Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 295, 296, 297 ... 329, 330, 331  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 3:49 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Carlos: ik wil toch echt even serieus antwoord hebben van u op mijn vraag, en niet dat u nu ineens wegloopt.
Eerst loopt u hier met hoofdletters en al te gillen dat ik u beschuldig van aanzetten tot geweld en dat ik me diep moet schamen, en de vermoorde onschuld speel als ik om uitleg vraag. Daarbij baseert u zich blijkbaar op een quote van mij waarin ik aangeef dat NOS-medewerkers stelselmatig bedreigd worden.

Lampje schijnt tegen Carlos gezegd te hebben dat "types zoals hij (laatstgenoemde dus) met hun beweringen aangezet zouden hebben tot geweld".
Dus zal Lampje redeneren dat hij niet letterlijk gezegd heeft dat Carlos zelf heeft aangezet tot geweld, maar enkel dat "types zoals Carlos" dit gedaan hebben.

Jammer voor Lampje, maar die waaier gaat niet op; als hij gezegd zou hebben dat "sommige" of "vele" types zoals Carlos aangezet hebben tot geweld dan zou hier geen onmiskenbare beschuldiging aan het adres van Carlos uit opgemaakt kunnen worden.
Maar nu Lampje 't heel in het algemeen over "types zoals Carlos" heeft gehad kan dit heel goed in die zin opgevat worden dat alle types zoals Carlos hebben aangezet tot geweld en dus ook Carlos zelf.

Veroordelen Lampje tot het uitdrukkelijk op dit forum mededelen aan Carlos dat hij laatstgenoemde niet begrepen heeft onder de gestelde "types zoals Carlos", alsmede tot voldoening der kosten van het geding. Razz
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 6:18 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

George Bush schreef:
carlos schreef:
Die big tech bedrijven en deze voormannen zijn foute boel.

Deze (((voormannen))) Wink

"Drievoudige haakjes of ook bekend als een (((echo))), zijn een antisemitisch symbool dat is gebruikt om de namen te markeren van personen met een joodse achtergrond, of organisaties waarvan wordt aangenomen dat ze eigendom zijn van joden. [...] De drie haakjes zijn als online stigma aangenomen door antisemieten, neonazi's, browsers van het 'Politically Incorrect'-bord op 4chan en blanke nationalisten om individuen met een joodse achtergrond te identificeren als doelwit voor online intimidatie, zoals joodse politieke journalisten die kritisch zijn over Donald Trump tijdens zijn verkiezingscampagne in 2016."

George Bush schreef:

Als je spelletje eenmaal door hebt........

Oh? Leg eens uit waarom je hun joodse achtergrond benadrukt?
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 8:51 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Willem schreef:
Newsweek publiceerde de uitkomsten van viermaandelijks onderzoek. Wat eerder tot ons doorsijpelde van chinese beïnvloeding ten gunste van Biden, werd door Newsweek bevestigd: 600 door China aangestuurde troles die op internet voornamelijk Trump benadelen.

Precies in de lijn der verwachtingen. China heeft er alle belang bij dat Amerika kopje onder gaat, dus die zullen aan alle kanten proberen Trump weg te krijgen. Met Biden zal de VS verder worden verzwakt. Is gewoon een geopolitiek spel op het welbekende schaakbord.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Natubico schreef:

Lampje schijnt tegen Carlos gezegd te hebben dat "types zoals hij (laatstgenoemde dus) met hun beweringen aangezet zouden hebben tot geweld".

-

Dan wil ik dat u deze smerige insinuatie hard maakt. Heel simpel: geef de quote van mij waarin dit staat.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik constateer dat Carlos geen reactie geeft op wat ik hem nu meermalen heb gevraagd.
Hij beschuldigt mij van iets zonder dit hard te maken, en weigert tevens zijn smerige beschuldiging in te trekken.
Dit zegt dus alles over Carlos. Ik zal er maar niet teveel over zeggen, want dan is het weer gejank over " op de persoon."
Nee, .glasharde leugens verspreiden...,dat mag kennelijk wel hier.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 10:14 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Carlos zegt ook wel een wijze dingen... zo las ik.

Welke radicale idioot er ook wint inde VS..

Rutte en Stef Blok staan als eerste in de rij om hem een smerige blowjob te geven.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 10:19 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
Trump rallies versus Biden theekransjes

Deze beelden liegen ook niet.

Dat ze dat lijk nog van die trap hebben laten lopen, onverantwoord. Come on man Embarassed
Ze hadden hem beter naar beneden kunnen rollen, minder riskant Idea

Laatst aangepast door George Bush op Do Okt 29, 2020 10:34, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 10:29 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Ah maar George kun je ook uileggen wat nu precies het probleem is met joodse mensen gezien jij er zo de nadruk op legt?
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Het nieuws over de Biden corruptie werd aanvankelijk gebracht door de New York Post, een van de oudste en meest respectabele publicaties in de VS. Maar die werden onmiddellijk in de ban gedaan door twitter.

Vandaag moest twitter CEO Jack Dorsey tekst en uitleg komen geven hierover in de Senaat, en dat ging er bepaald niet mals aan toe;

Die big tech bedrijven en deze voormannen zijn foute boel. Ze zijn mega-partijdig in het toepassen van hun eigen 'policies' (die ze uiteraard te pas en te onpas kunnen veranderen). Het zijn wel bij uitstek platforms om een groot publiek te bereiken, daarom hebben ze ook zoveel macht.

Dit is reuze interessant. De discussie zou hier over moeten gaan, niet al die meta-communicatie die ik hierboven lees.

Wat hier naar boven komt is dat Twitter (en andere tech-bedrijven doen hetzelfde) een enorme macht heeft die inhoudelijk enorm ver gaat.

Inhoudelijke censuur is altijd een doodlopende weg.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 11:56 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ja daar zou het inderdaad over moeten gaan maar we zitten hier met een stel kinderen die überhaupt geen interesse tonen in welk verkiezingsthema dan ook en hier alleen maar zitten om te katten en goedkoop te scoren met allerlei verzinsels en lasterpraatjes. Erg jammer.

Als je tot vervelens toe vraagt om terug naar de inhoud te gaan dan krijg ik als antwoord een bot "nee".

Dat zegt mij dan genoeg over wie hier de boel lopen te verzieken.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Ja daar zou het inderdaad over moeten gaan maar we zitten hier met een stel kinderen die überhaupt geen interesse tonen in welk verkiezingsthema dan ook en hier alleen maar zitten om te katten en goedkoop te scoren met allerlei verzinsels en lasterpraatjes. Erg jammer.

Als je tot vervelens toe vraagt om terug naar de inhoud te gaan dan krijg ik als antwoord een bot "nee".

Dat zegt mij dan genoeg over wie hier de boel lopen te verzieken.

Nu wordt 'ie helemaal mooi.
U was degene die mij ervan beschuldigde dat ik u verweet aan te zetten tot geweld.
Ik vraag u alleen om dat dan hard te maken met een verwijzing naar quotes waaruit dat zou moeten blijken. Moet u niet de bal gaan terugspelen. Ik wil hier niet eindeloos over doorgaan, maar als u een beschuldiging uit die behoorlijk kwalijk is, maak hem dan ook hard.....of trek hem in.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Wel leuk ook om te lezen dat een tabloid (min of meer een iets chiquere versie van een roddelblad) nu ineens '1 van de meest respectabele kranten in de VS' is.

De realiteit is dat de schrijver van het stuk niet eens de naam onder het artikel durfde te zetten en bewijs ontbreekt...

Of toch niet! Fox news heeft belastende documenten in handen gekregen! Het is alleen zoekgeraakt in de post Jaja en anders had de hond zijn huiswerk zeker opgegeten Very Happy
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

New York Post is inderdaad een respectabele krant.
Net zo als Washington Times.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 13:05 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

O gut ... China en Rusland hebben het weer gedaan.

Helaas luidt de ex-militair Tony Bobulinski met staat van dienst de noodklok..
en verteld de gore waarheid achter al die vermeende zogenaamde ''Russische samenzweringen''.

Al deze claims vormen een rookgordijn om de immense corruptie en verrotting binnen
de VS politiek te verhullen en naar de achtergrond te verdringen.

Misschien kan je erbij vertellen dat de VS ''by far'' de meeste hacks ter wereld uitvoeren en
daarvoor de grootste outillage ''beinvloeding'' ter wereld hebben opgebouwd.

Mag ik erop wijzen dat de NOS met het idiote bericht kwam dat de door een reparatie-winkel
ingeleverde laptop van Hunter Biden vol informatie over diens corrupte familie
vast wel het resultaat was van - ''jawel'' een Russisch complot...

Inmiddels heeft de Senaat bevestigd dat er geen enkele aanwijzing dat Rusland daar
een rol in speelde
en dat de Notebook na de getuigenissen van Tony Bobulinski
authentiek is.

https://www.washingtontimes.com/news/2020/oct/28/tony-bobulinski-russia-claim-hunter-biden-laptop-b/

De radicale NOS fake NEws zal het vanavond niet vermeldden noch een rectificatie plaatsen...
Morgen beginnen ze weer over de MH 17 te lullen en overmogen krijgt Akwazi de witte kinderhater
zonder enige kwalificatie weer een uur spreektijd. Zo gaat dat in het SSlinksche NSB'er land.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 21:39 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Elisabeth schreef:

Inderdaad. Smile

New York Post en Washington Times = ok
New York Times en Washington Post = niet ok aka fake news

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:19 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Geen reactie.
Eerst met een hoop kabaal mij beschuldigen, en op hoge toon eisen dat ik mijn opmerkingen intrek. Vervolgens maak ik je duidelijk dat je je vergist hebt, en dat je beschuldiging niet klopt, en dan snel wegwezen en niet meer reageren. Het wel van een ander verwachten, maar zelf maken dat je weg komt.
Je bent een lafaard.
Ja, dit is op de persoon. Je zal wel weer beledigd zijn, nou dat ben ik ook. Maar wees gerust: meer zeg ik er niet meer over. Kan mijn tijd beter besteden dan aan een loser.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:25 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

Lampje schreef:
Dan wil ik dat u deze smerige insinuatie hard maakt. Heel simpel: geef de quote van mij waarin dit staat.

Ben in deze afgegaan op 'n post van Carlos, maar nog 'n aantal pagina's verder terug blijkt 't letterlijk weer iets anders gesteld te zijn:
https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=591932#591932

"Alleen die wordt niet met de dood bedreigd, de NOS journalisten wel. Met dank aan stemmingmakerij door types als jij."

Komt qua gangbaar taalgebruik toch wel neer op beschuldiging van aanzetten tot geweld van ook Carlos zelf.
-
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:29 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Prima, maar als dat niet zo is kunnen we de discussie dat Fortuyn vermoord is mede dankzij linkse stemmingmakerij ook voorgoed schrappen.
Los daarvan: interpreteer het maar zoals je wilt, ik heb nergens gezegd dat Carlos oproept tot geweld.Ook hier niet.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:39 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

carlos schreef:
Elisabeth schreef:

Inderdaad. Smile

New York Post en Washington Times = ok
New York Times en Washington Post = niet ok aka fake news

Dat klopt maar iedereen gaat voor die 2 linkse kranten.

Maar hier een 1 uur en 35 minuten lange documentaire over The Plot against the President.

Heel veel informatie over de corruptie van de DCN en hoe corrupt de FBI is geworden onder Obama en H. Clinton.
Ze gaan over lijken en ook hoe de Pers niet meer onafhankelijk is maar gewoon schrijft wat Links wil.
In 2015 schreven de Pers dat D. Trump een tweede Hitler was en ze waren met stomheid geslagen toen Trump won.
En dit wordt gewoon gekopiërd door de NL media maar ook de rest van Europa en de wereld.
Als een krant positief durfde te schrijven over Trump, dan is dat een foute krant, lees je die dan word je gewoon gefileerd door je vrienden en op je werk durft je helemaal niet meer iets te zeggen.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:40 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Dannie schreef:

Of toch niet! Fox news heeft belastende documenten in handen gekregen! Het is alleen zoekgeraakt in de post Jaja en anders had de hond zijn huiswerk zeker opgegeten Very Happy

Zal bedoeld zijn als tegenwicht tegen al die negatieve persberichten van de laatste vier jaar over Trump, die allemaal afkomstig waren "uit anonieme bron". Rolling Eyes
-
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:45 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Elisabeth schreef:

Heel veel informatie over de corruptie van de DCN en hoe corrupt de FBI is geworden onder Obama en H. Clinton.
Ze gaan over lijken en ook hoe de Pers niet meer onafhankelijk is maar gewoon schrijft wat Links wil.
In 2015 schreven de Pers dat D. Trump een tweede Hitler was en ze waren met stomheid geslagen toen Trump won.
En dit wordt gewoon gekopiërd door de NL media maar ook de rest van Europa en de wereld.
Als een krant positief durfde te schrijven over Trump, dan is dat een foute krant, lees je die dan word je gewoon gefileerd door je vrienden en op je werk durft je helemaal niet meer iets te zeggen.

Langzaam maar zeker verschuift het westen richting een kapitalistisch/communistisch systeem. De VVD is allang geen rechtse partij meer.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Elisabeth schreef:

Dat laatste zou wel eens kunnen verklaren waarom Trump mogelijk toch gaat winnen. Er zijn namelijk zat mensen die tegen vrieden, collega's of vreemden nooit zullen toegeven dat ze voor Trump zijn, maar stiekem toch op hem stemmen wanneer het er op aankomt. En die groep valt heel lastig te peilen, zo bleek ook vier jaar geleden.

BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 22:51 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Prima, maar als dat niet zo is kunnen we de discussie dat Fortuyn vermoord is mede dankzij linkse stemmingmakerij ook voorgoed schrappen.

Ook hier weer "dankzij" of "met dank aan"; wekt de indruk dat de schrijver blij is met het resultaat.
Weet kennelijk geen betere manier om aan te geven wat bedoeld wordt.
Misschien beter dit eerst te gaan leren alvorens hier anderen de maat te nemen.

Lampje schreef:
Los daarvan: interpreteer het maar zoals je wilt, ik heb nergens gezegd dat Carlos oproept tot geweld.Ook hier niet.

Impliciet dus wel; "types zoals jij" (Carlos dus) impliceert per definitie Carlos zelf, want niemand is meer 'n type zoals hij, dan hijzelf.
-
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 23:33 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Wat hier naar boven komt is dat Twitter (en andere tech-bedrijven doen hetzelfde) een enorme macht heeft die inhoudelijk enorm ver gaat.
Inhoudelijke censuur is altijd een doodlopende weg.

Was ooit voorstander van de opvatting dat de eigenaar van 'n site altijd verantwoordelijk is voor wat op die site gepubliceerd wordt.
Ben daar inmiddels in zoverre op teruggekomen dat dit anders ligt wanneer er sprake is van 'n site waarop anderen de gelegenheid geboden wordt om op 'n eigen pagina iets te publiceren.
Dan is de situatie juridisch te vergelijken met het verhuren van kantoorruimte.
De verhuurder kan dan ook niet aansprakelijk gesteld worden voor hetgeen de huurder allemaal uitricht in z'n kantoor.
Wel is 't zo dat degenen die anderen de gelegenheid bieden om iets op 'n eigen webpagina te publiceren ervoor dienen te zorgen dat ze de persoonlijke gegevens van de 'huurder' kennen, zodat ze die aan justitie kunnen verstrekken wanneer er op zo'n pagina iets illegaals gepubliceerd wordt.
Dit is dan te vergelijken met de uitgever van 'n boek die niet strafrechtelijk aansprakelijk gesteld kan worden voor wat de auteur allemaal beweert, maar wel de gegevens van die auteur moet kennen en desgevraagd aan justitie moet verstrekken.

Een en ander impliceert dus dat de social-media-bazen zich in principe hebben te onthouden van ingrepen in de inhoud van wat de gebruikers op hun eigen pagina publiceren.
Mogelijk kennen ze zich dat recht toch toe in de voorwaarden, maar gezien de rol die hun media inmiddels spelen in het dagelijkse leven moet dit meer en meer als 'n vorm van machtsmisbruik gezien worden die 'n alsmaar ernstiger obstakel vormt voor de uitoefening van het recht tot vrije meningsuiting.

Al bij al lijkt 't hoog tijd te zijn geworden dat de overheden ertoe overgaan om van staatswege social media te creeren op het internet en de burgers de mogelijkheid te bieden daar met volledig respect van hun recht tot vrije meningsuiting gebruik van te maken.
-
BerichtGeplaatst: Do Okt 29, 2020 23:36 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Elisabeth schreef:

In Nederland is er nu een alternatief: "Gezond verstand"
Als het goed is kun je hem via deze link downloaden:

https://drive.google.com/file/d/1JpXJuAKn79ns31TrwUENvKoipyQBMl3h/view?fbclid=IwAR289qTf7SrwNRMfuVN87tkwUNmejSzLs5Wo7BndXWMRrEQV7GM6tcV1HbQ
Wat brengt ons Donald Trump
  Weerwoord forum index » Buitenland