Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg » Ik wil geen hetero of homo spelletjes op basisonderwijs
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Ik wil geen hetero of homo spelletjes op basisonderwijs
BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2020 10:05 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik lees op bv grote verontwaardiging op het super Linkse Joop, over het verbod op praktische homoseksuele handelingen op reformatische scholen.
Ik vind dat die scholen groot gelijk hebben. Ook ik wil geen heteroseksuele of homoseksuele handelingen toestaan op de basisschool waarop mijn kleinkinderen zitten.
Op de basisschool behoort men rekenen taal, gym en aardrijkskunde te onderwijzen. De persoonlijke voorkeur van de onderwijzeressen leren de kinderen maar thuis.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2020 11:07 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Het gaat niet om homosexuele handelingen. Het gaat om het laten ondertekenen door de ouders van een verklaring op reformatorische scholen waarin zij homosexualiteit afwijzen.
Ben trouwens benieuwd wat u er van gevonden zou hebben als islamitische scholen ook een dergelijke verklaring laat tekenen. Waarschijnlijk loopt u dan te roepen dat het linkse Joop niet hard genoeg protesteert.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2020 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Van mij mag een lerares=(90% van de onderwijsgevenden zijn van de vrouwelijke kunne) best van de verkeerde kant zijn. Als ze maar niet de handelingen die zij voor haar gerief moeten verrichten, voor de klas gaat uitleggen.(daar zijn de kinderen nog te jong voor)
Ik begrijp dat sommige reformatorische scholen, een verklaring willen van leerkrachten die de homo liefde zijn toegedaan.
Waarin wordt beweerd dat deze personen van die school weliswaar wel homo mogen zijn, maar dat vak niet mogen uitoefenen of uitleggen). Zeker niet in het openbaar.
Dit gegeven komt sommige verknipte figuren uitstekend uit, mede omdat er onlangs door vrome moslims bij enkele leraren de strot werd afgesneden, en men nu in heilige, maar vooral deugende verontwaardiging, hun pijlen kan richten op dat Christelijke onderwijs.(die zijn volgens Links georiënteerde geesten, hoewel minder bloederig, dus net zo gek.)

BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2020 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Van mij mag een lerares=(90% van de onderwijsgevenden zijn van de vrouwelijke kunne) best van de verkeerde kant zijn. Als ze maar niet de handelingen die zij voor haar gerief moeten verrichten, voor de klas gaat uitleggen.(daar zijn de kinderen nog te jong voor)

Er is ook niemand die dat propageert, u bent de eerste die daar over begint. Helaas beschuldigt u Joop ervan, volkomen ongefundeerd, dat dit wel mogelijk zou moeten zijn. U had duidelijk het bericht niet goed gelezen, het ging om een verklaring, zie mijn post hierboven. Dus eerst even op feiten informeren voor je iemand gaat beschuldigen. Eén Trump op deze aardkloot is al meer dan genoeg.
Quote:
Ik begrijp dat sommige reformatorische scholen, een verklaring willen van leerkrachten die de homo liefde zijn toegedaan.

Ah, het kwartje begint bij u te vallen. Alleen is hij nog niet helemaal goed gevallen: de scholen willen een verklaring van ouders en leerkrachten waarin zij homosexualiteit afwijzen. Dus niet alleen van leerkrachten die de homo liefde zijn toegedaan.
Quote:
Dit gegeven komt sommige verknipte figuren uitstekend uit, mede omdat er onlangs door vrome moslims bij enkele leraren de strot werd afgesneden, en men nu in heilige, maar vooral deugende verontwaardiging, hun pijlen kan richten op dat Christelijke onderwijs.(die zijn volgens Links georiënteerde geesten, hoewel minder bloederig, dus net zo gek.)

De verontwaardiging over het afsnijden van de strot is zeer algemeen, van links tot rechts, en het is wel typerend voor bepaalde geesten dat dergelijke gruweldaden worden aangegrepen om een politiek punt te scoren. Azarkan van DENK doet dat aan de ene kant, u doet dat aan de andere kant. Onnodig en niets toevoegend. Ik wacht trouwens nog op uw antwoord op mijn vraag in welk tv-programma deze onthoofdingen werden goedgepraat, want ik heb het nog nergens horen goed praten, dus ik ben benieuwd waar u dat gezien en gehoord hebt.

Verder gaat het niemand erom speciaal de pijlen ergens op te richten, maar dit kwam in het nieuws en daar wordt net zo terecht op gereageerd als op die cartoons. Een consequente lijn, en de enige die hier niet consequent is, bent u. Want u bent selectief verontwaardigd. Persoonlijk ben ik net zo witheet als ieder ander om die onthoofdingen, en tegelijk vind ik ook dat die verklaringen van reformatorische scholen niet moeten kunnen.
En wees nou eerlijk: als een islamitische school zo'n verklaring zou eisen, zou u moord en brand hebben staan schreeuwen.

Daarom even speciaal voor u, de vrome christenmens: "Waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt?"
(Mattheus 7:3-5)

BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2020 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Poendert schreef:

Er is ook niemand die dat propageert, u bent de eerste die daar over begint. Helaas beschuldigt u Joop ervan, volkomen ongefundeerd, dat dit wel mogelijk zou moeten zijn. U had duidelijk het bericht niet goed gelezen, het ging om een verklaring, zie mijn post hierboven. Dus eerst even op feiten informeren voor je iemand gaat beschuldigen. Eén Trump op deze aardkloot is al meer dan genoeg.
Quote:

Ah, het kwartje begint bij u te vallen. Alleen is hij nog niet helemaal goed gevallen: de scholen willen een verklaring van ouders en leerkrachten waarin zij homosexualiteit afwijzen. Dus niet alleen van leerkrachten die de homo liefde zijn toegedaan.
Quote:

De verontwaardiging over het afsnijden van de strot is zeer algemeen, van links tot rechts, en het is wel typerend voor bepaalde geesten dat dergelijke gruweldaden worden aangegrepen om een politiek punt te scoren. Azarkan van DENK doet dat aan de ene kant, u doet dat aan de andere kant. Onnodig en niets toevoegend. Ik wacht trouwens nog op uw antwoord op mijn vraag in welk tv-programma deze onthoofdingen werden goedgepraat, want ik heb het nog nergens horen goed praten, dus ik ben benieuwd waar u dat gezien en gehoord hebt.

Verder gaat het niemand erom speciaal de pijlen ergens op te richten, maar dit kwam in het nieuws en daar wordt net zo terecht op gereageerd als op die cartoons. Een consequente lijn, en de enige die hier niet consequent is, bent u. Want u bent selectief verontwaardigd. Persoonlijk ben ik net zo witheet als ieder ander om die onthoofdingen, en tegelijk vind ik ook dat die verklaringen van reformatorische scholen niet moeten kunnen.
En wees nou eerlijk: als een islamitische school zo'n verklaring zou eisen, zou u moord en brand hebben staan schreeuwen.

Daarom even speciaal voor u, de vrome christenmens: "Waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt?"
(Mattheus 7:3-5)

Ik ben dezelfde mening toegedaan als een mevrouw in de kamer. Een mooie manier om de blik af te halen van de doorgesneden strotten van ongelovigen in Frankrijk.
U krijgt een hoofdprijs van ISIS.

BerichtGeplaatst: Zo Nov 15, 2020 16:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Kunt u de discussie weer eens niet winnen, Poendert ?
Ik geef u allemaal gewone argumenten op uw schrijfsels, waar u niet op in gaat. In plaats daarvvan komt u nu met een wilde beschuldiging, die niet alleen kant noch wal raakt in relatie tot het onderwerp, maar die ook nog eens te dom is om verder op in te gaan.

BerichtGeplaatst: Ma Nov 16, 2020 12:01 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Wij hadden onze kinderen gestald op de dichtstbijzijnde school. Dat schoolgaan werd hoofdzakelijk geregeld via mijn vrouw.
In het laatste schooljaar van mijn oudste dochter kregen we ernstig ongemak met de leraressen. Ik dreigde onze kinderen van de school te halen, iets wat onmogelijk was volgens de schooldirectie. De kinderen waren volgens hen verdeeld over de scholen teneinde grotere diversiteit te bewerkstellen.
Ik heb onze kinderen daarna op een Zwartekousen school, die buiten die regeling was geplaatst, gedaan.
Daar bestond de verplichting om elke week een psalmversje te leren, en werd dagelijks een stukje uit de bijbel gelezen en na stoute daden kreeg het kroost een flinke draai om de oren van de leiding.
De kinderen leefden op, de schoolresultaten explodeerden de goede kant op. Eindelijk was er ook regel op school.
Kinderen hebben regels nodig, daar leren ze verantwoordelijkheid van. Als je fouten maakt volgt ongemak. Daar leren kinderen, maar ook dieren van. Verplicht een versje leren helpt ook het leerproces opstarten in het latere leven
Dat mankeert er aan de deugers. Ze zijn hun hele leven via andere deugers in de watten gelegd, alles werd voor hen geregeld, elke tegenslag is volgens hen daarna de fout van anderen, anderen zich volgens hen bij extreem "rechts" bevinden, en de vooruitgang in de weg staan.
Plunderaars en brandstichters die voor automatisch goede weliswaar onder invloed verkerende brave zwarten, zijn automatisch de goeden.
Iedereen is lief, behalve de volgelingen van Trump, Wilders, Baudet en leiders van sommige midden partijen die wel hun hersens gebruiken, en uiteraard de leiders van Polen, Hongarije en Rusland, die wel voor hun landgenoten opkomen, dat zijn ook geen goede deugers.
Wij hebben verscheidene honden(dieren) gehad(volgens mij onontbeerlijk voor de opvoeding van kinderen) Deze dieren werden een deel van het gezin, maar wij waren wel allemaal verantwoordelijk voor die eigen dieren.
Maar die dieren moesten wel komen als je hen riep, net als ons eigen kroost.

Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg