Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Audio, video en software » Plaats hier je favoriete song van het moment Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 31, 2020 17:15 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Waanzin? Hoezo waanzin? Jij was toch degene die hier diverse keren schreef dat joden blanke kinderen slachten en opeten?
Even logisch redeneren: joden zijn ook zoogdieren dus die kunnen nooit kannibalen zijn.
Ik denk dat het weer de hoogste tijd is voor je medicijnen.
Anders red je het echt niet in de grotemensenwereld.

Cool

BerichtGeplaatst: Vr Jul 31, 2020 17:17 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

https://www.youtube.com/watch?v=v5t_uHnvzsw

oe Cocker - When The Night Comes

BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 5:00 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Jip schreef:
Waanzin? Hoezo waanzin? Jij was toch degene die hier diverse keren schreef dat joden blanke kinderen slachten en opeten?
Even logisch redeneren: joden zijn ook zoogdieren dus die kunnen nooit kannibalen zijn.
Cool

Hé, ze is er nog altijd.
Tja, je weet maar niet wanneer 't zal zijn.
Vaak denk je "vandaag misschien", maar dan is 't toch weer niet.
En ondertussen toch nog maar erop los liegen, bedriegen en verdraaien van wat anderen geschreven hebben.
Zegt zelfs dat ze licht van haar is.
Ja, grijs waarschijnlijk, maar dat is wat heel anders dan blond, wat ze ook al 'ns beweerd heeft te zijn.

Nou ja, vandaag misschien, of morgen.

't Ging hier niet over kannibalen, 't ging hier over vegetariers.
Daar is niks logisch te redeneren aan.
Maar dat zal dan wel weer wat te moeilijk te bevatten zijn voor Altzheimerpatienten die nog net deel uitmaken van de ouwemensenwereld.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 5:39 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Natubico schreef:
Jip schreef:
Cool

Hé, ze is er nog altijd.
Tja, je weet maar niet wanneer 't zal zijn.
Vaak denk je "vandaag misschien", maar dan is 't toch weer niet.
En ondertussen toch nog maar erop los liegen, bedriegen en verdraaien van wat anderen geschreven hebben.
Zegt zelfs dat ze licht van haar is.
Ja, grijs waarschijnlijk, maar dat is wat heel anders dan blond, wat ze ook al 'ns beweerd heeft te zijn.

Nou ja, vandaag misschien, of morgen.

't Ging hier niet over kannibalen, 't ging hier over vegetariers.
Daar is niks logisch te redeneren aan.
Maar dat zal dan wel weer wat te moeilijk te bevatten zijn voor Altzheimerpatienten die nog net deel uitmaken van de ouwemensenwereld.
-

https://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?p=582528&highlight=#582528

Quote:
Voor zover dezerzijds bekend heeft men exotische binnendringers als Joden en Zigeuners willen afzonderen van de autochtone Noord-Europide samenleving door ze te concentreren in 'n soort vluchtelingenkampen.
Dit omdat de Noord-Europide gewoonte om exotische en andere immigranten gewoon toe te laten tot het maatschappelijke gebeuren 'n veel te goedmoedige politiek was gebleken waar grof misbruik van werd gemaakt.
Daarom werd besoten om ook in Noord-Eurpa te gaan doen wat verder vrijwel overal in de wereld gebeurde en nog gebeurt, te weten het onderbrengen van vluchtelingen in afzonderlijke kampementen.
Dat een en ander in dit geval leidde tot al te hoge kosten voor de overheid die al zo veel kwijt was aan oorlogsvoering tegen het Noord-Europide ras uitroeiende misdadige regimes als dat van Stalin, waardoor er op 'n gegeven moment gewoon geen middelen meer waren om alle bewoners van die concentratiekampen nog te onderhouden, konden de Nazi's ook niet helpen. Ze hadden de bewoners ervan vóór de concentratie vaak genoeg gesommeerd om het land te verlaten vanwege hun asociale en misdadige gedrag.

Uitzuigen, liegen, bedriegen, oplichten, blonde kinderen stelen en opeten, het milieu vervuilen, het gouden kalf aanbidden, kindermisbruik, zich niets aantrekken van de huwelijkstrouw die anderen mekaar beloofd hebben, de daarmee samenhangende rasvervuiling, en nog zo het een en ander.

Wie zit hier nu te liegen? Jij toch, Mr. Miasma!

BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 6:46 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

En waar staat (zelfs diverse malen) dat de Joden blonde kinderen slachtten en opaten?

Nergens dus juffrouw Muizegaatje.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2020 11:22 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Het gaat een warme week worden...

Stan Getz & João Gilberto met gastoptreden van Astrud Gilberto - The Girl from Ipanema.

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2020 5:55 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Hier niet. Wij zitten nog in de winter, net wat koude dagen, de houtkachel snort, mijn met wolbeklede pantoffels voldoen op de koude vloer. Mijn vrouw klaagde over de verminderde belangstelling voor kunst (zij schildert), dat heb je in tijden schaarste en crisis antwoordde ik haar, weinig troostend noch hoopgevend, in een verder weinig empathische bui. En dat kwam omdat ik mij bezorgde over de traagverlopende verkoop van pootaardappelen. Die verrekte consumptieboeren willen niet betalen, of te weinig, en die klagen weer over de groenteboeren, supermarkten en grootverpakkers uiteraard, En die laatsten weer over de overheid, de politiek of wat hoogtij viert, Covid-19. Iedereen blijft thuis en koopt voorverpakt diepgevroren vanalles.

KUT.

Ik luister naar de plaatselijke radio. Er wordt een Bingo voor werkelozen georganiseerd in Carelmapu, de plaatselijke pastoor doet een mooi praatje, een typische teólogo de la liberación. Een goedbedoelende geest, daarnietvan. Hoog risico natuurlijk dat iedereen Covid-19 oploopt. Maar dat maakt dat vissersvolk toch niet uit. En ik als aardappelboer kan ertegen. Als je maar goede aardappelen eet.
https://www.youtube.com/watch?v=bJVWZy4QOy0&list=PL3PhWT10BW3VDM5IcVodrdUpVIhU8f7Z-&index=7
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2020 7:49 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

De roze vlo. Zijn wij allen niet één? En waarom ¡gvd! Niet. Dat moet dan wel nu en meteen gebeuren, die eenwording, Het is die gebodszucht van de Roze Vlo die me tegenstond, ooit.

https://www.youtube.com/watch?v=lIkgDUEVt3Y

Wij en Zij. Friezen tegenover Grunnigers, onschuldige rivaliteit, ajax-feyenoord. Vroeger iets grimmiger: Westfriezen (Oebele) en Friezen (Greate Pier) tegen Hollanders, Ommelanders en Oostfriezen tegen Saksen. Nog veel vroeger, echt bloedig, de tijden dat de friezen nog echt iets voorstelden, militair gezien : (heidense) Friezen tegen (gekerstende) Franken, en ietsje daarvoor ook tegen Romeinen.

Weinigen beseffen dat identiteit slechts gestalte krijgt door het vergelijk met de ander en door de blik van de ander. Zonder de blik van de ander bestaan we niet eens, overdrachtelijk gesproken. Jij bent mijn ogen (Eres mis ojos, Vous êtes mes yeux, je bent alles voor mij) Men kijkt naar iemand op (respeto, ontzag), men ontziet de meerdere, men kijkt neer op de mindere, en naar iemand anders ziet men niet om, Ik zie hem/haar niet staan . Ik ben wie ik ben door de blik van anderen, vijandig, vriendelijk, minzaam of ongezien, en voor een deel ook door wie ik denk te zijn, oogst van mijn eigen wanen.

Tedje waant zich wetend, Cliff waant zich ervaren, Lampje waant zich Argus, Jip waant zich eindeloos rebel, Royy is agentprovocateur, gewoon een rechtse materialistische pestkop en homo bovendien-ik beken, ik lees hem graag-, Ryan is een verre geestverwant, maar soms wel erg ver, Carlos lees ik graag, maar verdwaalt mij, en drijft mij tot extreemratoneleantisamenzweringstheorie houding en tot slot: Ikzelf waan mij de laatste waarheidszoeker eenzaam roepend vanaf het zuiden onzer Moeder Aarde.

Lijdt allen die de Waarheid pijnigt. Ik geniet ervan.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2020 8:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Prachtig verwoord, Willem! Daar kan niemand meer overheen.

Nederig sluit ik me daarom bij je aan...
Wij denken allemaal dat we het verschil tussen de hemel en de hel weten, maar in feite zijn we een paar zielen die in een viskom rondzwemmen, jaar na jaar. Maar desondanks we willen allemaal hier zijn…

https://www.youtube.com/watch?v=EodytPmki5s

BerichtGeplaatst: Za Aug 08, 2020 17:38 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

De bezongen temperatuur gaan we niet halen, maar het zal niet veel schelen...

John Fogerty - A Hundred And Ten In The Shade

Weerwoord forum index » Audio, video en software