Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Jihadkinderen toch naar Nederland? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 14:47 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Tedje van Es schreef:
Dit zaakje stinkt gewoon.

De politiek wil jihadisten niet terug halen (lees: wil ze niet in het land hebben).
Eerder werd een rechter teruggefloten toen hij oordeelde dat Nederland die jihadisten terug moest halen; deze beslissing was namelijk niet aan hem maar aan het kabinet (vat ik het zo goed samen?).

En nou wil een rechter deze aangeklaagde niet bij verstek veroordelen? Ik wil niet veel zeggen maar dit riekt naar chantage.

In een rechtsstaat is de rechterlijke macht onafhankelijk en niet een speelbal van de politiek.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

En in een rechtstaat maakt de politiek de dienst uit en niet de rechter.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Jij bent ook een kind van je ouders en een kleinkind van je grootouders.
Stel dat jij nu om deze reden terug moet naar je land van herkomst.
Wat is jouw reactie?
Ga je dan zonder een woord van protest?

Als ik minderjarig was had ik geen keus hè. En de enige die ik het kwalijk kan nemen zijn mijn eigen ouders die mij als kind in die positie gebracht hebben. Ik hoef het land waar ik ben daar niet verantwoordelijk voor te stellen.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:07 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En als je meerderjarig bent?

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Dan was het mijn eigen verantwoordelijkheid toch?

Als ik mij ga aansluiten bij IS, daar lekker ga meevechten en als ik verlies ik weer terug wil naar Nederland... vind ik dat Nederland het recht heeft mij te weigeren.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:16 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Daar heb ik het helemaal niet over. Jij woont en werkt hier en je moet opkrassen.
Je bent geen potentiele terrorist, maar een gewone huis- tuin- en keuken'illegaal', die zich overigens prima heeft weten aan te passen.
Zou je dan ook zonder een woord van protest vertrekken naar je land waar alles in puin ligt en waar jouw veiligheid op geen enkele manier gegarandeerd kan worden?

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 16:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jip schreef:
Daar heb ik het helemaal niet over. Jij woont en werkt hier en je moet opkrassen.

Waarom moet je opkrassen?

BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 18:02 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Tedje van Es schreef:
En in een rechtstaat maakt de politiek de dienst uit en niet de rechter.

In het Turkije van Erdogan maakt de politiek de dienst uit over de rechtelijke macht. In een rechtsstaat kan de politiek de rechtelijke macht niet naar willekeur voor haar karretje spannen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 19:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Je bent geen potentiele terrorist, maar een gewone huis- tuin- en keuken'illegaal', die zich overigens prima heeft weten aan te passen.

Ehm, dan hebben we een spraakverwarring. Ik dacht dat we het hadden over kinderen van IS-ers die teruggehaald moesten worden uit Syrië.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 11:41 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Corwin schreef:
In het Turkije van Erdogan maakt de politiek de dienst uit over de rechtelijke macht. In een rechtsstaat kan de politiek de rechtelijke macht niet naar willekeur voor haar karretje spannen.

Maar dat is niet wat er bij ons aan de hand is.

Hier sprak een Nederlands rechtbank het oordeel uit dat de Nederlandse Staat de Jihadvrouwen en hun kinderen terug moest halen. Dat is echter niet aan een rechter maar aan de politiek; afhankelijk van de gekozen samenstelling van de regering bepaalt die of ze jihadvrouwen en hun kinderen in het land willen hebben.
Als Groen Links de meerderheid in de regering zou hebben gehad dan waren alle vrouwen en kinderen allang terug gehaald.
Maar GL heeft niet de meerderheid, de huidige meerderheid wil de vrouwen niet in ons land hebben en dat een rechtbank nu een aangeklaagde niet bij verstek wil veroordelen, maar eist dat ze hier voor de rechtbank verschijnt, riekt sterk naar chantage om zo toch hun zin te krijgen.

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 16:43 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Nederlandse rechters zijn evenals in de VS (maar dan veel gluiperiger) radicaal politiek gekleurd.
Zij zijn de religieuze politie van de politiek correcte neo-liberale ''zelfhaat'' partijen.

D.w.z. zij haten niet zichzelf, maar het Nederlandse witte werkvolk.

D66 krijst dan ook luidkeels dat onze rechtspraak ''de beste ter wereld zou zijn'' , volkomen onvolwassen onzin
(bewijzen worden er dan ook niet bijgeleverd)en dat we dankzij de geradicaliseerde D66 sekte
zijn we inmiddels al sinds 30 jaar NACRO-STAAT NO. 1 in Europa zijn.

De Nederlandse rechters zijn als sinds de MAO-peride in de jaren '60 vooral D66 gekleurd en
voeren feilloos uit wat die partij wil... De D66 standpunten krijgen ze er al bij hun opleiding ingeduwd.

Dus willen de rechters alle Jihadisten, vrouwenverkrachters, en hen die zonder van gezicht te vertrekken
kinderen naast hun moeder op palen kruisigden snel in een luxe Nederlandse gevangenis hebben.

Aangezien de getuigen en slachtoffers allemaal in massa-graven liggen en onze D66 elite de Iraakse taal niet kent
kunnen deze geradicaliseerde juridische voorhoedes van D66-radicalen
de terroristen volgens plan weer snel vrijlaten.

Het voordeel is dat die terroristen dan de steun van NATO-landen waarschijnlijk geheim blijven houden
en dat ze weer op kunnen gaan in het PvdAllaaah (die heel vaak mee stemt met het Turks Facistische DENK)
D66 en Groen Links kiezersvolk...

Om diezelfde reden loopt Volkert van der G. weer lachend vrij, na een bizarre rechtspraak waarbij
alles in zijn voordeel werd beslist..

Dat is geen toeval..

Nederland een rechtsstaat of een democratie? Grotendeels NIET.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Zo Feb 23, 2020 16:48, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Joost Bakker schreef:
Nederland een rechtsstaat of een democratie? Grotendeels NIET.

+1

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 17:05 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

De Duitsers zijn " heropgevoed ". Ik vraag mij steeds meer af in hoeverre de Nederlanders ook destijds " heropgevoed " zijn.
Dat ze nu net als b.v. de Duitsers door kartel politiek en hun media gemanipuleerd zijn en worden is overduidelijk.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Richard Malka: "Angst voor de islam is, net als elke andere religie, een plicht".

PvdA en Groen Links en D66, VVD en CDA en Christenunie doen aan ernstige plichtsverzaking.

Zij omarmen nog steeds de ISlam onderwijl steeds minder mensen vrijuit durven te spreken
...als ze al gehoord worden... in Islamsterdam.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 13:04 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Geen van de door u genoemde partijen omarmt de islam.
Er is wel verschil van opvatting over hoe om te gaan met de islam, en daar kun je van mening over verschillen. Maar in uw optiek ben je meteen een islamaanhanger, islamknuffelaar, linkse wegkijker en naive gutmensch als je niet hard genoeg staat te gillen dat alle moslims moeten oprotten.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 13:27 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Joost Bakker schreef:
PvdA en Groen Links en D66, VVD en CDA en Christenunie doen aan ernstige plichtsverzaking...

Dat is ook niet zo vreemd. PvdA is al vele jaren de PvdAllah, GL is een knuffelpartij van naïeve Gutmenschen, D66 bestaat uit opportunistische leugenaars, de VVD wil handelsbelangen niet schaden en de CU omarmt alle religieuze fanatici zodat ze zelf minder opvallen.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2020 15:02 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

De heer van Es weet hoe het hoort: hij schreeuwt hard genoeg.
De heer Bakker kan hem dus wegstrepen van het lijstje met potentiele islamknuffelaars.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2020 11:22 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Is er verschil tussen een NSBer en een islam aanhanger/gedoger. Ze willen beiden dwingend onze levenswijze veranderen.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2020 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1713708362/verdachte-steekpartij-zuid-frankrijk-handelde-vermoedelijk-alleen

Dit wasw 4 april al bekend:
De 33-jarige Soedanese vluchteling stak op 4 april om zich heen in de Zuid-Franse plaats.
Hij schreeuwde volgens ooggetuigen „Allahu akbar” (God is de grootste).

Bij de steekpartij raakten ook vijf mensen gewond. Toegesnelde agenten troffen de verdachte naar verluidt aan
terwijl hij op zijn knieën zat te bidden.

Het onder controle staande NTR Leugenjournaal op 4 april jl:

''Een 33 jarige Fransman stak enkele mensen dood,
over de motieven is niks bekend''.

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie