Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 323, 324, 325 ... 360, 361, 362  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 14:43 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik vind het wel grappig dat de heer Carlos geen waarde hecht aan de uitsprak van "een of ander door Obama benoemd rechtertje uit Pensylvania" en dat hij de uitspraak van het Hooggerechtshof afwacht.

- ik ben benieuwd wat de heer Carlos had gezegd als Trump door de rechter in Pensylvania in het gelijk was gesteld. Was het dan ook een of ander door Obama benoemd rechtertje aan wiens oordeel we niet teveel waarde hoeven te hechten ?
- De rechter is benoemd door Obama. Reden om aan zijn oordeel te twijfelen, aldus de heer Carlos. Het Hooggerechtshof bestaat grotendeels uit door Trump benoemde danwel Trump-gezinde rechters. Is er dan ook reden om aan hun oordeel te twijfelen wannneer zij Trump in het gelijk stellen ? In de lijn der logica zou je dit mogen verwachten, maar ik heb een flauw vermoeden dat de heer Carlos dan toch tot een heel ander oordeel komt.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
Het Hooggerechtshof bestaat grotendeels uit door Trump benoemde danwel Trump-gezinde rechters. Is er dan ook reden om aan hun oordeel te twijfelen wannneer zij Trump in het gelijk stellen ?

Die had ik natuurlijk al zien aankomen. Het staat u vrij om ervan te vinden wat u wilt, uiteraard. Maar mijn punt was dat de Supreme Court de hoogste rechtbank in de VS is, en hun oordeel finaal zal zijn in deze, als ze de zaak überhaupt aannemen uiteraard. Kan ook best zijn dat ze zich hier niet aan willen branden.

Lampje schreef:
ik ben benieuwd wat de heer Carlos had

Ik zie dat u fantasie weer op hol slaat. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het geen verassing is dat een door Obama benoemde rechter niet gunstig oordeelt in deze, was allemaal te verwachten. Evenmin is het niet verbazingwekkend dat de rechtelijke macht in Pennsylvania die Trump voorafgaande aan de verkiezingen al telkens in het ongelijk had gesteld dit ook na de verkiezingen zou doen over dezelfde kwesties.

U en Dannie maken daar een waar spektakel van, omdat jullie niet snappen waar het werkelijk om gaat; het gaat er om dat het bij de Supreme Court terecht komt en dit is een noodzakelijke tussen stap.

U hoeft mij niet te geloven uiteraard, de advocaten van Trump geven dit ook zelf aan, maar dat is u ongetwijfeld volledig ontgaan in al uw hysterie.

Fijne zondag verder.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 15:21 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

carlos schreef:

Dus...mondje dicht.

<knip>

Lijkt me in uw geval sowieso beter.

Zoveelste poging om anderen de mond te snoeren. Ook nog op de persoon gericht.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 16:15 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Lampje schreef:
Het Hooggerechtshof bestaat grotendeels uit door Trump benoemde danwel Trump-gezinde rechters. Is er dan ook reden om aan hun oordeel te twijfelen wannneer zij Trump in het gelijk stellen ?

Die had ik natuurlijk al zien aankomen. Het staat u vrij om ervan te vinden wat u wilt, uiteraard. Maar mijn punt was dat de Supreme Court de hoogste rechtbank in de VS is, en hun oordeel finaal zal zijn in deze, als ze de zaak überhaupt aannemen uiteraard. Kan ook best zijn dat ze zich hier niet aan willen branden.

Lampje schreef:
ik ben benieuwd wat de heer Carlos had

Ik zie dat u fantasie weer op hol slaat. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het geen verassing is dat een door Obama benoemde rechter niet gunstig oordeelt in deze, was allemaal te verwachten. Evenmin is het niet verbazingwekkend dat de rechtelijke macht in Pennsylvania die Trump voorafgaande aan de verkiezingen al telkens in het ongelijk had gesteld dit ook na de verkiezingen zou doen over dezelfde kwesties.

U en Dannie maken daar een waar spektakel van, omdat jullie niet snappen waar het werkelijk om gaat; het gaat er om dat het bij de Supreme Court terecht komt en dit is een noodzakelijke tussen stap.

U hoeft mij niet te geloven uiteraard, de advocaten van Trump geven dit ook zelf aan, maar dat is u ongetwijfeld volledig ontgaan in al uw hysterie.

Fijne zondag verder.

Jammer dat u een niet onredelijk antwoord weer ontkracht met uw laatste op de persoon gerichte zin. Waarom toch ? Welke hysterie ?
De enige hysterie die ik waarneem is het onvermogen van een president om zijn verlies toe te geven waarbij hij wild om zich hern gaat slaan.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 17:47 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Corwin schreef:
carlos schreef:

Dus...mondje dicht.

<knip>

Tsja Lampje weet nu niet beter, dus die kunnen we helemaal niets kwalijk nemen. Plus dat hij voor Biden is, dus niet onafhankelijk in de discussie staat. Hoe dan ook moet Biden winnen, als het niet eerlijk is dan maar op een oneerlijke manier. Ik ga echt voor eerlijkheid en wie er dan wint maakt me totaal niets uit.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 18:27 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

De regels van de verkiezingen waren van te voren bekend. Zal vast wel van alles op aan te merken zijn, maar dat had dan te voren voor de rechter moeten komen.
Na afloop de regels ter discussie stellen heeft zeker niets te maken met eerlijk winnen.
BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Real schreef:
Corwin schreef:
carlos schreef:

Dus...mondje dicht.

<knip>

Tsja Lampje weet nu niet beter, dus die kunnen we helemaal niets kwalijk nemen. Plus dat hij voor Biden is, dus niet onafhankelijk in de discussie staat. Hoe dan ook moet Biden winnen, als het niet eerlijk is dan maar op een oneerlijke manier. Ik ga echt voor eerlijkheid en wie er dan wint maakt me totaal niets uit.

Ook geen antwoord op mijn vragen. Die gaan Real duidelijk boven de pet. En dan is zijn geijkte trucje om maar op de persoon te gaan spelen.
En als hij had opgelet had hij kunnen weten dat ik helemaal niet voor Biden ben. Ik wacht gewoon op bewijs voor fraude, maar dat bewijs wil maar niet komen....tot verdriet van Real.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 22:44 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Wel nee joh, ik ben geen partij in deze. Het gaat mij alleen om de waarheid.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 0:28 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Lampje schreef:

Ook geen antwoord op mijn vragen.

Zou jij niet eerst eens vragen of jij een vraag mag stellen?. Fatsoenlijke mensen zeggen altijd: "mag ik iets vragen?"

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 2:53 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Dat geldt niet op internet. Vragen staat vrij. Als men de vraag ongepast vindt, negeert men die.

Op de man spelen is ongepast.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 4:58 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Ik wacht gewoon op bewijs voor fraude,

Maar ondertussen blijft ie wel met de meest infame visitekaartjes smijten naar degene die nog heel wat wegen kan bewandelen om dat bewijs te leveren.

Vind 't wel veelzeggend dat iemand hier dermate geemotioneerd platvloers tekeer gaat over het feit dat de persoon op wie hij in strijd met de reglementen z'n niet aflatende visitekaartjes-smijterij blijft richten gebruik maakt van de rechten die de democratisch tot stand gekomen wetten van dat land niet zonder reden aan iedere inwoner verstrekken.

Dit kan haast niet anders te verklaren zijn dan dat Lampje weet of aanvoelt dat het heel wel denkbaar is dat de gebruikte rechtsmiddelen tegen de onderhavige voorlopige verkiezingsresultaten het ermee beoogde resultaat zullen gaan opleveren.
-
BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 5:17 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:

- dat Trump er, als hij zo betrokken is bij zijn volk, er verstandig aan zou doen om in het belang van het land Biden de nodige tools te geven die hij nodig heeft om de uit de bocht gierende corona te bestrijden, in plaats van dit halsstarrig te weigeren.

Best mogelijk dat 't allemaal criminelen of andersoortige slechterikken zijn die door het coronavirus uitgezocht worden om ze definitief onschadelijk te maken.

Bijvoorbeeld figuren die bij de minste of geringste vermeende aanleiding al plunderend en rellend hele steden vernielen en onveilig maken.

Wie gaat er nou iemand die de kennelijke wil van de natuur in dit opzicht beoogt te dwarsbomen daar de nodige tools voor verstrekken?

'n Rechtgeaard iemand in elk geval niet.
Die gaat geen andere slachtoffers maken om dit soort slachtoffers te redden.
-
BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 6:30 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

George Bush schreef:

Zou jij niet eerst eens vragen of jij een vraag mag stellen?. Fatsoenlijke mensen zeggen altijd: "mag ik iets vragen?"

Waarom vraag jij mij hier dan niet of jij mij iets mag vragen ? Zelf dus niet fatsoenlijk ?

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 9:33 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Infowars Alex Jones 22 november 2020

https://tinyurl.com/y5vs6387 banned video

http://rss.infowars.com/20201122_Sun_Alex.mp3

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Weerwoord Beheer

Er zijn diverse meldingen binnengekomen uit dit draadje. Teruglezende zien we ook de nodige persoonlijke aanvallen over en weer. Omdat ook wij geen zin hebben in een kaartenregen volgt nu een laatste waarschuwing: iedereen die na deze bijdrage een persoonsgerichte opmerking plaatst, kan rekenen op een gele kaart.

Hou de discussie dus inhoudelijk.

Weerwoord Beheer.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 12:10 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Bijna drie weken na de verkiezingen..

Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 13:24 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik begrijp dat minstens 71 miljoen Amerikanen op Trump hebben gestemd.
Daarnaast hebben minstens 77 mijoen Amerikanen op Biden gestemd.
Ik reken dat de 71 miljoen Trump stemmers zeer fanatiek op Trump hebben gestemd wegens zijn overtuiging "Amerika eerst"
Van de 77 miljoen tegenstemmers hebben een groot deel niet op Biden gestemd om zijn overtuiging,(die heeft hij volgens mij niet) maar omdat ze tegen de overtuigingen van de Trumpstemmers zijn.
Een prima uitgangspunt voor een burgeroorlog. Stevig gevoed door de linkse media.
Het is eigenlijk een ruzie tussen de stad(Biden) en het plateland(Trump)

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 17:04 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik ben het met u eens dat veel stemmers op Biden hun stem niet hebben uitgebracht omdat ze voor Biden zijn, maar vooral omdat ze tegen Trump zijn.
Zoals veel mensen bij ons niet op de PVV stemmen omdat ze die partij zo goed vinden, maar als een proteststem tegen de gevestigde partijen.
Echter, het gaat denk ik niet om de vraag WAAROM men daarop gestemd heeft, maar om het feit DAT men gestemd heeft.
En dan blijkt Biden gewoon de winnaar. Het recept voor een burgeroorlog wordt naar mijn mening niet door links en de media geschapen, maar door Trump. Hij blijft zeggen dat er gefraudeerd is en komt echt nog steeds met geen enkel bewijs. Daarentegen dwarsboomt hij Biden, die echt aan de slag wil, en zet hij de mensen tegen elkaar op. Ik vind Trump gevaarlijk bezig eertlijk gezegd.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 18:27 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Biden kan niet aan de slag tot na 20 januari.
Hij is nog steeds geen president.
En verder is er iets vreemd aan de hand.
Biden zit in een kelder en je ziet hem 3 x per week met een onsamenhangend verhaaltje, waar maar 20 mensen naar luisteren.
Trump is 3 x per dag in een andere stad, in een vol stadium en zijn verhaal is duidelijk.

En je ziet opeens dat cijfers voor Trump verdwijnen en bij Biden te voorschijn komen!
Steeds meer mensen komen naar voren met bewijzen dat ze niet mochten toezien met het tellen van stemmen.
Toen er midden in de nacht dozen vol met stembiljetten werden afgeleverd, waren die allemaal voor Biden.
Dus 0.0% voor Trump, ook onmogelijk.

En Biden zit tot zijn oren in corruptie in Oekraïne en China en Rusland.
Niet een goed persoon om president te worden.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 19:15 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Elisabeth, Biden kan als president elect gedeeltelijk aan de slag, omdat vermeden moet worden dat er tussen het vertrek van Trump en de aanstelling van Biden een vacuum ontstaat, wat het land niet kan hebben.
De periode tot 20 januari is bedoeld om de macht over te dragen, maar Trump weigert.
Wat hier zorgwekkend aan is, is dat op deze manier de strijd tegen corona niet goed van de grond komt, Biden wil daar vaart achter zetten, nu er in de VS inmiddels een kwart miljoen mensen is overleden. Het zou erg mooi zijn als Trump, die zegt op te komen voor de Amerikanen, Biden hierin steunt in plaats van de zaak te dwarsbomen: dat is absoluut niet in het belang van het Amerikaanse volk !
Verder kun je van Biden van alles vinden.....ik vind het ook geen sterke man. Maar hij is WEL met overweldigende meerderheid gekozen, namelijk dezelfde meerderheid als waarmee Trump vier jaar geleden werd gekozen.
Trump omschreef zijn overwinning destijds als "overweldigend", deze lijn doortrekkend is de overwinning van Biden dat dus ook.
Of we Trump meer zien dan Biden doet niet terzake: wellicht is Biden zijjn presidentschap gewoon goed aan het voorbereiden en staat Trump alleen maar van de daken te schreeuwen dat er gefraudeerd is. Dat zegt dus niks.

Ten aanzien van de fraude, moet Trump met bewijzen komen. Hij zegt deze te hebben, waarom komt hij er dan niet mee ? Er lopen 40 rechtzaken door Trump aangespannen, daarvan zijn er nu 19 afgerond. Deze heeft Trump alle 19 verloren.
De hertelling in Georgia is ook afgerond: Biden is winnaar.

Je kunt het leuk of niet leuk vinden, maar alles wijst er op dat Biden gewoon de eerlijke winnaar is. En Trump toont zich een slecht verliezer, en laat nu zijn ware gezicht zien: een narcistische man, die alles alleen maar doet ter meerdere eer en glorie van zichzelf.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 21:48 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Ten aanzien van de fraude, moet Trump met bewijzen komen. Hij zegt deze te hebben, waarom komt hij er dan niet mee ? Er lopen 40 rechtzaken door Trump aangespannen, daarvan zijn er nu 19 afgerond. Deze heeft Trump alle 19 verloren.

In eerste instantie dan toch; hoger beroep loopt nog.

Lampje schreef:
De hertelling in Georgia is ook afgerond: Biden is winnaar.

Ook alweer onvolledige en suggestieve berichtgeving; 'n nieuwe hertelling is al aangevraagd.

Lampje schreef:
Je kunt het leuk of niet leuk vinden, maar alles wijst er op dat Biden gewoon de eerlijke winnaar is. En Trump toont zich een slecht verliezer, en laat nu zijn ware gezicht zien: een narcistische man, die alles alleen maar doet ter meerdere eer en glorie van zichzelf.

Tja, "narcistisch" heeft inmiddels kennelijk voor sommigen de betekenis gekregen van "niet zo dom dat men evident gerommel in het voordeel van de tegenpartij accepteert".
Bij de hertelling in Georgie is in elk geval alvast aan het licht gekomen dat er meer dan 1300 stemmen die aan de Republikeinen toekwamen aan de Dems waren toegerekend.

En wat die rechtszaken betreft:
Een ervan is aangespannen omdat in bepaalde staten ongeldig uitgebrachte stemmen zodanig gecorrigeerd zijn dat ze toch geldig zouden zijn.
Vind 't zelf 'n hoogst delicate juridische kwestie of dit nou wel of niet door de beugel kan.
Kijk 'ns, wanneer iemand nog geeneens in staat is om z'n stem op de voorgeschreven wijze uit te brengen dan kan 't als verantwoord beschouwd worden om die stem conform de voorschriften als ongeldig te blijven beschouwen en dus als onverantwoord wanneer hij door het stembureau zodanig gecorrigeerd wordt dat hij wel geldig zou zijn.
Het stembureau heeft de regels toe te passen zoals ze zijn en gaat z'n boekje te buiten wanneer het zelf meewerkt aan het uitbrengen van stemmen door kiesgerechtigden.

Wanneer 'n federale rechter in deze echter oordeelt: “Deze bewering is, net als het monster van Frankenstein, lukraak aan elkaar gehecht”, dan getuigt dat van 'n zeer gebrekkige juridische kijk op de zaak, zoniet van evidente partijdigheid, en is 't maar wat goed dat zo'n uitspraak aan 'n hogere rechter voorgelegd kan worden ter vernietiging.

Bron
-
BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 22:55 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Lampje schreef:
Ik ben het met u eens dat veel stemmers op Biden hun stem niet hebben uitgebracht omdat ze voor Biden zijn, maar vooral omdat ze tegen Trump zijn.
Zoals veel mensen bij ons niet op de PVV stemmen omdat ze die partij zo goed vinden, maar als een proteststem tegen de gevestigde partijen.
Echter, het gaat denk ik niet om de vraag WAAROM men daarop gestemd heeft, maar om het feit DAT men gestemd heeft.
En dan blijkt Biden gewoon de winnaar. Het recept voor een burgeroorlog wordt naar mijn mening niet door links en de media geschapen, maar door Trump. Hij blijft zeggen dat er gefraudeerd is en komt echt nog steeds met geen enkel bewijs. Daarentegen dwarsboomt hij Biden, die echt aan de slag wil, en zet hij de mensen tegen elkaar op. Ik vind Trump gevaarlijk bezig eertlijk gezegd.
Bewijzen genoeg voor wie die wil zien. En de democrats maken geen enkele kans met hun nwo-, greatreset-, greatslavery- programma om op eerlijke manier verkiezingen te winnen, dus frauderen ze met hulp van o.a. Merkel-regime, dominion servers in Duitsland, software, hacking, coronawaan, msm etc. De meerderheid usa -amerikanen zijn niet achterlijk, want ze kiezen voor Trump, toen en nu in 2020.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 23, 2020 23:54 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Icesurfer schreef:
Bewijzen genoeg voor wie die wil zien. En de democrats maken geen enkele kans met hun nwo-, greatreset-, greatslavery- programma om op eerlijke manier verkiezingen te winnen, dus frauderen ze met hulp van o.a. Merkel-regime, dominion servers in Duitsland, software, hacking, coronawaan, msm etc. De meerderheid usa -amerikanen zijn niet achterlijk, want ze kiezen voor Trump, toen en nu in 2020.

De SGP heeft bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen de meeste stemmen gehaald. Bewijzen genoeg voor wie die wil zien. Maar Alexander De Croo en Boris Johnson hebben de uitslag gefraudeerd, zodat het leek alsof de VVD de meeste stemmen had.
BerichtGeplaatst: Di Nov 24, 2020 0:31 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Een kat in het nauw maakt rare msm-sprongen. Laughing

BerichtGeplaatst: Di Nov 24, 2020 7:14 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik hoor voortdurend dat er zoveel bewijzen voor fraude zijn. Vreemd dat we er dan nooit eentje te zien krijgen.

Weerwoord forum index » Buitenland