Geplaatst: Zo Nov 22, 2020 14:43 |
|
|
|
Ik vind het wel grappig dat de heer Carlos geen waarde hecht aan de uitsprak van "een of ander door Obama benoemd rechtertje uit Pensylvania" en dat hij de uitspraak van het Hooggerechtshof afwacht.
- ik ben benieuwd wat de heer Carlos had gezegd als Trump door de rechter in Pensylvania in het gelijk was gesteld. Was het dan ook een of ander door Obama benoemd rechtertje aan wiens oordeel we niet teveel waarde hoeven te hechten ?
- De rechter is benoemd door Obama. Reden om aan zijn oordeel te twijfelen, aldus de heer Carlos. Het Hooggerechtshof bestaat grotendeels uit door Trump benoemde danwel Trump-gezinde rechters. Is er dan ook reden om aan hun oordeel te twijfelen wannneer zij Trump in het gelijk stellen ? In de lijn der logica zou je dit mogen verwachten, maar ik heb een flauw vermoeden dat de heer Carlos dan toch tot een heel ander oordeel komt. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 22, 2020 18:27 |
|
|
|
De regels van de verkiezingen waren van te voren bekend. Zal vast wel van alles op aan te merken zijn, maar dat had dan te voren voor de rechter moeten komen.
Na afloop de regels ter discussie stellen heeft zeker niets te maken met eerlijk winnen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 22, 2020 22:44 |
|
|
|
Wel nee joh, ik ben geen partij in deze. Het gaat mij alleen om de waarheid. |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 2:53 |
|
|
|
Dat geldt niet op internet. Vragen staat vrij. Als men de vraag ongepast vindt, negeert men die.
Op de man spelen is ongepast. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 9:33 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 10:09 |
|
|
|
Er zijn diverse meldingen binnengekomen uit dit draadje. Teruglezende zien we ook de nodige persoonlijke aanvallen over en weer. Omdat ook wij geen zin hebben in een kaartenregen volgt nu een laatste waarschuwing: iedereen die na deze bijdrage een persoonsgerichte opmerking plaatst, kan rekenen op een gele kaart.
Hou de discussie dus inhoudelijk.
Weerwoord Beheer. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 12:10 |
|
|
|
Bijna drie weken na de verkiezingen..
 |
|
_________________ Va bene. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 13:24 |
|
|
|
Ik begrijp dat minstens 71 miljoen Amerikanen op Trump hebben gestemd.
Daarnaast hebben minstens 77 mijoen Amerikanen op Biden gestemd.
Ik reken dat de 71 miljoen Trump stemmers zeer fanatiek op Trump hebben gestemd wegens zijn overtuiging "Amerika eerst"
Van de 77 miljoen tegenstemmers hebben een groot deel niet op Biden gestemd om zijn overtuiging,(die heeft hij volgens mij niet) maar omdat ze tegen de overtuigingen van de Trumpstemmers zijn.
Een prima uitgangspunt voor een burgeroorlog. Stevig gevoed door de linkse media.
Het is eigenlijk een ruzie tussen de stad(Biden) en het plateland(Trump) |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 17:04 |
|
|
|
Ik ben het met u eens dat veel stemmers op Biden hun stem niet hebben uitgebracht omdat ze voor Biden zijn, maar vooral omdat ze tegen Trump zijn.
Zoals veel mensen bij ons niet op de PVV stemmen omdat ze die partij zo goed vinden, maar als een proteststem tegen de gevestigde partijen.
Echter, het gaat denk ik niet om de vraag WAAROM men daarop gestemd heeft, maar om het feit DAT men gestemd heeft.
En dan blijkt Biden gewoon de winnaar. Het recept voor een burgeroorlog wordt naar mijn mening niet door links en de media geschapen, maar door Trump. Hij blijft zeggen dat er gefraudeerd is en komt echt nog steeds met geen enkel bewijs. Daarentegen dwarsboomt hij Biden, die echt aan de slag wil, en zet hij de mensen tegen elkaar op. Ik vind Trump gevaarlijk bezig eertlijk gezegd. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 18:27 |
|
|
|
Biden kan niet aan de slag tot na 20 januari.
