Geplaatst: Do Aug 20, 2020 19:02 |
|
|
|
Lampje schreef: |
O, best. Dan waren het geen viruswaarheid malloten, maar andere malloten.
What's the difference ? Het blijven hoe dan ook malloten. |
Ik heb 1000 keer liever te maken met een malloot dan iemand die bewust liegt om achteraf doodleuk met de mededeling te komen dat je geen stream hebt gezien, terwijl je eerst zegt dat wel te hebben gezien.
De media liegt en jij bent zo dom om die 1 op 1 na te kwaken. Hoe stom ben je dan? Doe aan fact checking! En als ik jou zeg dat er tussen de 1000 en 2000 man waren, dan kan je dat gerust van me aannemen. Ik ga daar niet om liegen. Neem het nieuws van de MSM tot je, maar ga dan even na of het wel klopt. Zo doe ik dat bijna altijd. Beelden liegen niet en had je zelf ook even kunnen checken via social media, waar het inmiddels wemelt van de filmpjes uit Den Haag.
Dit komt dus niet op tv, totaal geen respect voor een bejaarde man:
https://www.facebook.com/vrpress.nl/videos/684200925541457/UzpfSTYzODczNTcxNDpWSzo3ODU5MjM0NjU1MDM2NDc/?multi_permalinks=785855895510404¬if_id=1597777168705980¬if_t=group_highlights
Vanuit een andere hoek dezelfde man:
https://www.facebook.com/vicitvimjus/posts/3143718312341903?hc_location=ufi
Oude vrouw die bewerkt wordt met wapenstok:
https://scontent.fams1 1.fna.fbcdn.net/v/t1.0 9/118196282_3395536153802866_2125397067423571049_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=1480c5&_nc_ohc=3M0ocKLUpXQAX L3RlI&_nc_ht=scontent.fams1 1.fna&oh=ebce0ecb28f34b81ec74eb0468439f14&oe=5F645E92
En de klapper van vandaag: 3 of 4 agenten in burger springen uit een busje en vallen zonder ook maar enige aanleiding mensen aan:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IddCe4 5JTk[/youtube] |
|
Laatst aangepast door Real op Do Aug 20, 2020 19:27, in totaal 4 keer bewerkt _________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 19:12 |
|
|
|
Ja het was gezellig zo te zien;
https://www.youtube.com/watch?v=fXPloFXvYvs
Ik heb begrepen dat er eerst een stoet was die zich verzamelde op het plein. Toen heeft de politie gezegd dat ze naar elders moesten verkassen, aan de Hofvijver. Een deel gaf daar gehoor aan, een ander deel niet. En toen de mensen zich eenmaal hadden verzameld aan de Hofvijver kwamen er een paar romeo's uit een busje tevoorschijn om daar iemand te arresteren, waarna het daar ook uit de hand liep. Dat is wat je op die beelden ziet. De mensen die waren achtergebleven op het Plein kregen het ook aan de stok met agenten.
Kan zijn dat ik het verkeerd heb begrepen hoor, ik was er niet bij. |
|
Laatst aangepast door carlos op Do Aug 20, 2020 20:17, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 19:53 |
|
|
|
Real schreef: |
Ik heb 1000 keer liever te maken met een malloot dan iemand die bewust liegt om achteraf doodleuk met de mededeling te komen dat je geen stream hebt gezien, terwijl je eerst zegt dat wel te hebben gezien.
|
Beter lezen, melkboer. Ik heb helemaal niet achteraf gezegd dat ik hem niet gezien heb. Lees nou even rustig terug: ik heb gezegd dat ik het VOLGENS U niet gezien heb.
Quote: | De media liegt en jij bent zo dom om die 1 op 1 na te kwaken. |
Aanname. Ik kwaak niets na. Maar u en de uwen lopen hier altijd om het hardst te gillen dat de media liegen, zonder ooit met enig bewijs te komen waaruit dat zou blijken. Media die jullie dan wel weer gretig aanhalen als het een keer zo uit komt, want zo selectief zijn jullie dan ook wel weer: het is waarheid of het is een leugen al naar gelang het wel of niet van pas komt.
Quote: | Doe aan fact checking! |
Dat raad ik u zeker aan. Quote: | En als ik jou zeg dat er tussen de 1000 en 2000 man waren, dan kan je dat gerust van me aannemen. Ik ga daar niet om liegen. Neem het nieuws van de MSM tot je, maar ga dan even na of het wel klopt. Zo doe ik dat bijna altijd. Beelden liegen niet en had je zelf ook even kunnen checken via social media, waar het inmiddels wemelt van de filmpjes uit Den Haag. |
Dus u heeft gecheckt dat het er tussen de 1000 en 2000 waren. Dan wil ik van u weten waar u dat op baseert: stuur mij beelden of links waaruit dat af te leiden is, of waaruit dat duidelijk is vast te stellen.
Los daarvan is het dan weer merkwaardig dat u mij verwijt dat ik klakkeloos berichten in de media voor waar aanneem, maar ik moet wel rustig uw schrijfsels en observaties klakkeloos voor waar aannemen. Dat vind ik op zijn zachtst gezegd vreemd. |
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 20:14 |
|
|
|
Lampje schreef: | Maar u en de uwen lopen hier altijd om het hardst te gillen dat de media liegen, zonder ooit met enig bewijs te komen waaruit dat zou blijken. |
Ik heb zojuist de bewering van de media dat het een demo van viruswaarheid betrof debunked, dus gewoon een bewezen leugen.
Maar blijf vooral roeptoeteren hoor.
Lampje schreef: | Het is opvallend dat u hier ineens begaan bent met het lot van oudere mensen, terwijl veel oudere mensen overlijden aan corona omdat de demonstranten waar u zo'n hoge dunk van hebt weigeren zich aan een paar simpele regels te houden die tot doel hebben de corona in te dammen. |
Dit is een ronduit smerige aantijging die u totaal niet hard kunt maken. Waar waren al die corona sterfgevallen na de BLM demo op de Dam? Juist ja, die waren er helemaal niet. Er vinden amper besmettingen plaats buiten in de open lucht. En dat is niet iets wat ik beweer, maar wat uw helden Rutte en Hugo de J. beweren. |
|
_________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 20:27 |
|
|
|
Nee het is totale onzin.
Maar blijf vooral mensen lukraak beschuldigen van MOORD, zegt vooral veel over u denk ik. En daar zal ik het verder maar bij laten want mijn vingers jeuken om iets vervelenders dan dat te typen.
Prettige avond gewenst. |
|
_________________ Alleen samen krijgen we QRona eronder! |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 20:38 |
|
|
|
*** Verwijderd door Weerwoord Beheer *** |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 20:45 |
|
|
|
*** Verwijderd door Weerwoord Beheer *** |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 21:29 |
|
|
|
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 20, 2020 21:34 |
|
|
|
carlos schreef: | Nee het is totale onzin.
Maar blijf vooral mensen lukraak beschuldigen van MOORD, zegt vooral veel over u denk ik. En daar zal ik het verder maar bij laten want mijn vingers jeuken om iets vervelenders dan dat te typen.
|
Ga gerust uw gang.
En inderdaad, ik bescbuldig deze mensen van medeplichtigheid aan moord. Waarom ?
We proberen hier middels gerichte maatregelen het virus, waaraan mensen sterven, terug te dringen. Dat saboteren omdat je geen zin hebt je aan de regels te houden, betekent dat je indirect schuldig bent aan de dood van deze mensen, omdat je niets doet om dat te helpen voorkomen. Sterker nog : je saboteert het.
Door het bewuste karakter ervan staat djt gelijk aan moord. Weliswaar indirect, maar toch. |
|
Laatst aangepast door Lampje op Do Aug 20, 2020 21:53, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 21, 2020 8:13 |
|
|
|
Inmiddels is er alweer een dalende trend te zien in het aantal besmettingen. De informatie is afkomstig van de dagelijkse RIVM meldingen en door de Hond omgezet naar gemiddelde over 3 dagen om de trend beter zichtbaar te maken:
En een grafiek op dezelfde manier gegenereerd, maar dan over de IC opname´s, ook RIVM data:
 |
|
Laatst aangepast door Real op Vr Aug 21, 2020 8:16, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland