Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Zullen we het eens over D'66 en Pechtold en zo gaan hebben? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Apr 20, 2021 7:05 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

carlos schreef:
Estudiant schreef:
Hoe hij verder denkt over pedoclubs interesseert me niet

Smeets heeft pedoclub Martijn in het verleden bijgestaan in rechtzaken
Smeets heeft een verklaring ondertekend, samen met een aantal andere bekendere Nederlanders, om Martijn niet te verbieden
Smeets is warm pleitbezorger van Martijn

Smeets heeft een van die voormannen (Martijn nogwat) tot voor kort nog bijgestaan als advocaat

Dat is wat ik uit het artikel opmaak.

Dat klopt of niet?

En dan nog blijven volhouden dat er niets aan de hand is rond dit figuur? NA de recente beschuldigingen van ongewenst, grensoverschrijdend gedrag ten aanzien van minderjarige jongens? Je moet het maar kunnen hoor.

Zijn activisme voor Martijn was niet beroepsmatig, maar activistisch. En wat heeft D'66 bezield een activist voor Martijn op de lijst te willen zetten? Want het is een ieder bekend dat Martijn geen zelfhulpgroep voor mensen met gevoelens die ze niet praktiseren kunnen van het praktiseren daarvan te weerhouden was, maar waar in georganiseerd verband ideeën werden uitgewisseld hoe aan de verboden vruchten te kunnen komen en de kans te verkleinen daarbij betrapt te worden. Zo'n iemand geef je toch geen plek op de lijst?

BerichtGeplaatst: Di Apr 20, 2021 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Nee klopt. Hij had niet op die lijst moeten komen. Fout is hersteld. Zoals je voor de vierde keer nu kunt lezen ben ik in staat objectief mijn oordeel te geven.

Nu jij en Carlos over Graus nog. Eens kijken of je nog zelfstandig kunt denken of dat je eerst "partij instructies" moet afwachten.
Erg vreemd dat Graus weer op de verkiezingslijst is gekomen met zijn ranzige en geweldadige verleden.
Zelfs Agema verbaast zich hierover.
Moet echt meer aan de hand zijn, die seksorgies in de rijksgebouwen hebben waarschijnlijk chantabele momenten opgeleverd.

Carlos:
Quote:
En dan nog blijven volhouden dat er niets aan de hand is rond dit figuur? NA de recente beschuldigingen van ongewenst, grensoverschrijdend gedrag ten aanzien van minderjarige jongens? Je moet het maar kunnen hoor
.

Eehhh Rolling Eyes wie houdt vol dat er niets met Smeets aan de hand is????
Graag even een quote.

BerichtGeplaatst: Di Apr 20, 2021 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

"Graus is unne waus", zeggen we hier, maar ik zie met de beste wil geen overeenkomst tussen de handelwijze van een pedofiel en de kift tussen twee ex gehuwden die met modder aan het gooien zijn.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 28, 2021 11:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Nederlandse verkiezingscampagnes moeten gereguleerd worden

28 april 2021 | Grote sommen geld ontvangen van buitenlandse en binnenlandse donateurs en online politieke advertenties toespitsen op de individuele kiezer die ze te zien krijgt: in verkiezingstijd mag het in Nederland allemaal. Promovendus Leon Trapman onderzoekt wat de juridische mogelijkheden zijn om beperkingen aan verkiezingscampagnes te stellen. “Het is krankzinnig dat D66 een miljoen euro mocht krijgen van een tech miljardair.”

https://www.scienceguide.nl/2021/04/nederlandse verkiezingscampagnes moeten gereguleerd worden/

Hear, hear.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 28, 2021 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Moet idd nodig gereguleerd worden.
Om het beeld iets completer te maken waren de volgende partijen erg blij met giften:

Klein feestje op het partijbureau van Forum voor Democratie, op 11 maart 2019. Ene (blijkbaar) succesvolle zakenman M. Ruijs maakt met een paar handelingen liefst 200.000 euro over naar de partij van Thierry Baudet. Zoals hij datzelfde jaar nog eens 75.000 en 80.000 euro schenkt aan Forum.

De VVD heeft een vaste Mecenas in Wassenaar wonen, de heer Nijkerk die al jaren geld overmaakt. In 2019 ging het om een gift van 20 duizend euro. Ook ontvang de partij een nalatenschap van Maaike van der Hoef Van der Giesen uit Rotterdam voor een bedrag van 159.054 euro.

Geert Wilders moest een bittere pil slikken. Zijn partij kreeg namelijk 53.500 euro overgemaakt van een gulle gever, maar dat geld ging alsnog aan de PVV voorbij. Er was namelijk geen adres te achterhalen van de gever, alleen een naam op de bankafschriften. ( zal vast een fundamentele Zionist zijn Rolling Eyes )

De Partij voor de Dieren ontving vorig jaar maar liefst 130.000 euro uit erfenissen. Twee dierenfans lieten allebei 60.000 euro na aan de partij. Drie andere gulle gevers stortten nog eens 25.000 euro op de rekening van de PvdD

Bij de PvdA valt gulle gever Sander den Hartog op. Deze ondernemer uit Blaricum heeft ruim 13.000 gestort op de PvdA rekening. Zijn relatie met de partij is totaal onduidelijk. “Wij weten niet wie hij is, hij is geen bekende van ons,” zegt een partijwoordvoerder. Bij de PvdA dragen Tweede Kamerleden een vast percentage af aan de partij.

De SGP doet niet moeilijk over giften van bedrijven. Sterker: Barth Installatietechniek uit ’s Gravendeel is de grootste geldschieter als het om giften gaat. In 2019 maakte het bedrijf één keer 25.000 euro over en één keer 750 euro. De partij kreeg ook vijf giften van elk 5000 euro van andere bedrijven en stichtingen. In totaal kon de SGP ruim 310.000 euro bijschrijven dankzij ‘giften en legaten’, uit erfenissen dus.

Het CDA is niet langer de grootste ledenpartij van Nederland en ook financieel heeft de partij weleens betere jaren gekend. De partij kreeg weliswaar 121.000 euro aan donaties binnen, maar geen van de gulle gevers gaf meer dan 4500 euro. Om de partijkas te spekken werd in 2019 extra met de pet rond gegaan. Deze financiële actie leverde het CDA ruim 80.000 euro op.

Ben benieuwd of er meerderheid te vinden is om wetgeving te realiseren inzake regulering giften tbv politieke partijen.

BerichtGeplaatst: Do Apr 29, 2021 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:

Het zou me overigens echt niet verbazen wanneer Wilders zelf gebruik heeft gemaakt van de service van Graus, want die steun tegen beter weten in voor Graus is toch wel opmerkelijk. Zelfs Fleur Agema wil van Graus af. Dus er is vast meer aan de hand waarom Wilders hem zo tegen beter weten in in bescherming houdt. Er zou zelfs seks in de vertrekken van de PVV hebben plaatsgevonden!! Wie weet wat daar allemaal achter de schermen plaats vond en vindt en dat ook nog van onze belastingcenten!!!

Tegen niemand zeggen hoor, maar ik heb van een roddeljournalist gehoord dat de PVV hun vertrekken wel eens illegaal zwart hebben onderverhuurd. Dat zwarte geld is contant op een geheime bankrekening in het buitenlande gestort. En daar schijnt Alexander Pechtold ooit een ex vriendin van hem te hebben bezwangerd. Het is allemaal echt gebeurd hoor.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 30, 2021 9:24 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Klein feestje op het partijbureau van Forum voor Democratie, op 11 maart 2019. Ene (blijkbaar) succesvolle zakenman M. Ruijs maakt met een paar handelingen liefst 200.000 euro over naar de partij van Thierry Baudet. Zoals hij datzelfde jaar nog eens 75.000 en 80.000 euro schenkt aan Forum.

De VVD heeft een vaste Mecenas in Wassenaar wonen, de heer Nijkerk die al jaren geld overmaakt. In 2019 ging het om een gift van 20 duizend euro. Ook ontvang de partij een nalatenschap van Maaike van der Hoef Van der Giesen uit Rotterdam voor een bedrag van 159.054 euro.

Geert Wilders moest een bittere pil slikken. Zijn partij kreeg namelijk 53.500 euro overgemaakt van een gulle gever, maar dat geld ging alsnog aan de PVV voorbij. Er was namelijk geen adres te achterhalen van de gever, alleen een naam op de bankafschriften. ( zal vast een fundamentele Zionist zijn Rolling Eyes )

De Partij voor de Dieren ontving vorig jaar maar liefst 130.000 euro uit erfenissen. Twee dierenfans lieten allebei 60.000 euro na aan de partij. Drie andere gulle gevers stortten nog eens 25.000 euro op de rekening van de PvdD

Bij de PvdA valt gulle gever Sander den Hartog op. Deze ondernemer uit Blaricum heeft ruim 13.000 gestort op de PvdA rekening. Zijn relatie met de partij is totaal onduidelijk. “Wij weten niet wie hij is, hij is geen bekende van ons,” zegt een partijwoordvoerder. Bij de PvdA dragen Tweede Kamerleden een vast percentage af aan de partij.

De SGP doet niet moeilijk over giften van bedrijven. Sterker: Barth Installatietechniek uit ’s Gravendeel is de grootste geldschieter als het om giften gaat. In 2019 maakte het bedrijf één keer 25.000 euro over en één keer 750 euro. De partij kreeg ook vijf giften van elk 5000 euro van andere bedrijven en stichtingen. In totaal kon de SGP ruim 310.000 euro bijschrijven dankzij ‘giften en legaten’, uit erfenissen dus.

Het CDA is niet langer de grootste ledenpartij van Nederland en ook financieel heeft de partij weleens betere jaren gekend. De partij kreeg weliswaar 121.000 euro aan donaties binnen, maar geen van de gulle gevers gaf meer dan 4500 euro. Om de partijkas te spekken werd in 2019 extra met de pet rond gegaan. Deze financiële actie leverde het CDA ruim 80.000 euro op.

Ben benieuwd of er meerderheid te vinden is om wetgeving te realiseren inzake regulering giften tbv politieke partijen.

Estudiant schreef:
Er was namelijk geen adres te achterhalen van de gever, alleen een naam op de bankafschriften. ( zal vast een fundamentele Zionist zijn Rolling Eyes )

Je spreekt een woordje een fundamentele Zionist mee. Toe maar. Ik ben onder de indruk. Kan je sowiezo omschrijven wat of wie de zionisten zijn? Want als ik de [url=https://www.google.com/search?q=zionisten&oq=zionisten&aqs=chrome..69i57j0l9.3534j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF 8]zionisten[/url] intik op google krijg ik maar liefst 206 000 matches. Jij zal je best wel nader kunnen verklaren, denk ik. Dus steek van wal over wat of wie de zionisten zijn. Want jij weet wie of wat de Zionisten zijn, toch

Als ik nader ga spitten tref ik er ook wat links aan over complotdenkers die geloven in het bestaan van een [url=https://www.google.com/search?q=zionistische+wereldregering&oq=zionistische+wereldregering&aqs=chrome..69i57.5199j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF 8]Zionistische wereldregering[/url] (4 460 matches), de [url=https://www.google.com/search?q=zionist+occupation+government&oq=zionist+occupation+government&aqs=chrome..69i57.7311j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF 8]Zionist Occupation Government[/url] (maar liefst 966 000 matches!) . Daar kan jij je vast een zeker ook nader over uitwijden. Want jij weet tenslotte wie of wat de Zionisten zijn, toch?

En van de [url=https://www.google.com/search?gs_ssp=eJzj4tTP1TcwNrS0sDBg9BIpKMovyU_Oz8lJzVMoS8xTqMrMzwMAoGgKoQ&q=protocollen+van+zion&oq=protocollen+van+&aqs=chrome.1.0i355j46j69i57j0l7.5304j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF 8]Protocollen van de Wijzen van Sion[/url] (8 850 matches) weet je vast en zeker ook alles.

