Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 348, 349, 350 ... 364, 365, 366  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja dat is nepnieuws. Ridiculisering van het argument dat daadwerkelijk gemaakt wordt, namelijk dat zich onder de grote menigte Trump aanhangers agents provocateurs bevonden.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Poendert schreef:
Persoonlijk dacht ik al een tijdje niet dat Trump het zou winnen van de gezamenlijke media en het enorme links geconcentreerde kapitaal.
Maar toen de democraten als tegenstander Biden tegenover hem hadden gezet, gaf ik de republikeinen weer hoop.
Ik kon nooit bedenken, nadat ik een video van corruptie door Biden in de Oekraine had gezien, dat er zoveel mensen in de VS waren die op een duidelijk corrupte senator zouden stemmen. Dat had ik blijkbaar toch mis, de haat zat te diep en de geldelijke belangen waren te groot.
Blijkbaar wint het kapitaal altijd tot er een wel gewelddadige uitbarsting komt.

Ik denk dat veel mensen niet zozeer pro-Biden gestemd hebben, maar vooral anti-Trump.

Anti Trump via het geconcentreerde linkse kapitaalmedia. Als je echt veel geld wilt verdienen in de politiek, moet je linksaf slaan. Zie Marcel van Dam, Kok, Rosenmoller, enz.
Ik heb nog nooit een positief verhaal over Trump in onze Westerse media gelezen. Trouwens ook niet over Baudet en Wilders, of zelfs Janmaat. Orban? Boris Johnson, Poetin? Toch zijn deze mensen door een grote achterban gekozen.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Lampje schreef:
Overigens heeft Trump nu gezegd dat hij de bestorming veroordeelt en dat hij de bestormers niet de ware patriottrische Amerikanen vindt. Leuk voor die mensen: eerst word je door je grote roerganger opgejut, je doet wat hij zegt omdat je denkt hem zo een dienst te bewijzen en vervolgens word je keihard afgeserveerd als Trump er achter komt dat deze actie wel eens nadelig voor hem kan uitpakken.

De Trump hatende main stream media hebben het weer goed voor elkaar: ik lees overal dat Trump zijn aanhangers heeft opgehitst om het Capitool te bestormen.

En als je dat maar blijft herhalen, gelooft iedereen het, inclusief Lampje.

Ik heb alles herhaaldelijk terug gekeken, NERGENS heeft Trump het over het bestormen van het Capitool. Hij heeft alleen zijn aanhangers opgedragen om NAAR het Capitool te gaan, wat gebruikelijk is voor een demonstratie. Het Capitool is het regeringsgebouw, en dus de plek waar de meeste demonstraties plaatsvinden in heel Amerika. Er zijn bijna dagelijks demonstraties, ook al is het vaak maar een klein belangengroepje van 'n stuk of tien demonstranten.

Dat Trump gezegd heeft het Capitool te bestormen is dus een LEUGEN. De zoveelste leugen die nu geloofd wordt door de meerderheid van het makke schaapjesvolk, dat kritiekloos alles slikt wat de main stream media hun voorkauwt.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
Als hij daadwerkelijk hardcore Trump fan is dan moet hij vaker te zien zijn geweest bij demonstraties van Trump aanhangers, want hij valt nogal op. Verder ben ik benieuwd of ze hem te pakken hebben en zo ja, hoe snel hij weer op vrije voeten komt. Eén ding weet ik wel, die gasten die zo prominent in beeld waren zijn klaar en kunnen op zoek naar ander werk, als ze überhaupt nog ergens aan de bak zullen komen.

Hij (Jake, de sjamaan van QAnon) is toch al vaker gezien?
En ander werk zal hij niet hoeven te zoeken, Zo'n gek heeft geen werk.

Quote:
En verder is het misschien goed om te benadrukken dat Trump aanhangers regelmatig in beeld zijn als tokkievolk en onbeschofte horken, maar ze staan over het algemeen niet bekend als gewelddadig.

Nou, dat zie ik toch heel anders, de aanhangers van Trump zijn bij uitstek de mensen die met een geweer op zak over straat lopen.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Prima, dan heb ik me vergist. Bewijst nog steeds niet dat het ook daadwerkelijk Trump supporters waren natuurlijk.

Nee, maar ik vind het wel zorgwekkend als 'dit type mensen' (het type dat een tatoeage van een hakenkruis op zijn borst laat zetten) het Capitol bestormt, links of rechts.

Die Indiaan zal wel zo'n beroepsrelschopper zijn. Die zien we hier in Nederland ook, ze hebben vaak YouTube kanalen Smile

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Trump heeft inmiddels zijn verlies erkend, meegedeeld dat hij mee wil werken aan een vreedzame machtsoverdracht en het bestormen van het Capitool sterk veroordeeld. Maar voor de Trump haters is dat weer niet genoeg. De twaalf dagen die hij nu nog in functie is, moeten nog gebruikt worden om hem nog maximaal dwars te zitten via impeachment. Haat, haat en nog eens haat.

Als Trump al een monster genoemd kan worden, dan is dat monster door de democraten zelf gecreëerd, met hun globaliserings- en identiteitspolitiek.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Tedje schreef:
Hij (Jake, de sjamaan van QAnon) is toch al vaker gezien?

Ja, ook bij BML en klimaat demo's, als ik die foto's mag geloven. Een beroepsdemonstrant dus.

Ik heb heel wat Trump rallies gezien in de aanloop naar de verkiezingen en die gast ben ik daar werkelijk nog nooit ergens tegengekomen.

Cliff schreef:
Die Indiaan zal wel zo'n beroepsrelschopper zijn. Die zien we hier in Nederland ook, ze hebben vaak YouTube kanalen Smile

Je haalt me de woorden uit de mond Cliff. Razz

Laatst aangepast door carlos op Vr Jan 08, 2021 12:54, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:51 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Moppersmurf schreef:
Lampje schreef:
Overigens heeft Trump nu gezegd dat hij de bestorming veroordeelt en dat hij de bestormers niet de ware patriottrische Amerikanen vindt. Leuk voor die mensen: eerst word je door je grote roerganger opgejut, je doet wat hij zegt omdat je denkt hem zo een dienst te bewijzen en vervolgens word je keihard afgeserveerd als Trump er achter komt dat deze actie wel eens nadelig voor hem kan uitpakken.

De Trump hatende main stream media hebben het weer goed voor elkaar: ik lees overal dat Trump zijn aanhangers heeft opgehitst om het Capitool te bestormen.

En als je dat maar blijft herhalen, gelooft iedereen het, inclusief Lampje.

Ik heb alles herhaaldelijk terug gekeken, NERGENS heeft Trump het over het bestormen van het Capitool. Hij heeft alleen zijn aanhangers opgedragen om NAAR het Capitool te gaan, wat gebruikelijk is voor een demonstratie. Het Capitool is het regeringsgebouw, en dus de plek waar de meeste demonstraties plaatsvinden in heel Amerika. Er zijn bijna dagelijks demonstraties, ook al is het vaak maar een klein belangengroepje van 'n stuk of tien demonstranten.

Dat Trump gezegd heeft het Capitool te bestormen is dus een LEUGEN. De zoveelste leugen die nu geloofd wordt door de meerderheid van het makke schaapjesvolk, dat kritiekloos alles slikt wat de main stream media hun voorkauwt.

Jank jank.
Maandenlang heeft Trump lopen gillen dat er fraude gepleegd was bij de verkiezingen, met nul komma nul bewijs. Hij heeft zijn aanhang opgezweept, opgehitst en aangezet tot haat.Nee, hij heeft niet letterlijk opgeroepen tot bestorming van het Capitool, maar dat dit gebeurd is is wel het resultaat van zijn retoriek.
En jij slikt alles voor zoete koek wat deze volksverlakker, leugenaar, landverrader, maniplutator en ophitser het volk voor houdt.
Jij bent het makje schaap dat gedwee achter de grote leider aanhobbelt. Hard schreeuwen heeft kennelijk succes op lieden als jij.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Hierbij een linkje - een greep uit één van de honderden links - naar de letterlijke uitspraken van Trump, door Cliff afgedaan als totale nonsens.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04/24/trump-middelen-corona/
Je kunt gaan zitten steggelen over de letterlijke vertaling van Trumps woorden, maar daarmee kun je nog niet vaststellen dat al die media "totale nonsens" uitkramen.

Ga je je nou twee keer om de oren laten slaan Lampje? Je komt elke keer met exact die verkeerd vertaalde napraatberichten, terwijl het origineel hier al lang besproken is: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=586021#586021

En zoals altijd... daar reageerde je vervolgens niet meer op de argumenten die je links en rechts om de oren vlogen, om vervolgens 6 maanden na datum exact dezelfde leugens te gaan herhalen.

Zwak.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:56 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:
En dit had natuurlijk ook een maand geleden gekund, nadat duidelijk werd dat er geen enkele mogelijkheid bestond om de uitslagen juridisch aan te vechten (14 december?).

Die mogelijkheden waren er volop; maar ja, als ook het rechterlijke apparaat niet naar behoren functioneert dan houdt 't op.
Wat niet wegneemt dat 't goed is dat 't geprobeerd werd, want daardoor weten we nu hoe laat 't daar is in dat land.

Intussen wordt mede daardoor onder andere steeds duidelijker dat met name de Noord-Europiden er waarschijnlijk het beste aan zullen doen om stilaan te vertrekken uit dat sub-tropische Indianengebied en zich weer te vestigen in de Gematigde klimaatzone.

Canada bijvoorbeeld, of Noord-Europa zelf, inclusief Rusland.

"Make Northern- Europe great again".
-
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:57 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Moppersmurf schreef:
Trump heeft inmiddels zijn verlies erkend, meegedeeld dat hij mee wil werken aan een vreedzame machtsoverdracht en het bestormen van het Capitool sterk veroordeeld. Maar voor de Trump haters is dat weer niet genoeg. .

Leuk voor die mensen. Ze komen op voor Trump en doen wat hij zegt. En vervolgens laat Trump ze weer vallen als een baksteen.
En nee, het is niet genoeg. Trump hoort thuis in de gevangenis. Hij heeft geprobeerd met leugens, opruiing en laster het democtatisch verkiezingsproces te manipuleren, en dat is hoogveraad.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 12:59 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:
Lampje schreef:
Hierbij een linkje - een greep uit één van de honderden links - naar de letterlijke uitspraken van Trump, door Cliff afgedaan als totale nonsens.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/04/24/trump-middelen-corona/
Je kunt gaan zitten steggelen over de letterlijke vertaling van Trumps woorden, maar daarmee kun je nog niet vaststellen dat al die media "totale nonsens" uitkramen.

Ga je je nou twee keer om de oren laten slaan Lampje? Je komt elke keer met exact die verkeerd vertaalde napraatberichten, terwijl het origineel hier al lang besproken is: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=586021#586021

En zoals altijd... daar reageerde je vervolgens niet meer op de argumenten die je links en rechts om de oren vlogen, om vervolgens 6 maanden na datum exact dezelfde leugens te gaan herhalen.

Zwak.

Doe jij je werk als moderator nou maar en flikker de persoon van het forum die mij persoonlijk bedreigt, en waarover ik melding heb gemaakt waar je niks mee gedaan hebt.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 13:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Tweet van de dag..

If its too good to be true, it ain't true.

Even voor de statistieken... ik zie net dat je bijdrage de 600.000 bijdrage is op Weerwoord: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=600000#600000

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Alles wat nog maar uitgezocht hoeft te worden door Justitie is hoe dat figuur z'n werkelijke naam luidt.
Maar goed, als ie z'n verdiende straf al niet via justitie gaat krijgen dan krijgt ie 'm heus wel op 'n andere manier.

Lampje schreef:
Zo ventje, "op een andere manier ?" Op welke manier dan wel ? Gaan we dreigen hier ?

Zou welhaast op z'n plaats zijn nadat het Lampje hier voor de misschien wel twintigste keer de regels van dit forum heeft overtreden en zich schuldig heeft gemaakt aan strafbare Belediging van de huidige President der VS.
Ook voor de andere deelnemers aan dit forum is 't geen lolletje om altijd weer die platvloerse vuilspuiterij van een en dezelfde asociale deelnemer te moeten verhapstukken.

Maar desondanks was 't niet de bedoeling om te dreigen nee; bedoeld werd dat als zo iemand niet door Justitie gestraft zal worden, de natuur 't wel zal doen.
Hartaanvalletje of zo.
-
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 13:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Joh laat gaan, Lampje kan nu geen weerwoord meer geven.
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 14:34 Plaats reactie Reageer met quote
Racer

Lampje schreef:
Maar het gaat mij er vooral om dat Trump, nota bene de president, hen hiertoe heeft aangezet en opgehitst. Dat was uitermate kwalijk, maar daar heb ik hier al genoeg over gezegd.

Ja Trump heeft ze opgehitst, maar je kunt niet zijn gedachten lezen, dus je kan ook niet hard maken dat het zijn bedoeling was dat ze zich daadwerkelijk naar binnen zouden vechten.
Als je wil dat politici die opzwepende oorlogstaal gebruiken worden vervolgd voor alle denkbare consequenties, arresteer dan meteen ook de democratische kopstukken vanwege hun radicale uitspraken tijdens de BLM verwoestingen. Arresteer ook maar Obama vanwege de dood van de politie-agenten in Dallas.

Quote:
Overigens heeft Trump nu gezegd dat hij de bestorming veroordeelt en dat hij de bestormers niet de ware patriottrische Amerikanen vindt. Leuk voor die mensen: eerst word je door je grote roerganger opgejut, je doet wat hij zegt omdat je denkt hem zo een dienst te bewijzen

Hier ben ik het deels mee eens, veel goofy's die naar binnen drongen voor een selfie zagen zichzelf waarschijnlijk als True Patriotic Warriors for Trump die hem daarmee een dienst bewezen, en worden nu bliksemsnel onder de bus gegooid als criminelen. Hetzelfde zie je nu in het WItte Huis, allemaal stafmedewerkers van Trump die nu snel nog even ontslag nemen om te laten zien dat ze hier niks mee te maken willen hebben... wat ze niks zal helpen trouwens, de democrats zijn uit op bloed en zullen iedereen die iets met Trump te maken heeft gehad proberen te saboteren.
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 14:38 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja dat is wel zo. Valt me nog mee dat Alex Jones er niet tussen liep want die was volgens mij ook daar. Razz

Maar die is daar dan weer net te slim voor waarschijnlijk.

Hoeveel mensen waren er eigenlijk? Ik heb wat foto's gezien, leek mij wel een hoop volk te zijn. En binnen in het Capitool, ik schat enkele honderden hooguit.
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 14:48 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

'democraten azen op impeachement vote begin volgende week'

https://www.zerohedge.com/markets/schumer-calls-trump-be-removed-office-immediately

Ik denk dat Trump voor het blok is gezet, door zijn eigen kring. Of je houdt er nu mee op en gaat je neerleggen bij de uitslag, of we gebruiken de 25th. Dat laatste gaat dus niet gebeuren. Rest de democraten de weg via een stemming in de senaat, wat ze al eerder hebben geprobeerd. Voor de republikeinen zou het niet al te lastig moeten zijn om dit proces wat te vertragen tot aan de 20e, wanneer het niet langer nodig zal zijn.

Als ze dat willen tenminste. Ook die zullen eieren voor hun geld kiezen in de meeste gevallen. Het zou dus wel kunnen dat Trump alsnog afgezet gaat worden.
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:

carlos schreef:
Je haalt me de woorden uit de mond Cliff. Razz

Dan past hij wel bij de Trumpers want dat zijn allemaal beroepsgrootmuilen.

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 14:59 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Demonatz en Trumpers zijn voor 99% dezelfde blaaskaken en mega-leugenaars alleen met
een ander masker op...

Nog maar enkele maanden geleden trachten enkele duizenden relschoppers, winkelvernielers en kopschoppers van
de Demonats het Witte Huis te bestormen...

en schreeuwden de Demonatz (en natuurlijk ook de Amerikaanse Infiltrant Jinek en de Links Liberale Fake media)
om het hards tegen ingrijpen van de Nationale Garde.

Geen enkel verschil... walgelijke mannetjes in een land vol gekkies van beide partijen.

Opvallend is dat partijgangers (D66, VVD, PvdAlllAA, en UVA-types en talloze media) de afgelopen decennia
na ieder bezoek aan New York samenzweerderig meedeelden dat ze er zo verschrikkelijk veel inspiratie en
ideeen opgedaan hadden.

Onder andere de corrupte onderdrukken machtsstructuur, van media tot aan alle instituties,
hebben ze naar Nederland gekopieerd.

De rotzooi, de armoede de welvaartsverschillen en de evident corruptie in het hele politiek systeem
werden systematisch verzwegen.

De meest slechte ideeen werden onder valse voorwenselen naar Nederland gebracht en daarmee de bovenstaande
dramatische effecten.

Deze slinkse neoliberale narcisten hebben ons land verdeeld, mensen vele rechten ontnomen en angst gezaaid
en laten acteurs voor duizenden Euro's per uitgezonden spotje,
idiote paternalistische lege teksten in ons gezicht spugen met: ''kijk om naar elkaar...''.

Onderwijl woningspeculanten en corrupte biomassa idioten en asiel-industrielen
mega rijk werden.... op kosten van generaties .....

Momenteel laten onze politci Amazone vrijwel belastingvrij, dus oneerlijke concurrentie,
onze hele middenstand tientallen miljarden per jaar ontfustelen.

Dat geldt tevens voor monopolisten met sterke banden met de Amerikaanse defensie als
Microsoft, Tesla, Apple, Google etc etc.. Ze jatten de EU momenteel van alle kanten doorlopend
en systematisch leeg.

Deskundigen verwachten dat Duitsland en daarmee de hele EU binnen 10 jaar economisch
door dit gratis weggeven aan de oneerlijke handelspraktijken van de VS in elkaar zal storten.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Vr Jan 08, 2021 16:29, in totaal 8 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 15:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Uit de oude doos..

CNN; 'wie zegt dat demonstraties vreedzaam en beleefd moeten zijn?'

Ging over de BLM protesten...die hoefden wat CNN betreft niet vreedzaam te zijn want voor een nobele zaak.

Ik ben het na al die jaren zowaar volmondig eens met Racer, de democraten en vooral de media hebben net zo goed bijgedragen aan het klimaat van polarisatie als Trump zelf.
BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Ik heb me wat verdiept in het Amerikaanse rechtssysteem en de jurisprudentie. Op hoogverraad staat in de VS in theorie de doodstraf. Dat is een straf waar Trump zelf ironisch genoeg groot voorstander van is. Persoonlijk vind ik niet dat deze zak stront de doodstraf zou moeten krijgen, maar levenslang de gevangenis in lijkt me zeer gepast.

Natubico schreef:
Dat Lampje blijft maar verder gaan met het anoniem beledigen van anderen, ondanks dat zoiets in flagrante srtrijd is met de reglementen van dit forum.
Hij zou zich daar eerst 'ns in moeten verdiepen, alsook in de wettelijke bepalingen op dat gebied.
Schofterig gedrag waarvoor zo iemand de maximale straf dient te krijgen.
Alles wat nog maar uitgezocht hoeft te worden door Justitie is hoe dat figuur z'n werkelijke naam luidt.
Maar goed, als ie z'n verdiende straf al niet via justitie gaat krijgen dan krijgt ie 'm heus wel op 'n andere manier.-

Wiens werkelijke naam bedoel je?

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 15:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Kunnen we ophouden over Lampje en terug naar de inhoud?

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 16:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat is het probleem, Cliff? Ik begrijp iets niet en wil dat graag wel begrijpen.
Wiens werkelijk naam moet worden uitgezocht?

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2021 16:29 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Natubico vindt dat iemand die Trump beledigt strafrechtelijk vervolgd dient te worden, en is bereid zich daar persoonlijk hard voor te maken.

Ik heb het ook meegemaakt dus ik spreek uit ervaring.. Laughing Rolling Eyes
Wat brengt ons Donald Trump
  Weerwoord forum index » Buitenland