Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » ''Minder Marokkanen'' in Opsporing Verzocht... Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 5:50 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

legalblond schreef:

Dus, zoals ik ook al eerder zei...

Edit Weerwoord Beheer: Reactie aangepast
Dit is een forum.
Je kan niet aan de gang blijven met de debat trukendoos, en denken dat je daar mee weg komt.

Ik heb je ook nog niet op iets concreets weten te betrappen. Afgezien van je constante anti islam mantra's.
Maar die kennen we hier al langer dan vandaag.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 25, 2016 13:07 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Ryan schreef:
legalblond schreef:

Dus, zoals ik ook al eerder zei...

Edit Weerwoord Beheer: Reactie aangepast
Dit is een forum.
Je kan niet aan de gang blijven met de debat trukendoos, en denken dat je daar mee weg komt.

Ik heb je ook nog niet op iets concreets weten te betrappen. Afgezien van je constante anti islam mantra's.
Maar die kennen we hier al langer dan vandaag.

Jij beweert dat ik niet concreet genoeg ben, en ik beweer dat jij dat ook niet bent als ik zeg dat jij alleen maar stelt en nooit motiveert. Dat was in het vorige bericht weer niet anders. Om wel te motiveren kun je dan na je bewering dat ik niet concreet ben, even een paar expliciete voorbeelden van mijn hand citeren die jij niet concreet genoeg vindt en zeggen wat je er mis aan vindt. Dan kan ik die uitleggen. Zo werkt het toch op een discussie-forum? Dan kan ik gaan concretiseren, en dan hopen we maar dat jij dat voldoende concreet vindt.

Jij bent in ieder geval zelf dus zeker niet concreet, dus dan vind ik het wel een beetje zwak dat je mij daarvan wel gaat beschuldigen.

Ook door de term “anti-Islam mantra’s” wek je bij mij het idee op dat je vindt dat ik wat algemene beschuldigingen over de Islam op tafel gooi die ik verder niet onderbouw. Je kunt dan beter precies aangeven welke van mijn beweringen over de Islam je niet specifiek genoeg vindt en daarover opheldering vragen. Maar dat doe je steeds maar niet, terwijl je alleen maar verwijtend, en zelf in algemene woorden blijft hangen.

En wat bedoel je ermee dat ik “aan de gang blijf met mijn debat-trukendoos”? Dat ik argumenten herhaal? Dat klopt, want de kracht zit in de herhaling. En als je werkelijk van mening bent dat ik “daarmee niet weg zou mogen komen”, moet je er toch goede tegen-argumenten tegenover plaatsen? Als ik daarop dan geen voldoende antwoord geef, kun je me dat later voor de voeten werpen als ik opnieuw dezelfde “mantra’s” gebruik. Maar dat doe je niet. Ook daarin blijf je alleen maar vaag en verwijtend. Daar heeft natuurlijk niemand wat aan en het toont vanuit jouw kant alleen maar frustratie. Ik kan me werkelijk niet aan de indruk onttrekken dat jij ook nooit zal komen met tegen-argumenten die werkelijk hout snijden, maar dat je wel behoorlijk geirriteerd raakt als ik kritiek uit op de Islam. Ik denk dat het verstandiger voor je is om eens die interne oorzaak te overdenken en te onderzoeken. Waarom wekt het zoveel irritatie en frustratie bij je op terwijl je daar zelf niks tegenover zet? Zijn dat onbenoembare onderbuik-gevoelens?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2016 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

torentje schreef:
@ Legal blond,
Geert Wilders heeft een dubbele agenda, maar nog geen strafblad. Die wil zeer zeker nooit de criminele Marokkanen uit Nederland weghebben. Zijn namelijk voor Geert Wilders een welkome inkomstenbron, waardoor Geert Wilders nooit zelf meer hoeft te werken voor zijn inkomsten.

Als ze morgen allemaal zouden vertrekken wel. Alleen is dat niet realistisch noch haalbaar al zou het kunnen. Het de-islamiseren is een proces dat decennia duurt. O en zeker niet zonder slag of stoot zal verlopen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Nov 27, 2016 12:34 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Het halve land is toch al weg met weldenkende mensen.? Zijn buiten onze landsgrenzen bezig met arbeid en die komen echt nooit meer terug om hier de problemen op te lossen voor de achtergebleven Nederlanders. Dat lukt Geert Wilders dus nooit.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Feb 03, 2020 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Quote:
Video Column MEER MEER Marokkanen @geertgeel 29 maart 2014

Demoniseren, haatzaaien, het zijn allemaal gevaarlijke trucjes om politieke tegenstanders mee uit te schakelen. Hitlervergelijkingen lokten in 2002 de moord op Pim Fortuyn uit. Zijn moordenaar loopt al weer los en het Hitlernorretjes plakken op Geert Wilders is in volle gang. Wat je ook van de man vindt, dit is ontoelaatbaar. De mensen die dit doen, zeker met 2002 in het achterhoofd, zijn haatzaaiers pur sang en verdienen het pluche niet. Dat geldt ook voor jou, minister president Mark Rutte. Vandaar deze column. Shame On You!

BerichtGeplaatst: Ma Feb 03, 2020 19:54 Plaats reactie Reageer met quote
legalblond

Het is inderdaad verschrikkelijk hoe dom, onnozel, wegkijkend en duidelijk arrogant paternaliserend de huidige politiek altijd is geweest en nog altijd is. Ze leren HELEMAAL NIKS van de realiteit en het wordt alleen maar erger en die domme linkse tokkies doen niks anders dan dit gedrag van grote groepen niet-westerse allochtonen, vooral jongeren, maar goed te praten.
Dat linkse tuig is het meest gevaarlijke landverraderlijke clubje dat er is, want ze zijn heel bewust en doelgericht bezig om de probleemoplossers tegen te houden, de mond te snoeren en zelfs op te pakken en op te sluiten, terwijl ze de probleem-veroorzakers ruim baan geven. Je zou je heel goed kunnen afvragen of dit een hele bewuste strategie is en waar die vandaan komt? Is het puur cultuur-marxisme dat in alle gelederen van onze maatschappij is doorgedrongen of is de werkelijkheid nog een stuk meer sinister?

De toestand van dit land en een groot deel van de bevolking is om kotsmisselijk van te worden
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
''Minder Marokkanen'' in Opsporing Verzocht...
  Weerwoord forum index » Binnenland