Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 1] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 693, 694, 695 ... 864, 865, 866  Volgende
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 19:44 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

Royy schreef:
Die zilverprijs ben ik ook nog wel benieuwd naar. Real?

DS IN PANIC.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 19:48 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Royy schreef:
De denkfout die Baudet maakt is dat ie kijkt naar de sterfte over een heel jaar.

Het zijn toch grafiekjes van het CBS? Of heeft hij die soms vervalst? Als dat het geval is, dan is het foute boel. Als dat niet het geval is, dan zou ik niet weten waarom we hier niet naar zouden mogen kijken.

Ik heb ze ook gezien uit andere landen namelijk, dat er per saldo, over een hele kalender jaar genomen, niet meer sterfte was in 2020 dan andere jaren.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 19:52 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Royy

Real schreef:

DS IN PANIC.

DS? Wie is dat?

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 19:56 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Royy

carlos schreef:

Het zijn toch grafiekjes van het CBS? Of heeft hij die soms vervalst? Als dat het geval is, dan is het foute boel. Als dat niet het geval is, dan zou ik niet weten waarom we hier niet naar zouden mogen kijken.

Ik heb ze ook gezien uit andere landen namelijk, dat er per saldo, over een hele kalender jaar genomen, niet meer sterfte was in 2020 dan andere jaren.

Zo te zien heeft ie niks vervalst, alleen hoef je cijfers niet te vervalsen om er niet helemaal de juiste conclusies uit te trekken.

Laten we t eens extreem trekken: stel er vind een terroristische aanslag plaats in Nederland, 5000 doden te betreuren. Zegt Baudet als t jaar is afgelopen: nou, ik heb eens ff gekeken, maar er zijn helemaal niet meer doden dan in andere jaren, dus hoezo zit iedereen te miepen over die 5000 doden? Zit gewoon binnen de range. Vervalst ie hiermee iets aan de cijfers? Nee. Trekt ie de verkeerde conclusie: ja.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 20:03 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Ah, zoals die agenten die op hun knieën gingen voor BLM? Wat vond je daar ook al weer van?

Ik vind het vooral appels met peren vergelijken.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 20:06 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Cliff heeft hier gelijk, Baudet heeft ongelijk.

En wat denk jij Royy, doet Baudet dit voor electoraal gewin (en weet hij dat hij ongelijk heeft) of denkt hij echt dat hij gelijk heeft? Ik kan me dat laatste namelijk niet voorstellen, daar is hij te slim voor. Hij weet echt wel hoe het zit. Volgens mij gokt hij op het electoraat laagopgeleiden met veel wantrouwen richting de regering.

Dat is sowieso niet handig, want Wilders heeft dat territorium al lang geleden afgebakend.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 20:09 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Ik vind het vooral appels met peren vergelijken.

Ik niet. Politie hoort neutraal te zijn en de taak uit te voeren die wij democratisch hebben vastgesteld. Dat betekent dat de BLM beweging van mij dezelfde behandeling had mogen hebben als de wappies: schoonvegen en waterkanon erop.

Ik had het trouwens heerlijk gevonden als die Halsema door haar eigen waterkanon tegen het monument van de Dam geblazen zou worden.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 20:11 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
DS? Wie is dat?

Het broertje van DNFTT.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 20:19 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

En wat denk jij Royy, doet Baudet dit voor electoraal gewin (en weet hij dat hij ongelijk heeft) of denkt hij echt dat hij gelijk heeft? Ik kan me dat laatste namelijk niet voorstellen, daar is hij te slim voor. Hij weet echt wel hoe het zit. Volgens mij gokt hij op het electoraat laagopgeleiden met veel wantrouwen richting de regering.

Weet niet, maar ik betwijfel t. Vind m eigenlijk generiek niet gehaaid genoeg om zoiets te doen. Ik denk dat t eerder iets van onkunde is ofzo.

Afhankelijk van hoe je uitlegt kan ie ook wel een terecht punt hebben, mn rondom wanneer deze mensen anders zouden zijn overleden (gezien de gemiddelde leeftijd 80 jaar ofzo is). Da's op zich een faire discussie.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 20:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

Royy schreef:
Real schreef:

DS IN PANIC.

DS? Wie is dat?

Feind hört mit!

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 21:02 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Afhankelijk van hoe je uitlegt kan ie ook wel een terecht punt hebben, mn rondom wanneer deze mensen anders zouden zijn overleden (gezien de gemiddelde leeftijd 80 jaar ofzo is). Da's op zich een faire discussie.

Jawel, maar dan beginnen we aan de definitie van oversterfte te knagen. Het CBS hanteert deze definitie al decennia en alleen zo kun je tot een vergelijk komen. Heel simpel: als je oversterfte meet over een eeuw neem je iedereen mee.

Ik zag Baudet trouwens specifiek met de procentuele 65+ oversterftecijfers zwaaien, dus ik ga uit van een vooropgezet iets. Beter zou het zijn als hij zijn ongelijk hierin erkent.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 21:27 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Teamnrw

Waarom ben ik (Real) van het forum verwijderd?

Geen persoonlijke aanval of wat dan ook. Slaat hier de censuur nog verder toe?

Is dit het nieuwe normaal? Censuur wordt toegepast, zodra je te dicht bij de waarheid komt.

Bericht van Weerwoord Beheer: False flag, Real is niet verwijderd van dit forum.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 21:35 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Teamnrw? Team Nordrhein Westfalen? Confused

Trouwens...ik kon vanochtend ook niet inloggen, met mijn eigen wachtwoord. Daarna weer wel.

Maar begin me nu zo onderhand wel af te vragen wie de echte Real is, en waar die uithangt? Die van een paar maanden geleden bedoel ik. Confused

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 22:10 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Beter zou het zijn als hij zijn ongelijk hierin erkent.

Hoeft niet hoor, Rutte en de rest van de leugenaarsbende hoeft dat immers ook niet en die liegen al jaren structureel over alles.

Ik denk dat Baudet gelijk heeft, de cijfers van het CBS zijn helder. Afgezet tegen de laatste tien jaar, of twintig jaar, maakt niks uit. Het feit dat er binnen een jaar hogere pieken zijn geweest doet daar niets aan af, er sterven in een pandemie jaar 2020 niet meer mensen dan in andere jaren, punt. Dus hij heeft gewoon gelijk.

En hier spreekt hij ook als enige de waarheid (sorry maar Henk Krol is gewoon niet al te snugger).

Build Back Better > The Great Reset (Klaus Schwabstika) > Agenda 2030

Het zou eens tijd worden dat iemand ons echt vertelt waar dit allemaal over gaat, en waarom we heel diep in de ellende worden gestort. Maar ondanks dat politici ons structureel zand in de ogen blijven strooien zien toch steeds meer mensen de werkelijkheid achter de facade.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 22:23 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Joost Bakker

Inmiddels blijkt de Sputnik veiliger en veel beter werkzaam te zijn dan de veel duurdere AstraZeneca
waar Rutte zijn hele hebben en houwen aan toevertrouwd heeft.

Bovendien is de Sputnik vele malen goedkoper dan de (tegen alle eerdere afspraken in )
voor maximale winst gaande Phizer te gaan, dat inmiddels 15 miljard extra op zijn rekening kan zetten.. .

Phizer doet precies wat de VS altijd doet, bedriegen en de ellende van de anderen uitbuiten voor een
gewetenloze winstmaximalisatie... Het is al 2 maal zo duur als het eerstvolgende vaccin en vele malen
duurder dan de Sputnik.

https://www.welt.de/wissenschaft/plus225556173/Russischer Impfstoff Das hat Sputnik V dem Impfstoff von AstraZeneca voraus.html

Ook op dit dossier laat Rutte de Nederlandse belastingbetaler voor miljarden bloeden om wereldwijde
provocateur en oorlogsstichter de VS ter wille te zijn...

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 22:30 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Teamnrw

carlos schreef:
Teamnrw? Team Nordrhein Westfalen? Confused

Trouwens...ik kon vanochtend ook niet inloggen, met mijn eigen wachtwoord. Daarna weer wel.

Maar begin me nu zo onderhand wel af te vragen wie de echte Real is, en waar die uithangt? Die van een paar maanden geleden bedoel ik. Confused

Bericht van Weerwoord Beheer: False flag, Real is niet verwijderd van dit forum.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 22:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Inderdaad Joost. Als ze echt zo geloven in vaccinatie, waarom dan niet het Sputnik vaccin?

Er zijn al een aantal politici die hebben gezegd dat Europa haar arrogantie van zich af moet zetten en op zijn minst moet overwegen om het Sputnik vaccin in te kopen zodat alles wat sneller gaat.

Maar nee, niet Mark Rutte, die loopt letterlijk aan het handje van Klaus Schwab en Bill Gates, en de Russen komen daar niet tussen..

Het gaat waarschijnlijk niet alleen om geld, maar ook om wat er in die spuit zit..

Pfizer en Moderna zijn beiden mrna vaccins (gen therapeutisch).

Sputnik is een 'klassiek' vaccin. AstraZeneca ook, en die worden al uit de markt gedrukt.

Maar mensen zien het niet, of willen het gewoon niet zien.

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 22:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Royy

Real schreef:
Royy schreef:
Real schreef:

DS IN PANIC.

DS? Wie is dat?

Feind hört mit!

Haha, doe es ff normaal man : D

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2021 22:34 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Ik zag Baudet trouwens specifiek met de procentuele 65+ oversterftecijfers zwaaien, dus ik ga uit van een vooropgezet iets. Beter zou het zijn als hij zijn ongelijk hierin erkent.

Dan zou je nog steeds hetzelfde kunnen zeggen. Wat Baudet eigenlijk impliciet beweert, is dat de mensen die in die pieken zijn overleden, normaalgesproken op een ander moment in het jaar zouden zijn overleden.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2021 0:26 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Joost Bakker

carlos schreef:
Inderdaad Joost. Als ze echt zo geloven in vaccinatie, waarom dan niet het Sputnik vaccin?

Er zijn al een aantal politici die hebben gezegd dat Europa haar arrogantie van zich af moet zetten en op zijn minst moet overwegen om het Sputnik vaccin in te kopen zodat alles wat sneller gaat.

Maar nee, niet Mark Rutte, die loopt letterlijk aan het handje van Klaus Schwab en Bill Gates, en de Russen komen daar niet tussen..

Het gaat waarschijnlijk niet alleen om geld, maar ook om wat er in die spuit zit..

Pfizer en Moderna zijn beiden mrna vaccins (gen therapeutisch).

Sputnik is een 'klassiek' vaccin. AstraZeneca ook, en die worden al uit de markt gedrukt.

Maar mensen zien het niet, of willen het gewoon niet zien.

In iedere geval Sputnik blijkt veiliger, veel goedkoper en veel beter werkzaam te zijn dan de veel duurdere AstraZeneca
waar Rutte zijn hele hebben en houwen aan toevertrouwd heeft.

Bovendien is de Sputnik vele malen goedkoper dan de (tegen alle eerdere afspraken in )
voor maximale winst gaande Phizer te gaan, dat inmiddels 15 miljard extra op zijn rekening kan zetten.. .

Phizer doet precies wat de VS altijd doet, bedriegen en de ellende van de anderen uitbuiten voor een
gewetenloze winstmaximalisatie.
.. Het is al 2 maal zo duur als het eerstvolgende vaccin en vele malen
duurder dan de Sputnik.

Ik heb het al keer op keer gezegt: De VVD noch Rutte zijn geinteresseerd in de Nederlandse burgers op
welk vlak dan ook... Economie, veiligheid, gezondheid, millieu, van het gas af etc.. daar GAAT het niet om.

Rutte zet alles op alles om na zijn periode te ''cashen'' bij grote Amerikaanse bedrijven, het is de
Nederlandse variant van onverholen schaamteloze Corruptie...

Zie hoe de wegens flagrante leugens over Putin en dubieuze zaakjes inzake giftige lozingen'
van de wegenbouw industrie (asfalt) Halbe Dijkstra nu bij Volker Wessels zijn zakken vult...

Over Neelie Smit Kroes nog maar te zwijgen...(Saudi Arabie, Uber etc etc etc...).

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2021 9:01 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Weerwoord Beheer

Wij willen even laten weten dat Real niet geband is van dit forum en nemen dit soort aantijgingen behoorlijk kwalijk. Registreren met dubbele accounts is ook niet toegestaan op Weerwoord.

Als iemand zijn wachtwoord een keer kwijt raakt of een keer inlogproblemen ervaart, loopt de mailbox van Weerwoord Beheer regelmatig vol met gescheld en verwijten. Dit is niet ons probleem. Wanneer een account geband is of geband wordt delen we dit mee in 'Mededelingen van Weerwoord Beheer'. Tevens is het terug te zien aan de rode kaart bij de gebruikersnaam.

Weerwoord Beheer.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2021 9:03 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
er sterven in een pandemie jaar 2020 niet meer mensen dan in andere jaren, punt. Dus hij heeft gewoon gelijk.

Hij heeft aantoonbaar ongelijk. Jammer dat ook jij hiervoor valt.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2021 9:06 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Dan zou je nog steeds hetzelfde kunnen zeggen. Wat Baudet eigenlijk impliciet beweert, is dat de mensen die in die pieken zijn overleden, normaalgesproken op een ander moment in het jaar zouden zijn overleden.

Dat maakt de oversterfte nog steeds 15.000 Royy. Tenminste, als dat 'in dat jaar' zou plaatsvinden.

In 2020 stierven er gewoon 15.000 mensen meer dan dat er gemiddeld per jaar zijn overleden in de afgelopen 10 jaar. Dat zijn de keiharde feiten.

Dat die mensen vanzelf ooit wel een keer gestorven zouden zijn is ook een feit, maar tegelijkertijd natuurlijk een drogreden: heeft niets meer met oversterfte te maken. Te verwachten is wel dat 2021 of 2022 dan aanmerkelijke ondersterfte gaat vertonen omdat de meeste zwakke/ouderen in 2020 al het loodje hebben gelegd.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2021 9:22 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Ja en toch is er iets vreemds aan de hand. Ik kon gisteren ook niet inloggen op een normale manier, en zojuist weer niet. Heb ik eigenlijk nooit eerder gemaakt.

Is er een aanval geweest op weerwoord ofzo?

Zou het kunnen dat het account van Real ineens door iemand anders is overgenomen??

Hoe dan ook, er gebeuren vreemde dingen hier de laatste tijd, waarmee ik overigens geen kwade opzet aan de kant van het beheer wil suggereren (dat voor de duidelijkheid).

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2021 9:27 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Hij heeft aantoonbaar ongelijk. Jammer dat ook jij hiervoor valt.

Ik weet dat het zo onderhand een dooddoener is, maar ga in godsnaam je beklag doen bij het Centraal Bureau voor de Statistiek dan. Want het is niet Thierry Baudet of Carlos, maar cijfers van het CBS die jij hier te vuur en te zwaard loopt te bestrijden iedere keer als het hier over gaat. En aan dit soort cijfers valt niet veel te gelijken of ongelijken, ze zijn gewoon wat ze zijn, punt.

Weerwoord forum index » Buitenland