Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Audio, video en software » Eva Jinek neemt ontroerd afscheid . Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 15, 2020 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Doet mij een beetje denken aan dat voorval van cabaratier Tommy Wieringa bij Twan Huys met zijn opmerking "Dat werd tijd", toen de aanwezige burgemeesters moesten schaterlachen om een aanslag (door notabene de criminele benda van Ridouan Taghi!) op De Telegraaf. In een land waar het bedreigen van burgemeesters, wethouders en volksvertegenwoordigers steeds meer het nieuwe normaal wordt dienen deze burgemeesters die zich aan dit schaterlachen hebben bezoldigd zich heel diep schamen!

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/nou-dat-werd-tijd-tommy-wieringa-wekt-woede-met-grap-over-telegraaf-aanslag~b929632f/
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2236593/twan-huys-onder-vuur-hoop-dat-geen-hond-aan-tafel-komt

Veelzeggend over deze uitzending is ook het stilzwijgende instemmen van Carola Schouten. En Eva Jinek had haar lachbuitje. Met Twan Huys was het gauw gedaan, want de kijkcijfers lieten het steeds meer afweten. Gaat Eva Jinek hem snel volgen?

Video! Heel de Eva Jinek-tafel giert het uit om doodsverwensing Thierry Baudet: ‘Wandeling langs de snelweg!’

Foto: Herman Koch bij Jinek in een item over Thierry Baudet. Bron: Screenshot RTL.

Door Tim Engelbart 15 januari 2020

Als het aan Herman Koch en de rest van de krom van lachen liggende gasten van Eva Jinek gisteren ligt, dan krijgt FVD-voorman Thierry Baudet binnenkort een verkeersongeluk. Enkele tafelgasten, onder wie minister Carola Schouten, lijken het er niet mee eens te zijn dat Baudet de politieke bemoeienis van de rechterlijke macht wil aanpakken. Voldoende om hem een levensgevaarlijke situatie te “gunnen,” aldus schrijver Herman Koch. En de rest van de talkshowgasten buldert het uit van het lachen.

Een NPO-vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken. Dat bleek gisteren ook wel weer, toen de recent naar RTL overgestapte Eva Jinek een fragment toonde van Thierry Baudet die nog maar eens een punt maakte van de politieke bemoeienis die rechters anno 2020 menen te moeten uitoefenen. Minister Carola Schouten hield het nog netjes, door rustig uit te leggen waarom ze die woorden onverstandig vindt.

Maar schrijver Herman Koch, uitnodigd om “de woorden te vinden om zijn ongeloofwaardige en eenzame tijd als boerenknecht in Finland te beschrijven”, had aanzienlijk minder tijd nodig om de woorden te vinden om de FVD-voorman dood te wensen: “We gunnen hem een wandeling langs de snelweg,” merkte hij quasi-gevat op.

En wat denk je? Jinek zendt dan wel uit op RTL, maar dat maakt de talkshow niet meer politiek-neutraal. Dus gieren Eva Jinek en de andere gasten het allemaal uit. Om er vervolgens pienter aan toe te voegen dat Baudet tijdens die levensgevaarlijke wandeling wellicht dan toch “tot andere inzichten” kan komen.

Nou, jongens, dat was echt weer lachen. Of zoals FVD-senator Toine Beukering al opmerkte: “Schandalig…. niks geleerd van Pim….”

DDS

Laatst aangepast door Loetje op Wo Jan 15, 2020 14:44, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Wo Jan 15, 2020 14:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Wat opvalt is dat het steeds linkse intellectuelen zijn die zo stom zijn om dergelijke uitspraken te doen. Schijnbaar zijn ze niet zo intellectueel als ze zich voordoen.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 15, 2020 20:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Is van alle kanten, debielen hebben een vrij diverse politieke interesse: https://joop.bnnvara.nl/nieuws/jesse-klaver-ik-hoop-niet-dat-het-in-nederland-normaal-wordt-om-te-spotten-met-de-dood-van-een-politicus

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Er zit m.i. een verschil tussen boze onbekende Nederlanders die, tijdens een protestactie, een protestbord met een ontoelaatbaar opschrift laten zien en een bekende Nederlander die als gast in een praatprogramma, ten overstaan van heel kijkend Nederland, weloverwogen ontoelaatbare uitspraken doet.

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 10:50 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Mag niet:

Mag wel:

Dit was dan vorig jaar op de verkiezingsdag weer geen enkel probleem voor de Volkskrant en niemand bij de talkshows die hier ook maar met één woord over repte. Hoe anders dan bij de kist met de namen Jesse en Rob? Toen buitelden ze in de panels bij de talkshows over elkaar heen in hun tranen en verontwaardiging. En dat geeft toch wel weer de hun kenmerkende hypocriete selectieve verontwaardiging aan.

Laatst aangepast door Loetje op Do Jan 16, 2020 11:31, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Jan 16, 2020 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Kwaad straft zichzelf? Very Happy

Het Herman Koch-effect in actie: Jinek verliest in één dag 236.000 kijkers

Eva Jinek verliest ruim 200.000 kijkers

2 uur geleden in ENTERTAINMENT

Een tegenslag voor Eva Jinek. De talkshowkoningin had op woensdagavond fors minder kijkers dan ze gewend is. Volgens Stichting KijkOnderzoek stemden woensdag 600.000 kijkers af op haar talkshow Jinek op RTL4. Dat is de laagste score sinds de start van de talkshow op RTL4 en 236.000 kijkers minder dan haar score op dinsdag.

Lees verder

BerichtGeplaatst: Vr Jan 17, 2020 22:42 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Robert Jensen - Het einde van Jinek

https://www.facebook.com/therobertjensen/videos/1028111740880742/?t=4

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 13:57 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Overigens, bij Op1 kunnen ze er ook wat van.

https://www.npostart.nl/pvv-senator-marjolein-faber-over-jonge-klimaatactivisten-als-lars-westra-en-greta-thunberg/17-01-2020/POMS_BV_15833306

Ik ben het van harte met Faber eens dat die Lars geëxploiteerd wordt. De manier waarop met name Sophie Hilbrand een vuurtje probeert te stoken is tenenkrommend.
Er is een groot verschil tussen een kind als Lars (of Greta) en een paar kleuters op een speelgoed tractor die mee naar de protestacties werden genomen, hoogstwaarschijnlijk omdat de hele familie naar de demonstratie ging.
En om vervolgens te beginnen over die miskleun over die k*tmarokkaan die geen Marokkaan bleek te zijn en er ook nog een journaliste bij te halen om Faber via Trump te fileren is zeer laag bij de grond.

BerichtGeplaatst: Za Jan 18, 2020 15:03 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Voor Sophie Hilbrand ging dat Marjolijn Faber via Donald Trump fileren niet helemaal naar wens. Want Marjolijn wist heel goed te beschrijven het hoe en het waarom de kans groot is dat Donald Trump wordt herkozen en hoe zwak de concurrentie is. Dat Donald Trump zijn afspraken nakomt en dat Mark Rutte er een bende van maakt. Daar hadden de wensdenkers niet zomaar weerwoord op.

https://twitter.com/MarcoHeyligers/status/1218304292064571392

BerichtGeplaatst: Zo Jan 19, 2020 1:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Link werkt niet?

BerichtGeplaatst: Zo Jan 19, 2020 9:17 Plaats reactie Reageer met quote
Liz

Blens schreef:
Kijk al een paar jaar geen televisie meer, althans hooguit eenmaal per maand. Bevalt mij prima want op internet kun je ook prima zelf bepalen wat je wel/niet kijkt.

Ja. De meeste jongeren kijken alleen nog maar 'on demand'.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jan 19, 2020 14:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Overigens, bij Op1 kunnen ze er ook wat van.

https://www.npostart.nl/pvv-senator-marjolein-faber-over-jonge-klimaatactivisten-als-lars-westra-en-greta-thunberg/17-01-2020/POMS_BV_15833306

Ik ben het van harte met Faber eens dat die Lars geëxploiteerd wordt. De manier waarop met name Sophie Hilbrand een vuurtje probeert te stoken is tenenkrommend.
Er is een groot verschil tussen een kind als Lars (of Greta) en een paar kleuters op een speelgoed tractor die mee naar de protestacties werden genomen, hoogstwaarschijnlijk omdat de hele familie naar de demonstratie ging.
En om vervolgens te beginnen over die miskleun over die k*tmarokkaan die geen Marokkaan bleek te zijn en er ook nog een journaliste bij te halen om Faber via Trump te fileren is zeer laag bij de grond.

De linkse manier van communiceren, lukt het niet linksom op een fatsoenlijke manier, dan maar rechtsom op de onbeschofte manier. Als dat niet werk volgt kaltstellen.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jan 19, 2020 21:59 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Blens schreef:
Kijk al een paar jaar geen televisie meer, althans hooguit eenmaal per maand. Bevalt mij prima want op internet kun je ook prima zelf bepalen wat je wel/niet kijkt.

Liz schreef:
Ja. De meeste jongeren kijken alleen nog maar 'on demand'.

Precies !

Vroeger in ons dorp keken de gelovigen van de Gemeente God en nu nog steeds geen televisie,
behalve als er programma, door of over het K.H. werd uitgestraald.
Toen dachten de meeste mensen in ons dorp, die arme, domme mensen.
Vroeger las ik kranten, kocht tijdschriften om geinformeerd te zijn.
Vroeger had ik nog geen internetradio en hoorde de staatsradio.
Jaren geleden, dacht ik wat een wereldvreemde, domme mensen zijn die Jehova Getuigen,
omdat ze de UN ( Verenigde Naties ) fel kritiseerden voor hun duivelse plannen.

Inmiddels kijk ik al jaren geen nieuws, talkshows of actualiteiten progammas meer op TV.
Wat een arme, domme mensen, die niet door hebben waarom mainstream TV programmes en
door wie die gemaakt worden.
Om niet vals geinformeerd te worden en om mij niet steeds over die nwo-, eu- propaganda
te ergeren, lees ik al jaren geen kranten, geen mainstreambladen, zelfs geen huis-aan-huis- krantjes meer.
Ja, dat gespuis van de UN, opdonderen.

BerichtGeplaatst: Do Jan 23, 2020 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Jinek verlies avond na avond. Krijgen we ze straks toch nog in een MILF-film te zien. Very Happy

Weerwoord forum index » Audio, video en software