| |  |
Geplaatst: Za Feb 27, 2021 0:01 |
|
|
|
10 miljoenste schreef: | De voet afdrukken van Jesse Klaver en 4 kinderen worden ruimhartig gecompenseerd door 5000 zonepanelen op een bewaakt zonne-energie data bedrijven terrein van Microsoft, Facebook en Google.
Politieke carrière baan had jij ook gekund - in plaats van onderbetaald onderwijs . |
De voetafdruk van Groen Niks half-Marokaan Jesse Verader is 12 miljard aan CO2, stikstof en gifstoffen
uitstotende mega houtkachels, (verhullend bio-maasa geheten) ...
Een grote voetafdruk is nauwelijks vindbaar...
Inmiddels heeft die (toch niks te doen) wat zitten klussen thuis en is van 7 ton tot naar een huis van
1,1 miljoen verhuisd, om deze t.z.t. met winst te verkopen... de de huizen-speculatie ten top..
En Rutte ook maar doorgaan op het verkeerde pad, die wordt net zo'n mega-brokkenmaker als de
''Paars Tapijten'' Wim Kok. De puinhopen van 12 jaar Rutte worden steeds groter... |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Feb 27, 2021 10:25 |
|
|
|
Cliff schreef: | Joost Bakker schreef: | Daar komt nog bij dat alle pollen tegenwoordig chemisch (dieseluitstoot o.a.) verontreinigd zijn |
En daarom... elektrische auto's  |
Ik heb niks tegen elektrische auto, of machines. Volgens mij is elektriciteit een uitstekende manier om energie te gebruiken, hoewel er nog wel een manier moet worden gevonden om het gevaar voor elektrocutie naar beneden bij te stellen.
Het gaat niet om het gebruik van energie, maar om het produceren van die stroom. Daar hebben we nog steeds niks op gevonden dat zonder nadelen werkt. Het grootste nadeel van het huidige energie-probleem is eigenlijk de ongebreidelde groei van het aantal mensen.
Enkele windmolens op een eiland als Vlieland+wat zonnepanelen op de daken, is een prima manier om daar het geringe aantal bewoners van hun energie te voorzien.
Dit kan niet in een gemiddeld land. Daar kunnen deze lapmiddelen nooit in de nodige energievraag voorzien. Dit buiten de enorme verzwaring van leidingen en stroomkabels die hiervoor nodig zouden zijn.
Zelfs een groot dunbevolkt land als Zweden kan in de winter niet in zijn eigen energiehonger voorzien.
Ik zag dat de Zweedse regering het stofzuigen in deze wintertijd wil tegengaan, omdat het teveel energie uit het stroomnet trekt.
Dus elektrische auto,s zijn mogelijk een oplossing aan het eind van het stroomnet, maar we moeten eerst naar de oplossing aan de productiekant van dat net.
Zelfs als we accu,s maken met een dubbele capaciteit, zal dat nog niks veranderen aan de stroomproductie kant.
Aan het productiekant bij het begin blijft de fout zitten. Daar bouwen we(vooral bij links) nog steeds, de voorbij gekeken, hersenloze luchtkastelen.
Elektrische auto,s werken alleen als de productie van energie aan het begin duurzaam is opgelost. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Za Feb 27, 2021 10:25 |
|
|
|
Cliff schreef: | Joost Bakker schreef: | Daar komt nog bij dat alle pollen tegenwoordig chemisch (dieseluitstoot o.a.) verontreinigd zijn |
En daarom... elektrische auto's  |
Ik heb niks tegen elektrische auto, of machines. Volgens mij is elektriciteit een uitstekende manier om energie te gebruiken, hoewel er nog wel een manier moet worden gevonden om het gevaar voor elektrocutie naar beneden bij te stellen.
Het gaat niet om het gebruik van energie, maar om het produceren van die stroom. Daar hebben we nog steeds niks op gevonden dat zonder nadelen werkt. Het grootste nadeel van het huidige energie-probleem is eigenlijk de ongebreidelde groei van het aantal mensen.
Enkele windmolens op een eiland als Vlieland+wat zonnepanelen op de daken, is een prima manier om daar het geringe aantal bewoners van hun energie te voorzien.
Dit kan niet in een gemiddeld land. Daar kunnen deze lapmiddelen nooit in de nodige energievraag voorzien. Dit buiten de enorme verzwaring van leidingen en stroomkabels die hiervoor nodig zouden zijn.
Zelfs een groot dunbevolkt land als Zweden kan in de winter niet in zijn eigen energiehonger voorzien.
Ik zag dat de Zweedse regering het stofzuigen in deze wintertijd wil tegengaan, omdat het teveel energie uit het stroomnet trekt.
Dus elektrische auto,s zijn mogelijk een oplossing aan het eind van het stroomnet, maar we moeten eerst naar de oplossing aan de productiekant van dat net.
Zelfs als we accu,s maken met een dubbele capaciteit, zal dat nog niks veranderen aan de stroomproductie kant.
Aan het productiekant bij het begin blijft de fout zitten. Daar bouwen we(vooral bij links) nog steeds, de voorbij gekeken, hersenloze luchtkastelen.
Elektrische auto,s werken alleen als de productie van energie aan het begin duurzaam is opgelost. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Za Feb 27, 2021 12:33 |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Feb 27, 2021 14:26 |
|
|
|
Zoals ik al zei:
De voetafdruk van Groen Niks half-Marokaan Jesse Verader is 12 miljard Euro aan
aan CO2, stikstof en gifstoffen
uitstotende mega houtkachels, (verhullend ''bio-massa'' geheten) ..
.
Al ten behoeve van de gesubsideerde onhandige accubakken van Tesla.
Een grotere voetafdruk is nauwelijks vindbaar... |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma Mrt 01, 2021 11:35 |
|
|
|
Ik lees vandaag dat Rutte weigert gegevens te verstrekken naar het ''effect'' van zijn tientallen zo niet honderden
miljarden verslindende ondoordachte energie beleid...
De as. stemmers mogen geen doorrekening zien van datgene waar hun geld doorheen wordt gejaagd.
Het belangrijkste ''wat bereiken we er concreet mee'' mogen de kiezers van nu eventjes niet weten..!!!
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/artikel/5216968/groenlinks-d66-oproep-vvd-doorrekenen-klimaatplannen-verkiezingen
Wat bereiken we er wel mee:
In mijn ogen vooral dat ons geld stroomt naar opportunistische geld-jagende profiteurs en netwerkjes rondom Rutte,
Halsema en hun kliekjes.
Op basis van valse verwachtingen en voorwendselen vindt momenteel een mega-diefstal plaats waarvan
we de ''effecten'' niet mogen weten.
Vergelijk het met de 25 miljard die Pronk er destijds in Afrika doorheen heeft gejaagd...
Ook toen mochten we de werkelijke ''effecten'' van zijn enorme geldbestedingen niet weten. |
|
|
|
|
 | Re: Het Broeikaseffect |  |
Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu