Geplaatst: Wo Jan 01, 2020 16:24 |
|
|
|
Loetje schreef: | Verschil in mores als het om kleding gaat...
Op straat:
In de sport:
Wie of wat hebben een lange arm op deze veranderingen in kledingvoorschriften (voorschriften = bindend) gehad?  |
Over welke mores heb je het dan?
En wat is jouw probleem? |
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 02, 2020 11:09 |
|
|
|
Het dragen van een hoofddoek staat op hetzelfde peil als het dragen van een hakenkruis door de Nazi,s
Het laat zien welk gedachtengoed de drager of hun baas aanhangt.
Als mijn Oma een hoofddoek draagt tegen de regen, is dat voor een heel andere reden, dan de hoofddoek van mijn oma. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 04, 2020 16:00 |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 07, 2020 12:06 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Di Jan 07, 2020 17:30 |
|
|
|
Dat bewijst de noodzaak van het verbod. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jan 08, 2020 9:14 |
|
|
|
Het veiligheidsaspect vind ik geen argument. Onder een jas kun je ook een groot mes verbergen.
Ik vind een boerka niet kunnen in een vrije en open samenleving. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 09, 2020 0:12 |
|
|
|
Gaan we dat weer krijgen. Jouw (over)grootmoeder bladiebladiebla. De leerplicht ook maar afschaffen en de afschaffing van de kinderarbeid dan ook maar teniet doen?
“Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun diskriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?”
Anton Constandse, SP brochure Gastarbeid en Kapitaal, p. 17, 1983 |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 11, 2020 0:36 |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 29, 2020 8:37 |
|
|
|
"Meld Islamofobie".....
Zeker ook weer zo'n door een ambtelijke moslimknuffelaar bedacht clubje. Krijgen waarschijnlijk een dikke subsidie, die uiteraard weer betaald wordt door de belastingbetaler. Wij dus...
Ik vind die mevrouw op dat plaatje trouwens helemaal geen toonbeeld van integratie met die complete rol stof om haar hoofd gedrapeerd... |
|
_________________ "Faber quisque fortunae suae" |
|
|
|
Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie