Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Nederland is Knettergek geworden. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 11, 2020 8:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Natubico schreef:
Cliox schreef:
Theoretisch gelul. Ik kan er niets mee.

'n Goeie theorie is nodig voor 'n verantwoorde praktijk.-

Mee eens, 'n goeie theorie.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2020 11:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik kom nog even terug op Carnaval...

Blijkbaar is het toch niet zo'n onschuldig zuipfeest als dat ik eerder dacht. De reden dat Corona het hardst heeft toegeslagen in Brabant lijkt er zeker mee te maken te hebben.

Ik vraag me ook af: stel dat Corona ons land iets eerder getroffen zou hebben, zou Carnaval geannuleerd zijn? Ik geloof er namelijk geen fuck van. Juist de mensen die Carnaval vieren is de doelgroep die nu lult over 'het is maar een griepje' en 'anderhalve meter afstand slaat nergens op'. En tegelijktertijd met een kar vol wc papier de Jumbo verlaten.

Corona verspreidt zich bij uitstek op plekken met veel mensen, harde muziek (zodat je lekker hard moet schreeuwen met veel spuugdruppeltjes) en polonaises.

Op mijn werk zijn ook best veel Brabanders. Ze waren allemaal verkouden of ziek na Carnaval. Veel zuipen, weinig slapen, veel buiten in de kou en heel veel mensen en dat ook nog enkele dagen is een recept voor verkoudheid, griep en naar nu ook blijkt Corona.

Lekker eerst even op wintersport in Italië en dan carnaval vieren in Brabant.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2020 12:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Geen enkel volksfeest is veilig voor iets als corona.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2020 16:59 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:

Blijkbaar is het toch niet zo'n onschuldig zuipfeest als dat ik eerder dacht. De reden dat Corona het hardst heeft toegeslagen in Brabant lijkt er zeker mee te maken te hebben.

Ik vraag me ook af: stel dat Corona ons land iets eerder getroffen zou hebben, zou Carnaval geannuleerd zijn? Ik geloof er namelijk geen fuck van. Juist de mensen die Carnaval vieren is de doelgroep die nu lult over 'het is maar een griepje' en 'anderhalve meter afstand slaat nergens op'. En tegelijktertijd met een kar vol wc papier de Jumbo verlaten.

Corona verspreidt zich bij uitstek op plekken met veel mensen, harde muziek (zodat je lekker hard moet schreeuwen met veel spuugdruppeltjes) en polonaises.

Op mijn werk zijn ook best veel Brabanders. Ze waren allemaal verkouden of ziek na Carnaval. Veel zuipen, weinig slapen, veel buiten in de kou en heel veel mensen en dat ook nog enkele dagen is een recept voor verkoudheid, griep en naar nu ook blijkt Corona.

Hear ! Hear !

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2020 20:25 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Cliff schreef:

Zou kunnen.
Maar mijn indruk is, dat carnaval dit jaar nauwelijks gevierd is.
In onze gemeente was alles afgelast door het slechte weer.
Het enige wat er was, dat gebeurde in een plaatselijke kroeg.
Niet op straat of zo. Niks in zalen.

Als het puur aan carnaval zou liggen, zouden de Kempen al helemaal een rood gebied moeten zijn,
maar het tegendeel is juist waar.

In Brabant sprongen de regio's Tilburg/Breda en Uden/Meierijstad er uit.
Tja, dan komt al meteen de gemeenschappelijke factor van defensie aan de orde.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2020 20:34 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Lampje schreef:
Cliff schreef:

Hear ! Hear !

Ach, de jakhals mentaliteit laat weer eens van zich spreken.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2020 20:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Geen enkel volksfeest is veilig voor iets als corona.

Carnaval is wel volks, maar een feest zou ik het niet willen noemen.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 26, 2020 8:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Carnaval is dagen lang feest, Lampje! Very Happy
BerichtGeplaatst: Do Mrt 26, 2020 8:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
k vraag me ook af: stel dat Corona ons land iets eerder getroffen zou hebben, zou Carnaval geannuleerd zijn? Ik geloof er namelijk geen fuck van.

Formule 1 races worden afgelast, het EK-voetbal wordt afgelast, Olympische spelen worden afgelast, grote festivals worden afgelast, songfestival wordt afgelast maar carnaval, dat zou wel doorgaan. Ik zeg niet snel dat een uitspraak dom en ondoordacht is, maar deze valt daar wel onder. Het raakt kant noch wal.

Quote:
Juist de mensen die Carnaval vieren is de doelgroep die nu lult over 'het is maar een griepje' en 'anderhalve meter afstand slaat nergens op'. En tegelijktertijd met een kar vol wc papier de Jumbo verlaten.

Ik vraag me serieus af wat het doel is van deze ongefundeerde uitspraak. Tedje zieken? Trollen? Bah.
BerichtGeplaatst: Do Mrt 26, 2020 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Formule 1 races worden afgelast, het EK-voetbal wordt afgelast, Olympische spelen worden afgelast, grote festivals worden afgelast, songfestival wordt afgelast maar carnaval, dat zou wel doorgaan. Ik zeg niet snel dat een uitspraak dom en ondoordacht is, maar deze valt daar wel onder. Het raakt kant noch wal.

Heeft met het publiek te maken.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 28, 2020 1:24 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Het middel is alláng en vele malen erger dan het probleem!

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Nederland is Knettergek geworden.
  Weerwoord forum index » Binnenland