Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Bush wist van plan vliegtuigkapingen Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2020 20:44 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Epstein dood in zijn cel gevonden. Officieel 'zelfmoord' alleen bijna niemand gelooft het..

Zullen we er ooit achter komen hoe dat nou echt zit? Ik denk het niet.

BerichtGeplaatst: Do Jun 04, 2020 21:21 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

carlos schreef:
Epstein dood in zijn cel gevonden. Officieel 'zelfmoord' alleen bijna niemand gelooft het..

Zullen we er ooit achter komen hoe dat nou echt zit? Ik denk het niet.

Het zou zo maar eens kunnen, dat hij te veel wist.
Altijd handig voor de Big Boys dat zo iemand de mond gesnoerd wordt.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2020 9:34 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Bewijzen dat Bush Sr. loog en de verkeerde landen aanwees onderwijl de betrokken SaudISIS Arabische
officials bij honderden hielp te ontsnappen aan verhoor en veroordeling.

https://www.propublica.org/article/the-justice-department-accidentally-released-the-name-of-saudi-official-suspected-of-helping-the-9-11-hijackers
https://www.nbcnews.com/politics/national-security/families-9-11-victims-seek-more-info-saudi-official-mistakenly-n1206416
https://www.floridabulldog.org/2011/09/fbi-found-direct-ties-between-911-hijackers-and-saudis-living-in-florida-congress-kept-in-dark/

Dat Eppstein ''zelfmoord'' pleegde gelooft zelfs niemand in de VS.
Toch praten onze media als vanouds over ''de man die suicide pleegde in zijn cel''

Onze mediacode luidt'' Twijfel nooit aan de integriteit van het keizerrijk uit het verre Westen''.

De VS heeft trouwens meer moorden gepleegd op onschuldige mensen in het Westen... ik heb ze al genoemd.
Het is een rijk zoals ieder ander rijk en de rest is sentimentele flauwekul.

Westerse (met name Nederland nam aan die bombardementen deel) misdaden worden stelselmatig ontkent en
het rechtssysteem van hoge zijde uitgeschakeld

Tot de incidenten die Del Ponte onderzocht, behoren de bombardementen op een passagierstrein,
de Servische staatstelevisie en de Chinese ambassade in Belgrado.
Volgens de Zwitserse heeft de Joegoslavische regering „op een overtuigende manier gedocumenteerd”
dat bij de NAVO-bombardementen circa 495 burgers om het leven kwamen.

Del Ponte kreeg geen toestemming voor verder onderzoek en nam uiteindelijk ontslag.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2020 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Weet je al wie de aanslagen wel hebben gepleegd Joost Question

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2020 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Real schreef:

Ik houd het op een "inside job".

Daarom is het maar de vraag of er kapingen hebben plaatsgevonden.

De feiten:

Het eerste vliegtuig... Is niet gefilmd. Men nam aan dat het een vliegtuig was,
nadat er op TV te zien was dat er een vliegtuig in het WTC binnenvloog.
Ik heb dat live gezien, en het was me meteen duidelijk dat het een doelbewuste actie was.
Er is immers rond Manhattan een zee van ruimte om op het water een noodlanding te maken.

Er gingen meteen al geruchten over passagiers die met hun telefoons vanuit de vliegtuigen zouden gebeld hebben.
Hoe kan dat dan? Een vliegtuig is een kooi van Faraday. Die telefoons worden daardoor juist afgeschermd.
Verder is het gebruik van cell phones niet eens toegestaan. Heeft ook geen nut, omdat er geen bereik is.

Verder het feit dat paspoorten van de "verdachten" ongeschonden gevonden werden.
Vanuit een brandend vliegtuig, waar niks van over bleef?
Nepdocumenten, die er later neergelegd werden?

De twee torens van het WTC zijn met speciale springstoffen opgeblazen.
Eigenlijk alleen toegankelijk voor professionele sloopbedrijven, en militairen.
Alleen deze springstoffen zijn in staat om de stalen steunpilaren schuin door te snijden.
Door op diverse lagen tegelijk deze kolommen door te snijden, kon het hele gebouw
in één keer naar beneden komen. Het is dus volgens een van tevoren opgezet plan opgeblazen, en dat
3 keer achter elkaar. 2 Gebouwen die bekend stonden als de Twin Towers, en dan ook nog eens gebouw 7.
Waarschijnlijk is de hele actie vanuit gebouw 7 gecoördineerd, en daarom ook daarna opgeblazen om de bewijzen te vernietigen.

Punt is, dat in zulk soort gebouwen het gemakkelijk is voor overheidsdiensten om hele verdiepingen te bezetten,
zonder dat iemand iets in de gaten heeft.

Dan is er ook nog het Pentagon. Direct na de zogenaamde aanslag was een relatief klein rond gat in de gevel te zien.
Een gevel die nog minstens een half uur intact bleef.
Totdat die blijkbaar ook opgeblazen werd, waardoor het verhaal van een vliegtuig dat binnenvloog aanneembaar werd.
ALs je na gaat dat zo'n klein rond gat alleen maar door een raket (missile) of door een kruisvluchtwapen veroorzaakt kon zijn.
Absoluut niet door een vliegtuig. Er zijn ook geen resten van een vliegtuig zoals een Boeing aangetoond.
Filmpjes en foto's van omstanders zijn stelselmatig in beslag genomen.

Dan is er verder nog een zwartgeblakerde plek waar zogenaamd ook nog een gekaapt toestel was neergekomen.
Het punt was nu ook weer, dat er geen resten van een vliegtuig zijn waargenomen.

Verder zijn er zaken die opmerkelijk zijn.
Zoals het totaal ontbreken van onderscheppingsjachtvliegtuigen boven New York en Washington.
Dat is alleen al genoeg bewijs voor een inside job.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2020 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Mossad was zeer actief in de aanloop naar de aanslagen. Ze hadden ook teams ter plaatse op de dag zelf, om het gebeuren te "documenteren". Een aantal van hen zijn opgepakt omdat ze in dit busje rondreden in Manhatten;

Linksboven staat "Urban Moving Systems Incorporated", dat was een bedrijfje dat zij gebruikten als dekmantel.

Er zijn beelden van die dag waarop dat busje te zien is, rijdend en al, dus kom niet aan dat dit een hoax is.

Hamvraag is natuurlijk, hoe wisten ze dit vooraf allemaal?

I say no more. Wink

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2020 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Dat was dus niet de vraag Ryan en carlos Wink

Real schreef:

Dat de officiele uitleg niet klopt, kan iedereen inmiddels wel bedenken. Met een paar subtiele hintjes over hoe de twin towers naar beneden kwamen krijg je al heel makkelijk de meest simpele ziel aan het twijfelen. Waarom kwamen ze zo snel naar beneden, waarom keurig rechtstandig en hoeveel gebouwen kwamen er naar beneden? Met de rest maak je het alleen maar moeilijk.

Als je je er een klein beetje in verdiept hebben ze ontelbare en enorme fouten gemaakt in het scr.ipt van die dag.

Dan de vraag wie? Ik denk de Amerikaanse geheime dienst met hulp van de Israelische en Saoedische geheime diensten. Amerika was eigenlijk de enige met een motief: oorlog, olie, wapen produktie, hegemonie en China dwars zitten via Afghanistan.

Hoe? De wtc's met explosieven en al die vliegtuigen waren compleet leeg, remote controlled.

Heeft het zin om nog een keertje te gaan onderzoeken? Nee, want ze werken toch niet mee om voor hun eigen misdaad ontmaskert te worden.

BerichtGeplaatst: Vr Jun 05, 2020 16:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Real schreef:
Amerika was eigenlijk de enige met een motief: oorlog, olie, wapen produktie, hegemonie en China dwars zitten via Afghanistan.

Volgens mij vergeet je het belangrijkste motief, een totale oorlog tegen de moslimwereld beginnen met die aanslagen als excuus. Afghanistan, Irak, Syrië, Libië...Iran. En wie heeft daar het grootste belang bij? Zie mijn vorige bijdrage en 'hint'. Afijn, de feiten spreken voor zich.

Dat China dwars zitten speelde toen nog niet zo, aangezien China destijds best nog een kleine speler was op het wereldtoneel.

Hoe anders is dat nu.

BerichtGeplaatst: Za Jun 06, 2020 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

carlos schreef:
Real schreef:
Amerika was eigenlijk de enige met een motief: oorlog, olie, wapen produktie, hegemonie en China dwars zitten via Afghanistan.

Volgens mij vergeet je het belangrijkste motief, een totale oorlog tegen de moslimwereld beginnen met die aanslagen als excuus. Afghanistan, Irak, Syrië, Libië...Iran. En wie heeft daar het grootste belang bij? Zie mijn vorige bijdrage en 'hint'. Afijn, de feiten spreken voor zich.

Dat China dwars zitten speelde toen nog niet zo, aangezien China destijds best nog een kleine speler was op het wereldtoneel.

Hoe anders is dat nu.

Onzin, het was geen totale oorlog tegen de Moslimwereld..

Het was en is voor een belangrijk deel een oorlog tegen landen die niks met 9/11 te maken hadden
.... echter nog niet binnen de invloedssfeer van de keizer zetelend in de VS staan.

Daarvoor moesten miljoenen doden vallen... en vallen er nog steeds doden.

Een land dat zeer nauw bij de terreur van 9/11 (en vrijwel alle andere Soenitische terreur in de wereld) betrokken was,
Saoedi Arabie werd geen strobreed in de weg gelegd....

En nog steeds niet... zie de op een mislukking uitgedraaide mini-parlementaire enquette (alleen al die naam)
over Islamitische (dus politieke) totalitaire buitenlandse invloeden uitgeoefend via moskeeen in Nederland.

BerichtGeplaatst: Zo Jun 07, 2020 10:28 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja, ik dacht dat ik me wel duidelijk gemaakt had met te zeggen dat het een "inside job" was.

Het is ook duidelijk dat er bepaalde landen zijn die samenspannen..
Een driehoek Verenigde Staten - Saoedie Arabië - Israël.

Wat die stiekem uitspoken komt echt wel boven water.

Een van de doelen is ook de destabilisatie van Europa.
Ze veroorzaken door oorlogen doelbewust migratiestromen naar Europa.
De Verenigde Staten hebben er belang bij om de Euro de nek om te draaien.
Saoedie Arabië is bezig om hun invloed op de moslims wereldwijd te versterken.
Israël heeft baat bij welke onregelmatigheid in het Midden Oosten dan ook.
Zo lang als moslims onder elkaar aan het matten zijn, heeft Israël rust.

Maar dit gaat allemaal wel ten koste van Europa.

BerichtGeplaatst: Ma Jun 08, 2020 19:16 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ryan schreef:
Tja, ik dacht dat ik me wel duidelijk gemaakt had met te zeggen dat het een "inside job" was.

Het is ook duidelijk dat er bepaalde landen zijn die samenspannen..
Een driehoek Verenigde Staten - Saoedie Arabië - Israël.

Wat die stiekem uitspoken komt echt wel boven water.

Een van de doelen is ook de destabilisatie van Europa.
Ze veroorzaken door oorlogen doelbewust migratiestromen naar Europa.
De Verenigde Staten hebben er belang bij om de Euro de nek om te draaien.
Saoedie Arabië is bezig om hun invloed op de moslims wereldwijd te versterken.
Israël heeft baat bij welke onregelmatigheid in het Midden Oosten dan ook.
Zo lang als moslims onder elkaar aan het matten zijn, heeft Israël rust.

Maar dit gaat allemaal wel ten koste van Europa.

Klopt helemaal.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Ma Jun 08, 2020 19:44, in totaal 4 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Jun 08, 2020 19:38 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Bush wist van plan vliegtuigkapingen?

Ja en ik wist het gelijk nadat ik dit filmpje zag:

Wat zeggen die kindertjes na ongeveer 4 en 1/2 minuut?

Juist: plane must hit steel

BerichtGeplaatst: Ma Jun 08, 2020 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Alweer juist, het geeft door welke belangen (Israel- Saoedi Arabie - VS ) Europa bedreigd wordt of het nu onder
Trump of Biden is..

In dit opzicht zou ik het volgende in herinnering willen brengen..

2017: Hoge NAVO-inspecteur Yves Chandelon (Auditeur-Generaal) die onderzoek deed naar de financiering van
terrorisme is dood aangetroffen, familie bestrijdt dat het zelfmoord was!

Het meest vreemde is dat over dit breaking news item (een dode hoge NAVO inspecteur gevonden) nergens
in onze media hierover bericht werd. Waarom had het geen nieuwswaarde ???

Zelfs lasterlijke insinuaties richting China of Rusland werden niet gemaakt, een kans die het Westen vrijwel
nooit aan zich voorbij laat gaan!

De autoriteiten noemden de dood een zelfmoord, (heel vreemd omdat al direct zo te classificeren gaande een onderzoek) Chandelon’s familie betwist deze beoordeling met klem.

Hij bleek meer dan 90 km van waar hij woonde/werkte te zijn gevonden. (ook al zo raar).

Chandelon was ook eigenaar van drie geregistreerde vuurwapens, maar een niet-geregistreerd wapen werd ontdekt
in de buurt van zijn lichaam.

Chandelon” had aan zijn entourage medegedeeld, dat hij dacht dat hij gevolgd werd
en had ‘vreemde’ telefoontjes ontvangen.”

Het is ook nog eens vreemd dat deze Inspecteur generaal ondanks zijn meldingen niet beveiligd werd..
Heel ongewoon.

Lijkt op een inside job... wellicht zat zijn tereur-onderzoek te dicht op de waarheid.

Weerwoord forum index » Buitenland