En ze zeggen ook dat [url=https://www.google.com/search?q=is+opgericht+door+de+zionisten&oq=is+opgericht+door+de+zionisten&aqs=chrome..69i57.5134j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF 8]IS is opgericht door de Zionisten[/url] (37 900 matches). Jij zal ongetwijfeld over de oprichtingsakte van IS beschikken om deze aanname gedaan door de dom > dommer > Moslima Yasmina Haifi, een medewerkster op het Ministerie van Veiligheid en Justitie die over de PvdA partijkaart beschikt, te kunnen bevestigen. Want jij weet tenslotte wie of wat de Zionisten zijn, toch?

BerichtGeplaatst: Do Mei 20, 2021 20:55 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Na de rel over de walgelijke poster heeft FvD ook nog een lokaal probleem

https://www.ad.nl/binnenland/vvd-en-cda-staken-brabantse-samenwerking-met-fvd-baudet-ziet-trucje-vanwege-formatie~a3c79567/

De conclusie is dat ‘bestuurlijke stabiliteit’ onmogelijk is met Forum.

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2021 10:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2021 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wij van [s]WC-eend[/s] de VPRO zijn onafhankelijk en objectief en niet aan D'66/Kaag gebonden.

VPRO schreef:
Reactie VPRO m.b.t. Kaag documentaire:
Journalisten werkzaam voor de VPRO zijn onafhankelijk en werken kritisch en met open vizier. Dit is ook de werkwijze geweest van de maker van de documentaire over Sigrid Kaag.

https://twitter.com/vpro/status/1409992176625410052

VPRO schreef:
Dat de documentaire vooraf is bekeken is niet ongebruikelijk, dit is om feitelijke onjuistheden en substantiële onevenwichtigheden te kunnen constateren en die zonodig aan te passen.

https://twitter.com/vpro/status/1409992177875361796

VPRO schreef:
De aanpassingen die zijn doorgevoerd hebben hier betrekking op en hebben op geen enkele manier de inhoud van de film zoals de maker die voor ogen had geschaad.

https://twitter.com/vpro/status/1409992179230052352

VPRO schreef:
Daarnaast willen we benadrukken dat D66 geen invloed heeft gehad op de datum van uitzending. Dit is aan de NPO en VPRO om te bepalen.

https://twitter.com/vpro/status/1409992180555452417

Laten wij eens nader door het gebouw heen struinen. En dan stuiten we op z'n zachtst gezegd toch op vuist- en vuistdikke belangenverstrengeling. Bij elkaar in de kont kruipen dekt wellicht de lading beter. Wel eens van Lennart van der Meulen gehoord?

Frank Wijn schreef:
Sigrid Kaag (D66), the Movie.

• Geproduceerd door VPRO.
• Gefinancierd door CoBo.

The Linking Pin?
• Lennart van der Meulen.

https://twitter.com/frankwijn1/status/1338079596739235846

BerichtGeplaatst: Za Jul 03, 2021 10:43 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Dit moest er o.a. uitgeknipt worden. Hier laat Sigrid Kaag kaviaar en champagne serveren door zwarte bediendes in straatarm, tot in het bot corrupt en crimineel Nizjèr.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2021 16:07 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Wat m.n. interessant hier was hoe haar reactie was. Kijk dat zoiets gebeurt nadat je 3 jaar lang gefilmd bent... kan me er iets bij voorstellen. De punten die ze hebben gemaakt zijn vooral een mooi voorbeeld van hoe erg D66 een deugpartij is geworden: gordeltje achterin om, zwarte bedienden negeren mag niet etc.

Maar haar reactie zegt zo ontzettend veel over hoe ze als persoon in elkaar zit: ze gooit mensen keihard onder de bus. Sjoerdsma en de ambtenaren op het ministerie hebben t gedaan, zij wist so called van niks. Net zoals ze Rutte ook gepoogd heeft onder de bus te gooien. Als dat haar stijl is gaat haar dat veel vijanden opleveren, ik voorspel geen lang politiek leven voor Kaag.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2021 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Tja, wat is Sigrid? Het begint met een H en het eindigt op EKS.

Deze is niet van mij maar van Bosma van de PVV. En gelijk heeft ie!
En ze is ook nog getrouwd met een potentiële terrorist.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2021 16:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Volgens mij krijgen we pas een andere koers als Pieter Omtzigt minister president wordt.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 04, 2021 17:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

We hebben inderdaad mensen als Omtzigt nodig. Maar waar vind je die? De gemiddelde politicus van tegenwoordig is een carrièregeile corrupte klootzak.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 7:38 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Friedrich Nietzsche verwoordde het in de 19de eeuw al alzo:

"En naar de heersenden keerde ik mijn rug toen ik zag wat zij met heersen bedoelden: Sjacheren, loven en bieden om de macht met het gepeupel."

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
Tja, wat is Sigrid? Het begint met een H en het eindigt op EKS.

Deze is niet van mij maar van Bosma van de PVV. En gelijk heeft ie!
En ze is ook nog getrouwd met een potentiële terrorist.

Kunnen wij haar bezem niet even ter hande nemen om haar weg te vegen? Het stoepje moet namelijk ook wel eens geveegd worden.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 9:32 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliff schreef:
Volgens mij krijgen we pas een andere koers als Pieter Omtzigt minister president wordt.

Dat zou nou nog eens een mooie functie elders zijn in plaats van als Kamerlid aanblijven.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 9:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Is er voor Sigrid Kaag een functie elders, dus niet in de Kamer en ook niet in het kabinet?

Als de top van D66 verstandig is, gaat ze daarover nadenken.

Minister van Hoop blijkt Minister van Hoop Ellende
https://www.wyniasweek.nl/minister-van-hoop-blijkt-minister-van-hoop-ellende/

Laatst aangepast door Loetje op Ma Jul 05, 2021 9:52, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Wat m.n. interessant hier was hoe haar reactie was. Kijk dat zoiets gebeurt nadat je 3 jaar lang gefilmd bent... kan me er iets bij voorstellen. De punten die ze hebben gemaakt zijn vooral een mooi voorbeeld van hoe erg D66 een deugpartij is geworden: gordeltje achterin om, zwarte bedienden negeren mag niet etc.

Maar haar reactie zegt zo ontzettend veel over hoe ze als persoon in elkaar zit: ze gooit mensen keihard onder de bus. Sjoerdsma en de ambtenaren op het ministerie hebben t gedaan, zij wist so called van niks. Net zoals ze Rutte ook gepoogd heeft onder de bus te gooien. Als dat haar stijl is gaat haar dat veel vijanden opleveren, ik voorspel geen lang politiek leven voor Kaag.

Haar stijl is gewoon geen stijl. Dat gaat nog heel wat kopij voor GeenStijl.nl opleveren. Very Happy

Quote:
Sjoerdsma en de ambtenaren op het ministerie hebben t gedaan, zij wist so called van niks.

Dat over Sjoerd Sjoerdsma is mij ontgaan. Heb jij misschien een linkje welke hiernaar verwijst? Ik ben er namelijk wel nieuwsgierig naar.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 9:44 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 12:23 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Dit moest er o.a. uitgeknipt worden. Hier laat Sigrid Kaag kaviaar en champagne serveren door zwarte bediendes in straatarm, tot in het bot corrupt en crimineel Nizjèr.

Heb je nu ook al iets tegen zwarten in de bediening in een zwart land? Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 12:50 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wie ben ik om me met diversiteitsbeleid in een ander land te bemoeien? Very Happy Very Happy

Maar hoe vind je het nou dat deze hautaine h*ks de bediende van haar champagne straal en minachtend negeert? Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Ma Jul 05, 2021 14:40 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Storm in een glaasje water. Gaat helemaal nergens over. Cool

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici