Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Wordt via deugend + hun racisten ons weer een oor aangenaaid
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Wordt via deugend + hun racisten ons weer een oor aangenaaid
BerichtGeplaatst: Ma Nov 16, 2020 10:42 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Wat een wel verstandige zwarte vrouw hier van zegt van ons en haar prachtige kinderfeest.

Ayaan over Sinterklaas en Zwarte Piet: "I loved it, it was fun, it's the sweetest holiday"
Ayaan was bij BNR

Maar troost u. Zwarte Piet is door een aantal Ghanezen, nakomelingen van slavenhalers samen met een deugende linkse meute, vakkundig de nek omgedraaid.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een Nederlandse Creool, achter de Ghanezen gaat staan Negers die hun voorouders destijds verkochten aan de handelaren.
Ik was eens op de Antillen tijdens een zeer vrolijk Sinterklaasfeest met uitbundige Zwarte Pieten. plus dans rum, zang en mooie dames.

Onze wetten moeten worden aangepast. Klootzakken moeten weer verbannen kunnen worden. Zeker buitenlandse opruiers.
Ik denk dat het vastzit op het gegeven dat de deugeden en Ghanezen zich gepasseerd voelen omdat Sinterklaas een kinderfeest is waar de kleintjes op de voorgrond staan, en de cadeautjes krijgen. Dus niet de deugende volwassenen.
Deugenden en blijkbaar ook Ghanezen willen altijd alleen zelf in het middelpunt van de belangstelling staan, Kinderen worden blijkbaar door hen niet gerekend. En zeker snoezige "witte" kleine kindjes stelen hun show.
.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie