Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 466, 467, 468 ... 540, 541, 542  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 19:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
En daar komt dan het thema van de leefwijze en de bijbehorende gezondheid en weerbaarheid van de 'gastgever' ten tonele.

En daar is de rauwtariër weer met zijn repeterende boodschap: eet zoals ik en je krijgt geen Corona.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

George Bush schreef:
Real schreef:
Blinden en slechtzienden steeds vaker uitgescholden over social distancing: “Helft durft niet meer buiten komen”

Dit illustreert wat voor a-sociale honden die corona-gekken zijn. Volledig van het pad af die angsthazen.

Maar scheldpartijen waren toch applauswaardig? Dat geschreven te hebben zou het mensen sieren wat aardiger om te gaan met hun blinde medemens, maar dan moeten scheldapplaudiseerders natuurlijk wel ook de hand in eigen boezem steken, die moedigen scheldpartijen immers enkel maar aan Wink
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:01 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Waarom droegen Rutte en de Jonge vanavond geen mondkapje?

Goed voorbeeld doet volgen ....

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:05 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Motie voor meer salaris zorgpersoneel alsnog aangenomen door vergissing Kamerlid

De Tweede Kamer heeft alsnog de motie van PVV-leider Wilders aangenomen "om ervoor te zorgen dat de salarissen van zorgmedewerkers structureel fors worden verhoogd."

Bij een hoofdelijke stemming, waarbij de Kamerleden in groepjes van vijftig over een verzameling moties moesten stemmen, haalde deze motie 69 stemmen voor en 67 tegen.

Uit een verklaring van de ChristenUnie vlak na de stemmingen bleek dat dit kwam door een foutje van Kamerlid Van der Graaf. Zij zei "voor", maar wordt geacht tegen de motie te hebben gestemd, zei haar partijgenoot Voordewind.

https://nos.nl/artikel/2354101-motie-voor-meer-salaris-zorgpersoneel-alsnog-aangenomen-door-vergissing-kamerlid.html

Wat een gruwelijke sukkels weer in de Haagse poppenkast Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:07 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:
Natubico schreef:
En daar komt dan het thema van de leefwijze en de bijbehorende gezondheid en weerbaarheid van de 'gastgever' ten tonele.

En daar is de rauwtariër weer met zijn repeterende boodschap: eet zoals ik en je krijgt geen Corona.

Hij heeft wel gelijk Cliff. Slecht eten en stress zijn de hoofdingredienten voor een verzwakt immuumsysteem.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Real schreef:
Corwin schreef:
Real schreef:
Corwin schreef:
Namelijk het is niet de bedoeling dat we door ons mondkapjes gebruik het voor de zorg moeilijker maken aan mondkapjes te komen.

Dat was een tijd geleden inderdaad zo Corwin. Maar je kan ze nu eenvoudig bestellen, omdat er geen tekorten meer zijn en ook de prijs is enorm gekelderd. Toen 4 euro, nu 2 duppies per stuk.

Wat is dan volgens jou een medisch mondkapje? Wie garandeert de kwaliteit?

Ze zijn sowieso getest en goedgekeurd, CE, ISO en EN. En medische mondkapjes zijn er in allerlei soorten en maten, afhankelijk in welke situatie ze worden ingezet, de bekendste zijn de FFP1, FFP2, FFP3, N95, KN95 en de IIR.

Dus als ik op internet een KN95 bestel en er staat op CE, ISO en EN, dan weet ik zeker dat het goed is?
En als ik op internet een paar schoenen bestel en er staat NIKE op, dan weet ik zeker ook dat het goed is?
BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Haha weer t vingertje he.

Het is een conclusie, geen verwijt of vinger. Verder staat de citaat niet op zichzelf en wil ik mijn vraag nogmaals onder aandacht brengen. Er zal toch een antwoord moeten komen om de discussie een groef verder te zetten:

Daarom benoem ik feitelijke potentiële gevolgen. Het leven van 10.000 mensen niet willen sparen om de economie denken te redden is een experiment waarbij je iemands vader, moeder, zoon, dochter, partner, broer en / of zus doodt. Tienduizend vaders, moeders, zonen, dochters, partners, broers en zussen. Jij denkt dat dit een ver-van-mijn-bed-show is voor je en roept dit soort dingen vanuit je veilige bubbel. Door de vertaalslag naar de praktijk te maken toets ik of je achter het experiment staat. Als je achter het experiment of het gedachtegoed zou staan, zou je dit met een volmondig 'ja' beantwoorden. De consequenties gelden voor iedereen dus ook voor Royy.

Maar dat doe je niet. Wat je eigenlijk zegt is dat je niet wil investeren. Het staat ver bij je vandaan, mogelijk geen vuiltje bij jou aan de lucht, vanuit die veilige modus roep je dat je geen 10.000 mensenlevens wil sparen. Dat moet de maatschappij maar investeren dan. Niet Royy. Royy investeert niets. Ik vind het een behoorlijke individualistische gedachte neigend naar het narcisme. Ik hoopte het tegendeel te vinden in mijn vraagstelling.

Quote:
Geef nou eens antwoord op die 100 doden Cliox. Hoever ben je bereid te gaan om 100 doden te voorkomen?

Ik heb aangegeven dat het geen logische vervolgvraag is, ik ben van mening dat coronamaatregelen geen negatief effect hebben op de economie. Dat werd zojuist bevestigd door een econoom bij M. Indien besmettingen afnemen en de situatie in de zorg normaliseert heeft dat een positief gevolg voor de economie.

Quote:
Vergelijking gaat niet op. Vergelijking zou opgaan als de overheid zegt: we hebben niet meer voldoende capaciteit om alle verkeersslachtoffers in de zorg op te vangen, we gaan dus de maximum snelheid overal buiten de bebouwde kom verlagen naar 50 km/u en binnen de bebouwde kom naar 20 km/u.

Vervolgens gebeuren er nog steeds ongelukken, w.o. dronkaards die zich niet aan de regels houden. Zeg jij: komt door de dronkaards, zeg ik: misschien moeten we eens naar de zorgcapaciteit kijken.

Vergelijk gaat niet op. De zorgcapaciteit is in deze niet de maatregel die zou voorkomen uit het crisisbeleid dat jij bekritiseert, het verlagen van de snelheid is dat. En de overheid de schuld geven als jij te snel rijdt is een beetje gek, vind je ook niet?

Quote:
En met jouw vingertje over doden: waarom ben je eigenlijk niet ubderhaupt voor die beperking van de maximumsnelheid. Scheelt een hoop slachtoffers.

Het risicodenken is je niet op het lijf geschreven Royy. Het overschrijden van de maximale snelheid komt niet voor in de top 10 van oorzaken. Zolang je het risicodenken niet beheerst wil ik voorstellen om je wat meer bescheiden op te stellen ten aanzien van de genomen maatregelen.

https://www.autoblog.nl/archive/2010/08/19/top-10-oorzaken-van-auto-ongelukken

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:
Cliox schreef:

Je gaat geen ziekenhuis neerzetten, de IC-capaciteit met 1.00 bedden vergroten en vervolgens geen werk hebben voor de IC-verpleegkundigen.

Wie heeft het over vast personeel?

Nooit van reservisten of vrijwilligers gehoord?

Hoe ziet dit uit in de praktijk? IC-verpleegkundigen moeten routinematig werkzaamheden uitvoeren om hun BIG-herregistratie in stand te kunnen houden. Als vrijwilliger lukt dit niet. En al zou het wel lukken, mensen gaan niet 6 jaar studeren om als afgestudeerd IC-verpleegkundige op de reservebank plaats te nemen in de hoop dat zich ooit een noodsituatie voordoet en een beroep op jou als vrijwilliger wordt gedaan. Een utopie. Of eigenlijk gewoon theoretisch gelul. Grommers heeft ook prima uitgelegd waarom het niet werkt.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:
Cliox schreef:

De overheid heeft het volk alle middelen aangereikt om verspreiding van het virus niet gierend uit de hand te laten lopen.

Je liegt joh! Mogen wij medische mondkapjes dragen?

Er zijn alternatieven die hetzelfde effect hebben.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:39 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Je stelt veel vragen.

Klopt, je bent vaag aan t doen namelijk.

Quote:
Ik heb al aangegeven dat 'de maatregelen' een variabele zijn. Ze kunnen soepeler en zo nodig minder bij R<1 en moeten strenger bij R groter dan 1.

Ik hou dus niet vast aan een vast pakket aan maatregelen wat bij elke hoeveelheid besmettingen een gelijk pakket blijft.

Yep en ik vraag dus of je tot t gaatje zou gaan.

Jij heft je morele vingertje tegen mij op omdat ik 10k doden accepteer. Nu vraag ik jou tot hoever je dan wilt gaan, wat zou je er voor over hebben qua maatregelen om t aantal besmettingen te beperken.

Quote:

Oh ja? Waarom liep de kamer dan weg toen er om loonsverhoging gevraagd werd door het zorgpersoneel Royy? Het gaat toch niet om geld maar om mindset? Nou, toen het geld op tafel moest komen gaf men in Den Haag dus 'niet thuis'.

Daar heb ik mijn mening over gegeven: schandalig.

Ik bedoel dat extra budget niet veel veranderd zou hebben, zeker niet als t op gaat aan het bouwen van nieuwe ziekenhuizen.

Quote:
Trouwens, jou moet het ook aanspreken. Bij schaarste gaat de prijs omhoog. Is marktwerking. Er is een tekort aan zorgpersoneel. Wanneer gaan ze meer geld krijgen zodat het beroep interessanter wordt Royy?

Zeker, ben ik helemaal voor. Mits de zorg ook efficienter wordt. Ik wil goedbetaalde werknemers met een goede opleiding geen konten zien wassen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:44 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliox schreef:
Als je achter het experiment of het gedachtegoed zou staan, zou je dit met een volmondig 'ja' beantwoorden.

Niemand antwoordt volmondig ja als het over eigen naasten gaat, Cliox. Daar ben ik ook heel eerlijk in. Maar soms is het niet anders en kan dat wat je van de samenleving vraagt om je naasten te redden te groot zijn.

Quote:
Dat moet de maatschappij maar investeren dan.

Zeker, maar er zit een grens aan investeren, Cliox. Ik vraag je nu al een paar keer naar die grens, want ook jij hebt die. We beginnen met het erkennen dat ook jij een grens hebt.

Quote:

Het risicodenken is je niet op het lijf geschreven Royy. Het overschrijden van de maximale snelheid komt niet voor in de top 10 van oorzaken. Zolang je het risicodenken niet beheerst wil ik voorstellen om je wat meer bescheiden op te stellen ten aanzien van de genomen maatregelen.

https://www.autoblog.nl/archive/2010/08/19/top-10-oorzaken-van-auto-ongelukken

Prima, de mobiele telefoon is dus oorzaak nummer 1. Ben jij voor een totaalverbod op mobiele telefoons? We werken aan een technologie die mobieltjes automatisch uitschakelt in auto's, maar kan ff duren, tot die tijd: totaalverbod. We moeten immers alles doen om doden te voorkomen, toch?

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:
Corwin schreef:
Real schreef:
Corwin schreef:
Namelijk het is niet de bedoeling dat we door ons mondkapjes gebruik het voor de zorg moeilijker maken aan mondkapjes te komen.

Dat was een tijd geleden inderdaad zo Corwin. Maar je kan ze nu eenvoudig bestellen, omdat er geen tekorten meer zijn en ook de prijs is enorm gekelderd. Toen 4 euro, nu 2 duppies per stuk.

Ze zijn sowieso getest en goedgekeurd, CE, ISO en EN. En medische mondkapjes zijn er in allerlei soorten en maten, afhankelijk in welke situatie ze worden ingezet, de bekendste zijn de FFP1, FFP2, FFP3, N95, KN95 en de IIR.

Telkens als jij het hebt over mondmaskers ga je de fout in. Nog steeds.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Ondertussen in Italië en Spanje..

Allemaal voorspelbaar dit. Gaat alleen maar erger worden.

Zou kunnen. Biedt de spoedwet geen oplossing? Zo ja zou dat het nut en de noodzaak bewijzen. Verder zijn Nederlanders geen Italianen. Als het er op aankomt, schikt een Nederlander in waar een Italiaan of Fransman een tandje bijzet.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:53 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:
Cliff schreef:
Real schreef:
Mogen wij medische mondkapjes dragen?

Ja, volgens mij wel. Is er een verbod op medische mondkapjes? Dan zie ik graag een bron.

Er is een verplichting tot het dragen van niet-medische mondkapjes, waaruit automatisch volgt dat er een verbod is op het dragen van een medisch mondkapje. Uitzondering zijn die plaatsen waar ze het alleen over ´mondkapje´ hebben. Verder is er een gedoog beleid in het OV:

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20200520_00161160

Bij Transavia wordt er op gecontroleerd en dien je een niet-medisch mondkapje te dragen.

Dat staat er niet:

"Het is niet zo dat u een boete krijgt bij het dragen van een medisch mondkapje”, reageerde Rutte na kritische vragen van onder meer de SP, PvdA en Denk. ,,We vragen mensen alleen ze voor de zorg te bewaren.” Als iedereen in bus of trein gecertificeerde mondkapjes zou dragen, zijn er vele miljoenen nodig, aldus de minister-president. ,,Dan concurreren ze met minister Martin van Rijn die ze nodig heeft voor de zorg.”

Dus geen verbod. Cliff heeft gelijk. Je hebt een slecht huwelijk met mondmaskers Real. Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Real schreef:
Royy schreef:
Real schreef:

Ik heb van die blauwe, zijn die ook goed?

Stay Home Very Happy

Zijn die niet goed dan?

En dat vraag je aan Real? Very Happy

Die blauwe zijn prima. Bad Grin

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 20:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Real schreef:

Is een advies hé en een wijs man schreef op weerwoord dat je advies niet hoeft op te volgen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 21:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Niemand antwoordt volmondig ja als het over eigen naasten gaat, Cliox. Daar ben ik ook heel eerlijk in. Maar soms is het niet anders en kan dat wat je van de samenleving vraagt om je naasten te redden te groot zijn.

Natuurlijk antwoordt niemand een volmondig ja, maar leg het dan niet de maatschappij op. De maatschappij is ingericht om het volk te beschermen,

Quote:
Zeker, maar er zit een grens aan investeren, Cliox. Ik vraag je nu al een paar keer naar die grens, want ook jij hebt die. We beginnen met het erkennen dat ook jij een grens hebt.

Je weet wat mijn beroep is. Wink Dat zou je vraag moeten beantwoorden.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 21:11 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Als het er op aankomt, schikt een Nederlander in waar een Italiaan of Fransman een tandje bijzet.

Toch vreemd dan dat ik hier al maanden lees dat Nederlanders recalcitrant zouden zijn en mensen in andere landen de voorschriften veel beter opvolger.

Ik denk persoonlijk dat er overal veel weerstand is tegen de corona doctrines, meer dan jullie (jij, Cliff, Corwin) wellicht willen erkennen. En dat zijn echt niet alleen maar 'wappies', verre van zelfs.

Ik las gisteren een onderzoek waaruit blijkt dat maar de helft van Amerikanen zegt een mondkapje te dragen, de helft dus niet.

Dit in reactie op een uitspraak van Cliff dat "iedereen" met mondkapjes zou lopen in Amerika; dat is gewoon niet zo.

https://www.livescience.com/us-highest-average-coronavirus-cases-start-pandemic.html

Onderste alinea;

Quote:
As of Sept. 21, only 49% of people in the U.S. reported wearing masks, according to the paper. "If people are not wearing masks, then maybe we should be mandating it," Dr. Anthony Fauci, director of the National Institute of Allergy and Infectious Diseases told CNN on Friday.

49% zegt een masker te dragen, dat zal wel de Biden aanhang zijn dan. Very Happy

Hangt er natuurlijk ook vanaf of het verplicht is of niet. Dat verschilt van staat tot staat. Ik denk dat veel mensen een masker dragen omdat het moet, niet omdat ze heilig overtuigd zijn van het nut ervan.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 21:13 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliox schreef:
Real schreef:

Is een advies hé en een wijs man schreef op weerwoord dat je advies niet hoeft op te volgen.

Om met jou woorden te spreken: ook Rutte en de Jonge moeten hun verantwoordelijkheid nemen Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 21:16 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliox schreef:
Royy schreef:
Real schreef:
Royy schreef:
Real schreef:

Ik heb van die blauwe, zijn die ook goed?

Stay Home Very Happy

Zijn die niet goed dan?

En dat vraag je aan Real? Very Happy

Die blauwe zijn prima. Bad Grin

Je bedoelt die blauwe van de Action Very Happy

Dan zou ik Royy toch echt willen adviseren om voor KN95 mondkapjes te gaan.

Ergo: ik zie ze steeds meer in het straatbeeld.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 21:19 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Corwin schreef:
Real schreef:
Corwin schreef:
Real schreef:
Corwin schreef:

Dus als ik op internet een KN95 bestel en er staat op CE, ISO en EN, dan weet ik zeker dat het goed is?
En als ik op internet een paar schoenen bestel en er staat NIKE op, dan weet ik zeker ook dat het goed is?

Om met Rutte te spreken: ´als je maar iets op hebt´. Dus dan zou je kunnen gaan voor een sinaasappelnetje.

Ergo: handjes wassen en afstand heeft geholpen in de zomer. We gaan de winter in, dus moeten we veel meer op ventilatie gaan letten. Allemaal leuk en aardig dat we straks in lockdown gaan, maar dan duurt het zo ongeveer tot het weer wat warmer gaat worden en we meer naar buiten kunnen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 22:57 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

carlos schreef:
Ik denk dat veel mensen een masker dragen omdat het moet, niet omdat ze heilig overtuigd zijn van het nut ervan.

Precies. En in kleinere dorpen onder invloed van sociale controle/dwang door de corona-gekkies. Voor de lieve vrede dus.
BerichtGeplaatst: Di Okt 27, 2020 23:50 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

George Bush schreef:
carlos schreef:
Ik denk dat veel mensen een masker dragen omdat het moet, niet omdat ze heilig overtuigd zijn van het nut ervan.

Precies. En in kleinere dorpen onder invloed van sociale controle/dwang door de corona-gekkies. Voor de lieve vrede dus.

Ik vind het wel een applaus waard als verstandige mensen vanwege corona anderen ertoe aan kunnen zetten om zelf ook verstandig een mondkapje op te zetten, zo gek is sociale controle dan dus niet Wink
BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 8:02 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Goed stuk van een crisisexpert:

Crisisexpert pleit voor perspectief: 'Ik zie dat de samenleving kapotgaat'

Nog steeds zijn er geen lichtpuntjes in zicht. Op zijn vroegst aan het eind van deze week zal voor het kabinet helder genoeg zijn wat het effect is van de maatregelen die twee weken geleden werden afgekondigd. Als de cijfers niet omlaag gaan, lijken strengere maatregelen onafwendbaar.

De huidige 'gedeeltelijke lockdown' zal dan wellicht plaats maken voor regels die het openbare leven nog sterker raken en op sommige punten zelfs verder kunnen gaan dan de beperkingen van afgelopen voorjaar. Anders dreigt de zorg het niet langer aan te kunnen.

Een serieuze waarschuwing aan het adres van het kabinet komt van crisisexpert Gert-Jan Ludden. "Mensen zien hun bestaan in elkaar storten. We moeten perspectief bieden. Mensen moeten het perspectief hebben dat ze weer vrijheden gaan krijgen."
Enorme hoge prijs

Vandaag meldde het RIVM 10.353 nieuwe bevestigde coronabesmettingen en 26 nieuwe sterfgevallen. Het kabinet vindt het nog te vroeg om conclusies te trekken uit de besmettingscijfers, maar hoopt op een kentering.

Als het uitgangspunt van het beleid nog steeds is het beschermen van ouderen en zorgen dat de zorg het aankan, dan moet je natuurlijk met strengere maatregelen komen, zegt Ludden. "Maar er staat wel flink wat tegenover een strengere lockdown. Daar betaalt de samenleving een enorm hoge prijs voor, omdat de instituties het niet aankunnen."

De samenleving heeft een soort garantie nodig, zegt de crisisexpert. "Maar die krijgen we natuurlijk niet. Dat maakt het buitengewoon lastig. Je ziet overal in de wereld de weerstand enorm toenemen. Als je geen perspectief kunt koppelen aan zo'n hoge prijs wordt het buitengewoon lastig."

"Strengere maatregelen en minder contacten zullen zich vertalen naar betere cijfers", zegt Ludden. "Dat geloof ik onmiddellijk, maar de prijs die de samenleving betaalt, is gigantisch."
Hand in eigen boezem

Ludden heeft felle kritiek op het kabinet dat volgens hem niet naar de samenleving luistert. "Adviezen uit de samenleving worden geëlimineerd." Ludden denkt dat de samenleving best bereid is om een strengere aanpak te accepteren. "Maar dan willen ze ook zekerheid dat het beter gaat daarna. Dat betekent beter testbeleid, beter bron- en contactonderzoek, enzovoorts."

"De samenleving ziet dat de overheid niet thuis geeft. De spanning neemt toe, en we bieden nul garanties. Je kunt het zien als een crisis van de instituties."

"Groepen die zich minder aan de coronaregels houden, jongeren of mensen uit de achterstandswijken die we moeilijk bereiken, daarbij moeten we uitkijken met zeggen: ja samenleving jullie luisteren niet. Want langzamerhand vertrouwt de samenleving de instituties niet meer zo. Daardoor ontstaat weerstand. Die samenleving ziet ook dat de overheid het niet op orde heeft, en die steekt geen hand in eigen boezem."

Ludden vindt dat de overheid alleen maar pleisters plakt. "We moeten strakker in de regie gaan zitten. Dat heeft men nooit willen doen. Nu is het twee over twaalf. En nu is de vraag: kan het nog wel? Ik zie dat de hele samenleving kapot gaat."

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2353973-crisisexpert-pleit-voor-perspectief-ik-zie-dat-de-samenleving-kapotgaat.html

BerichtGeplaatst: Wo Okt 28, 2020 8:29 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Dannie schreef:
George Bush schreef:
Real schreef:
Blinden en slechtzienden steeds vaker uitgescholden over social distancing: “Helft durft niet meer buiten komen”

Dit illustreert wat voor a-sociale honden die corona-gekken zijn. Volledig van het pad af die angsthazen.

Maar scheldpartijen waren toch applauswaardig? Dat geschreven te hebben zou het mensen sieren wat aardiger om te gaan met hun blinde medemens, maar dan moeten scheldapplaudiseerders natuurlijk wel ook de hand in eigen boezem steken, die moedigen scheldpartijen immers enkel maar aan Wink

Je bent de boel weer lekker aan het opruien jong Wink

Weerwoord forum index » Buitenland