Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Alles over Forum voor Democratie (FvD) Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 51, 52, 53  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 14:10 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lees ik nou dat het lastig vallen van vrouwen en meisjes soms toch wel in het echt gebeur? Nieuws uit Amsterdam:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/204421787/helft-amsterdamse-vrouwen-op-straat-geintimideerd

Verder zeg en speculier ik niks hoor...

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 14:54 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Natuurlijk gebeurt dat en natuurlijk zijn er een grote probleem met Marokkanen. Da t gegeven maakt de reactie van Baudet echter niet minder dom. Wat zeg ik? Dom? Zeg maar gerust oer stom! Hij ondergraaft hiermee zijn eigen stelling.

BerichtGeplaatst: Di Feb 04, 2020 19:59 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De politie heeft nu al laten weten toch maar niet aan aangifte te gaan doen. Nu al op de schreden terugkeren, net terwijl iedereen bloed ruikt? Zwak hoor. Very Happy Very Happy Very Happy

BerichtGeplaatst: Wo Feb 05, 2020 9:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik zou ook niet weten op welke gronden de politie een aanklacht tegen Baudet zou kunnen doen.

BerichtGeplaatst: Wo Feb 05, 2020 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Er moet toch echt een draadje los zitten dat je hebt overwogen aangifte te doen om een tweet. Let wel: Dit is dus de bedrijfscultuur bij de politie anno 2020. . Waaraan wij belastinggeld betalen. Voor onze veiligheid. En dan is bij de politie capaciteit inzetten om aangifte gaan doen een topprioriteit in een land met tienduizenden onbehandelde zaken. Wie kan dit nog bevatten?

En lees ik nou iets over dat in Amsterdam veel vrouwen en meisjes last hebben van geweld en seksuele intimidatie op straat? Mag dat eigenlijk wel zomaar gezegd worden?

https://www.ad.nl/amsterdam/ruim-helft-van-vrouwen-in-amsterdam-geintimideerd-op-straat~a1dfe2e0/

BerichtGeplaatst: Vr Feb 07, 2020 20:24 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Loetje
Er moet toch echt een draadje los zitten dat je hebt overwogen aangifte te doen om een tweet. Let wel: Wie kan dit nog bevatten?

Zijn tweet was ‘ranzig’, maar een krappe week later is Forum voor Democratie welkom bij VVD en CDA om te onderhandelen over een provinciebestuur in Brabant.

https://www.ad.nl/politiek/ondanks-ranzige-tweet-is-forum-in-brabant-welkom-aan-onderhandeltafel~aafb36c9/
Quote:
Loetje
Zo'n zes jaar huilden ze dagenlang om "minder minder minder" en ze dachten een goede vangst te hebben gedaan. De premier Mark Rutte deed ook nog een duit in het zakje wat betreft meehuilen met de Marokkanen

De omstreden 'Marokkanen'-tweet van Thierry Baudet is voor VVD-leider Mark Rutte geen reden om Forum voor Democratie (FVD) uit te sluiten.

https://www.nu.nl/politiek/6029195/rutte-vindt-tweet-van-baudet-geen-reden-om-fvd-uit-te-sluiten.html
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Feb 07, 2020 20:36 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En Rob Jetten doet groot huilie huilie.

Jetten & Klaver WOEST om coalitie met FvD
https://www.geenstijl.nl/5151832/dan-denk-ik-aan-brabant-want-daar-brandt-nog-licht/

BerichtGeplaatst: Za Feb 08, 2020 0:20 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

En wordt bij Geen steil niemand woest over de eenzijdigheid van hoofdpersonen ?

De ergste slapjanuspartijen zijn duo CDA - VVD die plots alle racistische keutels intrekken en onverwachts geen bezwaar meer maken, om gebroederlijk met Boudet in bed te duiken voor een gezellig triootje te houden .
Bleeker, ouwe hengsten bok - als je mee doet vergeet niet je vrouw !

Boudet manifesteert zich als de hoofdrat van een inteelt rattennest familie die het met vaders/ moeders/ broers/ zussen /ooms/ tantes - met iedereen doen voor verse nesten jonge ratten ? die men samen wil gaan regelen !
BerichtGeplaatst: Zo Feb 09, 2020 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Loetje schreef:
De politie heeft nu al laten weten toch maar niet aan aangifte te gaan doen. Nu al op de schreden terugkeren, net terwijl iedereen bloed ruikt? Zwak hoor. Very Happy Very Happy Very Happy

Niet zwak, maar verstandig. Waarom zouden ze aangifte moeten doen en waar tegen precies ? Volgens mij is het niet verboden om onzin te tweeten.
Laat die gast het gewoon uitzoeken met zijn dierbare vriendinnen. Die heeft hij inmiddels trouwens gereduceerd tot "goede bekenden." Zullen ze leuk vinden.

BerichtGeplaatst: Za Feb 15, 2020 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Laster.
BerichtGeplaatst: Vr Feb 21, 2020 19:28 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Sorry hoor, maar Baudet heeft hier toch een zeer zwak en onsamenhangend verhaal. Niet alleen heeft de beste man moeite met cijfers (zn uitspraken over bedragen zijn compleet niet te volgen), hij zet ook een lichtelijk idiote theorie neer over de EU.

De hersenspinsels van Baudet konden weleens het grote blok aan het been van FvD worden. Zonde, want serieus, maar fatsoenlijk rechts tegenwicht tegen de naar het midden opschuivende VVD is hoognodig.

https://www.geenstijl.nl/5151994/met-zulke-vijanden-heeft-de-eu-geen-vrienden-meer-nodig/

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 06, 2020 17:26 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Laughing Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 06, 2020 17:32 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Do Apr 16, 2020 20:21 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Zozo...

Baudet ontmaskerd?

Of is ie in zn eigen "ironie" getrapt?

Of Baudet is een stroman van de Russen of hij is naief. Het is de vraag wat erger is.

https://www.bnnvara.nl/zembla/artikelen/baudet-en-het-kremlin

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 7:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Baudet is een politicus en politici deugen niet. Dat bewijst dit voorval weer eens.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 8:26 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Hoeveel mensen geloveautomatisch dat het Marokkanen waren die twee dames in de trein lastig vielen.(met 4-5 mannen de kaartjes van twee meisjes controleren) En hoeveel mensen denken dat het Groningers waren?
Ik ben een man, maar als men met 4-5 man, s,nachts in de trein mijn kaartje komt controleren, denk ik dat er een gevaarlijke TBSer ergens is ontsnapt.
En die Marokkaanse controleurs. Waren dat allemaal Marokkanen, of was er een Libier of een Algerijn bij.
Baudet werkt voor sommigen net als een rode lap op een stier.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Zozo...

Baudet ontmaskerd?

Haha, ik zie het voornamelijk als een aanval op een politicus. Met ons belastinggeld. Gaan we ook zo'n documentaire krijgen over de VVD of Rutte?

Denk het niet.

De volgende verkiezingen zullen een dikke overwinning van FvD gaan opleveren. Nederland is het gekonkel beu.

Overigens is het wel koddig om te zien hoe de publieke omroep Thierry probeert weg te zetten als pro-Rusland en we tegelijkertijd een VVD minister van buitenlandse zaken hadden die loog over de oorlogsdreiging van Rusland (Halbe Zijlstra in de Datsja van Poetin had verschrikkelijke dingen gehoord...)

En dat er bij MH17 geo-politiek wordt bedreven staat ook als een paal boven water.

Oh, ik zag ook dat ze in deze documentaire doodleuk beweren dat Rusland de Amerikaanse verkiezingen heeft beïnvloed richting Donald Trump. Dat onderzoek was toch afgerond: er was geen beïnvloeding gevonden.

En Litvinenko is omgebracht in opdracht van Poetin hoor ik. Bewijzen?

Tot slot: Er is geen Russische militaire dreiging richting Nederland. Ik vind het een prima zaak trouwens als Nederland uit de NAVO stapt.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 10:31 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Baudet werkt voor sommigen net als een rode lap op een stier.

Wel bijzonder dat inlichtingen en veiligheid diensten die nooit openbare mededelingen geeft nu zelf met laster beginnen - niveau Linda de Mol - waaronder Rusland die Baudet financiert, uiteraard zonder bewijs .
Baudet heult met corrupte dictators, maar vlak na een Oekraïense staatsgreep zag ik alleen bolle v Balen met EU bondgenoot v Hofstad vandalen / brandstichters ophitsen ‘Kom bij onze EU club, wij willen jullie vrienden zijn, beginnen met gratis Miljarden € voor fokken van AH plofkippen .

Zembla gaat verder - Baudet is topvoorbeeld hoe gevaarlijk hij in een klein staatje kan zijn - voor heel Europa - (kan het nog gekker ?? ) in het kader van samen werking met een corrupte Oekraïense clan door middel van een referendum - welke door lachebek Rutte werd genegeerd - loog Zembla , Nederlands volksreferendum werd niet door Putin maar door onze eigen staatsgevaarlijke D66 Kajsa Ollongren zelf afgeschoten.
Vraag me af hoeveel maanden Zembla zou liegen, als Poetin een kritische Amerikaanse journalist laat neerknallen zoals onze bevriende Saoedi Arabië deden, nee... brave bezoekers waaronder koninklijke belasting ontduikende Shell aandeelhouders families .

De slappe onbenullige propagandeer Zembla verzinselen was zo ongeloofwaardig/ knullig nepnieuws dat zelfs politiek leken burgers begonnen te twijfelen aan het het waarheidsgehalte van NPO .

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Apr 17, 2020 10:39, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

10 miljoenste schreef:
De slappe onbenullige propagandeer Zembla verzinselen was ongeloofwaardig en knullig nepnieuws dat zelfs sommige ongeschoolde naïeve burgers konden twijfelen ten aanzien het waarheidsgehalte NPO .

Helemaal mee eens.

En dan te bedenken dat zo'n aanval op een oppositie-politicus vanuit belasting (overheids)geld betaald wordt.

Mickey Mouse democratie. Ik had ook wel even een dejavu ten opzichte van Hans Janmaat die (mede door ophitsing vanuit de media) veroordeeld werd tot gevangenisstraf voor "Wij schaffen, zodra we de mogelijkheid en de macht hebben, de multiculturele samenleving af"

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Haha, ik zie het voornamelijk als een aanval op een politicus. Met ons belastinggeld. Gaan we ook zo'n documentaire krijgen over de VVD of Rutte?

De VVD is ook behoorlijk door de mangel gehaald rondom allerlei affaires enzo...

Maar of het nou wel of niet waar is van Baudet is eigenlijk niet zo heel relevant. Als t waar is, is t helder. Als t niet waar is, is ie in zn eigen "ironie" getrapt, hoe naief ben je dan?

Quote:
De volgende verkiezingen zullen een dikke overwinning van FvD gaan opleveren. Nederland is het gekonkel beu.

Denk t niet. FvD is iets te doorzichtig bezig rondom corona. Eerst krijsen dat er een totale lockdown moet komen, daarna krijsen dat die lockdown er zo snel mogelijk weer af moet. Wat is t nou jongens?

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 14:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/04/ziek-oud-nos-journaal-baas-hans-laroes-wil-dat-journalisten-baudet-6-maanden-negeren-quarantaine/

Kijk, zo staat de media ervoor Royy. Is dit nu het land van objective persvrijheid, waar belastinggeld wordt gebruikt om een docu vol leugens over een politicus te maken en een vooraanstaand 'mediaman' even oproept tot het boycotten van een politicus?

Gaat lekker zo. Die zetels komen vanzelf wel. Ik zie niets shockerends aan de uitlatingen van Baudet.

't Is trouwens ook vrij typisch dat Zembla verhaal gaat halen in.... de VS. Draai het eens om: een Nederlandse politicus wordt hier gesteund door een Amerikaan en vervolgens gaan we aan een Russische politicus vragen wat die persoon daar precies van vindt.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy, reacties op Twitter ook gelezen? https://twitter.com/thierrybaudet/status/1250823185983049730?s=20

Iedereen ziet in dat dit een zwaar demoniserende en ongefundeerde aanval is op Baudet. Er wordt geen enkel steekhoudend bewijs geleverd. Er worden zaken voor 'waar' gepresenteerd die of nooit bewezen zijn, of bewezen onjuist zijn.

henk westbroek
    @henkwestbroek
    Het zou ook vermakelijk zijn als Zembla uitzocht welke politici in de eerste kamer op de loonlijst van multinationals staan. In de zin dat ze daar meer inkomen van ontvangen dan de overheid ze gunt voor hun politieke arbeid.

Overigens: er werd in Zembla geen enkel bewijs gepresenteerd van enige financiële steun uit Rusland richting FvD.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 15:40 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Twitter is niet echt representatief, Cliff.

Stel nou dat er niets van het Zembla-verhaal waar is en de lezing van Baudet (ironie) klopt... dan is zijn "ironie" toch behoorlijk naief? Hij had moeten weten dat als ie dat soort "grapjes" maakt dat een keer tegen m gebruikt gaat worden.

De vraag is of de man geschikt is voor politiek, of veel meer een vrijdenkende opiniemaker is. De vraag is ook of zo'n vrijdenkende opiniemaker wel geschikt is als bv premier (zie ook hoe hij opereert rondom corona).

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 19:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
Stel nou dat er niets van het Zembla-verhaal waar is en de lezing van Baudet (ironie) klopt... dan is zijn "ironie" toch behoorlijk naief? Hij had moeten weten dat als ie dat soort "grapjes" maakt dat een keer tegen m gebruikt gaat worden.

Ja, niet slim. Ik heb vast ook wel eens geroepen dat ik door Poetin betaald wordt hier. Houdt dat in dat mijn politieke carrière ook om zeep is?

Quote:
De vraag is of de man geschikt is voor politiek,

Voor mij is dat niet de vraag. De vraag is of de standpunten van FvD levensvatbaar zijn, en dat zijn ze zeker. Ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van het Nederlandse volk achter veel van die standpunten staat.

Dat de politiek leider een pias is komt bij alle partijen voor. Bij de VVD is het momenteel een pathologische leugenaar. En hij is niet de enige: Halbe Zijlstra. Of de rechtsgang beïnvloedende Ivo Opstelten. Waren die allemaal geschikt voor de politiek?

Quote:
De vraag is ook of zo'n vrijdenkende opiniemaker wel geschikt is als bv premier (zie ook hoe hij opereert rondom corona).

Zullen we misschien nooit weten, zeker niet als de staatsomroep bezig blijft om met belastinggeld de oppositie aan te vallen.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 17, 2020 21:12 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:

Ja, niet slim. Ik heb vast ook wel eens geroepen dat ik door Poetin betaald wordt hier. Houdt dat in dat mijn politieke carrière ook om zeep is?

Laten we t er op houden dat het niet slim is. Een van de vele "niet zo slimme" dingen van Baudet.

Quote:

Voor mij is dat niet de vraag. De vraag is of de standpunten van FvD levensvatbaar zijn, en dat zijn ze zeker. Ik ben ervan overtuigd dat een groot deel van het Nederlandse volk achter veel van die standpunten staat.

Je moet die standpunten geloofwaardig kunnen uitdragen. En wil je ze realiseren dan moet je in staat zijn meerderheden te overtuigen. Er is echt een groot verschil tussen een effectief politicus en een opiniemaker.

Quote:

Zullen we misschien nooit weten, zeker niet als de staatsomroep bezig blijft om met belastinggeld de oppositie aan te vallen.

Kom op zeg. De integriteitsproblemem bij de VVD zijn toch ook uitgebreid aan de orde geweest?

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici