Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Donald Trump Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 251, 252, 253 ... 263, 264, 265  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Feb 15, 2020 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

'Bloomberg wil Hillary als running mate'

https://www.zerohedge.com/political/bloomberg-considers-hillary-running-mate

Mark my words, dit gaat gebeuren!!

Ik zal alvast een complottheorie in de groep gooien; mocht Bloomberg president worden dan zal hij niet lang meer leven daarna. Hillary wordt, via deze route, alsnog president..

Je hebt het hier als eerste gehoord. Cool

BerichtGeplaatst: Zo Feb 16, 2020 20:43 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Zou ze eindelijk weer naar hartelust duistere en/of lucratieve zaakjes via het eigen persoonlijke e-mailaccount kunnen regelen.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Feb 17, 2020 0:02 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Amerikaanse presidenten worden niet gekozen maar na 100 veilingkijkdagen openbaar verkocht aan de hoogste bieder.
Republikein /democraat overloper Bloomberg financiert nu tactisch het democraten kamp .
Want, of kapitaal van linkerzak naar rechterzak verhuist maakt weinig uit in een 2 partij kerken stelsel waar linkerhanden/ rechterhanden elkander schoonwassen, zonder last van 'n Jezus vrije 3e partij .

Carrière biografie 2016 – van burgemeester naar president 2020 ?

Bloomberg is met een geschat vermogen van rond de 40 miljard dollar (anno 2016) een van de rijkste personen ter wereld.
Dat vermogen zette hij in voor zijn politieke carrière
, zodat hij niet gebonden was aan de regels voor sponsoring van politieke campagnes. Bij zijn herverkiezing van 2005 bijvoorbeeld gaf hij 80 miljoen dollar uit, meer dan tien maal zoveel als zijn tegenstander Fernando Ferrer en meer dan in welke burgemeesterscampagne ook. In een verkiezingsbijeenkomst die op tv werd uitgezonden liet Bloombergs campagnestaf een compleet publiek huren, wat echter door het persbureau AP werd ontdekt en onthuld. Desondanks behaalde Bloomberg meer dan 59% van de stemmen tegen Ferrer met ruim 39%
.
BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 0:53 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Sanders wint ook Nevada

Volgens mij is dit drie uit drie. Kan me niet herinneren dat ik dit eerder heb gezien, zelfs niet bij Trump.

Maar waar hebben de media het over? Michael Bloomberg. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Zo Feb 23, 2020 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Grumpy old man is back on top again..

Ik ben echt geen fan van deze man maar heb ook geen hekel aan hem, zoals wel aan de meeste andere kandidaten.

Mocht het zover komen dan haal ik een zak chips en ga rustig achterover zitten op verkiezingsnacht wanneer Trump en Bernie strijden om het Witte Huis. Trump is volgens mij zwaar favoriet sowieso, maar Bernie is wel sympathieker vind ik.

Tweetje van Trump:

Looks like Crazy Bernie is doing well in the Great State of Nevada. Biden & the rest look weak, & no way Mini Mike can restart his campaign after the worst debate performance in the history of Presidential Debates. Congratulations Bernie, & don’t let them take it away from you!

De media proberen nu de 'Rusland-kaart' uit te spelen tegen Bernie...zo sneu. Onze media nemen dat uiteraard weer klakkeloos over, zonder ook maar enig bewijs.

Putin probeert Bernie in het Witte Huis te krijgen om Amerika van binnenuit te ondermijnen. Ja ja. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Ma Feb 24, 2020 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

President Trump is veilig en wel geland in India voor een high profile staatsbezoek. Ben wel benieuwd, zal wel wat leuke plaatjes opleveren.

Een van de assistenten van Trump is op het laatste moment afgehaakt, met 'griep'. Ik weet niet of dat voor of na de landing in India was. In ieder geval, vandaag zal Trump meen ik nog Taj Mahal bezoeken samen met zijn vrouw Melania. Morgen staan er allerlei meetings op het programma.

Ik weet nog dat Justin Trudeau zich tijdens een eerder staatsbezoek aan India compleet belachelijk maakte, ik zie dat Trump nog niet zo snel doen. Hoewel... Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Feb 25, 2020 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

carlos schreef:

Ik zal alvast een complottheorie in de groep gooien; mocht Bloomberg president worden dan zal hij niet lang meer leven daarna. Hillary wordt, via deze route, alsnog president..

Hoe wil je jezelf al bij voorbaat kansloos maken? Het is niet voor niets dat Crooked Hillary vier jaar geleden met pek en veren bij landslide werd afgeserveerd. Maar nou je het zegt, het Clinton syndicaat heeft inderdaad een spoor van lijkzakken achtergelaten.

Laatst aangepast door Loetje op Di Feb 25, 2020 14:15, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Feb 25, 2020 14:03 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Voor Trump is het beter als hij Biden als tegenstander krijgt. Die is makkelijker aantoonbaar zo corrupt als de neten. En Biden is ook nog eens trots op zijn wandaden. Hij liet het zelfs op video,s zetten.
Hillary is alleen maar een kwaaddaardige oorlogshitster.

BerichtGeplaatst: Di Feb 25, 2020 15:37 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Loetje schreef:
carlos schreef:

Hoe wil je jezelf al bij voorbaat kansloos maken? Het is niet voor niets dat Crooked Hillary vier jaar geleden met pek en veren bij landslide werd afgeserveerd. Maar nou je het zegt, het Clinton syndicaat heeft inderdaad een spoor van lijkzakken achtergelaten.

Landslide afgeserveerd? Gekker moet het echt niet worden. Ze had meer stemmen dan Trump!
BerichtGeplaatst: Di Feb 25, 2020 16:02 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Doelsaldo is irrelevant in een competitie die op wedstrijdpunten wordt beslecht. Je feestje van tijdens de wedstrijd de spelregels gaan veranderen gaat dus niet door. Vergelijk: In 2016 werd Ajax (helaas) geen kampioen, ookal had Ajax een beter doelsaldo dan PSV, want PSV had meer wedstrijdpunten.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 26, 2020 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Corwin schreef:
Landslide afgeserveerd? Gekker moet het echt niet worden. Ze had meer stemmen dan Trump!

Trump 304 tegen Clinton 227... Ik zou het geen landslide noemen maar wel een klinkklare overwinning. Doelsaldo is inderdaad irrelevant. Kent iemand het doelsaldo nog van vorige Amerikaanse verkiezingen? Het werd pas een 'argument' toen de Nederlandse media Clinton als favoriet naar voren duwde en ontiegelijk hard op hun bek ging in de voorspellingen...

BerichtGeplaatst: Wo Feb 26, 2020 13:14 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

De term landslide suggereert een overwinning met groot "doelsaldo". Wie het "doelsaldo" niet relevant vindt heeft geen enkele reden om de term landslide te gebruiken. Welke vorm van doelsaldo er dan ook bedoeld wordt. Aantal kiesmannen of aantal staten of aantal kiezers, niet relevant geldt dan logischer wijze in elk van die betekenissen.
BerichtGeplaatst: Wo Feb 26, 2020 18:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Guttegut, moeten we het hier nog steeds over hebben? Rolling Eyes

Volgens mij wordt iedere verkiezingswinst met 300 of meer kiesmannen in de VS gezien als "landslide" omdat het verschil dan automatisch vrij groot is. Het was dacht ik iets van 306 vs 232, dat is meer dan 70 kiesmannen verschil. Bij verkiezingen die echt nipt zijn is het verschil veeel kleiner en spreekt men dus ook niet van een landslide.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 26, 2020 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
Corwin

Als de ene de meeste kiezers heeft en de ander wint, dan is dat niet nipt?
Van mij mag het allemaal , maar ik blijf het toch tegenstrijdig vinden als iemand beweert het doelsaldo niet relevant te vinden maar wel over een landslide spreekt.
staatsbezoek Trump aan India
BerichtGeplaatst: Wo Feb 26, 2020 22:30 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier het plakboek plaatje waar het Trump allemaal om te doen was tijdens zijn bezoek aan India.

Trump is inmiddels al weer terug, en zal zo meteen de natie toespreken over het coronavirus. Hij maakt zich waarschijnlijk grote zorgen...over Wall Street wel te verstaan.

BerichtGeplaatst: Do Feb 27, 2020 2:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Die Taj Mahal blijft overrated, maar die Melania ziet er op haar 50ste nog prima uit.

BerichtGeplaatst: Vr Feb 28, 2020 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Ik zie er ook nog prima uit op mijn 73ste, maar goed... Cool

Taj Mahal is een architectonisch kunstwerk, want puur uit liefde gebouwd.
Het is mooi want, symmetrisch, het is gemaakt uit esthetisch gevoel, dus niet om te behagen.
Het is puur, eenvoudig, mooi, want hoe langer je er naar kijkt hoe mooier het wordt.

Ik hoop dat je eerlijk kunt zijn als je dit vergelijkt met de gedraaide ijshoorntjes uit je geliefde Rusland.
Dat is je reinste behaagzucht, anders gezegd, het behagen van de volkse smaak.
Sentiment, drakerigheid, kortom Jantje Smit en Frans Bauers op zijn Russisch.

BerichtGeplaatst: Za Feb 29, 2020 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wie heeft het nu weer over Rusland?

Ga eens naar de Sjeik Zayed-moskee in Abu Dhabi. Dan ziet de Taj Mahal eruit als een vervallen tuinhuisje Twisted Evil

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 01, 2020 19:08 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Een moskee uit de 21ste eeuw vergelijken met een monument als laatste rustplaats voor een geliefde vrouw.
Tja, tegen zoveel onwillige wansmaak ben ik niet opgewassen.
Dus jij vindt die kristallen kerk in de USA ook een prachtig gebouw?
Vergeleken daarmee was het Christal Palace in Londen slechts een bushokje?

En je hebt nog steeds niet in de gaten dat de huidige Arabieren een Amerikaanse mentaliteit hebben? Groter dus beter, duurder dus beter, bedoeld om te imponeren en mensen zich heel klein te laten voelen.
Niet zo gek dus dat Trump het zo goed kan vinden met die Arabische rijke stinkerds.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 02, 2020 1:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Dus jij vindt die kristallen kerk in de USA ook een prachtig gebouw?

Welke kristallen kerk? Ik ken geen kristallen kerk...

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 04, 2020 10:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Biden steekt Sanders naar de kroon tijdens Super Tuesday

Biden wint de meeste staten op Super Tuesday, Sanders valt tegen. Had ik niet helemaal zien aankomen eerlijk gezegd, maar het is bekend dat Sanders ook veel weerstand oproept bij wat conservatievere kiezers. In dit geval hebben voornamelijk de afro-amerikanen hebben de das omgedaan in al zuidelijke staten die hij vier jaar geleden ook verloor van Clinton. Het hele establishment, alle democratische kandidaten plus de partijtop, heeft zich na de voorverkiezingen in South Carolina afgelopen weekend achter Biden geschaard, en veel kiezers hebben dat last minute ook gedaan blijkbaar.

Is het dan al voorbij voor Sanders? Nee dat niet, maar het ziet er wel ineens een stuk minder goed uit voor hem. Het is nog wachten op de uitslag van Californië, die wordt wel heel belangrijk denk ik. Hij heeft Texas tegen de verwachting in verloren van Biden, maar Californië is een echt democratisch bolwerk.

Hier zie je goed hoe de 'odds' voor Bernie crashte nadat de uitslagen bekend werden, en die van Biden omhoog schoten. Ook in de stand om de delegates gaat Biden nu aan kop, al is het nog binnen speelbare marges voor Sanders dus er is nog niets verloren.

Nogmaals Californië wordt heel belangrijk, grote staat, de meeste delegates. Sanders stond dacht ik 12% voor in het gemiddelde van de meest recente peilingen, maar we hebben gisteravond gezien dat Biden zijn eigen peilingen ver oversteeg. Voor Trump maakt het niet zo heel veel uit wie zijn tegenstander wordt in november, die heeft vooral lol met de afgang van Michael Bloomberg.

Een half miljard uitgegeven aan televisiespotjes, en alleen American Samoa gewonnen. Laughing

Edit:

Volgens nu.nl heeft Sanders Californië gewonnen. Ok dan, mooi zo.

Ik heb even gekeken vannacht en ben al vrij snel afgehaakt, het boeit me ook niet zoveel maar Sanders is de enige die ik het gun omdat iedereen tegen 'm is. Biden is een seniele ouwe gek, en zeker niet geschikt voor het presidentschap.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 04, 2020 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jezus wat een afgang.

Geen schijn van kans tegen Trump.

Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 04, 2020 13:45 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Laat die memes maar komen..

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 04, 2020 16:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Laat die memes maar komen..