Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Dubbel paspoort en loyaliteit Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 56, 57, 58
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Dec 06, 2020 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dit moeten jullie echt even luisteren: de column van Stefan Pop gisteren in het radioprogramma Spijker met koppen.
Kostelijk en de spijker op z'n kop! Zelfs de linkse VARA vindt dat Jesse Klaver er kromme redeneringen op nahoudt.

Even op de link klikken dan 5 december kiezen en schuiven/scrollen naar 1:31 uur.

[url=https://podcast.npo.nl/feed/spijkers met koppen.xml]Spijkers met koppen[/url].

Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2020 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Geen spijkers met koppen maar de spijker op z'n kop. Politici denken dan we nog in bomen wonen. Verder is het zorgwekkend dat mensen als Bouchallikht op een kieslijst kunnen komen en toe(kunnen)treden in het Nederlandse kabinet, gesteund door linkse deugneuzen die een sfeer creëren dat ze spijt heeft en er niets vanaf wist. Nogmaals, man en paard benoemen en gericht actie ondernemen.

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2020 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Je moet eens iemand hebben in de politiek die in een rechtse beweging actief was. Spijt of geen spijt, dan staat GroenLinks op de achterste poten uiteraard.

En persoonlijk ben ik van mening dat Islam en links politiek totaal niet samengaan.

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2020 13:22 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
En persoonlijk ben ik van mening dat Islam en links politiek totaal niet samengaan.

De islam is extreem rechts en gaat met helemaal niks samen (lees: wil met helemaal niks samengaan).
Maar daar gaan ze in dit land pas achter komen tegen de tijd dat de burgeroorlog op uitbreken staat.

BerichtGeplaatst: Do Feb 25, 2021 10:24 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Verzet tegen nieuwe termijn voor Kamervoorzitter Arib: 'Ze is achterbaks'

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5215446/arib tweede kamervoorzitter politiek renovatie binnenhof

Die eigenschap hoort bij dat volk en het is triest dat zoiets niet hardop gezegd kan worden.

BerichtGeplaatst: Do Feb 25, 2021 19:11 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik heb geen illusies meer over de toekomst van Nederland en de Nederlanders . Loom gemaakt (D6,, VVD, CDA, Goen Niks)
door decennia van materieel comfort (hoe dan ook gefinancierd op krediet door schuld),
hebben ze afstand gedaan van wat de essentie van hun wezen vormt,
hun geschiedenis, cultuur, tradities, voorouderlijke religie.

Dit verlies van de Nederlandse identiteit heeft een verzwakking veroorzaakt die we elke dag op alle niveaus zien,

Zwakke volkeren zijn gedoemd te verdwijnen ...

Wij gaan verdwijnen en dat gaat vanaf 2030 zeer snel gebeuren...

En daarna ontstaat een atmosfeer die je de ''pre Jihadistische cultuur'' kan noemen,
een cultuur die nu al een grote greep op scholen, universiteiten en de stedelijke politiek heeft.

De volgens fase is de Islamitische totale onderwerping, die is in alle Islamitische landen
zichtbaar...

Minderheden worden zonder uitzondering gediscrimineerd, vervolg en onderdrukt zonder
beroep te kunnen doen op enige ''Westerse'' rechtsbeginselen.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 26, 2021 11:56 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wij gaan kapot aan onze eigen tolerantie. Maar het zal mijn tijd wel duren. Ik heb met jullie kinderen te doen.

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Quote:
Verzet tegen nieuwe termijn voor Kamervoorzitter Arib: 'Ze is achterbaks'

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5215446/arib tweede kamervoorzitter politiek renovatie binnenhof

Die eigenschap hoort bij dat volk en het is triest dat zoiets niet hardop gezegd kan worden.

Ik vind het een laffe daad wat ook werkelijk niets te maken heeft met een dubbel paspoort. Zelfs Geert Wilders nam het op voor Khadija Arib en riep dat het een smerig stuk was naar haar toe. Het gaat de perken te buiten. Geert Wilders gaf bij Rick Nieman aan Khadija Arib een prima Kamervoorzitter te vinden. Ik vraag me af wie verantwoordelijk zijn voor deze drek.

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Wij gaan kapot aan onze eigen tolerantie. Maar het zal mijn tijd wel duren. Ik heb met jullie kinderen te doen.

Niet stemmen en niets doen helpt dan niet mee. Dat is een vorm van toegeven aan tolerantie. Zwijgen is toestemmen.

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 15:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Hou toch eens op met dat kinderachtige gedoe. Mijn niet stemmen doet niets af aan de dubieuze praktijken van iemand als Arib of andere dubbele paspoorthouders. En als ik wel ga stemmen dan zal de wet niet aangepast worden zodat je in de politiek maar één paspoort mag hebben.
Wij gaan kapot aan onze eigen tolerantie omdat Den Haag overbevolkt wordt door een klef laf zootje politici, die stuk voor stuk mijn stem niet waard zijn.

En wat Geert betreft, die vind dat een smerig stuk omdat hij van Arib vaak een voordeeltje krijgt omdat Arib de PVV nodig heeft in de Kamer vanwege het aantal zetels dat de PVV daar bekleedt.
En ook na dit "smerige" stuk vindt Geert gewoon dat je alleen maar met een NL paspoort in de politiek mag zitten.

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2021 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Dat volg ik even niet: Waarom heeft Arib de PVV precies nodig?

BerichtGeplaatst: Zo Feb 28, 2021 15:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Volgens onze gesprekspartners heeft ze zich met huid en haar aan de PVV verkocht. "De PVV mag alles. Ze plant al debatten voor hen in voordat ze zijn aangevraagd", zegt een ervaren Kamerlid. "Ze wil herkozen worden en dus steunt ze PVV voorstellen omdat ze die partij daarvoor nodig heeft", zegt een ander.

Ondanks dat Wilders het een smerig stuk vindt zegt hij: https://www.youtube.com/watch?v=Um6_o0AMZ0w

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 8:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wat is die Rick Nieman kut zeg.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 10:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

En die Gooise R! Vreselijk wat een Kinderen voor Kinderen dialect!
Gelukkig zie ik hem nooit want RTL en SBS zenders heb ik lang geleden al verbannen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik heb tegenwoordig gewoon een radio met WIFI genomen... en luister steeds vaker
naar de Belgische Radio 1 of Duitse en Franse Muziekzenders.

Onze buurlanden kennen nog ''publieke'' zenders...

Een opgefokte politiek propaganda radiozender Radio 1 (denk aan de ongekend pro BLM en anti Zwarte piet hetze)
kennen ze daar helemaal niet.

Ik kan me ook niet herinneren dat Nederland dat in de jaren '90 had... toen werd er op radio 1
voornamelijk muziek afgewisseld met spel en sport.... en niet politieke gasten die wat te vertellen hadden.

Het is weerzinwekkend hoe de liberal linksche machtsgeile MSM radicalen zomaar een voorheen
publieke zender gekaapt hebben als instrument voor hun geradicaliseerde politiek campagnes...

Er is dan ook geen enkele land in Europa waar iets als de BLM, KOZP cq. het Facistische Woke gedachtengoed
zo onbeperkt via de radio over het volk werd uitgekotst.

Via radio 1 zullen nog veel smerige poilitieke spelletjes worden gespeeld, zonder grondige reiniging
zal het niet veranderen.

Vergis je niet:

Rutte is economische keihard rechts, maar op alle andere hypes radicaal linksch...

Kortom hij bedient van beiden de slechts mogelijke groepen in onze maatschappij.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 13:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Radio 1? De NPO?
Volgens mij hebben wij het hier over een tv programma bij de commerciële omroep RTL

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Joost Bakker schreef:
Ik heb tegenwoordig gewoon een radio met WIFI genomen... en luister steeds vaker
naar de Belgische Radio 1 of Duitse en Franse Muziekzenders.

Onze buurlanden kennen nog ''publieke'' zenders...

Een opgefokte politiek propaganda radiozender Radio 1 (denk aan de ongekend pro BLM en anti Zwarte piet hetze)
kennen ze daar helemaal niet.

Ik kan me ook niet herinneren dat Nederland dat in de jaren '90 had... toen werd er op radio 1
voornamelijk muziek afgewisseld met spel en sport.... en niet politieke gasten die wat te vertellen hadden.

Het is weerzinwekkend hoe de liberal linksche machtsgeile MSM radicalen zomaar een voorheen
publieke zender gekaapt hebben als instrument voor hun geradicaliseerde politiek campagnes...

Er is dan ook geen enkele land in Europa waar iets als de BLM, KOZP cq. het Facistische Woke gedachtengoed
zo onbeperkt via de radio over het volk werd uitgekotst.

Via radio 1 zullen nog veel smerige poilitieke spelletjes worden gespeeld, zonder grondige reiniging
zal het niet veranderen.

Vergis je niet:

Rutte is economische keihard rechts, maar op alle andere hypes radicaal linksch...

Kortom hij bedient van beiden de slechts mogelijke groepen in onze maatschappij.

Youtube heeft ook verschillende radiozenders. Wink

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 17:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Wat is die Rick Nieman kut zeg.

Kiest overduidelijk kant en kon zijn walging voor Geert niet verbergen. Viel Geert continu in de reden, niet om aan te horen en gluren.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Quote:
Volgens onze gesprekspartners heeft ze zich met huid en haar aan de PVV verkocht. "De PVV mag alles. Ze plant al debatten voor hen in voordat ze zijn aangevraagd", zegt een ervaren Kamerlid. "Ze wil herkozen worden en dus steunt ze PVV voorstellen omdat ze die partij daarvoor nodig heeft", zegt een ander.

Ondanks dat Wilders het een smerig stuk vindt zegt hij: https://www.youtube.com/watch?v=Um6_o0AMZ0w

Ik begrijp niet helemaal wat het herkozen willen worden te maken heeft met de PVV steunen. Ze heeft een dubbel paspoort dus zal de PVV nooit op Arib stemmen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 17:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Verder een beetje dubbel wat Wilders zegt:

Geen diversiteitsquotum want mensen moeten beoordeeld worden op hun kennis en kunde.
Geen dubbel paspoort wat als gevolg heeft dat mensen niet beoordeeld worden op hun kennis en kunde.

Iemand die niet goed presteert moet nokken. Hij spreekt zichzelf daarmee gigantisch tegen.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 01, 2021 18:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ja, dat zag ik ook al. Wil je mensen nu op kwaliteit beoordelen of op iets anders?

Het lijkt erop dat Wilders vindt dat het bezitten van een aangeboren nationaliteit je kwalitatief al ongeschikt maakt. Stel, je doorloopt alle sollicitatieprocedures met ongekend succes, je bent veruit de beste kandidaat, dan wordt er gesteld: tja, je bent geboren met een tweede nationaliteit... feest gaat niet door.

En vervolgens gaat kandidaat nummer twee met mindere kwaliteiten maar geboren Nederlander er met de baan vandoor.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2021 15:16 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliox schreef:
Ik begrijp niet helemaal wat het herkozen willen worden te maken heeft met de PVV steunen.

Het aantal stemmen (zetels) dat de PVV iin de Kamer heeft.

Quote:
Ze heeft een dubbel paspoort dus zal de PVV nooit op Arib stemmen.

En ja, dat is dubbel. Ik denk dat het komt omdat Arib weliswaar politica is, tegen de zin van Wilders, maar dat het A) hier om een interne functie gaat en B) dat Wilders een potje bij haar kan breken.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2021 20:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Ja, dat zag ik ook al. Wil je mensen nu op kwaliteit beoordelen of op iets anders?

Het lijkt erop dat Wilders vindt dat het bezitten van een aangeboren nationaliteit je kwalitatief al ongeschikt maakt. Stel, je doorloopt alle sollicitatieprocedures met ongekend succes, je bent veruit de beste kandidaat, dan wordt er gesteld: tja, je bent geboren met een tweede nationaliteit... feest gaat niet door.

En vervolgens gaat kandidaat nummer twee met mindere kwaliteiten maar geboren Nederlander er met de baan vandoor.

Exact. Dat is raar.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 07, 2021 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Ik DENK dat het best zou kunnen dat enkele Tweede Kamer leden liever willen dat de PVV op achterstand zou worden gezet. Echter het is de taak van een voorzitter om alle partijen goed aan bod te laten komen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
  Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie