Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 288, 289, 290 ... 325, 326, 327  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Okt 20, 2020 19:00 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Dannie schreef:
Mwoah Trump twittert nu eenmaal vaak live TV programma's mee, het is dan ook geen wonder dat het gerapporteerd wordt dat hij vooral tv kijkt
Maar goed als jij van mening bent dat tv kijken en twitteren 'hard werken' is Very Happy

Denk inderdaad dat 't harder werken is dan kranten en tijdschriften lezen.
En het voordeel van de combinatie tv / twitter is dat men niet passief alles op zich af hoeft te laten komen, maar via twitter meteen kan reageren op iets wat de tv meldt.
Dannie schreef:
Ach ja want je argument was ook zo ontzettend inhoudelijk.

't Was inhoudelijk ja, en als iemand het als ontzettend ervoer dan is dat geen geldige reden om op de man te gaan spelen.

Natubico schreef:
Dus jij hebt geen probleem met extreem rechtse milities die politici willen ontvoeren ivm de corona maatregelen, terwijl Trump's deplorables olie op het vuur gooien en Trump het allemaal maar grappig vindt?
Het is niet voor niks dat Trump's eigen regering, terroristische dreigingen van white supremacy groepen als grootste gevaar voor de binnenlandse veiligheid ziet, het blijft natuurlijk schandalig dat Trump daar geen afstand van neemt.

Als die milities nu "de grootste bedreiging van de binnenlandse veiligheid" genoemd kunnnen worden, dan is dat een van de grootste complimenten die Trump al na vier jaar gemaakt kunnen worden.
Het impliceert namelijk dat hij in die vier jaar tijd de enorme dreiging die er voordien uitging van het Islamitische terrorisme al heeft geelimineerd.

Natubico schreef:
Biden doet dat nu eenmaal consequent wel met extreem linkse wappies.

Zou kunnen; graag enkele voorbeelden daarvan.

Natubico schreef:
Andere keer misschien.

Dannie schreef:
Laf hoor

Momenteel gewoon even niet de gelegenheid daartoe.

Dannie schreef:
Dat zou je denken, maar met politici die worden belaagd door met complotten gehersenspoelde mensen en telefoonmasten die in de hens vliegen omdat er 5G complotten bestaan, is het allemaal niet zo onschuldig meer.

Het alsmaar verder wegschuiven van gezondheids- en leefbaarheidslimieten bij aangelegenheden als straling, stikstof, fijnstof, andere milieu-items en immigratie van criminele exoten ten behoeve der materiele belangen van relatief weinigen kan anders ook niet bepaald onschuldig genoemd worden.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Okt 20, 2020 19:12 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Dannie schreef:
Dat is een rare bewering: https://www.npostart.nl/zondag-met-lubach/18-10-2020/VPWON_1314457 op tijdstip 5:50 zie je gewoon publiek zitten, als je dan uit de hoogte wilt doen, doe het dan niet op een zo makkelijk weerlegbare manier Very Happy

Heb 't inmiddels kunnen bekijken, maar sorry hoor, kan ook op 5.50 nergens publiek ontwaren.
-
BerichtGeplaatst: Di Okt 20, 2020 21:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nog wat peiling data;

Nek-aan-nek in Florida en N. Carolina, voor de rest Biden overal op voorsprong. Maarr...de voorsprong is wel aan het slinken. En er zijn meer goede berichten voor Trump, met nog exact twee weken te gaan tot de grote dag.

Denk dat dit ook erg goed nieuws is voor de republikeinen;

Twee keer zoveel mensen hebben zich sinds juni geregistreerd als republikeinse kiezer dan als democraat in key swing staat Pennsylvania.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 21, 2020 3:32 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

George Bush schreef:
carlos schreef:
Sky News Australia

Ik keek op van deze zender. Het lijkt helemaal geen MSM. Meer een serieuze nieuwszender
Ook als het over corona gaat.

Ik kijk vaak naar Sky News Australia en ik vind ze beter dan Sky News UK.
Ook 60 minutes Sky Australia is goed met achtergrond informatie.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 21, 2020 9:34 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Social media discrimineren zwarte Amerikanen!!

Een filmpje van zwarte Amerikanen die openlijk hun steun betuigen aan Trump is al genoeg om van Facebook verwijderd te worden. Embarassed

Quote:
For some reason the account who uploaded the video was suspended on Facebook for HARASSMENT AND BULLYING

BerichtGeplaatst: Wo Okt 21, 2020 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Trump op campagne in Pennsylvania;

Goeie zet. Laat Biden maar veel aan het woord, hoe meer hoe beter. Door de media wordt hij toch niet aangepakt op zijn inconsistenties, dus dan maar zo.

Terwijl Trump twee of drie campagne events per dag doet en het hele land door reist zit Biden opgesloten in zijn kelder om uit te rusten en zich voor te bereiden op het debat van morgen. Ik krijg steeds meer een 2016 deja-vu hierbij.

BerichtGeplaatst: Wo Okt 21, 2020 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Carlos schreef:
Terwijl Trump twee of drie campagne events per dag doet en het hele land door reist zit Biden opgesloten in zijn kelder om uit te rusten en zich voor te bereiden op het debat van morgen. Ik krijg steeds meer een 2016 deja-vu hierbij.

Juist, daarom wist ik dat Trump ging winnen in 2016.
Die polls stellen eigenlijk niets voor.
Hoe komen ze er aan?

BerichtGeplaatst: Wo Okt 21, 2020 21:16 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Classic Trump!

"CNN you dumb bastards!"

Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Okt 21, 2020 22:14 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Elisabeth schreef:
Hoe komen ze er aan?

Er waren maar een stuk of drie Weerwoorders, jij , Carlos en ik, die Trump zagen winnen.

Ook ik baseerde me niet op polls.

Wel keek in in 2016 elke avond naar rallies via Right Side Broadcasting. Dit youtube-kanaal, destijds net gestart, zond niet alleen de rally uit, maar waren ook actief buiten, bij de lange rijen Trumpsupporters die stonden te wachten totdat ze naar binnen konden.
Er werd gevraagd waarom ze op Trump gingen stemmen. Heel vaak werd geantwoord: "het is geen politicus" In het westen en met name in de VS is men totaal uitgekeken op de oude garde.

Verder zag je: bijeenkomsten van Hillary Clinton met zeer weinig mensen, vaak minder dan honderd, terwijl Trump stadions vol had.

Yard signs: borden met de naam van de favoriete kandidaat in de tuin. Er waren filmpjes te zien waarin mensen een ritje gingen maken en de yard signs telden. Verhouding 90% Trump 10% Clinton.

Bumper stickers: nauwelijks auto's met stickers voor Clinton.

Meme war: duizenden geinige filmpjes waarin gehakt van Hillary werd gemaakt.

Kortom Hillary Clinton maakte niets los in de bevolking.

Ik ben van mening dat Trump veel meer stemmen heeft gekregen dan uiteindelijk bekend is gemaakt.

Right Side Broadcasting
https://www.youtube.com/user/rightsideradio
BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 2:14 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Dit klopt helemaal George Bush.
Als je ook kijkt hoeveel mensen op YouTube hebben gekeken naar Trump's campagne.
Dat zijn er honderd duizenden en bij Biden zijn dat er enkele honderden,
En wat ik leuk vind zijn de opnames buiten het stadium, waar mensen met elkaar in discussie gaan.

En Trump heeft vroeger zijn eigen Reality show gehad, hij weet hoe je tegen een groep mensen spreekt.
Interactie en reageren op vragen uit het publiek.
Terwijl beroeps politici de geijkte antwoorden geven.

Ik ben vroeger lid geweest van de VVD in Amsterdam en die hadden iedere maandag avond een politiek café.
Gemeente raadsleden waren er o.a. Pauline Krikke. En er was altijd een spreker.
Ina Brouwer van de CPN
Marijnesen van de SP
Weisglas van de VVD
Professor Smalhout
Roel van Duyn van de Groenen, ex Kabouter
Een paar PvdA mensen.

En je kon vragen stellen. De meeste mensen gaan een uitgebreide vraag stellen met moeilijke woorden.
Dat gaf de persoon tijd om het antwoord al klaar te hebben.
Ik stelde juiste een korte vraag en daar hadden ze het moeilijk mee.

Een keer was ik te laat en Marijnesen was al begonnen, dus ik stond achter hem want ik kon er niet door.
Hij had het over dat er meer regels moesten komen, ik ging naast hem staan en zei dat we kapot geregeld werden.
En met vraag zei hij dat hij die nog niet kon beantwoorden.
Ik ging naast hem staan en zei "dat wordt in het hiernamaals geopenbaard"
Vroeg wie ik was. "Een belastingbetaler".

Na afloop was er altijd een borrel en je kon soms met een politici persoonlijk praten.
Ik heb tegen Roel van Duyn gezegd dat hij niet groen was omdat hij 4 kinderen had.
Hij was geschokt en zei "vind je dat". Ja.

Ik heb daar veel geleerd hoe politiek werkt.
Ik ging ook een keer per maand naar het Soeterijn in het Tropen Instituut.
SID Society for International Development.

BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 9:11 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Genant weer..

https://www.zerohedge.com/political/giulani-responds-borat-photo

Borat (Sacha Baron Cohen) heeft een nieuwe film gemaakt en blijkbaar is Rudy Giuliani een van de slachtoffers van zijn pranks. Wat hier precies gebeurd is weet ik niet, wil ik ook niet weten, maar Giuiani is zogezegd betrapt met zijn broek naar beneden.

En trending in de VS.

Giuiliani natuurlijk de 'advocaat' van Trump, of een van zijn vertrouwensmensen dan toch.

Heb me altijd al afgevraagd wat Trump bezielt om dit soort idioten om zich heen te verzamelen, wat dat betreft is hij geloof ik echt niet de snuggerste.

De film van Borat komt binnenkort uit, net op tijd voor de verkiezingen. Ja ook de democraten hebben zo hun 'oktober surprises'.

Laatst aangepast door carlos op Do Okt 22, 2020 9:14, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 9:13 Plaats reactie Reageer met quote
Real

George Bush schreef:

Er waren maar een stuk of drie Weerwoorders, jij , Carlos en ik, die Trump zagen winnen.

Voeg mij dan ook maar toe aan het lijstje Cool

BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 11:31 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Real schreef:
Voeg mij dan ook maar toe aan het lijstje Cool

Ik had het al wat vaag geformuleerd: "een stuk of drie" Wink
BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 12:01 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Dan wordt het tijd voor een herformulering GB Cool

BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Real schreef:
Dan wordt het tijd voor een herformulering GB Cool

In de coronadraad is de verhouding ongeveer gelijk. Embarassed
Ook daar veel dwaallichten
BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 15:00 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:
De film van Borat komt binnenkort uit, net op tijd voor de verkiezingen. Ja ook de democraten hebben zo hun 'oktober surprises'.

Denk toch dat 't makkelijk zal zijn om 'n verbod op vertoning van zo'n film uitgevaardigd te krijgen.

't Is nu eenmaal (naar aangenomen mag worden ook in de VS) verboden om stiekem filmopnames van iemand te maken en al zeker om die te publiceren.

Verder is zoiets ongetwijfeld 'n onrechtmatige daad, waardoor de gedupeerde schadevergoeding kan eisen.

En we weten om welke bedragen 't in die VS dan kan gaan.
-
BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 22:03 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Natubico schreef:
Denk toch dat 't makkelijk zal zijn om 'n verbod op vertoning van zo'n film uitgevaardigd te krijgen.

Waarom? Iedereen weet wie of wat Borat is, en als je daar in trapt dan ben je het zelf schuld dat je voor schut wordt gezet. En ik twijfel er niet aan dat Giuliani zich voor schut zet, want dat doet hij sowieso al bij ieder publiek optreden. Het is een van de grootste idioten die er rondloopt daar, en uitgerekend in de entourage van de president (hoewel Trump zich vrijwel nooit laat zien samen met Giuliani en dat zal ook wel niet voor niets zijn).

Overigens, moest ik gisteren met een grijns terugdenken aan een topic, hier lang, heel lang geleden, genaamd; "Rudy Giuliani, next president of the USA".

True story! Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 22:13 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

carlos schreef:
Genant weer..

https://www.zerohedge.com/political/giulani-responds-borat-photo

Borat (Sacha Baron Cohen) heeft een nieuwe film gemaakt en blijkbaar is Rudy Giuliani een van de slachtoffers van zijn pranks. Wat hier precies gebeurd is weet ik niet, wil ik ook niet weten, maar Giuiani is zogezegd betrapt met zijn broek naar beneden.

En trending in de VS.

Giuiliani natuurlijk de 'advocaat' van Trump, of een van zijn vertrouwensmensen dan toch.

Heb me altijd al afgevraagd wat Trump bezielt om dit soort idioten om zich heen te verzamelen, wat dat betreft is hij geloof ik echt niet de snuggerste.

#Borat was ook in trends op Twitter door zijn hetze tegen sociale media en zijn geloof in propaganda, fakenews, msm.

BerichtGeplaatst: Do Okt 22, 2020 23:46 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Elisabeth schreef:

Hoe komen ze er aan?

Als je wist dat hij zou winnen, dan zal je toch wel gedacht hebben dat hij de meeste stemmen zou gaan behalen, of niet soms?
BerichtGeplaatst: Vr Okt 23, 2020 1:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Bewijs tegen Hunter Biden en zijn vader Joe

BerichtGeplaatst: Vr Okt 23, 2020 2:58 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

carlos schreef:
Waarom? Iedereen weet wie of wat Borat is, en als je daar in trapt dan ben je het zelf schuld dat je voor schut wordt gezet.

Hiero:

https://www.iusmentis.com/maatschappij/privacy/filmen-cameratoezicht/#beslotenomgeving

Citaat:

"Een amusementsprogramma dat met de verborgen camera werkt, zal hier nooit aan voldoen. Zo’n programma moet dus altijd toestemming vragen aan de gefilmde mensen. Iemands gezicht onherkenbaar maken is niet altijd voldoende. Vaak zijn mensen immers nog steeds te herkennen omdat ze in een bepaalde omgeving (bijvoorbeeld hun werk) gefilmd worden".
-
BerichtGeplaatst: Vr Okt 23, 2020 7:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Hiero:

Verwijs je nu naar Nederlandse wetgeving? Je snapt toch wel dat die in de VS niet rechtsgeldig is?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 23, 2020 10:54 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

THE MOMENT: President Trump and Joe Biden CLASH Over Russia And China Hunter Biden

Ik vond Biden bijzonder ZWAK overkomen in het debat en volgens mij ging het voor Trump prima.

Biden heeft teveel moeite om ĂĽberhaupt een zin zonder haperingen uitgesproken te krijgen om in dit soort formats goed uit de verf te komen.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 23, 2020 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

En nog een paar highlights;

Trump deed een paar dingen goed. Het Hunter Biden verhaal, en dit vaak genoeg ter sprake brengen om zijn tegenstander in de verdediging te drukken. En bij ieder 'plan' van Joe benadrukken dat de man 47 jaar in de politiek zit en 8 jaar in het Witte Huis zat en in al die tijd nooit iets van die plannen heeft weten te realiseren. En hij was ook een stuk rustiger dan in dat eerste debat.

En wat Covid betreft maakte Trump ook duidelijk zijn punt; het land moet open gaan en open blijven, period.

https://twitter.com/townhallcom/status/1319448653006778368

Biden heeft niets substantieels in te brengen, anders dan "Orange man bad, vote for me!"

BerichtGeplaatst: Vr Okt 23, 2020 13:12 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Biden: "I have never said I oppose fracking."
Trump: "You said it on tape!"
Biden: "I didn't. Show the tape. Put in on your website."
Trump: "I'll put it on."

Zo gezegd, zo gedaan.

Weerwoord forum index » Buitenland