Geplaatst: Ma Mei 04, 2020 14:29 |
|
|
|
Voorgaande Tabel is TOTAAL niks zeggend.
Beter zou men naar ''het besteedbaar inkomen'' kijken... i |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 04, 2020 18:35 |
|
|
|
€676,- bruto is dus €500,- netto.
Portugezen en ook Nederlanders, kijken niet naar bruto maar naar netto.
Het minimum loon is dus €500,- p.m. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 04, 2020 19:00 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mei 04, 2020 19:23 |
|
|
|
Besteedbaar inkomen in Nederland na aftrek huur, ziektekostenpremie
gemeentelijke belastingen, kosten energie, BTW?
Daar gaat het uiteindelijk om.. .wat hou nu per maand over om te vrij te besteden
buiten de vaste lasten...
Reken maar dat wij een slecht plek in Europa innemen ! |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 05, 2020 11:20 |
|
|
|
Reken zelf eens iets uit! |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 05, 2020 12:13 |
|
|
|
Neem zelf maar eens de moeite in plaats met bedrieglijke niks zeggende tabellen te etaleren. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 05, 2020 13:02 |
|
|
|
Heb je moeite met de feiten an sich of de interpretatie ervan? |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 05, 2020 13:43 |
|
|
|
Klopt niet Cliff.
Tot 1000 euro is belasting vrij.
Je moet wel sociale lasten betalen tot 65 jaar.
Verder geef ik alles aan de boekhoudster want zij kent de belasting wetten en ik niet. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 05, 2020 23:10 |
|
|
|
Die tabel van jouw is totaal niet relevant en dat is al drie keer uitgelegd...
Ik verwijs je daarnaar terug. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Mei 06, 2020 8:07 |
|
|
|
Jij hebt het over koopkracht Joost. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Do Okt 15, 2020 9:22 |
|
|
|
Wij redden ons tegenwoordig prima met 2x AOW, maar we hebben ons huis hypotheekvrij. Daarnaast gingen we minstens 2x p jaar met de camper weg (gekocht voor 30.000 euro, camperreizen was goedkoper dan thuisblijven) Ook gingen we minstens 1x per jaar 3 weken met een busreis naar O-Europa voor de gezelligheid.
Geld dat we jaarlijks overhouden schenken we aan de nazaten.
De pest in NL zijn de veel te hoge huren, etentjes en verplichtte gemaakte bezoeken aan bv Slagharen. Wij gingen een paar keer per jaar naar de dierentuin of betaalbare museums. De rest werd met de koters doorgebracht in de bossen/zandverstuiving en op een goedkoop gekocht stuk natuurterrein.
Meest tweedehands auto,s/spullen gehad. Benodigde apparaten maakte/repareerde ik altijd zelf evenals boten en dergelijke (in natuurterrein, ik spaarde al mijn vrijedagen op en vrouw en koter verbleven de zomer op het terrein, zonder drinkwater, stroom of verwarming(elke avond op een groot open vuur aardappels poffen)
De pest voor de meeste mensen in NL is dat ze voordat je aan genoegens voor jezelf kun beginnen, men al een kapitaal aan vaste lasten kwijt is. Bedankt Rutte en overbevolking. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Okt 16, 2020 10:52 |
|
|
|
Maar wat nu als ze in andere landen ook pleiten voor emigratie van overtollige landgenoten ? Die komen dan misschien wel hier, en wordt het probleem alleen maar verplaatst.
Of mogen wij wel emigreren, maar mensen uit andere landen niet ? |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Weerwoord forum index » Onderwijs en Gezondheidszorg