Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Ruttes' BLM radicaal Akwasi roept op tot moord. Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Ruttes' BLM radicaal Akwasi roept op tot moord.
BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2020 13:24 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1383383609/strafrechtelijke-grens-overschreden-door-akwasi-aanzet-tot-haat-of-oproep-tot-terreur

Op 1 juni wenste de VPRO en VARA en Groen Links/D66 model-radicaal Akwasi op om Zwarte Piet hoogstpersoonlijk
in zijn gezicht te trappen....

Nu duiken van deze BLM voorman oproepen op om Sinterklaas en Zwarte Piet te vermoorden.

Zit zijn wettelijk bezien rechtstreeks oproepen tot haat en terreur volgens Afrikaans beproeft model waar haat en geweld
in Zimbabwe, Uganda, Soedan, Somalie, Suriname en Rwanda etc. voor opgewonden zwarte
dictators een pad naar de macht effenden.

Roddel, geweld en laster is in de Afrikaanse irrationele zwarte cultuur een middel om doelen (bijna altijd
zelfverrijking) te bereiken.

In Nederland gebruiken zwarte mensen vaker dan men denkt keiharde racist-leugens (vaak achter je rug om)
om collega's hun door hard en eerlijk werken bereikte reputatie en loopbaan af te nemen.

Ik ben zo drie maal zonder kans op weerwoord mijn baan kwijtgeraakt in de zog en het onderwijs.
Pure roddel en verzinsels van Antiliaanse en Surinaamse mensen in de zorg en inclusief Islamitische mensen
in het basisonderwijs.

Een jaren '30 achtige NSB gelijkende systematische Intimidatie gaat voor waarheidsvinding.

Onze Alpha-studie gerichte universiteiten zijn intellectueel al bijna dood en heeft de radicale domme ideologie
van BLM-Nazi's, maar ook die van Islam de vrijheid van denken gekortwiekt en begraven.

Iedereen die ten onrechte van racisme beschuldigd wordt zal om zijn hoofd boven water te houden
direct wegens laster en finnanciele schade een rechterlijk zaak moeten beginnen tegen de persoon
die deze laster verspreid, zwart of niet.

Alleen zo kan een deel van onze rechtstaat worden gered.

Onze universiteiten en vele culturele instellingen hebben hun gezicht als hoeders van het vrije denken definitief
verloren met hun buigen en wegduiken voor deze radicale voormannen.

Het ergste is dat Minister President en opportunist Rutte onder het mom van ''begrip'' meegaat met deze lieden
en het Nederlandse volk laat bloeden voor valse aantijgingen.

Ook laat Rutte toe dat het recht op ''demonstratie'' ingeval BLM uitgebreid is tot het recht op ''openbare verstoring
van kinderfeesten'' en het recht om ''tot terreur op te roepen''.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/06/rutte-na-blm-gesprek-bijzonder-en-inspirerend-we-moeten-dit-gif-bestrijden/

Rutte is op dit vlak erger dan ras-opportunist Klaver van Groen Links.

Rutte geeft niet alleen geen ene zak om de bescherming en belangen van Nederlandse arbeiders, inwoners
maar heeft inmiddels ook schijt aan de laatste resten van onze eigen cultuur wat ons bind.

De enige directe telefoonlijn die hem boeit is die met Hans de Boer, een man die geen enkele democratische legitimatie
heeft en namens enkele platte miljonairs zijn deel opeist.

Hiermee wordt tevens het failliet van onze democratie en rechtstaat bezegeld.

Ruttes keiharde resultaten van 10 jaar bedrog, geheimzinnigheid en politieke leugens.

1. De grootste vrijlopende allochtone drugmaffia van Europa wiens omzetten die van ASML en Philips doen verbleken.

2 Steden die opgerukt zijn tot Islamitische en allochtone opstandige haarden waarbij door clientisme gedreven
burgemeesters sidderen en buigen voor de aantallen van de geimporteerde baarmoeders. De politiek kent geen
hogere doelen meer dan ontkennen, pappen en nathouden en stemmen ''kopen'' middels miljarden aan wijken
die al selectief totaal gerenoveerd zijn.

De burgemeester volgen hierbij het model zoals we het Midden Oosten en Africa kennen.

3. De grootste groep van arbeidsrecht ontdane werknemers van Europa werkend op tijdelijke contracten waardoor
ze als opgejaagde dagloners door het leven moeten.

4. Een voortdurende krankzinnige asielmigratie waarbij tegen mega-kosten (die Rutte stevig geheim houdt)
een groot probleem niet wordt opgelost maar alleen maar groter wordt.

5. Gerelateerd aan punt 4, een mega-tekort aan woningen voor iedereen die niet 65 + en waarbij woningen
volgens ''liberaal'' model vooral een a-sociaal speculatie object zijn met totaal ongelijke partijen.

6. Een totaal mislukt en verkeerd ingezet energie- en milieubeleid waarbij gas en kernenergie zonder raadpleging van
deskundigen of het Nederlandse volk opzij werden geschoven en alleen klungels van bevooroordeelde
gesubsidieerde partijen aan een tot mislukken gedoemde akkoord meeschreven.

7 De stikstof crises die Rutte had zien aankomen maar de feiten 10 jaar lang negeerde en de vooruitzichten
stevig geheim hield.

8 Een ondemocratisch opererend gesloten landelijk bestuur dat meer dan alle voorgaande kabinetten
op geheimhouding, misleiding en leugens (zie uitlatingen Grabberhaus) gebaseerd is en waarbij
de Wet Openbaar Bestuur middels sabotage (wegkrassen en achterhouden) meer dan ooit een
dode letter is geworden.

9 Een kabinet dat liegt ''geen partij te zijn'' doch gemeentes met gelijke partijen stimuleert Sinterklaasfeesten
met de gewone zwarte Piet te verbieden en BLM radicalen alle ruimte geven de openbare orde te verstoren, kinderen
te intimideren en tot terreur op te roepen als ze hun zin niet krijgen.

Vergelijk dat eens met hoe snel en meedogenloos Kabinet Ruute/Grabberhaus met stokken op bejaarde
Corona-demonstranten laat inslaan omdat ze staan te gillen of niet op de aangewezen m2 staan..

10 Universiteiten en culturele instellingen die onder de zogenaamde diversiteits-dictatuur van het D66 ministerie
hun vrijheid verliezen en die zich laten dwingen tot ''BLM-loyaliteiten'' evenals men tijdens WO II tot
''Arierverklaringen'' lieten verlieden... (en dat waren er meer dan men doet vermoeden).

Onze democratie is meer aangetast dan ooit tevoren sinds WO2, werkende mensen in loondienst hebben minder dan
ooit enige inspraak of gebundelde macht. De vakbonden zijn politieke speeltjes van linksche partijen geworden.

Werkgevers (voornamelijk een hele reeks strijkstokken) middels een verzameling koninkrijken annex dictaturen maken Nederland als geheel tot een dictatuur evenals men zeer duidelijk in de dictatuur van de VS ziet.

De 4 jaarlijkse stem wordt vermorzeld middels de directe lijnen waarmee deze lieden aldaar en binnen Rutte's
kabinet toegang hebben.

Onze toekomst zal onder de ''oude'' besmette partijen visieloos en onderdrukkend zijn waarbij ons meer en
meer zal worden afgehouden en ingeperkt en werkgevers nog minder aan belastingen hoeven af te dragen.
Die trend is al 25 jaar stiekem gaande.

Alleen als SP, PvdA en PVV het machtsspelletje van de liberalen (het uitspelen tegen de PVV) niet meer meespelen
in de kamer zal het snel afgelopen zijn met de bende van Ruttes VVD en de foute meelopers van D66 die
arbeidsrechten onder Pechthold volledig hebben uitgehold en aan de tafel het energie- en milieu debacle vorm
gaven... Met biomassa-centrales als dieptepunt van leugen en bedrog (zonder milieuvoordeel te bereiken!!!).

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2020 14:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Heeft u een link of iets dergelijks, waaruit blijkt dat hij oproept tot moord ?

BerichtGeplaatst: Ma Sep 07, 2020 21:32 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Die heb ik er bij gezet.... gewoon openen en lezen.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 11, 2020 17:35 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Akwasi dreigt meerdere malen met grof geweld en gaat vrijuit, zelfs vervolging wordt niet overwogen...

Vergelijk dat met de politieke jarenlange vervolging van dhr Wilders die al direct publiekelijk luid en duidelijk aangaf
dat zijn uitspraak de criminele Marokanen betrof.

Nederland is een corrupt land geworden waarbij rechters en justitie onder een hoedje spelen.

Rutte is overigens niet die ''liberaal'' wat zijn PR team ons voorspiegelt.

Hij doet maximaal beroep op geheimhouding inzake bestuur en hij stal de verkiezingen
bij de VVD door achter de schermen om te regelen dat zijn tegen-kandidate niet
op VVD podia mocht verschijnen...

Rutte is de ''stille'achter de politieke vervolging van Wilders en hij zal dat middel ook inzetten
om Baudet kalt te machen.

Rutte is een anti-democraat, heeft schijt aan de kiezersbeloften en regelt alles stiekempjes met
werkgevers organisaties en CEO's...

In wezen is onze rechtstaat geen rechtsstaat meer en een zeer ver aangetaste en verrotte
minderwaardige vorm van democratie.

Met name Justitie is een totaal verrotte organisatie die als de verkiezingen naderen
drugs-handel van 20 miljard per jaar buiten de criminaliteitscijfers houdt....

Men beseft niet hoe ver heen we al zijn en met name de hypotheek-schuldenaren laten zich door de VVD
gijzelen en verdelen (wij tegen zijn, kopers tegen huurders) inzake de hypotheekrente aftrek
en vergeten dat ons land voor het overige een klote-zooi geworden is

BerichtGeplaatst: Vr Sep 11, 2020 19:31 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Joost Bakker schreef:
Akwasi dreigt meerdere malen met grof geweld en gaat vrijuit, zelfs vervolging wordt niet overwogen...

Vergelijk dat met de politieke jarenlange vervolging van dhr Wilders die al direct publiekelijk luid en duidelijk aangaf

De rest van uw bijdrage laat ik buiten beschouwing, maar met wat u hier zegt ben ik het roerend eens. Ik ga nog een stapje verder: al zou de heer Wilders ALLE Marokkanen bedoeld hebben, dan staat dat nog steeds niet in verhouding tot de uitspraken van Awaksi.
Awaksi roept op tot geweld, en wordt niet bestraft. De heer Wilders roept niet op tot geweld, maar vindt dat er minder Marokkanen in ons land zouden moeten zijn. Een volkomen geweldloze uitspraak- je mag er wat van vinden- maar geen enkele reden om hem hiervoor te vervolgen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 12, 2020 1:06 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Lampje schreef:
Joost Bakker schreef:

De rest van uw bijdrage laat ik buiten beschouwing, maar met wat u hier zegt ben ik het roerend eens. Ik ga nog een stapje verder: al zou de heer Wilders ALLE Marokkanen bedoeld hebben, dan staat dat nog steeds niet in verhouding tot de uitspraken van Awaksi.
Awaksi roept op tot geweld, en wordt niet bestraft. De heer Wilders roept niet op tot geweld, maar vindt dat er minder Marokkanen in ons land zouden moeten zijn. Een volkomen geweldloze uitspraak- je mag er wat van vinden- maar geen enkele reden om hem hiervoor te vervolgen.

Helemaal mee eens. Nederland is knetter gek geworden.
De voorouders van Awaksi zijn van de Ashanti stam in Ghana en de grootste slaven handelaars in die tijd.
En hij wist dit niet? Gebrek aan onderwijs.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Joost Bakker schreef:
Die heb ik er bij gezet.... gewoon openen en lezen.

Het betreft een link naar een premium artikel.

Maar ik heb wel wat plaatjes hoor waarin overduidelijk is dat hij oproept tot geweld/moord of ermee dreigt of het aankondigt.

https://twitter.com/BartNijman/status/1302166883618246656

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/09/zielige-akwasi-in-verwijderde-tweets-zwarte-piet-moet-dood-serieus/

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Gaat er nog iemand Akwasi een banaan geven of moet ik dat zelf doen?

Elke dag als ik wakker word krab ik aan m'n kruis en denk ik: Geef een aap een banaan!

Een aap moet veel bananen hebben. Serieus.
#Koopbananen.

Wat lok ik uit als ik een aap een banaan geef?

Ach wat is het toch fijn, om woordkunstenaar te zijn.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Akwasi in damage control: verwijdert zijn account na onthulling van oude gewelddadige tweets over Zwarte Piet

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Nog zo'n gouwe ouwe van Akwasi:

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Werk aan de winkel voor het OM om Akwasi te gaan vervolgen. Gaat dus niet gebeuren. Vervolgd worden is slechts een white privilege. Akwasi hoefde alleen maar te zeggen dat hij het allemaal niet zo bedoelde en komt er mee weg. Om minder loopt reeds zes en een half jaar een inquisitie...

Kijkt overigens iemand op van deze verkniptheid bij het OM, van dit meten met twee maten? Ik niet (meer).

OM vervolgt Akwasi niet voor ’opruiende’ uitspraak over Zwarte Piet op de Dam

Het Openbaar Ministerie (OM) gaat vooralsnog niet over tot vervolging van rapper Akwasi voor zijn uitspraak over Zwarte Piet, tijdens de Black Live Matter-demonstratie op 1 juni op de Dam in Amsterdam. „Op het moment dat in november dat ik een Zwarte Piet zie”, zei Akwasi toen, „ik trap hem hoogstpersoonlijk op zijn gezicht.”

Volgens het OM is de uitspraak ’opruiend’ en daarmee strafbaar. Maar na een gesprek met de officier van justitie en zijn advocaat heeft Akwasi toegezegd publiekelijk afstand te nemen van zijn woorden, wat hij inmiddels heeft gedaan.

Het OM heeft daarom besloten de zaak voorwaardelijk te seponeren. Als Akwasi binnen een jaar nogmaals een strafbaar feit begaat, dan zal hij zich niet alleen voor dat nieuwe feit maar ook voor de uitspraak op 1 juni 2020 voor de rechter moeten verantwoorden, aldus justitie.

Het OM zegt op de hoogte te zijn van de oude tweets van Akwasi die afgelopen week in de publiciteit zijn gekomen. „Daar zijn inmiddels aangiften over binnengekomen bij de politie. Deze aangiften worden nog beoordeeld.”

Quote:
    A K W A S I - antonkarelwillemantonsimonisaak
    @Antonkarel
    hierbij stuur ik jullie een verklaring over mijn uitspraken op de dam van 1 juni jl...
    ik hoop dat we deze kwestie hiermee kunnen afsluiten. met liefdevolle groeten, de ondergetekende.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Deze Officiere van Justitie, Jacobien Vreekamp, blijkt trouwens ook vuist- en vuistdik in de gesubsidieerde belangenverstrengeling te zitten.

Quote:

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:44 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Heet hij Anton Karel? Wat een lelijke witte namen voor een zwarte. Ik snap niet dat hij die niet veranderd heeft.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Zo Sep 13, 2020 12:45, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:44 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Uit het fotoarchief opgespit: (T)rapper Akwasi met Jacobien Vreekamp. Zo te zien innig verstrengeld.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 13, 2020 12:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
En dit postte de "Manager of Amsterdam" eerder (inmiddels heeft hij het verwijderd)

https://twitter.com/angel_koning/status/1304924597171761153

Quote:
Goedenavond, ik wil het met jullie hebben over "Moet de witte man dood?". Moet de witte man dood? Antwoord heel simpel: Ja.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2020 8:31 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
Uit het fotoarchief opgespit: (T)rapper Akwasi met Jacobien Vreekamp. Zo te zien innig verstrengeld.

De cirkel is nu helemaal rond!

Quote:
Het Openbaar Ministerie in Amsterdam blijft achter de beslissing staan om Akwasi niet te vervolgen om zijn uitspraak tijdens de Black Lives Matter-demonstratie in Amsterdam. Wel wordt de officier van justitie die het besluit tekende van een soortgelijke zaak gehaald, omdat de aandacht voor haar ten koste zou kunnen gaan van de aandacht voor de inhoud van de zaak...

..De betrokken officier van justitie, Jacobien Vreekamp, zat tot en met juli van dit jaar met een voorman van Kick Out Zwarte Piet (KOZP) in het bestuur van het Meldpunt Discriminatie Regio Amsterdam (MDRA)...

https://nos.nl/artikel/2348149-om-verdedigt-besluit-in-zaak-akwasi-officier-van-justitie-van-andere-zaak-gehaald.html

Dit is toch niet te geloven! Het lijkt hier wel de bananenrepubliek van Akwasi! (Ik ben een woordkunstenaar.)

BerichtGeplaatst: Ma Sep 14, 2020 19:00 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:
Loetje schreef:

De cirkel is nu helemaal rond!

Fakenews.

Laat niet onverlet dat dit een misser is van het OM.

BerichtGeplaatst: Di Sep 15, 2020 7:45 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat is fake, Royy? Die foto?

BerichtGeplaatst: Di Sep 15, 2020 11:49 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:
Wat is fake, Royy? Die foto?

Yep.

BerichtGeplaatst: Di Sep 15, 2020 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat kan ik aan zo'n kleine foto natuurlijk niet zien.

Maar wat je al zei maakt dit de zaak niet minder grotesk.

BerichtGeplaatst: Di Sep 15, 2020 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Verschrikkelijk die Fake News verspreiders. Hier de originele foto:

Maar goed, de zaak stinkt dan weer wel. Alleen zo'n fotomanipulatie doet het allemaal weer geen goed. Stront met stront besmeren.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 16, 2020 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Nou zie ik pas goed wat voor een apenpak die vent aan heeft! Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Sep 16, 2020 17:03 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik vind het ook niet mooi, maar smaken verschillen, meneer Van Es.

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2020 12:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Dat Akwasi als ambassadeur wordt gezien in de strijd om gelijkheid zegt alles over het linkse stinkende gedachtegoed. Ieder weldenkend mens zou afstand moeten nemen van een persoon die oproept tot moord en geldprijzen op hoofden van mensen zet.

BerichtGeplaatst: Do Sep 17, 2020 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Omdat niet iedereen dit bericht op internet kan lezen, plaats ik hier de gehele tekst.

De column van Angela de Jong / Algemeen Dagblad 17-09-2020

ANGELA KIJKT TV

De NPO vindt iemand die aantoonbaar strafbare dingen roept dus ‘een held’

Voordat ik aan deze column begon, heb ik het missiestatement van de NPO er nog eens op nageslagen. Om zeker te weten dat ik niet al jaren per ongeluk in de verkeerde veronderstelling leef. Maar nee, het stond er echt. Een keer of drie in de eerste acht zinnen. Dat de Nederlandse Publieke Omroep wil verbinden, lees: ‘bindende factor wil zijn in onze pluriforme samenleving’. En nog een fijn zinnetje waar mijn oog op viel: ‘houvast wil geven in een hectisch bestaan, in een steeds veranderende wereld.’

Verbinden dus. En houvast geven. Ik herhaal het nog maar een keer. Niet: polariseren. Niet: de boel verder op de spits drijven. Niet: de toch al gapende kloof in de maatschappij bewust nog verder op willen rekken. Kan iemand mij dan uitleggen waarom Akwasi woensdagavond tijdens de uitreiking van de FunX Awards op primetime NPO 3 een prijs kreeg voor zijn strijd tegen racisme in Nederland? Een award die dit jaar speciaal voor hem in het leven is geroepen. Want dat doe je voor ‘een echte held’, aldus presentator Fernando Halman, die superlatieven tekort kwam om zijn goede werk te benadrukken.

Nu deed ik wel meer nieuwe inzichten op tijdens de FunX Awards (over wat goede muziek is, over nieuwe woorden in de Nederlandse taal, over urban kledingstijlen die verder gaan dan een hoody met een trainingsbroek) maar dit was verreweg de opzienbarendste. In dit land noemen we iemand die aantoonbaar strafbare dingen roept dus een held. Iemand die geweld predikt op een volle Dam , met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt in talkshows en uiteindelijk strafvervolging afkoopt met een ‘foutje bedankt’, krijgt als toetje doodleuk een prijs. Van een radiozender die valt onder de NPO. Die zegt te willen verbinden, maar hiermee enkel bewijst de binding met de maatschappij volkomen kwijt te zijn.

Elke keer als je denkt dat het niet gekker kan in Nederland, gebeurt het toch. En dan wel heel hypocriet tijdens de uitzending een filmpje uitzenden waarin de meekijkende drillrap-achterban wordt opgeroepen om te stoppen met hun zinloze geweld en de messen thuis te laten. Dat is net zoiets als kech-schreeuwer Boef een prijs geven en daarna bekende vrouwelijke rappers een lans laten breken voor emancipatie van vrouwen. Oh wacht, dat gebeurde óók echt bij de FunX Awards.
Ik keek ernaar en had medelijden. Met al die mensen in Nederland die zich al jaren op een fatsoenlijke en vreedzame manier inzetten voor gelijke rechten en gelijke behandeling voor zwart en wit in Nederland. Die al maanden de scherven van Akwasi mogen opruimen. Die kregen geen prijs woensdag, maar een welgemikte trap tegen hun kop.

Spot on!!!

Weerwoord forum index » Binnenland