Geplaatst: Do Jan 04, 2018 13:35 |
|
|
|
Verder niets tegen het vuurwerk. Het illegaal siervuurwerk vind ik best mooi om te zien. Ben geen fan van die knetterharde knallen. De buurjongen heeft er een mooi feest van gemaakt. Ik vind het allemaal best! |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Vr Jan 01, 2021 14:42 |
|
|
|
Hubert Bruls: 'Laten we nu definitief stoppen met vuurwerk'
Voorzitter Hubert Bruls van het Veiligheidsberaad is voorstander van een definitief vuurwerkverbod. Als burgemeester van Nijmegen pleit hij al langer voor een verbod. "Ik denk dat we hebben gezien dat we deze weg verder moeten inslaan", zegt hij in het NOS Radio 1 Journaal. "Als we afgaan op de eerste berichten van minder slachtoffers, minder heftige incidenten en dat we daarmee de doelstelling om de zorg te ontlasten hebben benaderd, dan zou ik het kabinet willen adviseren om nu te zeggen dat we helemaal stoppen met vuurwerk."
Hij noemt de nacht van Oud en Nieuw "een van de meest bizarre avonden van het jaar. Ik neem aan dat de mensen die nu nog vuurwerk hebben afgestoken dat nog hadden liggen en laten dat dan de laatste knallen geweest zijn."
https://nos.nl/liveblog/2362696-minder-mensen-met-vuurwerkletsel-op-eerste-hulp-oproep-bruls-nu-definitief-stoppen-met-vuurwerk.html
Dit zou een gunstig gevolg zijn van de coronapandemie. Van mij mag het.
Alleen moet Bruls niet zo naïef politiek correct zijn. Tokkies en wappies hebben echt geen vuurwerk meer van het vorig jaar. Vuurwerk wordt door dat volk meteen weg geknald. Ze hebben het onlangs "gewoon" op de illegale markt gekocht. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 01, 2021 15:47 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 01, 2021 16:18 |
|
|
|
Vuurwerk behoort in hand burgers, niet in hand totalitaire staat !
FUCK STATE DRONES.
 |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 02, 2021 10:32 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 02, 2021 10:46 |
|
|
|
Met 2.073.600 drones kun je een full had scherm maken in de lucht
Ja, dat lijkt veel en duur, maar is natuurlijk wel te doen. Bedenk aan hoeveel miljoenen er ieder jaar opgestookt worden door vuurwerk... |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 02, 2021 10:50 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 02, 2021 22:31 |
|
|
|
Youtube video is niet te bekijken. |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 02, 2021 23:15 |
|
|
|
Ja wel, klik op de link en je ziet het op youtube.
Dat staat daar duidelijk. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2021 5:29 |
|
|
|
Er zit een leeftijdsbeperking op de video. Als Icesurfer hem niet kan zien is hij waarschijnlijk nog geen 18. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2021 9:21 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 03, 2021 11:53 |
|
|
|
Tja, ook hier willen google, nsa, nwo, bilderbergers, etc. weten wat je email-adressen, ip nummers zijn.
No way ! Join the linux-community, free humanity, against google, windows, big bill, big data, big pharma and big brother. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 04, 2021 2:05 |
|
|
|
Sorry, je hoeft niet in te loggen om youtube te zien.
Alleen maar als je een reactie wil schrijven.
Ik heb mijn eigen youtube kanaal. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Weerwoord forum index » Binnenland