Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Terreursstaten Saoedie Arabie, Qatar, Turkije... en wij. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2020 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Joost Bakker schreef:

Cliffs enige feit is dat hij de misdaden van Qatar verhuld met ''ik weet het allemaal niet zo precies'',
onderwijl de gegevens inzake Qatar al vele, vele jaren bekend zijn.

IK neem aan dat deze verdraaier en verhuller van de werkelijkheid het inzake
ISIS destrijds het ook allemaal niet precies wist..

Qatar, Saudie Arabie, Hillary die van alles wist en haar mondje stijf dicht hield en Rutte die 312 spiksplinternieuwe Toyota pickup trucks plus nachtkijkers leverde. En dan nu deze onthulling? Ik geloof er geen barst van Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2020 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Dat is naar mijn mening niet de discussie Cool

Wat is dan de discussie?

Quote:
Maar goed, ik zal je tevreden stellen. Qatar is kut. Qatar is een apenland. Zo goed?

Nee, dat is niet goed. Het moet zo:

Omdat Qatar vrouwen onderdrukt en daarom vindt dat vrouwen gerust ongevraagd in de genitaliën onderzocht mogen worden, is Qatar een apenland. Maar we wisten allang dat het een apenland was, want er gebeuren daar nog veel meer zaken die niet door de beugel van een fatsoenlijke beschaving passen.

Snap je?

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 1:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Joost Bakker schreef:
Cliffs enige feit is dat hij de misdaden van Qatar verhuld met ''ik weet het allemaal niet zo precies'', onderwijl de gegevens inzake Qatar al vele, vele jaren bekend zijn. IK neem aan dat deze verdraaier en verhuller van de werkelijkheid het inzake ISIS destrijds het ook allemaal niet precies wist.. En ook na iedere Islamistische mensen afslachting in Europa zal er een niks zeggende bagatelliserende, op verwarring mikkende, uiting van NON-solidariteit komen. IN wezen speelt groen Links dit spel al sinds haar bestaan. We noemen dat NSB-politiek.

Intelligentie spat er weer vanaf Joost...

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 1:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
Wat is dan de discussie?

Ik had geen discussie, ik stelde je alleen heel gewoon een vraag: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=591752#591752

Vervolgens schoot jij acuut in de gordijnen met een presumptie in een tegenvraag die kant noch wal raakte: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=591757#591757

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 9:28 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Ik had geen discussie, ik stelde je alleen heel gewoon een vraag: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=591752#591752

O, maar je weet me wel te vertellen dat waar ik het over heb niet de essentie van de discussie is?
Het moet niet gekker worden.... Confused

Quote:
Vervolgens schoot jij acuut in de gordijnen met een presumptie in een tegenvraag die kant noch wal raakte: https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=591757#591757

Ik schiet niet in de gordijnen, ik verbaas me over jouw naïeve reactie.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Welke naïeve reactie, dat ik een vraag stel aan jou hoe jij zoiets zou oplossen?

En ik zeg nooit wat de essentie van de discussie is, dat is jouw handelsmerk om maar niet op de argumenten van een ander in te gaan.

Maar nogmaals, dit is een heel raar gesprek. Ik nam nergens stelling en toch ging jij beweren dat ik ongelijk had. Voor het stellen van een vraag. Dat is heel raar.

Oh ja, voor ik het vergeet: Qatar is kut.

Als ik dat niet af en toe schrijf dan word ik hier voor NSB-er uitgemaakt door Joost en ga jij denken dat ik de handelswijze van Qatar verdedig.

Dus nogmaals: Qatar is een apenland. Islam is kut. Speciaal voor Joost: IS is ook kut en die aanslagen zijn ook kut.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 10:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Welke naïeve reactie, dat ik een vraag stel aan jou hoe jij zoiets zou oplossen?

Dat vind ik een naïeve reactie. En ik denk dat de meeste mensen die hierop gereageerd hebben dat vinden.

Quote:
En ik zeg nooit wat de essentie van de discussie is, dat is jouw handelsmerk om maar niet op de argumenten van een ander in te gaan.

Maar je weet mij wel te vertellen dat wat ik zeg niet de essentie van de discussie is.
En wat is mijn handelsmerk? Waarom ga je wederom op de man en niet op de inhoud?

Quote:
Dus nogmaals: Qatar is een apenland. Islam is kut. Speciaal voor Joost: IS is ook kut en die aanslagen zijn ook kut.

Klopt. Alleen zeg ik dat niet met een ironische ondertoon, zoals jij dat hier doet.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:

Als ik dat niet af en toe schrijf dan word ik hier voor NSB-er uitgemaakt

Tsjaa ook hier zien we het morele verval.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 14:09 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Cliff schreef:
Joost Bakker schreef:
Cliffs enige feit is dat hij de misdaden van Qatar verhuld met ''ik weet het allemaal niet zo precies'', onderwijl de gegevens inzake Qatar al vele, vele jaren bekend zijn. IK neem aan dat deze verdraaier en verhuller van de werkelijkheid het inzake ISIS destrijds het ook allemaal niet precies wist.. En ook na iedere Islamistische mensen afslachting in Europa zal er een niks zeggende bagatelliserende, op verwarring mikkende, uiting van NON-solidariteit komen. IN wezen speelt groen Links dit spel al sinds haar bestaan. We noemen dat NSB-politiek.

Intelligentie spat er weer vanaf Joost...

Inhoudsloze reactie van een SSlinksche wegkijker... die zich verschuilt achter het achterlijke ''ikke nie weten, inzake Qatar''
en meent op intelligentie te kunnen oordelen.

De situatie na 10 jaar Rutte is dat Nederlandse leraren moeten onderduiken...

En Assher, Klaver en al die ander sluipweg-NSB'er roepen weer in koor het betekenisloze
en krachteloze ''we staan achter hen''...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/627957782/ook-incident-op-school-in-den-bosch-na-les-over-vrijheid-van-meningsuiting

Het tegengestelde is echter het geval,
deze partijen Groen Links en PvdA, VVD. CDA, D66, Chr Unie staan in de praktijk tolerant tegenover de Salafisten/Islamisten.

Een ingeperkt parlementair onderzoek is door deze partijen de das om gedaan en heeft tot geen
daadkrachtige vervolgstappen geleidt... schandalig.

Totalitaire vijandige Islamistische staten mogen nog steeds hun moskees hier financieren en vestigen.
De Turks Facistische Grijze Wolven, bekend vanwege geweld en dreiging jegens Armeniers, mogen vrij
in ons land opereren...

De vraag rijst telkens weer op,

De Nederlandse leraren, waar ze allemaal zulk een 'volledige steun'' aan uitspreken, waarom
zijn die dan gedoemd onder te duiken ? Waar blijft die steun dan?

Niet de Islamisten, de Salafisten hoeven te vrezen... dat is volstrekt duidelijk.

Even het meest misbruikte woordje ooit, ''discriminasie'' laten vallen en al die partijen staan weer pal voor
hen in het gelid, inclusief het schoolpersoneel, besturen en kruiperige directeuren.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 15:20 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Godallemachtig man, hou toch eens op met je eeuwige gescheld en getier en leer eens normaal te discussieren.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Alweer geen inhoud...

Als er morgen een terreuraanslag in Nederland plaatvindt zullen Lampje en
SSlinksch Liberale wegduikers zich storen aan de ''toon'' van het debat...

Het zijn de bekende dooddoeners... van onmachtige dadeloze wegkijkers,
vijanden van wit Europa en vijanden van wit Nederland...

Hun enige verontwaardiging wordt met de mond beleden... en is morgen alweer vergeten.

BerichtGeplaatst: Do Nov 05, 2020 16:49 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Joost Bakker schreef:

En Assher, Klaver en al die ander sluipweg-NSB'er roepen weer in koor het betekenisloze
en krachteloze ''we staan achter hen''...

Question

Weerwoord forum index » Buitenland