Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Nederland is Knettergek geworden. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 31, 2020 21:02 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
T is actueler dan ooit, Natubico. Vergelijk de prijs van 2 vergelijkbare huizen in 2 verschillende wijken maar. Je haalt er zo uit wat de beste wijk is en waar de meeste mensen wonen die rechts stemmen. Ook jij wilt dat je buren fatsoenlijke mensen zijn, Natubico.

Wat heet hier fatsoenlijk?
In de ene buurt is de kans groter dat je naast 'n fietsendief woont en in de andere dat je naast 'n directeur van 'n zwaarvervuilende chemische fabriek woont.
Vind dat allebei niet echt leuk.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 7:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Nee hoor, fatsoenlijke mensen stemmen rechts. Aso's, allochtonen en van de pot gerukte so called intellectuelen stemmen links. Simple as that. T is maar waar je mee geassocieerd wil worden.

Het is maar wat je fatsoenlijk vindt. Het probleem is dat rechts net zo goed onfatsoenlijk is. Rechts wil dan wel in een fatsoenlijke wijk wonen maar heeft verder zeer onfatsoenlijke idealen. Ik heb nog nooit een fatsoenlijke VVD-er gezien.

Quote:
Jij woont ook liever in een rechtse wijk Tedje, met fatsoenlijke mensen, geef maar gewoon toe.

Nou nee, ik woon het liefst in een fatsoenlijke wijk, maar ik geef onmiddellijk toe dat dit in ons land steeds lastiger wordt omdat links ten onrechte aso volk knuffelt.

Zo simpel als jij het hier voorstelt ligt het allemaal dus niet want naast dat aso volk van jou is dat rechtse VVD volk ook aso.

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 12:40 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Royy schreef:
Ryan schreef:
Ach ja, alle idioten stemmen op de VVD, of PVV of FVD, het maakt niet uit,
allemaal hetzelfde rechtse gespuis.

Hoe beter de wijk, hoe rechtser het stemgedrag. Alle slechte wijken stemmen links.

De goede delen van het Centrum, Centrum-oost, Kralingen, Hillegersberg: VVD. Brede gordel van letterlijk en figuurlijk groene buitenwijken van Schiebroek, naar Ommoord, naar Prinsenland, naar IJsselmonde: Leefbaar. Bakfietswijken met sociale yuppen die teveel voor hun kleine woning hebben betaald, waarvan de buren m sociaal huren voor 400 euro: Groenlinks. Tokkie-wijken: Denk/Nida. De SP is geen partij die een rol speelt in Rotterdam.

Kies maar met volk je je het meest associeert.

Dus wijken waar meer Leefbaar wordt gestemd zijn ook de meer leefbaardere wijken? Nog andere bijzonderheden over deze wijken bekend? Bijvoorbeeld minder minder minder Marokkanen?

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 14:05 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Loetje schreef:
Royy schreef:
Ryan schreef:
Ach ja, alle idioten stemmen op de VVD, of PVV of FVD, het maakt niet uit,
allemaal hetzelfde rechtse gespuis.

Hoe beter de wijk, hoe rechtser het stemgedrag. Alle slechte wijken stemmen links.

De goede delen van het Centrum, Centrum-oost, Kralingen, Hillegersberg: VVD. Brede gordel van letterlijk en figuurlijk groene buitenwijken van Schiebroek, naar Ommoord, naar Prinsenland, naar IJsselmonde: Leefbaar. Bakfietswijken met sociale yuppen die teveel voor hun kleine woning hebben betaald, waarvan de buren m sociaal huren voor 400 euro: Groenlinks. Tokkie-wijken: Denk/Nida. De SP is geen partij die een rol speelt in Rotterdam.

Kies maar met volk je je het meest associeert.

Dus wijken waar meer Leefbaar wordt gestemd zijn ook de meer leefbaardere wijken? Nog andere bijzonderheden over deze wijken bekend? Bijvoorbeeld minder minder minder Marokkanen?

Het heet Leefbaar, omdat het Onleefbaar is.
Het heet ook Partij van de Vrijheid, omdat ze van de vrijheid af willen.
Het heet ook Forum voor Democratie, omdat ze van de Democratie af willen.

Het is het ONZEGGEN van George Orwell Smile

Je weet wel, Oorlog is Vrede.

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 21:48 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:

Nou nee, ik woon het liefst in een fatsoenlijke wijk,

Voila, en fatsoenlijke wijken stemmen rechts. Simple as that.

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 21:51 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Loetje schreef:

Niet altijd, maar vaak wel, er zijn nog wel wat blanke tokkie concentraties waar je ook niet wilt wonen. Maar het % allochtonen is ook 1-op-1 gekoppeld aan of iets een goede wijk is of niet.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 02, 2020 2:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik sluit me aan bij Peter van Straaten.

Er zijn gewoon meerdere vormen van fatsoen. Het één ervaar je als buur direct, het ander ervaar je op een geheel andere wijze - soms niet eens herleidbaar naar je buren.

Voorbeeldje: telefonische verkoop. Die mensen zijn iemands' buren of niet? Geen enkel fatsoen aan te bemerken. Medewerkers van de financiële sector: exact hetzelfde. Ze moeten ergens wonen dus het zijn iemands buren.

Tot slot: product-designers die producten ontwerpen die minder inhoud bevatten maar groter lijken. Of die producten bewust zo ontwerpen dat er een groot gedeelte weggegooid moet worden omdat je het laatste beetje met geen mogelijkheid uit de tube of fles krijgt. Op die manier dwingen ze je ertoe vaker het product te kopen zonder dat je het echt doorhebt.

Die mensen moeten ergens wonen. Ik hoop direct tussen de rioolwaterzuivering en de asbestrecycling. Maar ik vrees dat ze onder ons zijn, in hele fatsoenlijke wijken.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 02, 2020 8:23 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Tedje van Es schreef:
Nou nee, ik woon het liefst in een fatsoenlijke wijk,

Royy schreef:
Voila, en fatsoenlijke wijken stemmen rechts. Simple as that.

Niet zo selectief quoten, Royy. Ik antwoordde op jouw bijdrage met: Het is maar wat je fatsoenlijk vindt.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 28, 2020 14:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Vooral de Nederlanders die Carnaval vieren zijn knettergek:

Ik ben benieuwd of het carnaval afgeschaft gaat worden, en of die bezopen feestneuzen het kunnen opbrengen om een jaar geen carnaval te vieren.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 28, 2020 15:39 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Very Happy Een Groninger snapt natuurlijk niets van Carnaval, laat staan van Vastelaovend. Dat hoor je al aan de keuze van de liedjes.
Er komt geen Vastelaovend, die is hier al op verschillende plaatsen afgelast.

Maar waarom zijn die gesprekjes ondertiteld?

BerichtGeplaatst: Ma Sep 28, 2020 21:40 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Cliff schreef:
Vooral de Nederlanders die Carnaval vieren zijn knettergek:

Ik ben benieuwd of het carnaval afgeschaft gaat worden, en of die bezopen feestneuzen het kunnen opbrengen om een jaar geen carnaval te vieren.

In tijden als deze duikt die weer op de autoriteitenhorigheid van de volksverraderlijke NSB-er.

- Mondvod dragen is toch niet zo erg.
- Carnaval afschaffen.
- Sinterklaas afschaffen.
- Vuurwerk verbieden.
- Vliegreizen alleen nog voor gevaccineerden.

BerichtGeplaatst: Za Okt 03, 2020 11:09 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Ryan schreef:

Het heet Leefbaar, omdat het Onleefbaar is.
Het heet ook Partij van de Vrijheid, omdat ze van de vrijheid af willen.
Het heet ook Forum voor Democratie, omdat ze van de Democratie af willen.

Het is het ONZEGGEN van George Orwell Smile

Je weet wel, Oorlog is Vrede.

Nieuwspraak - New Speak, domme schaapjes met muilkorven snappen daar niets van Wink

Weerwoord forum index » Binnenland