Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu » Het Broeikaseffect Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 161, 162, 163
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 28, 2020 15:52 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Cliff schreef:
10 miljoenste schreef:
Als wetenschappelijk bewijs eiser kon je net zo goed als ik weten dat dit een ludieke actie met onschuldig mayonaise en ketjap was ?

Eh, nee... dat kon ik niet. Als het ketchup en mayonaise is dan is het minder erg inderdaad, maar nog steeds... blijf je van andermans bezit af.

Quote:
De oorzaak van al dat gestal van afgeschreven economisch ijzer is dat ze 3 maanden lang de weg niet op mogen ! Dus tijd zat over hebben om wat vettigheid weg te poetsen .
zelf zou ik alvast op vrije plaatsen zonnepanelen neerplempen om elektrische oldtimers bij te laden onder het 3 maanden stilstaan .

Zonnepanelen in een parkeerkelder? Lekker rendement. Vraagje: kun je die fles jenever pas leegdrinken nadat je iets op Weerwoord post? Ik wil wel eens een nuchtere bijdrage van je zien.

Eens. Andermans bezit. Dan wel even verder denken dan slechts materiaal.
Doordenkertje voor jou.

BerichtGeplaatst: Za Feb 29, 2020 9:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Geen idee waar je het over hebt.

Overigens zou het me niets verbazen als je ketchup en mayonaise op autolak gooit en het enkele dagen laat zitten, dat het onherstelbare schade aanbrengt.

Van andermans bezit blijf je gewoon af. Je kunt het allemaal niet leuk vinden, er is geen enkele reden om het te gaan vernielen.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2020 17:46 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

torentje schreef:
En waar gaat dat geld van de hogere energieheffing heen? Juist naar mensen die nooit langdurige koude hebben ervaren en dus goed volgroeid zijn. Waardoor de mensen die nooit langdurig warmte hebben gehad hen fysiek niet de baas kunnen. Omdat de benen en armen van de mensen die nooit langdurige warmte hebben gehad veel te kort zijn.

Laatste bericht van Torentje. Hoe zou het met haar gaan?

Surprised

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu