Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 831, 832, 833 ... 836, 837, 838  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 14:11 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Mensen die antistoffen hebben of gevaccineerd zijn, testen dus altijd positief.

Ik ben gevaccineerd tegen TBC en met een Mantoe krasje, reageer ik dus positief.

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 15:41 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Mensen die antistoffen hebben testen positief op antistoffen. Shock
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Icesurfer schreef:
Cliox schreef:

Als ik me bedenk dat er bijna 3.5-miljoen mensen gestorven zijn aan het virus realiseer ik mij pas hoe absurd deze uitspraak is.

Zijn GEEN bijna 3,5 miljoen aan virus gestorven, lieve Cliox.
Deze mensen zijn gestorven, MET virussen, grotendeels NIET AAN virussen.

DOODSOORZAAK COVID19 stelt ALLEEN een patholoog vast.
En NIET RUTTE, KAAG of de MSM.

Artsen kunnen dat prima. Ze weten wat het ziekteverloop is van Covid-19 en de gevolgen. Daarbij is het niet relevant daar het sterftecijfer geen stuurgetal is.

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 16:47 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Dat klopt Icesurfer.

Alleen een patholoog kan dat vaststellen.

Niet relevant. Sterftecijfer is geen stuurgetal.

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 16:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Icesurfer schreef:
Het is net ontzettend belangrijk om per see bij verdachte op covid19 doden de exacte doodsoorzaak te kennen,
want alleen daarmee wordt hoerenbedrog politici en msm keihard ontmaskert !
En is bedrog, gezeur over aan of met cojona definitief afgelopen.

Waandemie, plandemie, thegreatfraud, coronabedrog, infowar -> greatreset -> greatslavery

Sterftecijfer is geen stuurgetal.

#coronaleugens #covididioten #covidontkenners #FakeNews #wappies #complotdenkers

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 16:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliff schreef:
Manmanman... de Albert Heijn in Middelburg:

Dat is dus weer net exact hoe je dat niet moet aanpakken. Vandaar ook dat het bij jou in de fuik terecht is gekomen waarschijnlijk.

Ik draag vrijwel nergens meer een masker, en heb ook nog nergens problemen gehad. Eén supermarkt waar een muts er moeilijk over deed, en bezwoer het door te geven aan de manager. Een echte Karen. Smile

Precies de reden dat we nog in een lockdown zitten en versoepelingen worden uitgesteld.

Hartelijk dank namens pretparken, dierentuinen en sportscholen.

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 16:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
    Duitsers die volledig zijn gevaccineerd of zijn genezen van Covid-19 hoeven zich binnenkort niet langer aan een aantal strenge coronamaatregelen te houden, net zoals mensen die negatief zijn getest op het virus. Het parlement in Berlijn buigt zich deze week over een wetsvoorstel van deze strekking, maar een meerderheid heeft zich er al achter geschaard.

Gevaccineerden en mensen die zijn hersteld krijgen sneller en zonder test toegang tot winkels, kappers en andere dienstverleners. Ook krijgt deze groep vrijstelling van de avondklok en recht op een ruimer aantal sociale contacten. Bij terugkeer in Duitsland van een reis elders hoeven ze niet in quarantaine, behalve als ze terugkomen uit een gebied waar een virusvariant hardnekkig rondgaat.

Bron

Voorbode van het leven voor niet-gevaccineerden....

Hoe gaan handhavers dit controleren?

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Mensen kotsen op dit soort volk hoor, het egoïsme druipt er vanaf.

Tja, jouw filmpje.

Ik heb zelfs begrepen dat die vrouw mentaal niet in orde is, en meerdere kinderen uit huis geplaatst heeft. Lekker kotsen en misbruik maken van mensen met een mentale aandoening om een of ander punt te maken...zo kennen we dumpert weer.

Mensen kotsen trouwens ook op Boa's. En coronaregels.

Zelf sta ik er toch wel van te kijken hoe weinig negatieve respons ik tot nu toe krijg, had echt wel meer weerstand verwacht.

De meeste mensen interesseert het gewoon niet, en de meeste winkels hebben allang geen zin meer om klanten aan te spreken op coronaregels. Wat dat aangaat is dit forum absoluut niet representatief voor hoe het in het echte leven gaat, en dat is maar goed ook.
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 18:02 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Precies de reden dat we nog in een lockdown zitten en versoepelingen worden uitgesteld.

Het staat jou volkomen vrij om deze hele zomer met een bekluier te blijven lopen. En de rest van het jaar, plus volgende jaren ook. Voor mijn part de rest van je leven. Niemand houd je tegen. Het is jouw leven, doe ermee wat je wilt, maar ga niet jouw frustraties lopen venten op anderen.

Dominic Raab hints that masks and social distancing could stay after June 21

https://www.standard.co.uk/news/uk/dominic-raab-foreign-secretary-sophy-ridge-b932854.html

Maakt niet uit hoe geweldig het 'succes' van de vaccinaties, of hoe laag de ziekenhuisbezetting, de maskertjes en afstandregeltjes blijven ook van kracht na 21 juni.

Imagine my shock.. Rolling Eyes
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 18:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Elisabeth schreef:

Iemand die ik ken is onlangs gevaccineerd en nu alsnog positief getest op corona. Daarvoor nooit (ondanks diverse tests).

O o de ironie..
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 18:22 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:

k denk dat jij hier helemaal geen "shock" van hebt. Als je de hele wereld afzoekt naar politici die bewust of onbewust jouw angstfantasie bevestigen, dan weet ik zeker dat je er nog meer zal vinden.
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 18:29 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Blijkbaar is beeldspraak niet je sterkste punt. Verder voegt jouw reactie als vanouds weer he-le-maal niks toe.

Corwin schreef:
jouw angstfantasie

Zullen we het maar gewoon even afwachten dan? Deze hele zomer blijft mondkapjesplicht van kracht. In Groot-Brittannië en ook in Nederland.

Je zult zien dat ik ook hier weer gewoon gelijk krijg, en jullie vinden dat natuurlijk ook helemaal niet erg want hoe meer corona regeltjes hoe beter.
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:

Iemand die ik ken is onlangs gevaccineerd en nu alsnog positief getest op corona. Daarvoor nooit (ondanks diverse tests).

O o de ironie..

Dit voegt ook helemaal niets nada noppes toe.

Verder beweer ik juist helemaal niet te weten hoe lang er nog mondkapjes zullen zijn terwijl jij doet alsof je het allemaal al weet.
carlos schreef:

Zullen we het maar gewoon even afwachten dan? Deze hele zomer blijft mondkapjesplicht van kracht. In Groot-Brittannië en ook in Nederland.

Op basis van eigenlijk helemaal niets.
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Klopt, ik weet dat al.

In juni mondkapjesplicht
In juli mondkapjesplicht
In augustus mondkapjesplicht

En ik weet ook al zeker dat we daar van jou geen enkele kritiek op zullen krijgen. Jij geeft liever af op mensen die jou alvast voorkauwen wat er te gebeuren staat.
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 22:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliox schreef:

Het staat jou volkomen vrij om deze hele zomer met een bekluier te blijven lopen. En de rest van het jaar, plus volgende jaren ook. Voor mijn part de rest van je leven. Niemand houd je tegen. Het is jouw leven, doe ermee wat je wilt, maar ga niet jouw frustraties lopen venten op anderen.

Dominic Raab hints that masks and social distancing could stay after June 21

https://www.standard.co.uk/news/uk/dominic-raab-foreign-secretary-sophy-ridge-b932854.html

Maakt niet uit hoe geweldig het 'succes' van de vaccinaties, of hoe laag de ziekenhuisbezetting, de maskertjes en afstandregeltjes blijven ook van kracht na 21 juni.

Welke frustraties? Ik ben niet gefrustreerd en begrijp het nut en de noodzaak en kan me prima vermaken binnen vigerende maatregelen. De frustratie zit bij jou. En alleen bij jou. Jij bent diegene die een jaar lang gefrustreerd is. Gefrustreerd over coronamaatregelen: Je wil je handen niet wassen want dat is onzin, je wil je handen niet desinfecteren want dat vind je onzin, je wil geen winkelkarren desinfecteren want dat vind je, je wil geen afstand houden want dat vind je onzin, je wil niet dat winkels sluiten want dat vind je onzin, je wil niet dat de horeca sluit want dat vind je onzin, je wil geen mondmasker dragen want dat vind je onzin, je niet laten testen want dat vind je onzin, je niet laten vaccineren want je wil baas zijn over je eigen lichaam, je wil helemaal niets, kijkt de godganselijke dag filmpjes van mensen die dat ook onzin vinden, leest berichten van mensen die dat onzin vinden en stemt op een partij die dat ook onzin vindt.

Ik benoem louter de consequenties daarvan. En dat blijf ik ook doen. Vandaag, morgen, volgende week, volgende maand, volgend jaar, wen er maar aan.

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 22:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Klopt, ik weet dat al.

In juni mondkapjesplicht
In juli mondkapjesplicht

En ik weet ook al zeker dat we daar van jou geen enkele kritiek op zullen krijgen. Jij geeft liever af op mensen die jou alvast voorkauwen wat er te gebeuren staat.

Niet als je gevaccineerd bent. Vaccineren = vrijheid!

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 22:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Blijkbaar is beeldspraak niet je sterkste punt. Verder voegt jouw reactie als vanouds weer he-le-maal niks toe.

Corwin schreef:
jouw angstfantasie

Je zult zien dat ik ook hier weer gewoon gelijk krijg, en jullie vinden dat natuurlijk ook helemaal niet erg want hoe meer corona regeltjes hoe beter.

Inherent aan complotdenken: 'Als je niet tegen bent, dan ben je voor.' Kortzichtig en oliedom. Niemand is voorstander van coronaregels. Ik stond ook niet te juichen dat mijn reis naar Karpathos, Samos en Malmö (werk) werd geannuleerd en dat verschillende festivals zijn afgelast. Betekent niet dat ik dat niet in perspectief kan plaatsen en daar volwassen op reageer.

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 22:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

Ik ben gevaccineerd tegen TBC en met een Mantoe krasje, reageer ik dus positief.

Niet verandert in een lichtgevende vleesetende salamander? Valt mee hé, vaccineren. Wink

BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2021 23:13 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:
Klopt, ik weet dat al.

In juni mondkapjesplicht
In juli mondkapjesplicht

Zou kunnen. Ik zou het ook wel willen weten. Of anders zou ik toch tenminste een onderbouwd vermoeden willen hebben.
BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2021 1:57 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Elisabeth schreef:

Niet verandert in een lichtgevende vleesetende salamander? Valt mee hé, vaccineren. Wink

Rolling Eyes Question Question Question
Man man man, als je anti stoffen hebt dan is de test positief, moeilijk hè.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2021 2:01 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Epidemioloog Dick Bijl is auteur van diverse medische boeken en heeft onlangs een nieuw boek uitgebracht “Griep” met als ondertitel “Prikken, Slikken of toch heel voorzichtig niets doen?”. Maar waar is de griep gebleven? Tijdens de Corona crisis is Influenza van de aardbodem verdwenen en dat roept vragen op.

https://www.blckbx.tv/videos/waar-is-de-griep-gebleven-prikken-slikken-of-niets-doen-zegt-epidemioloog-dick-bijl[/

Weer een deskundige die vragen stelt over de waanzin van Hugo de Jonge.

BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2021 4:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Moppersmurf schreef:
Sanquin Bloedbank. Lastig, hè, effe zelf googelen.

Over googelen gesproken.
Het wachten is nog altijd op 'n link waaruit blijkt dat via google gevonden kan worden dat het vaccin ook het aantal virussen bij 'n covid-lijder vermindert.
BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2021 4:31 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Elisabeth schreef:

Cliox schreef:

Vind 't veel interessanter om te vernemen hoe lang die vaccinatie geleden is en of er sindsdien wellicht sprake is geweest van andere ziektes die het gevolg kunnen zijn geweest van een ontregeling van het immuunsysteem door de vaccinatie.

(Is wel 'n prive-zaak en indien hier om privacy redenen geen nadere mededelingen over gedaan worden dan is daar uiteraard alle begrip voor).
-
BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2021 4:38 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Gisteren in het nieuws:

----

"Forse daling covidsterfte door prik

De sterfte van coronapatiënten op de
IC's en verpleegafdelingen is door de
vaccinaties substantieel afgenomen,zegt
de stichting NICE,die de gegevens van
ziekenhuizen verzamelt en analyseert.

Op de intensive cares gaat het om een
daling van het overlijdensrisico van 27
procent op 1 januari naar 20 procent op
1 april.Op de verpleegafdelingen is dat
gedaald van ruim 15 naar minder dan 10
procent.

Dat komt neer op tientallen mensen
minder die op de intensive care worden
opgenomen en overlijden,zegt NICE.Het
overlijdensrisico lag lange tijd
onveranderd rond de 30 procent. "

----

Dit bericht impliceert dus dat er wel degelijk ook gevaccineerden op de IC terecht komen.
Plus dat ze er in niet zo heel veel minder gevallen overlijden.
-
BerichtGeplaatst: Wo Mei 05, 2021 11:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Elisabeth schreef:

O o de ironie..

Je punt?

Weerwoord forum index » Buitenland