Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Koningshuis sjoemelt met erfbelasting. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 05, 2020 15:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
Wat bovenstaande betreft: bewijs eens waarom iemand een alcoholslot op zijn computer moet regelen ?
Voorspelbare aangeleerde discussie trucjes ?

Dan heb ik je blijkbaar verkeerd begrepen, je schreef dit: Ja, heb maar 1 uur tijd om -kwalificatie beheer zatlap schrijfsels- te verwijderen.

Je moet toch zelf ook wel inzien dat je teksten soms niet altijd helder zijn. Wat ik dacht dat je hiermee bedoelde is dat je zelf 'wat op had', iets op Weerwoord schreef en het toch maar weer verwijderde omdat het een 'zatlap schrijfsel' was.

Quote:
Jezus- of was het Lazarus ? Clif weet nog niet dat een ronde wereld niet is om te keren .
Mij als verwijzer naar ons eigen incestueus koningshuis onbewezen woorden in de mond leggen - wat ie zelf suggereert - richt je ongenoegen maar richting koningshuis sexexpert - Ronald E. Giphart die over buitenshuis koninklijke eters schrijft .
Mijn vader verwekte geen 2 onwettige bastaards zoals de vader van ex koningin oma Beatrix haar gemaal Bernhard L. liet zitten in een vreemde K.
Als wij alle schandalen van ons koningshuizen zouden na-apen, volgens grondbeginsel van een volwassen, rechtvaardige en beschaafde rechtsstaat, zou heel onze familie levenslang worden opgesloten !

Probeer eens rustige korte zinnen te maken. Dat helpt.

Ik heb het niet over Bernhard e.a., die was zo fout als het maar kon.

De huidige generatie -en daarmee bedoel ik de huidige koning en koningin- heeft geen schandalen op zijn naam staan.

Quote:
Het zou je sieren als je nog eens de rode tekst bevestigt van je eigen mening .
Precies, en daar mogen we blij mee zijn. Het is de eerste generatie zonder echte incidenten

Prima, bij deze bevestigd.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 05, 2020 18:51 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Probeer eens rustige korte zinnen te maken. Dat helpt.

Waarover men niet kan spreken, daarover moet men zwijgen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:14 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Cliff
.....er is geen bewijs dat iemand iets niet heeft gedaan. Dat is omgekeerde wereld. Jij wilt bewijs dat iemand iets niet gedaan heeft
'Iemand' heeft iets niet gedaan !

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/royalty/artikel/5188528/koning-willem-alexander-mag-geen-zonnepanelen-plaatsen
BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wat is precies het probleem 10-miljoenste?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 14:55 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Niet 10 Miljoen.. gecorrigeerd...17.424.978 onderdanen zijn niet te spreken !

Zonnepanelen zijn in ieder geval een investering die hem op minder kritiek zal komen te staan dan het nieuwe jacht dat hij eerder kocht. Het Nederlandse volk was niet te spreken over de kosten van die aankoop.

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Okt 09, 2020 15:02, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ah, vind je het erg dat de koning een jacht heeft gekocht?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 15:04 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Hoezo erg ? Om bij te blijven 'onduidelijke' feiten cijfers .

https://www.quotenet.nl/quote-500/a206226/het-vermogen-van-de-familie-van-oranje-nassau-ze-zijn-dit-jaar-nog-rijker-206226/

+ vrijgesteld van het betalen van erf- en schenkbelastingen .
BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 18:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dat ze vrijgesteld zijn van belastingen zou ik ook graag veranderd zien. Maar daar kun je WA en Maxima moeilijk verantwoordelijk voor houden, zij zijn lijdend voorwerp hierin. Ze kunnen het zelf niet wijzigen, dat hangt echt van 'ons' af.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 18:57 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
.....zij zijn lijdend voorwerp hierin. Ze kunnen het zelf niet wijzigen, dat hangt echt van 'ons' af.

Laughing
BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 19:31 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Trouwens, ik vind het koningshuis helemaal geen amusementswaarde hebben. Hoef ik die 3 euro dan niet te betalen?

Van mij niet, trek maar van je aangifte af.

Trek ik mijn bijdrage aan het Limburgse provinciefonds ook van mijn aangifte af. Deal?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 09, 2020 20:01 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Ik heb het niet over Bernhard e.a., die was zo fout als het maar kon.
De huidige generatie -en daarmee bedoel ik de huidige koning en koningin- heeft geen schandalen op zijn naam staan.

Nou, denk dan toch bijvoorbeeld aan de geschiedenis rond Prins Friso.
Na lang in coma in het ziekenhuis gelegen te hebben werd hij overgebracht naar Ten Bosch.
Inmiddels waren er berichten verschenen dat 't iets beter met hem ging (min of meer te vergelijken met de situatie rond autocoureur Schumacher).
Maar uitgerekend op of rond de verjaardag van zijn echtgenote, die kennelijk op Ten Bosch gevierd werd, en waar ook de andere prinsen met hun wederhelft bij aanwezig waren, was 't einde verhaal.
Of en in hoeverre er zowel medisch als strafrechtelijk onderzoek naar de doodsoorzaak heeft plaatsgevonden is voor zover dezerzijds bekend nooit in de media vermeld.
Ook dat daar, bijvoorbeeld vanuit het parlement, naar gevraagd zou zijn is dezerzijds niet bekend.
-
BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2020 18:43 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Precies, en daar mogen we blij mee zijn. Het is de eerste generatie zonder echte incidenten.

https://www.nu.nl/achterklap/6072809/koningspaar-biedt-excuses-aan-voor-niet-naleven-afstandsregel-tijdens-vakantie.html

Dus dit was ook alweer geen incident?

't Was 'n strafbaar feit en 'n heel slecht voorbeeld; had dan ook om 'n goed voorbeeld te stellen zwaar afgestraft dienen te worden; bijvoorbeeld door naast de gebruikelijk boete met aantekening in het strafregister (her-in-te-voeren wegens gebleken veel te verregaande versoepeling door de afschaffing) nog 'n verbod om gedurende 'n aantal jaren 'n militair uniform te dragen.

Kijk, dan worden ook de anderen gemotiveerd om de regels na te leven.
Maar als het staatshoofd er van af komt met excuses dan denkt het volk al gauw dat zij dan ook maar hun excuses zullen maken als ze betrapt worden.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5180055/anderhalve-meter-maatregel-grapperhaus-corona-koning-boete
-

Laatst aangepast door Natubico op Di Okt 13, 2020 21:35, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2020 18:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Dus dit was ook alweer geen incident?

Iedere familie, ieder gezin... als je daar 24 uur per dag de camera op richt vind je overtredingen van de anderhalve meter.

En je opmerkingen over Friso... één en al speculatie. Suggereer je dat ze hem bewust om het leven hebben gebracht? Mag hoor, maar er is geen enkel bewijs voor. Zegt meer over jou denk ik. Friso was ook een vader en een echtgenoot.

BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2020 20:02 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Naast vader en echtgenoot - is ook feit dat echtgenote Mabel meerdere malen gelogeerd heeft bij drugscrimineel K. Bruinsma .
Frisco kon ook wel eens een kind van Bea en haar huisvriend Fred Heineken zijn .

En nogal niet politiek correct
Nadat Friso zich verloofd had met Mabel, schreef minister-president Jan Peter Balkenende 10 oktober 2003 aan het parlement dat Friso en Mabel "onvolledige en onjuiste" informatie hadden gegeven over Mabels contacten met de in 1991 vermoorde drugscrimineel Klaas Bruinsma en dat de regering daarom besloten had voor het voorgenomen huwelijk geen toestemmingswet in te dienen bij de Staten-Generaal.

Gift aan William J. Clinton Foundation
Friso schonk een bedrag van 100.000 tot 250.000 Amerikaanse dollar aan de William J. Clinton Foundation van de voormalige Amerikaanse president Bill Clinton. Het fonds maakte in december 2008 de giften bekend van alle donateurs, maar gaf niet de exacte bedragen. Alleen de orde van grootte werd aangegeven. Wanneer Friso de schenking deed, werd evenmin bekendgemaakt.

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Di Okt 13, 2020 20:11, in totaal 2 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2020 20:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Maar ja, ook Friso en Mabel zijn/waren geen koning en koningin.

Tot zover komen we dus niet veel verder dan dat Lex&Max een jacht hebben gekocht en een coronaregel hebben overtreden.

Zijn jullie dat auto-ongeluk al vergeten dan? Laughing

BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2020 20:20 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Friso, de jongere broer van de Nederlandse Koning Willem, is gestorven in een ziekenhuis terwijl hij aan het herstellen was van een ¨ski-ongeval¨. Zijn dood kwam net voor de publieke bekendmaking van kindermoord door hooggeplaatsten. Het was Laurent Louis, een voormalig Belgische Parlementslid, die deze bekendmaking deed.
BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2020 20:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

QED.

Ik geloof overigens best dat Friso en Mabel fout zijn, maar wat hebben Lex en Max daarmee te maken?

Of ben jij ook verantwoordelijk voor alle foute zaken die jouw familieleden gedaan hebben 10-miljoenste?

BerichtGeplaatst: Di Okt 13, 2020 21:27 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Iedere familie, ieder gezin... als je daar 24 uur per dag de camera op richt vind je overtredingen van de anderhalve meter.

Dit vond niet plaats in familie- of gezinsverband maar in het openbaar en met derden.

Cliff schreef:
En je opmerkingen over Friso... één en al speculatie. Suggereer je dat ze hem bewust om het leven hebben gebracht? Mag hoor, maar er is geen enkel bewijs voor.

Als er geen onderzoek naar gedaan is of wordt kan er ook geen bewijs zijn.
-
Koningshuis sjoemelt met erfbelasting.
  Weerwoord forum index » Actualiteiten