Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 256, 257, 258, 259, 260  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 18:33 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Dus als die Royy nou eerst 'ns ervoor gaat zorgen dat zijn stad, land en continent ook in defensief opzicht zelf z'n broek kan ophouden, dan mag ie daarna 'n grote mond opzetten over het land dat hem nu nog altijd beschermt en de leiders daarvan; (zij 't ook dan zonder zich schuldig te maken aan het strafbare feit van belediging).
-

T is opmerkelijk hoe Natubico extreem-linkse standpunten (rond vlees eten en grasmaaien enzo) combineert met behoorlijk rechtse standpunten.

Ik ben t met je eens hoor Natubico, ik vind dat we meer aan onze eigen Defensie moeten doen. Maar huldig ook onze, wat mij betreft, onverbrekelijke Atlantische band.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 18:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit was ook al zo'n highlight:

Hij heeft het over de ONLY afro-Amerikaanse vrouw die ooit gekozen is, terwijl er op datzelfde podium een andere staat. Vervolgens probeert hij zich snel te redden maar ook dat mislukt.

0:18 de blik van een verwarde oude man met dementie
0:21 nee dat zei je niet, ga maar een paar seconden terug

Ik heb hier maar ├ę├ęn woord voor...kansloos. Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 1:25 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
T is opmerkelijk hoe Natubico extreem-linkse standpunten (rond vlees eten en grasmaaien enzo) combineert met behoorlijk rechtse standpunten.

Zou niet weten wat er (extreem) links is aan een relatief ver gaande natuur- oftewel leven-vriendelijke instelling.
Wanneer 'n als rechts bekend staand iemand dit beweert, zou men daaruit kunnen afleiden dat hij van mening is dat "Rechts" als het tegenovergestelde van "Links", natuur- oftewel levenonvriendelijk is.
Denk niet dat alle rechtsen 't daarmee eens zullen zijn.

Royy schreef:
Ik ben t met je eens hoor Natubico, ik vind dat we meer aan onze eigen Defensie moeten doen. Maar huldig ook onze, wat mij betreft, onverbrekelijke Atlantische band.

't Gaat hier niet om "we"; 't gaat hier om ├ę├ęn persoon die zelf waarschijnlijk geeneens 'n bekende Nederlander is, maar zich wel in de positie lijkt te wanen om de leider(s) van de mogendheid waar hij 'n onverbrekelijke band mee wenst te behouden op 'n hoogst grove wijze te kunnen beledigen.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 9:10 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

De natuur bestaat uit grazers, organismen die rechtstreeks van de mineralen en verteerbare stoffen uit de natuur profiteren, en de oogstende carnivoren waartoe ook het mensdom behoort.
Het is jammer voor Natub, maar daarom zijn er voor zijn afdeling fabrieken uitgevonden de stoffen produceren die niet in zijn dieet zitten.
Maar van mij mag hij. Hij doet er niemand kwaad mee.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 15:51 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

Zou niet weten wat er (extreem) links is aan een relatief ver gaande natuur- oftewel leven-vriendelijke instelling.

Is extreem links.

Quote:

't Gaat hier niet om "we"; 't gaat hier om ├ę├ęn persoon die zelf waarschijnlijk geeneens 'n bekende Nederlander is, maar zich wel in de positie lijkt te wanen om de leider(s) van de mogendheid waar hij 'n onverbrekelijke band mee wenst te behouden op 'n hoogst grove wijze te kunnen beledigen.
-

Mogen bekende Nederlanders dan wel beledigen? T kan me geen drol schelen, zowel Trump als Biden zijn imbeciel.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 16:08 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Evenals Hitler is men in de VS vrijwel iedere seconde naar een nieuwe externe vijand aan het speuren ....
onderwijl vijandschap kwekend.

Eigenlijk heet daar alles wat afwijkend is '' extreem en radicaal links/rechts etc etc''.

De Nazi's hadden eenzelfde waarnemingsvermogen.

Ook toen werden in ons land enkele NSB'ers door dezelfde blikvernauwing bezeten.

De meelopers met de VS wacht eenzelfde lot.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Real schreef:
Ik heb me er eens over ingelezen, maar van chloroquine en hydroxychloroquine (het zwakkere broertje van chloroquine) is als bijwerking bekend dat het hartritmestoornissen en zelfs hartfalen kan veroorzaken.

Weleens de bijsluiter van paracetamol gelezen, Real? Als je elke bijsluiter gaat lezen durf je geen enkel medicijn meer te gebruiken. Ze melden elke bijwerking, zelfs die maar 1x per miljoen gebruikers voorkomt, om schadeclaims te voorkomen.

Chloroquine heeft al niet zoveel schadelijke bijwerkingen, hydroxychloroquine nog minder. Hartritmestoornissen? In de mate die HCL die veroorzaakt is dat alleen gevaarlijk voor hartpati├źnten, en soms mensen met hoge bloeddruk, en meestal ook nog pas na langdurig gebruik. Bij covid-19 wordt het middel slechts 10 dagen gebruikt.

Bij de veel bejubelde tests die The Lancet beschrijft en die 'bewijzen' dat HCL niet werkt is geen zink als toevoeging gebruikt. Dus wordt dat 'bewijs' nu neergezet als: zie je wel, kwakzalverij. The Lancet is immers de absolute waarheid.

Maar zink is essentieel in deze. Het is in feite zink dat het virus te lijf gaat, HCL dient alleen als 'doorgeefluik' zodat het zink de cel kan binnendringen.

Ook dat Trump dit middel preventief slikt wordt uiteraard door de MSM neergesabeld. Terwijl Italiaanse artsen HCL massaal preventief gebruikt hebben tijdens behandelingen om niet zelf besmet te worden.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 20:42 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
Is extreem links.

Als het Vruchtarisme (ook geen planten eten en dus ook plantenlevens respecteren) extreem-links zou zijn, zou gesteld kunnen worden dat het Veganisme dan wel links zou zijn.
Maar neem iemand als Schwarzenegger; die is Republikein en dus echt wel rechts; maar toch ook veganist.

Royy schreef:
Mogen bekende Nederlanders dan wel beledigen?

Iemand die 't bijvoorbeeld tot Premier of President van Nederland geschopt heeft en in die hoedanigheid ook persoonlijk in contact is of is geweest met beide genoemde Amerikaanse politici, die zou zich op het niveau en in de situatie kunnen bevinden dat hij of zij gefundeerd kan oordelen over de merites van genoemde personen.
Uiteraard ook dan (zoals gezegd) zonder het strafbare feit van belediging te begaan.
Maar iemand die qua informatie volkomen is aangewezen op wat de (met name ook Nederlandse) media hem voorschotelen, kan zich maar beter zo gereserveerd mogelijk opstellen bij het uiten van een mening betreffende dergelijke personen.
Anders draait 't al gauw uit op het smijten met visitekaartjes, oftewel projectie van de eigen gebreken op heel ver verwijderde anderen.

Royy schreef:
T kan me geen drol schelen, zowel Trump als Biden zijn imbeciel.

Erg benieuwd naar een betrouwbare bron van deze mededeling.
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 20:51 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Loetje schreef:

Is ook bekend waar die foto gemaakt is?

De Yab Yum wellicht?
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 21:57 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Natubico schreef:
Maar neem iemand als Schwarzenegger; die is Republikein en dus echt wel rechts; maar toch ook veganist

Ach ja. Dat zie je wel vaker bij mannen op leeftijd. Altijd kilo's vlees gegeten, dan krijgen ze een midlife crisis en gaan ze wazig doen.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 23:13 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Ik heb me eerder wat laatdunkend uitgelaten over de nieuwe persvoorlichtster van Trump, maar ze schijnt het toch wel redelijk goed te doen tot nog toe.

Kayleigh McEnany is de perfecte keuze voor deze functie. Natuurlijk is alles wat ze zegt pure Trump-propaganda, maar dat tegenwicht is tegenwoordig hard nodig tegen het main stream media journaille dat alleen maar anti-Trump-propaganda verspreidt. Nu krijgen ze EINDELIJK de wind van voren.

Het zou verstandig zijn als Trump vanaf nu alleen nog de hoognodige mededelingen doet, en de rest over laat aan deze intelligente dame.

Alleen jammer van dat christelijk gelul van haar. Dat je met die onzin in Amerika nog steeds stemmen kunt trekken anno 2020......... wat is het toch heerlijk om hier in Europa te zijn.

Ik ga er van uit dat Kayleigh McEnany sinds haar nieuwe functie streng beveiligd wordt. Er lopen ongetwijfeld heel wat Volkert van der Graafs rond in The Land Of Freedom.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 0:49 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Ze kan wel gerust zijn. Net als in Europa zijn de slachtoffers van politieke moorden In Amerika meestal links.
BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 1:56 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Maar neem iemand als Schwarzenegger; die is Republikein en dus echt wel rechts; maar toch ook veganist

Moppersmurf schreef:
Ach ja. Dat zie je wel vaker bij mannen op leeftijd. Altijd kilo's vlees gegeten, dan krijgen ze een midlife crisis en gaan ze wazig doen.

Tja, iemand van rond de zestig kan misschien wel uit eigen ervaring weten dat dat soms voorkomt.

Maar voor anderen is 't weer zo dat het verstand duidelijk met de jaren komt.

'n Meer links iemand als voormalig president Clinton is ook ruim na z'n 50e overgestapt op veganistische voeding.
Zo'n hart-attaque zet dus wel aan het denken en sommigen maken dan al dan niet op aanraden van de lijfarts alsnog de juiste keuze.

Trouwens Jobs was Vruchtarier ten tijde dat hij Apple oprichtte.
Naderhand is hij daar echter van afgestapt en was hij naar eigen zeggen weer "a garbage bag like everybody".
Maar ja, toen is 't kennelijk ook wel hard achteruit gegaan met z'n gezondheid.
Dacht dat hij iets van 56 is geworden.
-
BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 8:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:

Schwarzenegger wordt binnenkort 73. De man heeft zijn lichaam volgepompt met hormonen, steroïden en vlees, heel veel vlees.

Misschien is hij al aan het dementeren...

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 11:18 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

.........door een gebrek aan proteïne. Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik ben benieuwd wanneer de Trump campagne deze troefkaart op tafel gooit..

Het 'volkomen normale' gedrag van Joe Biden

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Biden: "Ik ben dol op kinderen die bij mij op schoot kruipen."

Geen idee waar dit allemaal over gaat, kan er geen touw aan vastknopen eerlijk gezegd. Iets over harige benen, kakkerlakken en hoe dol hij is op kinderen.

Koekoek! Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 14:54 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Waarom bash je een verwarde bejaarde Question
BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 16:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:

Dit is wel heel erg inderdaad. Hier is geen touw aan vast te knopen.

Wat was Obama een goede spreker...

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 16:26 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

carlos schreef:
Biden: "Ik ben dol op kinderen die bij mij op schoot kruipen."

Geen idee waar dit allemaal over gaat, kan er geen touw aan vastknopen eerlijk gezegd. Iets over harige benen, kakkerlakken en hoe dol hij is op kinderen.

Uit de reacties daaronder:
Quote:
Reporter: "Mr. Vice President, do you suffer from insanity?"
Joe Biden: "No, actually, I quite enjoy it."

Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2020 21:58 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Dit is wel heel erg inderdaad. Hier is geen touw aan vast te knopen.

Ja en nog vrij recent ook, van december geloof ik. Veel Biden-filmpjes zijn al wat ouder, maar het wordt er niet beter op (understatement). En dan te bedenken dat Biden eigenlijk nog nauwelijks campagne heeft gevoerd, dan waren de uitglijders inmiddels al niet meer bij te houden. Hij mag nog blij zijn met de corona crisis, die belet dat hij zich iedere avond voor lul kan zetten op de nationale televisie.

Wat een ramp deze kandidatuur, geen idee hoe ze erbij komen. Het lijkt haast wel alsof de democraten zelf ook een tweede termijn van Trump willen.

BerichtGeplaatst: Di Mei 26, 2020 4:39 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Misschien hebben de democraten geen samenhangend alternatief voor Trumppolitiek en geven ze de pijp liever aan Maarten. Of misschien kunnen ze intern alleen de eenheid bewaren zolang ze maar geen beleid uit moeten voeren.

De tegenstellingen binnen de democraten zijn veel groter dan men in Noordwesteuropa denkt: de democraten zijn helemaal niet zo progressief er zijn ook sterke conservatieve en nationalistische stromingen; wel is waar dat ze gemiddeld wat linkser zijn dan de republikeinen, dus voor meer belastingen, meer socoile en minder militaire uitgaven.

Denken dat de Republikeinen een soort VVD+SGP achtig iets vooral voor rijke mensen en de Democraten zoiets als PvdA+Groen Links voor intellectuelen en minderbedeelden is een versimpeling.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Di Mei 26, 2020 6:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Willem schreef:
Denken dat de Republikeinen een soort VVD+SGP achtig iets vooral voor rijke mensen en de Democraten zoiets als PvdA+Groen Links voor intellectuelen en minderbedeelden is een versimpeling.

Democraten zijn zeker niet Groen-Links. Het is meer D66 + ChristenUnie.

Ze zouden hier gewoon een middenpartij zijn.

Weerwoord forum index » Buitenland