Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 468, 469, 470 ... 540, 541, 542  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 17:19 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Real schreef:
Joh ik ben echt helemaal klaar met het respectloze, opruiende gedrag van Dannie.

Iemand die nog steeds een lijdensweg ondergaat als gevolg van het coronavirus afdoen als een 'oplichter' is dan natuurlijk wel het toppunt van respect. Dergelijke complotdenkerij is nu eenmaal gewoon onzin.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 17:29 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Dannie schreef:
Real schreef:
Joh ik ben echt helemaal klaar met het respectloze, opruiende gedrag van Dannie.

Iemand die nog steeds een lijdensweg ondergaat als gevolg van het coronavirus afdoen als een 'oplichter' is dan natuurlijk wel het toppunt van respect. Dergelijke complotdenkerij is nu eenmaal gewoon onzin.

Goh ga je mij nu ook ergens van beschuldigen wat ik helemaal niet gezegd heb?

Ik heb het woord oplichter namelijk nog nooit hier gebruikt op het hele forum.

Dat bedoel ik dus dat jij hier opruiend bezig bent.

Wordt tijd dat we over kunnen gaan tot een normale en leuke disccusie, maar zo wordt het aan de lopende band verstoord Exclamation

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 17:48 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Ik kan er natuurlijk weinig aan doen als jij je aangesproken voelt door iets waarbij ik jou niet noem. Jij sprak mij aan dat ik geen respect zou hebben voor George die stelt dat een slachtoffer van corona een oplichter zou zijn, mijn reactie was: "Iemand die nog steeds een lijdensweg ondergaat als gevolg van het coronavirus afdoen als een 'oplichter' is dan natuurlijk wel het toppunt van respect. Dergelijke complotdenkerij is nu eenmaal gewoon onzin."

Maar vertel maar eens wat jouw mening is over het neerzetten van slachtoffers van Corona als 'oplichters', wellicht levert dat nog een enorm gezellige discussie op
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 17:59 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

De "vaccin-strategie" is zeer onzeker, wordt nu eindelijk bevestigd door een OMT-lid. Is wat ik al de hele tijd roep: zet je hoop niet op een vaccin, zeer onzeker, zeer realistisch dat het onvoldoende iets uithaalt.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/10/27/een-effectief-vaccin-bestaat-alleen-bij-geluk-zonder-weerga-a4017586

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Toch vreemd dan dat ik hier al maanden lees dat Nederlanders recalcitrant zouden zijn en mensen in andere landen de voorschriften veel beter opvolger.

Is ook zo.

Quote:
Ik denk persoonlijk dat er overal veel weerstand is tegen de corona doctrines, meer dan jullie (jij, Cliff, Corwin) wellicht willen erkennen. En dat zijn echt niet alleen maar 'wappies', verre van zelfs.

Grotendeels wel. Merk ik zowel op mijn werk als in mijn vrienden- kennissenkring. De weerstand komt hoofdzakelijk uit de onderste laag van de maatschappij en het verloop van de gesprekken is nagenoeg gelijk.

Quote:
Ik las gisteren een onderzoek waaruit blijkt dat maar de helft van Amerikanen zegt een mondkapje te dragen, de helft dus niet.

Dit in reactie op een uitspraak van Cliff dat "iedereen" met mondkapjes zou lopen in Amerika; dat is gewoon niet zo.

https://www.livescience.com/us-highest-average-coronavirus-cases-start-pandemic.html

Onderste alinea;

Quote:
As of Sept. 21, only 49% of people in the U.S. reported wearing masks, according to the paper. "If people are not wearing masks, then maybe we should be mandating it," Dr. Anthony Fauci, director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases told CNN on Friday.

49% zegt een masker te dragen, dat zal wel de Biden aanhang zijn dan. Very Happy

Hangt er natuurlijk ook vanaf of het verplicht is of niet. Dat verschilt van staat tot staat. Ik denk dat veel mensen een masker dragen omdat het moet, niet omdat ze heilig overtuigd zijn van het nut ervan.

Of wel. Je doet een aanname die je het beste past en bombardeert deze al feit. Dat zie je voortdurend gebeuren.

Mensen kunnen tientallen onderzoeken plaatsen die het effect van mondmaskers bewijzen, tegenstanders komen aan met dat ene onderzoek dat iets anders zegt. Vaak weten ze niet eens wat precies gezegd wordt maar hebben ze het klakkeloos overgenomen. Cliff moest recent ook al de nuance aanbrengen van het kassa-onderzoeken.