Hij is nog steeds geen president.
En verder is er iets vreemd aan de hand.
Biden zit in een kelder en je ziet hem 3 x per week met een onsamenhangend verhaaltje, waar maar 20 mensen naar luisteren.
Trump is 3 x per dag in een andere stad, in een vol stadium en zijn verhaal is duidelijk.
En je ziet opeens dat cijfers voor Trump verdwijnen en bij Biden te voorschijn komen!
Steeds meer mensen komen naar voren met bewijzen dat ze niet mochten toezien met het tellen van stemmen.
Toen er midden in de nacht dozen vol met stembiljetten werden afgeleverd, waren die allemaal voor Biden.
Dus 0.0% voor Trump, ook onmogelijk.
En Biden zit tot zijn oren in corruptie in Oekraïne en China en Rusland.
Niet een goed persoon om president te worden. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 19:15 |
|
|
|
Elisabeth, Biden kan als president elect gedeeltelijk aan de slag, omdat vermeden moet worden dat er tussen het vertrek van Trump en de aanstelling van Biden een vacuum ontstaat, wat het land niet kan hebben.
De periode tot 20 januari is bedoeld om de macht over te dragen, maar Trump weigert.
Wat hier zorgwekkend aan is, is dat op deze manier de strijd tegen corona niet goed van de grond komt, Biden wil daar vaart achter zetten, nu er in de VS inmiddels een kwart miljoen mensen is overleden. Het zou erg mooi zijn als Trump, die zegt op te komen voor de Amerikanen, Biden hierin steunt in plaats van de zaak te dwarsbomen: dat is absoluut niet in het belang van het Amerikaanse volk !
Verder kun je van Biden van alles vinden.....ik vind het ook geen sterke man. Maar hij is WEL met overweldigende meerderheid gekozen, namelijk dezelfde meerderheid als waarmee Trump vier jaar geleden werd gekozen.
Trump omschreef zijn overwinning destijds als "overweldigend", deze lijn doortrekkend is de overwinning van Biden dat dus ook.
Of we Trump meer zien dan Biden doet niet terzake: wellicht is Biden zijjn presidentschap gewoon goed aan het voorbereiden en staat Trump alleen maar van de daken te schreeuwen dat er gefraudeerd is. Dat zegt dus niks.
Ten aanzien van de fraude, moet Trump met bewijzen komen. Hij zegt deze te hebben, waarom komt hij er dan niet mee ? Er lopen 40 rechtzaken door Trump aangespannen, daarvan zijn er nu 19 afgerond. Deze heeft Trump alle 19 verloren.
De hertelling in Georgia is ook afgerond: Biden is winnaar.
Je kunt het leuk of niet leuk vinden, maar alles wijst er op dat Biden gewoon de eerlijke winnaar is. En Trump toont zich een slecht verliezer, en laat nu zijn ware gezicht zien: een narcistische man, die alles alleen maar doet ter meerdere eer en glorie van zichzelf. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 21:48 |
|
|
|
Lampje schreef: | Ten aanzien van de fraude, moet Trump met bewijzen komen. Hij zegt deze te hebben, waarom komt hij er dan niet mee ? Er lopen 40 rechtzaken door Trump aangespannen, daarvan zijn er nu 19 afgerond. Deze heeft Trump alle 19 verloren. |
In eerste instantie dan toch; hoger beroep loopt nog.
Lampje schreef: | De hertelling in Georgia is ook afgerond: Biden is winnaar. |
Ook alweer onvolledige en suggestieve berichtgeving; 'n nieuwe hertelling is al aangevraagd.
Lampje schreef: | Je kunt het leuk of niet leuk vinden, maar alles wijst er op dat Biden gewoon de eerlijke winnaar is. En Trump toont zich een slecht verliezer, en laat nu zijn ware gezicht zien: een narcistische man, die alles alleen maar doet ter meerdere eer en glorie van zichzelf. |
Tja, "narcistisch" heeft inmiddels kennelijk voor sommigen de betekenis gekregen van "niet zo dom dat men evident gerommel in het voordeel van de tegenpartij accepteert".
Bij de hertelling in Georgie is in elk geval alvast aan het licht gekomen dat er meer dan 1300 stemmen die aan de Republikeinen toekwamen aan de Dems waren toegerekend.
En wat die rechtszaken betreft:
Een ervan is aangespannen omdat in bepaalde staten ongeldig uitgebrachte stemmen zodanig gecorrigeerd zijn dat ze toch geldig zouden zijn.
Vind 't zelf 'n hoogst delicate juridische kwestie of dit nou wel of niet door de beugel kan.
Kijk 'ns, wanneer iemand nog geeneens in staat is om z'n stem op de voorgeschreven wijze uit te brengen dan kan 't als verantwoord beschouwd worden om die stem conform de voorschriften als ongeldig te blijven beschouwen en dus als onverantwoord wanneer hij door het stembureau zodanig gecorrigeerd wordt dat hij wel geldig zou zijn.
Het stembureau heeft de regels toe te passen zoals ze zijn en gaat z'n boekje te buiten wanneer het zelf meewerkt aan het uitbrengen van stemmen door kiesgerechtigden.
Wanneer 'n federale rechter in deze echter oordeelt: “Deze bewering is, net als het monster van Frankenstein, lukraak aan elkaar gehecht”, dan getuigt dat van 'n zeer gebrekkige juridische kijk op de zaak, zoniet van evidente partijdigheid, en is 't maar wat goed dat zo'n uitspraak aan 'n hogere rechter voorgelegd kan worden ter vernietiging.
Bron
- |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 22:55 |
|
|
|
Lampje schreef: | Ik ben het met u eens dat veel stemmers op Biden hun stem niet hebben uitgebracht omdat ze voor Biden zijn, maar vooral omdat ze tegen Trump zijn.
Zoals veel mensen bij ons niet op de PVV stemmen omdat ze die partij zo goed vinden, maar als een proteststem tegen de gevestigde partijen.
Echter, het gaat denk ik niet om de vraag WAAROM men daarop gestemd heeft, maar om het feit DAT men gestemd heeft.
En dan blijkt Biden gewoon de winnaar. Het recept voor een burgeroorlog wordt naar mijn mening niet door links en de media geschapen, maar door Trump. Hij blijft zeggen dat er gefraudeerd is en komt echt nog steeds met geen enkel bewijs. Daarentegen dwarsboomt hij Biden, die echt aan de slag wil, en zet hij de mensen tegen elkaar op. Ik vind Trump gevaarlijk bezig eertlijk gezegd. | Bewijzen genoeg voor wie die wil zien. En de democrats maken geen enkele kans met hun nwo-, greatreset-, greatslavery- programma om op eerlijke manier verkiezingen te winnen, dus frauderen ze met hulp van o.a. Merkel-regime, dominion servers in Duitsland, software, hacking, coronawaan, msm etc. De meerderheid usa -amerikanen zijn niet achterlijk, want ze kiezen voor Trump, toen en nu in 2020. |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 23:54 |
|
|
|
Icesurfer schreef: | Bewijzen genoeg voor wie die wil zien. En de democrats maken geen enkele kans met hun nwo-, greatreset-, greatslavery- programma om op eerlijke manier verkiezingen te winnen, dus frauderen ze met hulp van o.a. Merkel-regime, dominion servers in Duitsland, software, hacking, coronawaan, msm etc. De meerderheid usa -amerikanen zijn niet achterlijk, want ze kiezen voor Trump, toen en nu in 2020. |
De SGP heeft bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen de meeste stemmen gehaald. Bewijzen genoeg voor wie die wil zien. Maar Alexander De Croo en Boris Johnson hebben de uitslag gefraudeerd, zodat het leek alsof de VVD de meeste stemmen had. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 0:31 |
|
|
|
Een kat in het nauw maakt rare msm-sprongen.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 7:14 |
|
|
|
Ik hoor voortdurend dat er zoveel bewijzen voor fraude zijn. Vreemd dat we er dan nooit eentje te zien krijgen. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland