Als je dan straks oud en versleten bent of anderszins zorg behoeft zijn er misschien robots om voor je te zorgen. De meeste mensen in de verzorgende beroepen komen namelijk uit de categorie lager opgeleiden, dus uit de lagere klassen van de samenleving.

Ga straks ook eens achter de vuilniswagen aanlopen of b.v. riolen bouwen, dan weet je waar je over praat. Ik heb dat wel gedaan.

Veel sterkte

Luctor et Emergo
Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 20:49 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Het lot van kinderen is een verantwoordelijkheid voor de hele maatschappij en alle volwassenen. Als je dus de kinderbijslag wilt afschaffen moet je je afvragen of dit niet in het nadeel van kinderen werkt.
Kinderbijlag moet weg.
BerichtGeplaatst: Do Feb 14, 2002 21:05 Plaats reactie Reageer met quote
Onbekende
Gast

Ik denk dat het inderdaad beter is de discussie [url=/http://www.weerwoord.nl/forum_1/Forum9/HTML/000011-3.html]HIER[/url] voort te zetten. Het heeft weinig zin om 2 aparte discussies over hetzelfde onderwerp te laten lopen, dus voor de overzichtelijkheid sluit ik deze discussie.

Bepaal zelf waarop, maar ga stemmen op 15 mei 2002!
Kinderbijlag moet weg.
  Weerwoord forum index » Actualiteiten