Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Minstens 80% BLM trammelant komt via vaderloosheid zwarten. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Aug 17, 2020 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
Joost Bakker schreef:

1: De waarheid is taboe en moet zoveel mogelijk buiten de media worden gehouden.

2. Onderzoek wordt niet betaald en vermeden en de waarheid die men in de allochtone gevangenissen ziet
mag niet naar buiten komen.

Tegenwoordig hou je niks meer buiten de media. Dat kan alleen als de media dat zelf willen. En dat willen de media wel, de waarheid past namelijk niet bij de politieke overtuiging van de meeste journalisten.

Dit ben ik helemaal met u eens.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 17, 2020 10:59 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Tedje van Es schreef:
Joost Bakker schreef:

1: De waarheid is taboe en moet zoveel mogelijk buiten de media worden gehouden.

2. Onderzoek wordt niet betaald en vermeden en de waarheid die men in de allochtone gevangenissen ziet
mag niet naar buiten komen.

Tegenwoordig hou je niks meer buiten de media. Dat kan alleen als de media dat zelf willen. En dat willen de media wel, de waarheid past namelijk niet bij de politieke overtuiging van de meeste journalisten.

Dit ben ik helemaal met u eens.

Ik niet. De waarheid is voor sommigen vervelend om te horen, omdat de waarheid niet in hun eigen overtuiging past. Dit afschuiven op journalisten is een geijkt trucje, want zo kun je de boodschapper aanpakken en hoef je je eigen overtuiging niet ter discussie te laten stellen.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 17, 2020 13:38 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Tedje van Es schreef:

Denk dat de overtuiging van de journalisten niet zo belangrijk is in deze.
De overtuiging of in elk geval de koers die de eigenaar van het desbetreffende medium voorstaat, die bepaalt in overgrote mate wat er wel of niet gepubliceerd wordt.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Aug 18, 2020 8:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat lijkt me evident, net als dat het mij overbodig lijkt om te melden dat journalisten meestal werken voor een krant waar ze hun eigen overtuiging in kwijt kunnen.

BerichtGeplaatst: Za Aug 22, 2020 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Poendert schreef:
Ik heb eigenlijk nog steeds geen solide tegenargument gelezen richting door mij getoonde statistieken.
Als men de opsteller van die statistieken niet mag telt niet. Dat heeft verder weinig met d waarheid te maken. Waarschijnlijk komt het CBS tot dezelfde uitslag, na lang puzzelen.

Welk "tegenargument" wilt u eigenlijk hebben ? U heeft bij het één of andere obscure fundamenteel-christelijke clubje cijfers gevonden die in uw kraam van pas komen en die hier triomfantelijk worden neergeplempt. En dan moet een ander dat gaan zitten ontkennen met tegenargumenten ? Wat een onzin.
Ik geloof trouwens best dat kinderen in vaderloze gezinnen meer problemen hebben, dus ik heb helemaal geen behoefte om wat dan ook te ontkennen noch te bevestigen..
Maar mijn punt naar u is een andere en wel deze: als het CBS met andere cijfers zou komen, zou u hier staan tieren dat het CBS een door de deugdmens gestuurd links instituut is die nepberichten verspreidt.
Veel plezier met uw "Eindtijd" clubje. Corona is volgens hen ook een teken van de eindtijd, en wie het krijgt is zondig en wordt door God gestraft. Dus pas maar op: u heeft immers corona gehad en uw vrouw ook. Wat hebben jullie uitgespookt dat God zo boos is ? Illegaal schoffeltanden verkocht ?

U noemt een clubje dat u en ik verder helemaal niet kennen, obscuur, fundamenteel en christelijk deze woorden gebruikt u als scheldwoorden. Vind u dat gescheld in de haak.
Dan vraag ik u om tegen argumenten richting de meningen van uw beweerde obscure clubje. Uw tegenargumenten verzanden vervolgens in gescheld.
Dus nogmaals de recht door zee vraag. Waarom gaan bv kinderen uit vaderloze gezinnen vaker het criminele pad op.

BerichtGeplaatst: Za Aug 22, 2020 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik had in een andere draad al antwoord gegeven. Ik heb helemaal geen behoefte of reden om de bevindingen van Eindtijd tegen te spreken. Het zal best dat kinderen uit vaderloze gezinnen vaker de fout ingaan, maar ik vraag me gewoon af hoe zij aan die percentages komen. Ik kan daar namelijk verder nergens iets over terug vinden. Maar goed, aangenomen dat het klopt, so what ? Wat wilt u nou eigenlijk zeggen over deze conclusies ? Dat een vaderloos gezin slechter af is dan een gezin met vader ? Ik denk dat iedereen dat wel vindt, toch ?
Dat ik dat clubje obscuur vindt, is geen gescheld, of mag ik dat soms niet vinden ? Ik vind het een eng fundamenteel christelijk clubje, dat onder anderen vindt dat corona de straf van God is en dat de mensen die corona krijgen, deze ziekte verdiend hebben.
U en uw vrouw hebben zelf corona gehad. Onderschrijft u nu ook op dit punt de opvatting van Eindtijd ?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 28, 2020 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Quote:
Rapper Blacka biedt excuses aan na dodelijk steekincident in Scheveningen.

De Rotterdamse rapper Blacka heeft via Instagram excuses aangeboden voor de gebeurtenissen rond een dodelijk steekincident van maandag in Scheveningen. Een Rotterdammer van negentien met de bijnaam Chuchu kwam daarbij om het leven. Vermoedelijk speelt een ruzie in de Nederlandse 'drillrapscene' tussen de rapformaties 73 De Pijp uit Amsterdam en Blacka 24 uit Rotterdam een rol bij die steekpartij.

https://nos.nl/artikel/2344365-rapper-blacka-biedt-excuses-aan-na-dodelijk-steekincident-in-scheveningen.html

Het gaat fantastisch met onze primitieve Halbaffen. Leve de multiculturele samenleving!

BerichtGeplaatst: Zo Aug 30, 2020 14:00 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik zou nog liever zien dat de NOS/NTR en de politiek bij monde van Rutte excuses aan de witte Nederlanders zouden aanbieden
bij iedere zwarte gewelddadige incident waarbij een witte Nederlander slachtoffer is.

''Sorry Nederland, ze waren kansarm, hun cultuur is gewelddadig en ze haten ons en WIJ laten ze massaal op u los''.

50 % Van de Nederlanders had deze getinte en zwarte import-Nazi varianten niet gewild maar werden
met pek en veren beschimpt en vernederd door politici en hun slippendragers bij fake-universiteitem
en fake-media... allen blind en activistisch tot op het bot en niet in staat tot objectieve beschouwing.

Veelzeggend is dat de NOS/NTR/VPRO/VARA de witte vermoorde man door BLM gelijk framed als
extreem rechts vanwege een petje dat steun betuigt aan patriotten.

Niks over zijn naam, arbeidsleven, zijn vrouw en kinderen, de vermoorde witte man mag geen gezicht krijgen!!!

https://www.thesun.co.uk/news/12536481/blm-protester-shot-dead-portland-trump-supporter/

Vergelijk dat eens met die zwaar opgehemelde zwarte man George Floyd...
Een man met een zwaar gewelddadig drugsverleden.
Niks dan goeds wisten de vals-sentimentele ideologen dag in dag uit te melden,

Een week eerder...

https://www.oregonlive.com/portland/2020/08/man-66-killed-in-northeast-portland-shooting-police-say.html

Ook het leven van deze witte man telt niet mee in de slinkse Nazi-gelijke pretentieuze berichtgeving over
de geidealiseerde zwarte hedonische narcistische gewelddadige gemeenschap.

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 9:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Moeder drillrapper: ‘Onze zwarte kinderen zijn bezig elkaar uit te moorden’

Ze is het geweld en de dreigementen zat en doet daarom haar verhaal. Daarmee richt ­Sedney zich uitdrukkelijk tot alle betrokkenen, inclusief haar zoon. “Ik wil laten zien dat we het niet pikken wat onze kinderen doen. Oók onze eigen kinderen, want moeders die de daden van hun zonen goedpraten, zijn onderdeel van het probleem.”

De oorzaak lijkt me heel simpel: ze kunnen wel fokken maar opvoeden ho maar.
En natuurlijk zullen wij witten het wel schuld zijn.

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Geloven ze nou werkelijk dat in zo'n workshop waar deze drillrappers lieve rapliedjes bijgebracht worden in plaats van hun eigen composities vol geweldsverheerlijking deze drillrappers in lieve mensen te veranderen zijn?

'Jongerenwerkers bezorgd over messen: 'Geweld op straat steeds explosiever'

Quote:
Om hier tegenwicht aan te bieden, worden onder andere in Hoorn rap-workshops georganiseerd voor de jongeren in de wijk. "Drillmuziek komt vaak negatief in het nieuws, door de negatieve teksten en beelden die erin naar voren komen", vertelt jongerenwerker Uad. "Daar willen we een positieve draai aan geven."

In de workshop gaan ze samen met jongeren aan de slag met de muziek die voor drillrap wordt gebruikt. "We pakken de elementen die ze aantrekt, zoals het ritme en de beat, en dan laten we ze daar nieuwe, positievere teksten op schrijven." Eind van de week zetten de jongeren uit de workshop hun eerste video online.

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Michel Vos is een geheel objectief commentator over de toestand in Amerika, want hij is het beffertje van (Correctie, Ik bedoel: de schoonzoon van Nancy Pelosi), dat walgelijke linkswicht dat geen debat tussen Joe Biden en Donald Trump wil omdat ze de uitkomst vreest, (Correctie: Ik bedoelde devoorzitster van het Huis van Afgevaardigden voor de Dems.).

Rellen, brandstichten, plunderen, moorden? Voor Michel Vos heten deze daders mensen die ook wel eens een beetje plunderen. Niets anders dan een beetje kattekwaad...

En hiervoor betalen wij nou belasting om op de publieke omroep dit walgingwekkende te moeten aanschouwen: Klik hier voor bekijken fragment op twitter. Teiltje niet vergeten!

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat fragment is van Jinek en dat is geen publieke omroep. Maar dat neemt niet weg dat het zo krom is als het maar kan zijn.
Het is net zo krom als dat over die drillrappers. Die moet je geen cursus ritme en beat geven, die moet je enige discipline bijbrengen en een opleiding geven. Maar ja, dat zal wel te hoog gegrepen zijn. Ze wentelen zich liever in hun eigen mislukking en geven ons daar dan de schuld van.

Overigens heb ik in de media niets gehoord over die witte die door die zwarte doodgeschoten is. Verder dan dat die witte een nazi-petje op had reikte de informatie niet. Dat was bij Floyd wel anders...

BerichtGeplaatst: Di Sep 01, 2020 16:03 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Tedje, dat heet "geselecteerd verontwaardiging".
Begon al in de jaren zeventig.

In 1978 werd er in Rhodesie een passengier vliegtuig neergeschoten.
Er waren 18 overlevenden, de terroristen hebben 10 overlevenden afgeslacht.
En de Silence was Deafening.
De kranten berichten uit Nederland waren zo eenzijdig en het zelfde voor andere kranten.
Daar ben ik zo kwaad over geworden maar men zegt "Het staat in de krant" en geloofde mijn verhaal niet.
Iedereen kende wel iemand aan boord van dit vliegtuig en de 2de werd neergeschoten 5 maanden later.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 02, 2020 8:18 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Elisabeth schreef:

Precies! De media schrijven ons voor waarover wij verontwaardigd moeten zijn.
Het is van de zotte dat een crimineel als Floyd door de media half heilig wordt verklaard en dat er daarom overal op de wereld protestdemonstraties zijn.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 02, 2020 8:52 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Natubico schreef:
Tedje van Es schreef:

Denk dat de overtuiging van de journalisten niet zo belangrijk is in deze.
De overtuiging of in elk geval de koers die de eigenaar van het desbetreffende medium voorstaat, die bepaalt in overgrote mate wat er wel of niet gepubliceerd wordt.

Wat journalisten betreft. Ik stuurde eens een verhaaltje naar een plaatselijke krant. Dat werd geplaatst nadat de journalist overleg had gepleegd met de desbetreffende instanties. Minstens de helft was veranderd.
Die Instanties beweerden dat de Veluwe uit een typisch Hollands landschap bestond, dus bomen moesten meer worden omgezaagd volgens de groene kenners.
Daar was ik dus tegen.

BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 6:44 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Tedje van Es schreef:
Elisabeth schreef:

Precies! De media schrijven ons voor waarover wij verontwaardigd moeten zijn.
Het is van de zotte dat een crimineel als Floyd door de media half heilig wordt verklaard en dat er daarom overal op de wereld protestdemonstraties zijn.

+ 1

BerichtGeplaatst: Do Sep 03, 2020 19:39 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Wil je bijverdienen? Ga dan looten voor Antifa en BLM.

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 10:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Op1 18-09-2020:
Exclusief gesprek met moeder Ismay Sedney van bedreigde drillrapper.
De moeder van drillrapper KarmaK, Ismay Sedney, doet vanavond haar schokkende relaas bij Op1. Het gesprek is vanwege veiligheidsredenen eerder opgenomen door presentatoren Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg. KarmaK en zijn moeder worden op dit moment ernstig bedreigd. Een andere zoon van Ismay werd vier jaar geleden al doodgeschoten. De moeder wil nu waarschuwen voor de gevaren van drillrap en de verheerlijking van geweld in drillrap-video’s. Deskundigen vermoeden dat drillrap een van de oorzaken is van het toegenomen wapenbezit onder jongeren en de gewelddadige confrontaties tussen groepen jonge pubers. Misdaadverslaggever Paul Vugts van Het Parool wijst op de hele scene rond drillrap zoals muzieklabels en media, waardoor de geweldsverheerlijking lijkt te worden gelegitimeerd.

https://www.npostart.nl/exclusief-gesprek-met-moeder-ismay-sedney-van-bedreigde-drillrapper/18-09-2020/POMS_BV_16292259

Luister en huiver hoe de schuld van hun eigen falen verdoezeld wordt.
Fokken kan iedereen, maar opvoeden is toch een andere verhaal.

BerichtGeplaatst: Za Sep 19, 2020 20:15 Plaats reactie Reageer met quote
Dutch

En zonder moeder? Profvoetballer of advocaat? Laughing
BerichtGeplaatst: Za Okt 24, 2020 8:16 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Lampje schreef:
Ik had in een andere draad al antwoord gegeven. Ik heb helemaal geen behoefte of reden om de bevindingen van Eindtijd tegen te spreken. Het zal best dat kinderen uit vaderloze gezinnen vaker de fout ingaan, maar ik vraag me gewoon af hoe zij aan die percentages komen. Ik kan daar namelijk verder nergens iets over terug vinden. Maar goed, aangenomen dat het klopt, so what ? Wat wilt u nou eigenlijk zeggen over deze conclusies ? Dat een vaderloos gezin slechter af is dan een gezin met vader ? Ik denk dat iedereen dat wel vindt, toch ?
Dat ik dat clubje obscuur vindt, is geen gescheld, of mag ik dat soms niet vinden ? Ik vind het een eng fundamenteel christelijk clubje, dat onder anderen vindt dat corona de straf van God is en dat de mensen die corona krijgen, deze ziekte verdiend hebben.
U en uw vrouw hebben zelf corona gehad. Onderschrijft u nu ook op dit punt de opvatting van Eindtijd ?

Tong verloren, meneer Poendert ?

BerichtGeplaatst: Za Okt 24, 2020 17:47 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:

U heeft helemaal nergens antwoord op gegeven. U bent alleen maar weggedraaid van het onderwerp, zoals meestal.
Daarom, kom uit uw bubbel, en graag eerlijk een antwoord op de volgende beweringen.

63% van de zelfmoord jongeren komen uit vaderloze gezinnen.
90% van de dakloze kinderen komen uit vaderloze gezinnen.
80% van de jongeren in de gevangenissen komen uit vaderloze gezinnen.
75% van de drugsverslaafde jongeren komen uit vaderloze gezinnen.

De rest laat ik nog even zitten

BerichtGeplaatst: Za Okt 24, 2020 22:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik heb dat nergens ontkend, dus wat vraagt u mij nu eigenlijk ?
Wat ik u vraag, is uw mening over dat clubje waar u zich op baseert, de Eindtijd. Zij zien corona als een straf van God voor begane zonden.
U heeft corona gehad, dus mijn vraag is of u deze lezing van Eindtijd onderschrijft, en zo ja, wat heeft u voor zonde begaan ?
En ik draai nooit weg bij het onderwerp, de enige die dat consequent doet bent u. Dus nu niet vervelend gaan doen graag.

BerichtGeplaatst: Za Okt 24, 2020 22:53 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Poendert
De rest laat ik nog even zitten

Antwoord daarna eerlijk op de volgende beweringen .

63% van de zelfmoord jongeren komen uit grote gezinnen.
90% van de dakloze kinderen komen uit te veel... fokkende gezinnen.
80% van de jongeren in de gevangenissen komen uit Eper incestzaak gezinnen.
75% van de drugsverslaafde jongeren komen uit veelteelt gezinnen.
BerichtGeplaatst: Zo Okt 25, 2020 9:43 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

10 miljoenste schreef:
63% van de zelfmoord jongeren komen uit grote gezinnen.
90% van de dakloze kinderen komen uit te veel... fokkende gezinnen.
80% van de jongeren in de gevangenissen komen uit Eper incestzaak gezinnen.
75% van de drugsverslaafde jongeren komen uit veelteelt gezinnen.

Het verschil tussen een laag en een normaal IQ.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie