Geplaatst: Ma Jun 29, 2020 12:14 |
|
|
|
En niets over dat Bill Gates eigenlijk een Alien is van Planeet Zhwklrulm? |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2020 14:02 |
|
|
|
De mainstream media vereren Angela Merkel.
In de niet-mainstream media wordt zij wel vaker beschreven als de duivelse hoer van Babylon,
die velen misleidt, de zeden bederft, rampspoed, chaos, dood en vernietiging brengt. |
|
Laatst aangepast door Icesurfer op Ma Jun 29, 2020 14:14, in totaal 2 keer bewerkt _________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2020 19:28 |
|
|
|
@Lampje
Netjes gezegd, veel wakkere mensen in Duitsland en andere Europese landen, hebben een pest-hekel aan de politiek van mainstream media, Merkel en haar lakeien. |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jun 29, 2020 21:56 |
|
|
|
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2020 10:27 |
|
|
|
Ik zie tegenwoordig op de Nederlandse TV nog meer negroide personen dan op de TV van Burundi. Hoeveel % van de nederlandse bevolking is eigenlijk van negroide herkomst. Ik zie hier ook meer negers op TV dan Indo,s Chinezen, of Hindoestanen. Hoe kan dat.
Ik merkte al jaren geleden op, dat in een vraaggesprek in Amsterdam, steevast de blanke kinderen met de Hindoestanen en Indo,s achteraan stonden. Toch raar. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Di Jun 30, 2020 12:21 |
|
|
|
Het is me wat, meneer Poendert. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2020 10:57 |
|
|
|
Hoe komt Poendert eigenlijk in vredesnaam aan televisiezenders uit Burundi? Zit TV Burundi soms bij hem op de schotel?
Dat vraag ik me dan weer af.  |
|
_________________ Va bene. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2020 11:17 |
|
|
|
Klopt wel wat Poendert zegt, als ik op deze Live-stream kijk staan er al een jaar lang een paar vlaggetjes:
Dus geen negroïde personen op TV  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 03, 2020 11:31 |
|
|
|
Afrikaanse televisie lijkt me fascinerend..
Beter dan die troep die wij voorgeschoteld krijgen van de NPO en John de Mol achtigen.  |
|
_________________ Va bene. |
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 04, 2020 2:06 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jul 15, 2020 17:39 |
|
|
|
De NOS is weer eens vreselijk door de mand gevallen, nu met een item over China:
https://www.dumpert.nl/item/7949475_4a52aeaf
Ze knippen en plakken een interview waarin iemand geciteerd wordt, notabene in een geheel andere context, aan een verhaal over de UK en China.
Ongehoorde meningsturing. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Jul 18, 2020 16:19 |
|
|
|
“Stinky-shit mainstream media”
 |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Vr Jul 31, 2020 8:22 |
|
|
|
Weer een staaltje van de neutraliteit van de NOS.
Vandaag is het Offerfeest en er wordt in het ochtendprogramma van het NOS nieuws op Radio 1 uitgebreid bij stilgestaan, mede ook vanwege de corona-crisis. Een verslaggever is ter plekke en vraagt waar de vrouwen zijn. Als antwoord komen de gekende smoesjes in gebrekkig Nederlands, waarna de verslaggever het erbij laat.
Maar als gekleurde medelanders roepen dat ze hier institutioneel gediscrimineerd worden (wat absoluut niet waar is) dan weet de NOS niet hoe breed ze dat uit moet meten en hoe hard ze het daarmee eens moet zijn, maar over de institutionele discriminatie van de vrouw binnen de islam (wat absoluut wel waar is) zeggen ze liever niets.
Trouwens, waarom gaan ze naar de gebedsdienst van het islamitische Offerfeest? Naar de jaarlijkse katholieke mis op Aswoensdag gaan ze toch ook niet?
Even later komt in het programma een homo aan het woord die door Sanquin geweigerd wordt als plasmadonor t.b.v. het ontwikkelen van het vaccin tegen corona.
Desgevraagd legt iemand van Sanquin uit dat het niet aan hun ligt, maar dat zij geboden zijn aan een internationale alliantie waaraan landen deelnemen die conservatiever dan Nederland zijn.
De presentator reageert hierop met de vraag waarom deze landen dan niet uit de alliantie gegooid worden.
Werkelijk! Hoe krijgt deze neutrale presentator het voor elkaar!  |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 31, 2020 9:04 |
|
|
|
Ik vraag me af wanneer we weer onpartijdig nieuws op onze media kunnen bekijken. Komt dat ooit weer terug.
Ik bedoel dus dat ik weer de Volkskrant of Trouw kan lezen zonder dat ik daarna op Geenstijl of DDS moet nazoeken of de berichten niet zijn bij verknutseld.
Wat Suriname betreft, Een van mijn favoriete landen. Daar is 15,7% van de mensen Creool. Waarom kan ik hier op Nederlandse TV geen programma bekijken zonder een aantal Creolen. Ik zie hier nooit een Hindoestaan 27 % of een Surinaamse Javaan, ook rond de 15 %. Zijn die niet Creoolse Surinamers minder waard?
Ben ik nu een racist? |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 31, 2020 9:26 |
|
|
|
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|