|
Groen Niks komt voort uit partijen die niks met groen hadden, wel waren die partijen altijd ANTI dit en ANTI dat.
Ik lees dat de NIKS GROEN clown van Groen NIKS, Jesse Klaver, zelfs in het linksch Liberale rel nichten collectief
van Shownieuw op kwam draven om mee te lullen over ''goedkoop entertainment en stupide royalty''.
https://www.shownieuws.nl/entertainment/jesse klaver mijn moeder was fan van shownieuws
De lege huls is nu compleet blootgelegd.
Wat zeggen de wetenschappers en waarom zijn VVD, D66, VVD de minst groene partijen?
Het Wereldnatuurfonds:
500 + wetenschappers vertellen de EU om te stoppen met bomen te verbranden voor Energie..
Het opnieuw aangroeien van biomassa kost tijd die de wereld niet heeft om de klimaatverandering op te lossen.
Meer dan 500 wetenschappers vertellen de leiders van de wereld om op te houden het verbranden van
biomassa als ''CO2 neutraal'' voor stellen...
U kunt helpen deze waanzin te stoppen via de site van Stopfakerenewables.
Ook de door Liberal Linksch luid bezongen Gretha Thunberg is om evenals milieu ikoon David Attenborough.
Echter als je de fakers van Groen Niks tot aan de VVD (Rutte) de keuze geeft:
A: Klimaat en CO2 doelstelling gered met kernenergie (Fvd en PVV en JA21) of
B: klimaat en CO2 doelstelling niet gered met veel windmolens...
Dan kiest men al sinds 25 jaar voor vals sandalen populisme en dus voor optie B.
Ik gaf overigens al 6 jaar geleden aan de die 1,5 graad van dat veel bejubelde akkoord in Parijs
onhaalbare flauwekul was en dat die grens toen al een gepasseerd station was.
De KNMI bevestigd mij nu dus na 6 jaar (6 jaar te laat).
Als je echte denkt dat CO2 een grote prioriteit heeft dan ga je natuurlijk niet op industriele schaal
bossen verbranden en van het gas af... (de meest schone fossiele brandstof).
Groen NISK, D66 en VVD wel, het geld stroomt naar buitenlandse partijen die we als Nederlandse subsidie vreters
kunnen worden beschouwd... Er wordt nameljik veel geld meer verdient en de liberaal linksche clubjes
zullen er ongetwijfeld links en rechts in het graai collectief zitten.
Kortom het gaat weer niet om milieu maar om geld en macht... voor enkelen.
En de Wetenschap? Telt niet mee als hun conclusies ze de politiek niet welgezind zijn.
Kortom stem op ons: ''De zon draait weer om de aarde'', getekend: Groen Niks, VVD en D66... |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|