Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 1] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 332, 333, 334 ... 864, 865, 866  Volgende
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 19:02 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

Lampje schreef:

O, best. Dan waren het geen viruswaarheid malloten, maar andere malloten.
What's the difference ? Het blijven hoe dan ook malloten.

Ik heb 1000 keer liever te maken met een malloot dan iemand die bewust liegt om achteraf doodleuk met de mededeling te komen dat je geen stream hebt gezien, terwijl je eerst zegt dat wel te hebben gezien.

De media liegt en jij bent zo dom om die 1 op 1 na te kwaken. Hoe stom ben je dan? Doe aan fact checking! En als ik jou zeg dat er tussen de 1000 en 2000 man waren, dan kan je dat gerust van me aannemen. Ik ga daar niet om liegen. Neem het nieuws van de MSM tot je, maar ga dan even na of het wel klopt. Zo doe ik dat bijna altijd. Beelden liegen niet en had je zelf ook even kunnen checken via social media, waar het inmiddels wemelt van de filmpjes uit Den Haag.

Dit komt dus niet op tv, totaal geen respect voor een bejaarde man:

https://www.facebook.com/vrpress.nl/videos/684200925541457/UzpfSTYzODczNTcxNDpWSzo3ODU5MjM0NjU1MDM2NDc/?multi_permalinks=785855895510404&notif_id=1597777168705980&notif_t=group_highlights

Vanuit een andere hoek dezelfde man:

https://www.facebook.com/vicitvimjus/posts/3143718312341903?hc_location=ufi

Oude vrouw die bewerkt wordt met wapenstok:

https://scontent.fams1 1.fna.fbcdn.net/v/t1.0 9/118196282_3395536153802866_2125397067423571049_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=1480c5&_nc_ohc=3M0ocKLUpXQAX L3RlI&_nc_ht=scontent.fams1 1.fna&oh=ebce0ecb28f34b81ec74eb0468439f14&oe=5F645E92

En de klapper van vandaag: 3 of 4 agenten in burger springen uit een busje en vallen zonder ook maar enige aanleiding mensen aan:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IddCe4 5JTk[/youtube]

Laatst aangepast door Real op Do Aug 20, 2020 19:27, in totaal 4 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 19:12 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Ja het was gezellig zo te zien;

https://www.youtube.com/watch?v=fXPloFXvYvs

Ik heb begrepen dat er eerst een stoet was die zich verzamelde op het plein. Toen heeft de politie gezegd dat ze naar elders moesten verkassen, aan de Hofvijver. Een deel gaf daar gehoor aan, een ander deel niet. En toen de mensen zich eenmaal hadden verzameld aan de Hofvijver kwamen er een paar romeo's uit een busje tevoorschijn om daar iemand te arresteren, waarna het daar ook uit de hand liep. Dat is wat je op die beelden ziet. De mensen die waren achtergebleven op het Plein kregen het ook aan de stok met agenten.

Kan zijn dat ik het verkeerd heb begrepen hoor, ik was er niet bij.

Laatst aangepast door carlos op Do Aug 20, 2020 20:17, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 19:22 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

carlos schreef:

Kan zijn dat ik het verkeerd heb begrepen hoor, ik was er niet bij.

Ik heb 2 uur naar de streams gekeken en ik denk met enorm veel meekijkers, want op een gegeven moment liepen die streams volledig vast.

Stel fascisten zijn het, een ander woord heb ik er niet meer voor. Maar aan de andere kant: het is hun werk en ze handelen in opdracht van. Maar uit de beelden blijkt wel dat er buiten proportioneel geweld is gebruikt. Zomaar oudere mensen mishandelen, slaan en tegen de grond gooien is echt NOT DONE Cool

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 19:53 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Real schreef:

Ik heb 1000 keer liever te maken met een malloot dan iemand die bewust liegt om achteraf doodleuk met de mededeling te komen dat je geen stream hebt gezien, terwijl je eerst zegt dat wel te hebben gezien.

Beter lezen, melkboer. Ik heb helemaal niet achteraf gezegd dat ik hem niet gezien heb. Lees nou even rustig terug: ik heb gezegd dat ik het VOLGENS U niet gezien heb.

Quote:
De media liegt en jij bent zo dom om die 1 op 1 na te kwaken.

Aanname. Ik kwaak niets na. Maar u en de uwen lopen hier altijd om het hardst te gillen dat de media liegen, zonder ooit met enig bewijs te komen waaruit dat zou blijken. Media die jullie dan wel weer gretig aanhalen als het een keer zo uit komt, want zo selectief zijn jullie dan ook wel weer: het is waarheid of het is een leugen al naar gelang het wel of niet van pas komt.
Quote:
Doe aan fact checking!

Dat raad ik u zeker aan.
Quote:
En als ik jou zeg dat er tussen de 1000 en 2000 man waren, dan kan je dat gerust van me aannemen. Ik ga daar niet om liegen. Neem het nieuws van de MSM tot je, maar ga dan even na of het wel klopt. Zo doe ik dat bijna altijd. Beelden liegen niet en had je zelf ook even kunnen checken via social media, waar het inmiddels wemelt van de filmpjes uit Den Haag.

Dus u heeft gecheckt dat het er tussen de 1000 en 2000 waren. Dan wil ik van u weten waar u dat op baseert: stuur mij beelden of links waaruit dat af te leiden is, of waaruit dat duidelijk is vast te stellen.
Los daarvan is het dan weer merkwaardig dat u mij verwijt dat ik klakkeloos berichten in de media voor waar aanneem, maar ik moet wel rustig uw schrijfsels en observaties klakkeloos voor waar aannemen. Dat vind ik op zijn zachtst gezegd vreemd.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:07 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Real schreef:

Stel fascisten zijn het, een ander woord heb ik er niet meer voor. Maar aan de andere kant: het is hun werk en ze handelen in opdracht van. Maar uit de beelden blijkt wel dat er buiten proportioneel geweld is gebruikt. Zomaar oudere mensen mishandelen, slaan en tegen de grond gooien is echt NOT DONE Cool

Het is opvallend dat u hier ineens begaan bent met het lot van oudere mensen, terwijl veel oudere mensen overlijden aan corona omdat de demonstranten waar u zo'n hoge dunk van hebt weigeren zich aan een paar simpele regels te houden die tot doel hebben de corona in te dammen.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:12 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
RatuAdil

Real schreef:

Dan had ze het eerdere bevel van de politie moeten opvolgen en moeten vertrekken. Als je niet vertrekt, nadat de politie een bevel tot ontbinding van een demonstratie heeft gegeven, dan kies je zelf bewust voor het risico dat je een klap kan krijgen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:14 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
Maar u en de uwen lopen hier altijd om het hardst te gillen dat de media liegen, zonder ooit met enig bewijs te komen waaruit dat zou blijken.

Ik heb zojuist de bewering van de media dat het een demo van viruswaarheid betrof debunked, dus gewoon een bewezen leugen.

Maar blijf vooral roeptoeteren hoor.

Lampje schreef:
Het is opvallend dat u hier ineens begaan bent met het lot van oudere mensen, terwijl veel oudere mensen overlijden aan corona omdat de demonstranten waar u zo'n hoge dunk van hebt weigeren zich aan een paar simpele regels te houden die tot doel hebben de corona in te dammen.

Dit is een ronduit smerige aantijging die u totaal niet hard kunt maken. Waar waren al die corona sterfgevallen na de BLM demo op de Dam? Juist ja, die waren er helemaal niet. Er vinden amper besmettingen plaats buiten in de open lucht. En dat is niet iets wat ik beweer, maar wat uw helden Rutte en Hugo de J. beweren.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:20 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

RatuAdil schreef:
Real schreef:

Dan had ze het eerdere bevel van de politie moeten opvolgen en moeten vertrekken. Als je niet vertrekt, nadat de politie een bevel tot ontbinding van een demonstratie heeft gegeven, dan kies je zelf bewust voor het risico dat je een klap kan krijgen.

Klopt. En als je goed kijkt zie je dat dat "oude dametje" de politie provoceert en zelfs overgaat tot de aanval. Logisch dat je dan klappen krijgt.
Ik word kotsmisselijk van dat volk dat voortdurend loopt te provoceren en als ze dan een tik krijgen keihard staan te janken dat de politie fors geweld gebruikt.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:21 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
[
Dit is een ronduit smerige aantijging

Zal best. Ik neem er geen WOORD van terug. En waarom niet ? Omdat het de WAARHEID is.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:27 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
carlos

Nee het is totale onzin.

Maar blijf vooral mensen lukraak beschuldigen van MOORD, zegt vooral veel over u denk ik. En daar zal ik het verder maar bij laten want mijn vingers jeuken om iets vervelenders dan dat te typen.

Prettige avond gewenst.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:34 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

Lampje schreef:
carlos schreef:
[

Zal best. Ik neem er geen WOORD van terug. En waarom niet ? Omdat het de WAARHEID is.

Je bent een leugenaar Lampje Exclamation

En jij vindt het prima dat er een paar ouderen werden mishandeld in Den Haag. Beelden spreken voor zich.

*** Verwijderd door Weerwoord Beheer ***

Laatst aangepast door Real op Do Aug 20, 2020 20:39, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:38 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:38 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
RatuAdil

Real schreef:

En jij vindt het prima dat er een paar ouderen werden mishandeld in Den Haag. Beelden spreken voor zich.

Er is van mishandeling geen sprake. De politie had de demonstratie ontbonden en de mensen bevolen om zich van die locatie te verwijderen, als je dan blijft staan dan zal je verwijderd worden, als je je dan verzet ja dan krijg je een tik.
BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

RatuAdil schreef:

Er is van mishandeling geen sprake. De politie had de demonstratie ontbonden en de mensen bevolen om zich van die locatie te verwijderen, als je dan blijft staan dan zal je verwijderd worden, als je je dan verzet ja dan krijg je een tik.

Met geen enkele smoes is het slaan en het tegen de grond duwen van oudere mensen goed te praten Cool

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
RatuAdil

Real schreef:
En weer iemand met een dubbel accountje Cool

Er is vast wel een admin of mod die zo vriendelijk zal zijn een ip check te doen. Simpel om het feit dat iemand het met u oneens is zegt dat niet dat er sprake is van een dubbel account.
BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:45 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 20:47 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
RatuAdil

Real schreef:
Met geen enkele smoes is het slaan en het tegen de grond duwen van oudere mensen goed te praten Cool

Als je een bevel van de politie negeert tijdens een dreigende situatie dan is er elke reden om een klap te krijgen.
BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 21:29 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Real schreef:
Lampje schreef:
carlos schreef:
[

Je bent totaal krankzinnig en rijp voor een gesticht voor de rest van je leven Cool

Geen antwoord op mijn argumenten. In plaats daarvan stoere taal uitkramen. Doe uw best.
Laughing

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 21:34 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:
Nee het is totale onzin.

Maar blijf vooral mensen lukraak beschuldigen van MOORD, zegt vooral veel over u denk ik. En daar zal ik het verder maar bij laten want mijn vingers jeuken om iets vervelenders dan dat te typen.

Ga gerust uw gang.
En inderdaad, ik bescbuldig deze mensen van medeplichtigheid aan moord. Waarom ?
We proberen hier middels gerichte maatregelen het virus, waaraan mensen sterven, terug te dringen. Dat saboteren omdat je geen zin hebt je aan de regels te houden, betekent dat je indirect schuldig bent aan de dood van deze mensen, omdat je niets doet om dat te helpen voorkomen. Sterker nog : je saboteert het.
Door het bewuste karakter ervan staat djt gelijk aan moord. Weliswaar indirect, maar toch.

Laatst aangepast door Lampje op Do Aug 20, 2020 21:53, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 21:34 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

RatuAdil schreef:
Real schreef:

Als je een bevel van de politie negeert tijdens een dreigende situatie dan is er elke reden om een klap te krijgen.

Exact.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 21:36 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Real schreef:
RatuAdil schreef:
Real schreef:
En weer iemand met een dubbel accountje Cool

Er is vast wel een admin of mod die zo vriendelijk zal zijn een ip check te doen. Simpel om het feit dat iemand het met u oneens is zegt dat niet dat er sprake is van een dubbel account.

Dag Lampje : D

Ah, hier wordt gesuggereerd dat ik RatuAdil ben. Dat ben ik niet. Moderator, grijp in ! Roep dat Real eens tot de orde, hij begint nu echt vervelend te worden.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 21:51 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Lampje

Real schreef:
Lampje schreef:
carlos schreef:
[

Je bent totaal krankzinnig en rijp voor een gesticht voor de rest van je leven Cool

Beelden spreken inderdaad voor zich. De politie werd geprovoceerd, men volgde niet de orders op van de politie. Ja, dan vraag je om moeilijkheden.
U gaat voorbij aan wat ik hier over zei in relatie tot de ouderen die sterven aan corona. Geen weerwoord dus, zoals gewoonlijk.
De leugenaar bent u: ik vraag u om duidelijke beelden waaruit blijkt dat er tussen de 1000 en 2000 demonstranten waren. Geen reactie, zoals gewoonlijk.
Ik zeg u dat u verkeerd leest: u legt mij iets in de mond wat ik niet heb gezegd. Ik confronteer u daarmee: geen antwoord, zoals gewoonlijk.

Maar wel: mij uitschelden voor een krankzinnige die opgesloten moet worden. Mag hoor, ik zit er niet mee.constateer alleen dat dit een aanval op de persoon is, als dat bij u gebeurt stast u te janken.
Goedenavond.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 7:47 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

Apart! Zowel een nieuw iemand als Lampje roepen de hulp in van een mod Wink

RatuAdil schreef:

Lampje schreef:

Ah, hier wordt gesuggereerd dat ik RatuAdil ben. Dat ben ik niet. Moderator, grijp in ! Roep dat Real eens tot de orde, hij begint nu echt vervelend te worden.

Beiden gebruiken het woordje ´u´, dezelfde schrijfstijl en iedereen kan een ander IP adresje gebruiken: via proxy, via VPN of anders wel via een iPad via 4G. Ik kan er naast zitten, maar je hebt de schijn nu gelijk wel tegen je Lampje. Jou oproep riekt naar gedrag van bepaalde mensen uit de oorlog. Ziek Wink

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 7:59 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliox

RatuAdil schreef:
Real schreef:

Precies. Daarbij hangt er een grillige sfeer en zijn mensen agressief. Handen af van hulpdiensten en ophoepelen als daartoe opdracht wordt gegeven.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 8:13 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Real

Inmiddels is er alweer een dalende trend te zien in het aantal besmettingen. De informatie is afkomstig van de dagelijkse RIVM meldingen en door de Hond omgezet naar gemiddelde over 3 dagen om de trend beter zichtbaar te maken:

En een grafiek op dezelfde manier gegenereerd, maar dan over de IC opname´s, ook RIVM data:

Laatst aangepast door Real op Vr Aug 21, 2020 8:16, in totaal 1 keer bewerkt