Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Koninklijke Belastingontduiker neemt de metro... Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2016 10:25 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Onze koning is het staatshoofd, Rutte is onze premier (en zo is Merkel niet het staatshoofd van Duitsland en heeft GB geen president maar een koningin als staatshoofd). Iemand anders zal dan bij ons ons staatshoofd moeten zijn en in tegenstelling tot onze koning wordt die dan wel gekozen.
En de meeste landen om ons heen hebben geen koningshuis en doen toch zeer goede zaken met China.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2016 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik hoor de PvdA niks meer zeggen over die giga-belasting ontduiking...

Die 1,5 miljoen voor Amalia zou natuurlijk naar max. 1 ton moeten (hoogstens, het blijft flauwekul)) of zo.
Ook daar roept de PvdA wat vaags. maar zegt niks...

De PvdA was de afgelopen jaren een van de grootste knippenbuigers van het vorstenhuis,
maar -naar buiten toe- doet het net of het 'kritisch'' is.

Hier een foto van een ''perfect gelukkig'' gezin (lees de tekst):

http://www.volkskrant.nl/binnenland/-bernhard-wilde-juliana-niet-meer-zien-tijdens-laatste-levensjaren~a4402333/

Moet je dat malle hoofd van vaders-liefje Beatrix zien...

Je zag toen al dat ze niet deugde.. en later bleef ze inderdaad haar hele werkzame leven
een ongelooflijke obsessie voor geld, Sjeiks en belastinggesjoemel te hebben.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 26, 2016 19:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Je moet zulke zaken tegen elkaar afwegen, wat zijn de voor of nadelen van een koningshuis voor het Nederlandse volk, en niet iedere keer weer rancuneus beginnen te schreeuwen.
Ikzelf zou niet graag levenslang mijn kost verdienen met lintjes doorknippen, en wonen in een glazen huis.
Ik begrijp dat men nog steeds voornoemde beschuldigingen niet hard kan maken volgens het regeringonderzoek. Zelf weet ik ook niet precies hoe mijn accountant mijn belasting papieren invult
Dan ben ik zelf niet eens pro of contra koningshuis. Maar de meerderheid van Nederland is wel degelijk voorstander, net als voor zwarte piet, Koninginnedag, de natuur in de Kroondomeinen.
Waar moet Prive over schrijven, waar moeten vrouwen over zwijmelen als Maxima vertrekt naar Argentinie met haar aanhang.
We moeten in ons lieve landje eindelijk eens niet de grootste schreeuwers via een hype hun zin blijven geven. Zoals de laatste tijd steeds vaker gebeurt. Wat verdienen de Frits Westers en RTL consorten eigenlijk, het minimumloon?
Wat omringende landen betreft. Engeland, Belgie, Denemarken, Noorwegen, en Zweden hebben allemaal naast de hoogste levensstandaard wereldwijd, en ook nog eens een koningshuis.
Daarnaast heb ik niet zoals sommigen bij voorbaat een hekel aan iedereen die rijker is dan ik. Ze doen hun best maar.
Zolang ik en de mijnen ons redelijk kunnen redden mag ook de rest van het mensdom ook genoeg te verteren hebben wat mij betreft.
Ik ben dus eigenlijk nooit jaloers op een ander.

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2016 8:12 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Beatrix is de rijkste (ex) vorstin ter wereld. Dat speelt een gekozen president niet klaar.

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2016 12:04 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je vraagt je af of de neo-liberale Rutte wel schaamte kent... hij doet me nogal aan Prins Bernard denken.
Los in de omgang, altijd charmant, jofel... ''populair''.... maar ondertussen.

Nadat de VVD'ers VD Steur en Opstelten, Teeven jaren en jaren geen ''bonnetje'' konden vinden...

Begint Puntneus Rutte nu opnieuw met de ''mijn naam is haas...'' taktiek:
''geen afspraken Koningshuis gevonden in de archieven...bla bla bla''...

Of zou Rutte het Asperger-Syndroom hebben?
Die types schijnen heel goed te zijn in het manipuleren van alles en iedereen om hen heen.

In tegenstelling wat men denkt blijken psychopaten een meester in het galant en vol charme
bespelen van hun omgeving, als dat nodig is...

In persoonlijkere intiemere relaties (Rutte heeft geen relatie) hebben ze het lastiger met ''toneel spelen''.

Liegen kunnen ze echter als de beste en ze slapen er geen minuut minder door.

Oorlogs-zone Oekraine? Mijn naam is haas...
Consequenties handelsverdragen? Mijn naam is haas...
Gevolgen versoepeling ontslagrecht? Mijn naam is haas...
Mega tekort huurwoningen? mijn naam is haas.
Bonnetjesaffaire? mijn naam is haas?
Afspraken Beatrix en Bernard belastingen? mijn naam is haas.
Erdogan, ISIS, Al Qaida, slavenarbeid, kinderarbeid??? Mijn naam is haas.

etc etc etc etc

We worden bestuurd door immorele gekken.

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2016 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Rutte is een politicus, dus een rat.

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2016 18:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

http://revu.nl/entertainment/bij-de-koffie-prins-bernhard-misbruikte-meisjes-op-paleis-soestdijk/

En voor die familie staat Rutte in de houding. Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 9:52 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

http://www.telegraaf.nl/binnenland/26993933/__Mist_rond_KBX_blijft_bestaan__.html

De slippendragers van ons koninkje Willy, uit de PvdA en VVD staan weer in de rij om
met ordinaire platte leugens zijn luxe te verdedigen.

Vrijwel alle, maar dan ook all landen die Australie bezoeken maken gebruik van het aangeboden
luchtvervoer.

Behalve.... Willy....en dat kost ons weer vele miljoenen.

Puntneus Rutte maakt ervan ''dat er te weinig bagageruimte'' was in het Australische vliegtuig.

Helaas:
''Het vliegtuig dat Australië aan Nederland aanbood () was waarschijnlijk aanzienlijk groter dan
regeringstoestel KBX. ''

Waarschijnlijk is het hele vliegtuig ingevlogen door Rutte (zelf ook omringt door reclamemannetjes)
als PR-stunt om ''het belang'' van een ''eigen vliegtuig'' te benadrukken.

Het kabinet heeft alweer vele miljoenen uitgetrokken voor weer een nieuw vliegtuig.
Eentje waarin 50 passagiers met gemak in kunnen, voor 1 belasting ontduikende gek met adellijke titel.

Alsof uitkeringstrekker Willy niet gewoon 1e klas, op eigen kosten, in een burgervliegtuig kan reizen....

Dacht het wel.

BerichtGeplaatst: Do Nov 10, 2016 11:24 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
http://revu.nl/entertainment/bij-de-koffie-prins-bernhard-misbruikte-meisjes-op-paleis-soestdijk/

En voor die familie staat Rutte in de houding. Evil or Very Mad

En betalen wij.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

De koninklijke familie en hun vrienden gunnen hele legers soldaten geen troon. Dat is een heel groot onrecht want iedereen heeft het recht om zichzelf te regeren en recht op plek om hun troon neer te zetten. Toch.?
BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 18:58 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

Als het Nederlandse volk porteert voor een republiek kan dat koningshuis
worden beeindigd. Eerder niet.
Maar ik ben bang, dat er buiten dat 't instituut weg zou zijn, verder niet veel zal veranderen, Torentje.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 20:06 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Het is triest om te zien, dat de wereld nog steeds de kleine man geen eigen troon gunt. Van de kleine man hoeft de troon ook nog eens geen joekel te zijn. Een bescheiden troon en kroon zou voldoende zijn. Toch.?
BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2016 20:53 Plaats reactie Reageer met quote
Gerard R.

In overdrachtelijke zin heb je best gelijk. Dit is een andere wereld.
Daar worden we niet blij van.
BerichtGeplaatst: Za Nov 12, 2016 8:30 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Ik durf te wedden dat de huidige troonbezitter nooit op de bescheiden troon kan zitten van de kleine man. De troon zou het dan begeven door het te grote gewicht.
BerichtGeplaatst: Zo Nov 13, 2016 15:28 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Je hebt gelijk, Willy is pas net Nieuw Zeeland of een nieuwe ramp dient zich aan...

http://www.telegraaf.nl/binnenland/27015218/___Er_blijven_schokken_komen____.html

BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2016 15:46 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

http://www.telegraaf.nl/prive/27057706/__Koninklijk_Huis_zoekt_telefonist_met_humor__.html
Om je te bescheuren, het Koninklijk huis wil een telefonist met humor. Alsof er veel telefonisten met humor zijn. De telefonisten met humor moeten eerst het leger humorloze leraren en het leger humorloze artsen zien kwijt te spelen. Begin daar eerst maar eens aan koninklijk huis.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 18, 2016 17:34 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Je hebt natuurlijk wel een portie humor nodig om die belastingontduikende uitvreters te verdragen...

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2021 21:41 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Vandaag duikt er weer een geval van rechteloosheid op verhaal op...

Een typisch Rutte-achtig verhaal met een waardeloze commissie ''Hoge Raad'' geheten
die als witwasmachine voor het kabinet functioneert...

De werkelijkheid duidt op gekonkel. gemanipuleer, vijandschap tegen een burger uitmondend
in groot onrecht... kortom viezigheid....De Hoge Raad gooit er wat witwas bij en zie: De was is weer schoon.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1430611760/julio-poch-strijdt-voor-gerechtigheid-het-begint-nu-pas

"Beweerdelijk vanuit kringen rond het Koninklijk Huis" is geprobeerd invloed
uit te oefenen op het onderzoek naar Julio Poch,schrijft de commissie die de
rol van Nederland hierin onderzocht.

Een betrokken officier van justitie kreeg in 2007 een telefoontje van een
vrouw die zei van het Kabinet van de Koningin
te zijn.Zij vroeg hem of "die
zaak tegen die Argentijnse piloot nou wel nodig was".

Uiteraard staat het niemand meer bij WIE er gebeld had...

Voor iemand die weet hoe gedetailleerd telefonisch verkeer binnen Justitie EN het Koningshuis
wordt vastgelegd (ZEKER ZO'N BIZAR ''TELEFOONTJE'') kunnen we vaststellen dat bij Justitie
(voor de zoveelste keer) plat gelogen wordt...

Of zoals Rutte het zegt:

https://www.brainwash.nl/bijdrage/het-gebrekkige-geheugen-van-mark-rutte
'Ik kan me niet herinneren dat....'' inzake zijn ontkende actie divident belasting... (bleek schaamteloos gelogen).

https://www.hpdetijd.nl/2019-11-07/het-geheugen-van-rutte-laat-zijn-volk-in-de-steek/
“Er staat me niets van bij”.... inzake doden F 16 Irak... (zonder twijfel wist Rutte er WEL van, dus weer die leugen).

De conclusie is: We leven niet meer in een functionerende rechstsstaat, noch een functionerende democratie.
Op alle vlakken is het een bananenrepubliek aan het worden.

De VVD geeft nergens geen ene moer om, de schaamte is men er voorbij.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 9:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
"Beweerdelijk vanuit kringen rond het Koninklijk Huis" is geprobeerd invloed uit te oefenen op het onderzoek naar Julio Poch,schrijft de commissie die de rol van Nederland hierin onderzocht.

Ongelofelijk! Dat hele koningshuis moet weg. Er deugt daar werkelijk niemand,

Quote:
Op alle vlakken is het een bananenrepubliek aan het worden.
De VVD geeft nergens geen ene moer om, de schaamte is men er voorbij.

Klopt. Zoals ik al zo vaak heb gezegd: de VVD is erger dan de PVV.

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2021 16:09 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

IK zou eerder zeggen: de VVD is erger dan Groen fake-Links. Beiden zijn overigens heel erg.

Lees zonet dat ook de Engels Koningin er alles aan doet om haar vermogen geheim te houden.

Het volk mocht eens ''conclusies'' gaan trekken... het is overal hetzelfde, van SaudISIS Arabia, Bahrein
tot aan Nederland.

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1107072938/elizabeth-wilde-persoonlijk-vermogen-verborgen-houden

Weerwoord forum index » Binnenland