Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 210, 211, 212  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 11:57 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Corwin schreef:
Real schreef:

Ik vrees voor jou dat plan A nog wel jaren kan gaan duren, als ze al iets vinden Cool

Volgens mij is plan A dat er over de hele wereld en zeker ook in Nederland heel erg veel onderzoek gedaan wordt naar heel veel verschillende oplossingen. En ook naar BMR vaccin. En als dat vaccin echt een goede invloed heeft zullen ze dat echt wel uit vinden.

Daar zal echt wel onderzoek naar zijn, al horen we daar niets over. Het TBC vaccin wordt in Nederland grootschalig onderzocht, maar ook in Australie. Maar wellicht is er wel heel ander goed nieuws:

'Veelbelovende eerste resultaten Chinees vaccin'

Een in China ontwikkeld vaccin lijkt na een eerste test veilig te zijn en mensen te beschermen tegen het coronavirus, meldt The New York Times. Onderzoekers hebben hun resultaten gepubliceerd in het medische vakblad The Lancet.

Het vaccin is getest op 108 mensen tussen de 18 en 60 jaar. Degenen die een dosis van het vaccin kregen, maakten binnen twee weken T-lymfocyten aan, een bepaald soort witte bloedcellen die nodig zijn voor de specifieke afweer tegen het virus. De antistoffen die daarnaast zorgen voor immuniteit werden binnen 28 dagen opgebouwd.

https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)31208-3/fulltext

Linkje werkt niet, maar als je hem even kopieert naar de adresbalk dan wel Wink

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

''Ik ben dit verhaal begonnen met vertrouwen in het RIVM en de overheid. Het RIVM zegt t, dus zal het zo zijn, zij kunnen dat het beste inschatten. Wat blijkt? Het RIVM zat er compleet naast, heeft er lang naast gezeten en zit er nog steeds naast.''

Wijsheid komt met de jaren, maar je zou je ook kunnen afvragen...
Waarom zat de RIVM ernaast,
waarom loog het over de plek (midden plaats) die Nederland qua aantal doden in de EU innam (bleek tot
de hoogsten te behoren).

Waarom zit Rutte er zo vaak naast, waarom geeft hij Willem Alexander zijn 63 miljoen en
waarom probeert Rutte dit op maniakale wijze te verhullen.

Die antwoorden daarop zijn essentieel... die vertellen heel veel over de aard van deze mensen.

Leugen en verhullingen komen nooit uit het niks.

Dat de NPO en de prietpraat media zich als de lakeien van een koning gedragen, komt ook niet vanzelf.

Dat de democratie door hen enorm is aangetast lijkt bijzaak voor deze slippendragers. ''geld'' gaat voor.

Wie zich als mentaal varken aan de tepel van de grootste zeug wil laten voeden loopt instinktief (evenals Jort kelder
en zo meer) in deze colonne van onteerde dwazen mee...

Zij kennen noch schaamte noch schuld en bedienen louter zichzelf.
Zo is het hen geleerd in hun corps-ballen-club.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Za Mei 23, 2020 12:24, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

In heel Afrika met miljoenen bewoners in verschillende klimaten, heeft men samen minder Coronadoden dan in kleine Europese landjes als Nederland.
Daarvan kun je wegkijken of er iets van proberen te leren.
Daar zit het op vast in onze regio. Corona is een politiek probleem geworden (Wit-Rusland 185 Coronadoden) omdat Baudet er al op 28 januari op heeft gewezen en een debat verzocht. Het is nu kleuterschool gedrag geworden, zeker in ons lieve landje.
Boerenverstand helpt in dit soort zaken. Hoogopgeleide okervisie werkt duidelijk niet, net zomin als politiek zwabberen van het bestuur.
Ik denk trouwens dat over 50 jaar Corona een kinderziekte is geworden net als mazelen.
Nogmaals de griep-oversterfte van 2017/2018 was 9.444. En die is nog steeds niet overtroffen.
Trump gebruikt een TBC vaccin, net zoiets als waar men mee wordt ingeent(peuters?) in het Oostblok. Dat zit ook niet lekker bij onze elite en de wijsneuzenclubs.
Ik heb een nichtje dat slaapt al weken niet door dat Corona geouwehoer op TV, kranten en radio.
Ik vraag me wel eens af hoe wij het als land in een echte oorlog zouden doen.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Poendert schreef:

Trump gebruikt een TBC vaccin

Bewijs Question

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Poendert schreef:
(Wit-Rusland 185 Coronadoden)

Erg schattig hoor, dat blinde vertrouwen de juiste cijfers uit Wit-Rusland te krijgen. Alleen ik kan er niks mee.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 12:47 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De corona cijfers uit geen enkel land zijn betrouwbaar, dat moge toch onderhand wel duidelijk zijn.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 15:34 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 16:54 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Corwin schreef:

Echt ik wacht gewoon nog even rustig af tot de onderzoekers een en ander werkelijk goed onderzocht hebben.

Dat moeten we ook doen. Zelf dokteren heeft weinig zin, tenzij t iets onschuldigs als BMR vaccinatie is.

In de tussentijd wil ik dat de Nederlandse Overheid haar data openbaar maakt en transparant maakt hoe ze tot haar besluiten om mijn vrijheid te beperken en de economie ten gronde te richten is gekomen.

Laatst aangepast door Royy op Za Mei 23, 2020 17:08, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:03 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Laatste berichten uit Zweden zijn dat in Groot-Stockholm ruim 7% besmet is (geweest), in andere regio's zo 3 a 4%. Dat valt dus tegen en is mogelijk zelfs lager dan hier in Brabant (hoezo weten we dat nog niet eigenlijk?).

Zweden heeft 10m inwoners, dus zeg zo'n 500k besmettingen. Met 3.6k oversterfte, maakt een mortaliteit van 0.7%.

Als we dat eens projecteren op Nederland, dan hebben we met 8.9k oversterfte ruim 1.2m besmettingen. Daarvan zijn een kleine 3k op de IC beland, ofwel 0.2%.

De Hond komt op 12% besmettingsgraad, ofwel ruim 2m mensen.

https://twitter.com/jburnmurdoch/status/1263035490200158209/photo/1

Ik wil dat de Nederlandse Overheid haar data openbaar maakt en transparant maakt hoe ze tot haar besluiten om mijn vrijheid te beperken en de economie ten gronde te richten is gekomen.

Laatst aangepast door Royy op Za Mei 23, 2020 17:10, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:07 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Subliem Exclamation

Iemand heeft de wiki van de NOS aangepast (tweede regel) en boven het logo in:

De stichting Nederlandse Propaganda Omroep (NPO)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_Nederlandse_Publieke_Omroep

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:19 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
. Niet je gras maaien, niet je eten koken, geen vlees eten, geen eieren eten, geen melk drinken, etc. (adviseur laat zich raden)

Mogen we van Natubico t gras niet meer maaien? Laughing

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:19 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Geweldig Real. Mij benieuwen hoelang dit blijft staan.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:29 Plaats reactie Reageer met quote
Real

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Poendert schreef:
In heel Afrika met miljoenen bewoners in verschillende klimaten, heeft men samen minder Coronadoden dan in kleine Europese landjes als Nederland.

Dat weet je helemaal niet. Afrika test niet en registreert niets.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 17:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:

Het verhoogt je kans op Corona...

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 19:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Royy schreef:
Laatste berichten uit Zweden zijn dat in Groot-Stockholm ruim 7% besmet is (geweest), in andere regio's zo 3 a 4%. Dat valt dus tegen en is mogelijk zelfs lager dan hier in Brabant (hoezo weten we dat nog niet eigenlijk?).

Zweden hebben de ruimte en zitten niet, zoals wij, als sardientjes in een blik bij elkaar gepropt en Zweden houden van huis uit een sociale afstand. Dat helpt een heel stuk tegen de overdracht van besmettingen.

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 20:24 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Real schreef:
Subliem Exclamation

Iemand heeft de wiki van de NOS aangepast (tweede regel) en boven het logo in:

De stichting Nederlandse Propaganda Omroep (NPO)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stichting_Nederlandse_Publieke_Omroep

Woehaaaa Smile

BerichtGeplaatst: Za Mei 23, 2020 23:38 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Real schreef:
Bij het Erasmus UMC in Utrecht en het RadboutUMC in Nijmegen zijn ze nu bezig met een grootschalig onderzoek naar het TBC vaccin.

Fijn als het helpt, maar het TBC vaccin is schaars en niet op te schalen voor 7 miljard mensen. Als BMR werkt zou dat theoretisch wel kunnen.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 3:02 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:

Cliff schreef:
Het verhoogt je kans op Corona...

Zal het hele verhaal er nog maar 'ns bij vertellen.
Corona kan beschouwd worden als 'n wraakexpeditie van de natuur voor al het dodelijke en mishandelende dat enkele categorien van levende wezens wordt aangedaan door de mensheid.
Een van die categorien zijn de planten.
En het maaien van grasplanten is niets meer of minder dan het doormidden snijden van die wezens.
Weliswaar gaat de plant er niet dood van, maar hij wordt er wel door verwond en moet zich daarna proberen te herstellen door het aanmaken van nieuwe bladeren.
(Vergelijk 't met het verwonden van 'n mens; in veel gevallen is dat ook niet dodelijk en geneest die wond daarna wel weer, maar leuk, oftewel mensvriendelijk is 't allemaal niet).
Nou, ervan uitgaande dat de natuur dat soort dingen op een of andere manier afstraft met onder andere ziektes, spreekt 't vanzelf, dat men meer kans maakt met 'n ziekte behept te raken wanneer men veel van dit soort natuuronvriendelijke gedragswijzen erop na houdt, dan wanneer men er bewust naar streeft dit zo weinig mogelijk te doen.
Dit temeer daar ook de zwaarte van de straf, oftewel de mate waarin men ziek wordt (tot eventueel overlijden aan toe) samen pleegt te hangen met de mate waarin men zich schuldig heeft gemaakt.

http://www.vivism.info/vivism-and-plants.html
-
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 7:32 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Is het nog wel verstandig om onkruid te wieden Natubico?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 9:38 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Natubico schreef:

En het maaien van grasplanten is niets meer of minder dan het doormidden snijden van die wezens.
-

Dat arme gras toch. Ben benieuwd hoe jouw tuin er uit ziet...

Maar mogen schapen en koeien wel t gras maaien en verpletteren met hun hoeven? Is dat dan niet pijnlijk voor het gras?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 9:41 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Poendert schreef:

Mijn vrouw en ik hebben Corona gehad evenals 6 buren waarvan er twee zijn overleden. Ook hier werd nooit getest.
Wij zijn nooit op corona getest hoewel ik het wel heb gevraagd aan de behandelende Arts. Dat mocht niet van onze overheid.
Ik ken eigenlijk maar weinig bekenden die zijn getest. Heeft geen zin, nergens voor nodig, volgens de leiding.
Niemand bij zijn volle verstand zal durven beweren dat West-Europa, en Z-Oost Azie niet het ergste is getroffen door het Coronavirus.
Leer daarvan, zoek uit waarvan dat komt, en doe er je voordeel mee. Maar dat wordt wel door door tegenstanders politiek tegengehouden. Pak een landkaart, kleur de Corona landen vuurrood, en vraag je af wat het verschil is tussen die landen, hun levenswijze, de genetische samenstelling van hun bevolking, de dieren waarmee ze leven, hun landbouwmethoden.
Niet zoals onze regering netjes met de armen over elkaar braaf wachten tot iemand of iets ons redt.
Neem de VOC mentaliteit weer als voorbeeld. Vecht eindelijk terug, zoals men in Z-Oost Azie deed.
Bijna iedereen in ons land is een haat richting Trump aangepraat. Maar Trump probeert tenminste iets als verdediging te slikken.
Zelfs mondkapjes zijn na bijna 4 maand (op 28 jan stelde Baudet al voor een Corona debat te houden) nog niet genoeg voorradig (zijn zelfs nog niet massaal goedgekeurd) Je kunt wel bij elk park zakjes pakken om hondenpoep te ruimen, maar mondkapjes zijn blijkbaar te moeilijk.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 9:54 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Wat een raar land is dat dan waar bijna iedereen zich laat aanpraten aan wie een hekel te hebben.
Ik woon gelukkig in Nederland waar bijna iedereen slim genoeg is om zelf te weten waar een hekel aan te hebben. Very Happy
BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 12:51 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Hugo de Jonge zegt dat vaccinatie de enige oplossing is en dat samenwerking met de WHO nodig is. En de vaccinatie VERPLICHT stellen met een paspoort is een EU target voor 2022.

Maar ûh, is er in 2022 wel een vaccin? En wat als er dan nog steeds geen vaccin is?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 24, 2020 14:02 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Poendert schreef:
Cliff schreef:
Poendert schreef:

Mijn vrouw en ik hebben Corona gehad evenals 6 buren waarvan er twee zijn overleden. Ook hier werd nooit getest.
Wij zijn nooit op corona getest hoewel ik het wel heb gevraagd aan de behandelende Arts. Dat mocht niet van onze overheid.
Ik ken eigenlijk maar weinig bekenden die zijn getest. Heeft geen zin, nergens voor nodig, volgens de leiding.
Niemand bij zijn volle verstand zal durven beweren dat West-Europa, en Z-Oost Azie niet het ergste is getroffen door het Coronavirus.
Leer daarvan, zoek uit waarvan dat komt, en doe er je voordeel mee. Maar dat wordt wel door door tegenstanders politiek tegengehouden. Pak een landkaart, kleur de Corona landen vuurrood, en vraag je af wat het verschil is tussen die landen, hun levenswijze, de genetische samenstelling van hun bevolking, de dieren waarmee ze leven, hun landbouwmethoden.
Niet zoals onze regering netjes met de armen over elkaar braaf wachten tot iemand of iets ons redt.
Neem de VOC mentaliteit weer als voorbeeld. Vecht eindelijk terug, zoals men in Z-Oost Azie deed.
Bijna iedereen in ons land is een haat richting Trump aangepraat. Maar Trump probeert tenminste iets als verdediging te slikken.
Zelfs mondkapjes zijn na bijna 4 maand (op 28 jan stelde Baudet al voor een Corona debat te houden) nog niet genoeg voorradig (zijn zelfs nog niet massaal goedgekeurd) Je kunt wel bij elk park zakjes pakken om hondenpoep te ruimen, maar mondkapjes zijn blijkbaar te moeilijk.

Van een neef van mij wordt gevraagd voor een installatiebedrijf - in Brabant - tijdens het half jaar inwerken
mee te rijden in het busje van zijn begeleider..

Het uitzendbureau: Maak je niet druk, komt goed...

Er gaan dus weer Corona-doden vallen want de VVD geeft de bedrijven de vrije hand door geen expliciete regels op te stellen.

Zo is het ook met Carnaval gegaan...

Zonder regels kan men na het overlijden van de werknemers de werkgever ook niet verantwoordelijk stellen...

Dit systeem heet: Liberalisme ... maar men zou het evengoed Kapitaslisme. Nazisme of Facisme kunnen noemen.

Het is triest dat Hollanders zich als lammetjes in de fuik van medeplichtigen in het kwade hebben laten lokken.
Zij zijn lamgeslagen stemvee vanwege hun hypotheekrenteaftrek en woon-speculatie.
Zij hebben hun ziel verloren en zijn ''bij leven'' mentaal tot zombies veroordeelde non-figuranten.

Ik kan alleen maar op hen spugen. Zij zijn de zelfverkozen lelijkheid.

Weerwoord forum index » Buitenland