Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Navalny aan de beterende hand ! Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Feb 13, 2021 16:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Poetin is hard bezig om de "democratie" in Rusland te beschermen... toch Cliff?

Geen idee Royy, wat voor anti Rusland propaganda heb je nu weer gelezen?

Zover ik weet is het toch echt het westen wat voortdurend Rusland treitert, niet andersom.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 14, 2021 19:41 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Navalny wordt in de gevangenis gemikt met van allerlei onheuse beschuldigingen en een showproces.

Maar ik had weinig anders van je verwacht Cliff.

BerichtGeplaatst: Ma Feb 15, 2021 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gelukkig zijn de democraten niet bezig met een showproces tegen hun politieke opponent Laughing

Wat Navalny betreft: het is weer zo'n typische pion van het westen. Helemaal opkloppen tot een serieuze tegenkandidaat van Poetin, net als destijds met bv. Gary Kasparov.

Zit Rusland op Navalny te wachten? Dat is maar zeer de vraag.

Wat het westen betreft: ze misbruiken Navalny tegen Poetin. Maar Navalny is helemaal niet iemand die het westen daar aan de macht wil. Navalny is behoorlijk nationalistisch en pleit voor een sterk Rusland naar buiten toe. Verwacht van een Rusland met Navalny aan het roer geen vriend in het oosten.

Verder is het vooral een interne aangelegenheid.

En ik snap die Navalny ook niet. Had prima oppositie kunnen voeren vanuit Duitsland of ergens anders, gaat naar Rusland terug en weet zeker dat hij daar opgepakt wordt. Of vergiftigd. Wil jij persé als martelaar sterven ofzo?

Wat wel mooi is, is dat het westen nu niet kan zeggen dat er niet gedemonstreerd mag worden tegen Poetin. We hebben de afgelopen tijd gezien dat dat wel degelijk kan en mag, en dat er ook ruimte is voor een behoorlijk tegengeluid. Die Navalny brengt een video uit die Poetin volledig door het slijk haalt. Tot nu toe ademt hij nog.

BerichtGeplaatst: Ma Feb 15, 2021 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik zag op TV het herbegraven in Rusland van bij de inval van Napoleon gesneuvelde Westerse soldaten. Toch netjes van die Russen.
Ik vraag me af of ook de uit ons Westen afkomstige soldaten van Adolf Hitler straks als ze terug gevonden worden, netjes door Poetin worden herbegraven.
En de doden eens door Florence Nigthengale verpleegde(uitvindster van het Rode Kruis) soldaten uit Frankrijk en Engeland afkomstige westerse soldaten die de Turken hielpen in de Krimoorlog. Worden die ook straks door de Russen met militaire eer begraven)
We gaan nog verder, Moeten de Russen ook de mariniers uit ons eigen lieve landje, die in 1770 die met onze eigen admiraal Van Kindsbergen de Russen hielpen om de Krim te bevrijden van de islamitische slavenhalers.
Allemaal verplicht herbegraven door de Russen.

Weerwoord forum index » Buitenland