Het zij zo Carlos. Het is maar waar jij je energie in wil steken.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:
Cliox schreef:
Real schreef:
Waarom droegen Rutte en de Jonge vanavond geen mondkapje?

Goed voorbeeld doet volgen ....

Is een advies hé en een wijs man schreef op weerwoord dat je advies niet hoeft op te volgen.

Om met jou woorden te spreken: ook Rutte en de Jonge moeten hun verantwoordelijkheid nemen Very Happy

Ik zeg ook niet dat zij dat niet moeten, ik reageer alleen op je stelling dat goed voorbeeld doet volgen en de vraag die daar aan vooraf gaand. Een beetje hypocriet nadat je eerst van daken schreeuwde dat het een advies was en je een advies niet hoeft op te volgen. Er wordt dus geen verkeerd voorbeeld gegeven. Je spreekt jezelf dus wederom tegen door te stellen dat het wel het geval is.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:
Cliox schreef:
Royy schreef:
Real schreef:
Royy schreef:
Real schreef:

Ze zijn sowieso getest en goedgekeurd, CE, ISO en EN. En medische mondkapjes zijn er in allerlei soorten en maten, afhankelijk in welke situatie ze worden ingezet, de bekendste zijn de FFP1, FFP2, FFP3, N95, KN95 en de IIR.

Ik heb van die blauwe, zijn die ook goed?

Stay Home Very Happy

Zijn die niet goed dan?

En dat vraag je aan Real? Very Happy

Die blauwe zijn prima. Bad Grin

Je bedoelt die blauwe van de Action Very Happy

Dan zou ik Royy toch echt willen adviseren om voor KN95 mondkapjes te gaan.

Ergo: ik zie ze steeds meer in het straatbeeld.

Ik wil jou adviseren om te stoppen met adviseren want je hebt de ballen verstand van mondmaskers. En van vliegas.
Want je hebt ook nog steeds niet aangetoond dat vliegas op de CRM-lijst staat dan wel je ongelijk toegegeven.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:
Cliox schreef:

Hoe ziet dit uit in de praktijk? IC-verpleegkundigen moeten routinematig werkzaamheden uitvoeren om hun BIG-herregistratie in stand te kunnen houden. Als vrijwilliger lukt dit niet. En al zou het wel lukken, mensen gaan niet 6 jaar studeren om als afgestudeerd IC-verpleegkundige op de reservebank plaats te nemen in de hoop dat zich ooit een noodsituatie voordoet en een beroep op jou als vrijwilliger wordt gedaan.

Ik doel op al het personeel dat ooit in de zorg heeft gewerkt en om wat voor reden is uitgetreden. De routinematige werkzaamheden zou opgevangen kunnen worden door iedereen die als reservist gaat instromen te verplichten een x-aantal uur per jaar op de IC te laten werken om de BIG-registratie te behouden plus een stukje bijscholing. Van de week nog een ex-verpleegkundige gezien die eigenaresse van een reclame buro was geworden, maar in de eerste golf haar steentje had bijgedragen. Dat idee dus.

Het idee is romantisch maar veel te theoretisch. Eén omdat mensen niet 6 jaar naar school gaan om op de reservebank plaats te nemen en twee omdat je niet 2x per jaar een middag kunt werken op een IC en drie omdat de BIG-toetsen vrij pittig zijn. Als je er niet dagelijks mee bezig bent is het bijna geen doen om deze te halen.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Nope, want dat zou betekenen dat je tot t gaatje gaat om elke dode te voorkomen. Daarom vraag ik jou steeds naar hoever je wilt gaan. Je ontwijkt die vragen behendig, maar dat zegt op zich genoeg.

Het is geen logische vervolgvraag omdat de keuze die jij geeft niet het gewenste resultaat geeft. De boel losgooien heeft een contraproductieve uitwerking op de economie. Dat wordt door verschillende economen bevestigd. Je vraag vervalt dus.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:25 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

Cliox schreef:
Grotendeels wel. Merk ik zowel op mijn werk als in mijn vrienden- kennissenkring. De weerstand komt hoofdzakelijk uit de onderste laag van de maatschappij en het verloop van de gesprekken is nagenoeg gelijk.

Daar ben ik het niet geheel mee eens. Ik heb er momenteel op 2 manieren mee te maken. 1. Via het invoeren van de Corona maatregelen op de werkvloer, daar is er niet zozeer weerstand... maar meer dat het lastig is om zowel het werkproces op orde te houden als om rekening te houden met de maatregelen. Er zijn bepaalde gewoonten ingesleten en dat maakt bewust ermee omgaan soms lastig. Echt weerstand tegen de regels is er slechts bij enkelen, met name door werknemers die zich helemaal gek laten maken door facebook. Wat wel meespeelt is soms de vrijblijvendheid en niet 'de eerste willen zijn'. Toen mondkapjes nog niet verplicht waren, had ik teams waarin men praktisch allemaal een mondkapje droeg, of waar niemand dat deed.

2. Ik ben daarnaast vrijwilliger in een buurthuis (momenteel gesloten) en daar waren het deels laagopgeleide mensen, maar ook juist hoog opgeleide maar wel echt complotdenkende (vooral oudere) mensen die lastig deden. Het type dat denkt dat er een correlatie is tussen 5G en corona.
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Real schreef:
Welk stuk?

Stond op de vorige pagina, dus maar een keertje dan:[/quote]

Dat is niet nodig, een link was genoeg. Maar beantwoord je ook mijn vraag daarover? Waar is de tekst van de crisisexpert hoe het wel moet?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Vrij ongepaste opmerking Cliff.

OK, excuses. Was als humor bedoeld, maar zeker niet als belediging.

Quote:
T gaatje is dat je alles doet om het aantal besmettingen te beperken. Je bent bv bereid de huidige maatregelen net zo lang door te zetten tot er een andere oplossing is. Je bent bereid het leger in te zetten als mensen alsnog niet luisteren. Etc.

Zelfde vraag eigenlijk: wat is ALLES doen? Ik hou het bij de huidige maatregelen en steun de oproep van Real tot strikte handhaving en strenge lockdown.

Quote:
Yep en dat pakket aan maatregelen (incl de reactie daarop) heeft geleid tot 10k doden en tot 100,000-en besmettingen. Is dat acceptabel? Is dat "zo min mogelijk besmettingen"? Waarom wil je niet verder gaan in het reduceren van besmettingen? Da's je ultieme doel toch?

AH, maar hier verschillen we van mening. De maatregelen zijn namelijk niet het probleem, de mensen die ze niet naleven zijn het probleem.

Quote:
Dat werk mag goed beloond worden Cliff, konten wassen echter niet. De sector moet zich echt anders organiseren.

Het is niet aan jou om daar kritiek op te hebben Royy. Jij hebt er geen onderzoek naar gedaan, het is geroep van de zijlijn. En dat mag maar ik neem het echt niet serieus.

Quote:
Bedenk overigens dat artsen zeer goed betaald worden. Die zijn namelijk wel zo slim om alle werkzaamheden waar ze geen zin in hebben door anderen op te laten knappen (arbeidsverdeling).

Terecht dat artsen ook goed betaald worden. Mijn vriend is huisarts, 10 jaar studeren en dan als resultaat dagelijks zieke mensen op je spreekuur. Per dag zit hij een aantal keer met zijn vinger in iemands anus (ik zal dit keer de ongepaste opmerkingen achterwege laten). Verder was hij zeker op het begin continu ziek. Tijdens zijn stage kreeg hij al te maken met zijn eerste overlijdensgeval: een neergestoken medewerker van een tankstation werd halfdood op zijn EHBO gebracht.

Hij slaapt 's nachts in zijn praktijk op een matrasje als hij dienst heeft en moet binnen 10 minuten ter plaatse zijn bij noodgevallen, etc.

't Zou mijn baan niet zijn. Dat hij een goed salaris heeft is meer dan terecht. Zouden de verplegers ook moeten hebben.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
De "vaccin-strategie" is zeer onzeker, wordt nu eindelijk bevestigd door een OMT-lid. Is wat ik al de hele tijd roep: zet je hoop niet op een vaccin, zeer onzeker, zeer realistisch dat het onvoldoende iets uithaalt.

't Is samen met de maatregelen gewoon één van de risico-reducties. (misschien zeg ik het weer fout Cliox, maar het gaat om wat er bedoeld wordt)

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 18:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dannie schreef:
Ik ben daarnaast vrijwilliger in een buurthuis (momenteel gesloten) en daar waren het deels laagopgeleide mensen, maar ook juist hoog opgeleide maar wel echt complotdenkende (vooral oudere) mensen die lastig deden. Het type dat denkt dat er een correlatie is tussen 5G en corona.

Ik kan die correlatie wel bevestigen. Ik werk op VMBO, MBO en HBO. Laat zich drie keer raden waar de meeste Corona-wappies zitten. Oh nee, in één keer raad je het ook wel denk ik.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliox schreef:
Het leven van 10.000 mensen niet willen sparen om de economie denken te redden is een experiment waarbij je iemands vader, moeder, zoon, dochter, partner, broer en / of zus doodt. Tienduizend vaders, moeders, zonen, dochters, partners, broers en zussen.

Degenen die besluiten om de maatregelen niet al te draconisch te maken (en daarmee ook de economie niet al te zeer te ontwrichten) doden geen 10.000 mensen wanneer het aantal doden aantoonbaar ten gevolge van de beperktheid der maatregelen zo veel hoger zou uitvalen dan bij echt draconische maatregelen het geval zou zijn geweest.

Het is 't virus dat doodt. En dat virus is 'n volkomen natuurlijk iets, waarvan aangenomen kan worden dat 't niet zonder reden tevoorschijn is gekomen.
Derhalve zou zelfs gesteld zou kunnen worden dat het afzien van draconische maatregelen te kwalificeren valt als het afzien van een in al te verregaande mate frustreren van de wil der natuur.

Cliox schreef:
Jij denkt dat dit een ver-van-mijn-bed-show is voor je en roept dit soort dingen vanuit je veilige bubbel. Door de vertaalslag naar de praktijk te maken toets ik of je achter het experiment staat. Als je achter het experiment of het gedachtegoed zou staan, zou je dit met een volmondig 'ja' beantwoorden. De consequenties gelden voor iedereen dus ook voor Royy.

Vind dat degenen die pleiten voor het afzien van draconische maatregelen zoals 'n totale lockdown hierbij per definitie accepteren dat wanneer een en ander het risico op overlijdens daadwerkelijk groter zou maken, dat risico ook voor henzelf en hun naasten geldt.
Men moet hen alleen niet vragen om dat uit te spreken, want dat ligt nou eenmaal erg gevoelig.

Cliox schreef:
Jij denkt dat dit een ver-van-mijn-bed-show is voor je en roept dit soort dingen vanuit je veilige bubbel.

Geen idee wat hier met "veilige bubbel" bedoeld kan zijn.
Denk dat de meeste actieven ongeveer evenveel risico lopen (mits ze ook ongeveer even gezond of ongezond leven).
-

Laatst aangepast door Natubico op Wo Okt 28, 2020 20:52, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 19:53 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
Voila, dit is een zorg- en systeemcrisis, geen coronacrisis.

Denk dat die de overheid nauwelijks of niet te verwijten valt.

Tenminste niet bij het huidige systeem waarin de gezondheidszorg in verregaande mate geprivatiseerd is.

Wanneer dat niet het geval zou zijn zou 't veel beter mogelijk zijn om er als overheid voor te zorgen dat er bijvoorbeeld geen ellenlange wachtlijsten meer zijn voor bepaalde operaties.

Ook zou 't dan beter mogelijk zijn om te zorgen voor reservevcapaciteit voor het geval van 'n epidemie of 'n pandemie.

De overheid hoeft immers geen winst te maken en kan daarom veel beter doen wat gedaan moet worden om de zorg optimaal te doen zijn.
-
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:08 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliox schreef:

Het is geen logische vervolgvraag omdat de keuze die jij geeft niet het gewenste resultaat geeft. De boel losgooien heeft een contraproductieve uitwerking op de economie. Dat wordt door verschillende economen bevestigd. Je vraag vervalt dus.

Je wilt dus gewoon niet antwoorden. Waarschijnlijk omdat je zelf ook wel weet dat jij ook een grens kent, waardoor je opgeheven morele vingertje wat hypocriet wordt. Helder.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:13 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Zelfde vraag eigenlijk: wat is ALLES doen? Ik hou het bij de huidige maatregelen en steun de oproep van Real tot strikte handhaving en strenge lockdown.

Ok, maar je weet dat de de huidige maatregelen leiden tot besmettingen en dus doden. Die accepteer je dus blijkbaar. Ook jij hebt blijkbaar een grens. Ook voor jou geldt dus: dat opgeheven morele vingertje kan wel weg, het enige wat je doet is de grens ergens anders leggen.

Quote:

Terecht dat artsen ook goed betaald worden. Mijn vriend is huisarts, 10 jaar studeren en dan als resultaat dagelijks zieke mensen op je spreekuur. Per dag zit hij een aantal keer met zijn vinger in iemands anus (ik zal dit keer de ongepaste opmerkingen achterwege laten). Verder was hij zeker op het begin continu ziek. Tijdens zijn stage kreeg hij al te maken met zijn eerste overlijdensgeval: een neergestoken medewerker van een tankstation werd halfdood op zijn EHBO gebracht.

Sorry Cliff, maar je zegt tegen een hetero gynaecoloog toch ook niet dat ie zn werk wel erg leuk moet vinden omdat ie allemaal kutjes kan zien? Kom op he.

Ja joh, deel van t vak. En artsen hebben de taken die ze zelf niet per se hoeven te doen succesvol overgedragen aan andere, slechter betaalde medewerkers. Da's de reden waarom ze zoveel kunnen verdienen. Succesvol voorbeeld van arbeidsverdeling dus. Dank voor t voorbeeld, bevestigt mijn stelling alleen maar.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:14 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Tenminste niet bij het huidige systeem waarin de gezondheidszorg in verregaande mate geprivatiseerd is.

Hoe kom je er bij dat zorg geprivatiseerd is? Er is helemaal niks geprivatiseerd.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:19 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
Dat werk mag goed beloond worden Cliff, konten wassen echter niet. De sector moet zich echt anders organiseren.

Betwijfel dat 't verenigbaar zou zijn met de kwaliteit die de zorg dient te hebben wanneer dat soort klussen door de schoonmaakploeg opgeknapt zouden gaan worden. Cool

Laatst aangepast door Natubico op Wo Okt 28, 2020 20:55, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:28 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Betwijfel dat 't verenigbaar zou zijn met de kwaliteit die de zorg dien te hebben wanneer dat soort klussen door de schoonmaakploeg opgeknapt zouden gaan worden. Cool

Thuiszorgmedewerkers hebben een MBO-opleiding. Die wassen ook konten.

Waarom moeten in t ziekenhuis konten gewassen worden door HBO'ers?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:29 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Natubico schreef:

Ook zou 't dan beter mogelijk zijn om te zorgen voor reservevcapaciteit voor het geval van 'n epidemie of 'n pandemie.

Goh zo gek was dat idee van Real dus niet eens, alleen hebben we daar nu niks aan Wink

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:31 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
Hoe kom je er bij dat zorg geprivatiseerd is? Er is helemaal niks geprivatiseerd.

Dus Royy denkt de de ziekenhuizen in eigendom zijn bij de overheid en dat de resultaten van die bedrijvigheden ten goede c.q. ten laste komen van die overheid?

Zou anderzijds wel kunnen dat ze nooit echt overheidsaangelegenheden zijn geweest hoor, en dus in die zin ook niet geprivatiseerd kunnen zijn.
Dat werd dezerzijds ook niet bedoeld met "geprivatiseerd"; "particuliere bedrijvigheid" zou duidelijker zijn geweest.

Maar dan de zorgverzekering; ooit was er 'n (overheids-)ziekenfonds.
Dat is nu wel even anders.
Dat ziekenfonds kostte de overheid te veel volgens de toenmalige regering.
Nou, toch bij lange na niet zo veel als die overheid nu kwijt is ten gevolge van het gebrekkige functioneren van een veel verder geprivatiseerd systeem.
-
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:34 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliox schreef:
Real schreef:
Cliox schreef:
Royy schreef:
Real schreef:
Royy schreef:
Real schreef:

Ze zijn sowieso getest en goedgekeurd, CE, ISO en EN. En medische mondkapjes zijn er in allerlei soorten en maten, afhankelijk in welke situatie ze worden ingezet, de bekendste zijn de FFP1, FFP2, FFP3, N95, KN95 en de IIR.

Ik heb van die blauwe, zijn die ook goed?

Stay Home Very Happy

Zijn die niet goed dan?

En dat vraag je aan Real? Very Happy

Die blauwe zijn prima. Bad Grin

Je bedoelt die blauwe van de Action Very Happy

Dan zou ik Royy toch echt willen adviseren om voor KN95 mondkapjes te gaan.

Ergo: ik zie ze steeds meer in het straatbeeld.

Ik wil jou adviseren om te stoppen met adviseren want je hebt de ballen verstand van mondmaskers. En van vliegas.
Want je hebt ook nog steeds niet aangetoond dat vliegas op de CRM-lijst staat dan wel je ongelijk toegegeven.

En wat is er volgens meneer Cliox mis met een KN95 mondkapje?

Ook aan jou even het vriendelijke verzoek om respect te tonen voor anderen.

Begint namelijk storend te worden dat corona gelovigen hier openlijk een grote bek gaan opzetten, anderen valselijk gaan beschuldigen en lopen te schelden.

Waarvan akte!

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 20:36 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Dus Royy denkt de de ziekenhuizen in eigendom zijn bij de overheid en dat de resultaten van die bedrijvigheden ten goede c.q. ten laste komen van die overheid?

Zeker. Vertel me maar wie de eigenaren van ziekenhuizen zijn dan. Ik wil dan graag aandelen kopen, valt de komende jaren veel geld te verdienen in de zorg.

Weerwoord forum index » Buitenland