Geplaatst: Za Sep 05, 2020 10:48 |
|
|
|
Royy schreef: | carlos schreef: | Ze maken inderdaad onderdeel uit van de (inmiddels afgetreden) regering, |
Voila, da's genoeg. De Libanezen stemmen eerst Hezbollah weg, daarna praten we verder. Of we geven alleen steun aan christenen, mag ook. |
Ik zeg: Doen!
Ondertussen is dit in Beiroet aan de gang. Het is maar dat u weet wat er met uw giften aan Hezbollan of middels 555 of middels ons belastinggeld geschied.
Beirut: Moslems kaufen Häuser von Christen, um sie zu vertreiben
Tot 1975 was Beiroet het Parijs van het Midden-Oosten. Toen trokken Arafat en zijn bende, nadat zij uit Transjordanië waren getrapt, Libanon in. De burgeroorlog welke in 1976 begon en de rest zijn geschiedenis. |
|
Laatst aangepast door Loetje op Za Sep 05, 2020 10:57, in totaal 2 keer bewerkt _________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 05, 2020 10:50 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 10, 2020 17:55 |
|
|
|
Mijn hemel, alweer een grote fik in Beirut!??
Zo te zien geen BOEM deze keer, althans nog niet..  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:58 |
|
|
|
Vergeleken met vijf weken geleden is dit klein bier wat betreft slachtoffers en ravage. De oorzaak van dit bedrijfsongeval al bekend? Ook hier vergunning, veiligheidsvoorschriften en de nalaving daarvan een wassen neus of gewoon een kwestie van steekpenningen? Ook een merkwaardige combinatie van autobanden en olie overigens, hoezeer beide onmisbaar voor de auto. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 20, 2021 15:33 |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 20, 2021 15:38 |
|
|
|
Flinke klap, maar weinig paniek zo te zien. Net pas gebeurd. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 20, 2021 16:02 |
|
|
|
Zo te zien gaat het om een explosie in één specifiek gebouw, vermoedelijk een appartementencomplex.
Ik denk dan toch eerder aan een gasexplosie dan aan een terreuraanslag. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland